|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 12 2004
Lokacja: Rzeszów
Wiek: 43
Posty: 182
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Norrin
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Legendary Phoenixs
Świat: Harmonia
Poziom: 171
![]() ![]() |
![]() Mam nadzieję, że dobrze myślę i pytając o zmianę masz na myśli uzyskanie nowego.
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount Wejdź w link, wpisz imię postaci, zaznacz opcję uzyskania nowego klucza, wydrukuj podanie, które się wygeneruje, Załącz kopię dowodu osobistego, paszportu lub czegoś ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość wyślij do CipSoft. Ja na nowy czekałem 3 dni. Wysłałem priorytetem. Nie przestrasz się przypadkiem, bo po przyjściu maila z nowym kluczem, zmienia się hasło i dostaniesz kicka...[myślałem, że mnei hackneli <lol>] Edit: @Poniżej Ty skopiowałeś mój post? ![]()
__________________
Bez adrenaliny nie ma zabawy ![]() Avatar - in memory of Z. Beksiński ![]() [ ' ] [ ' ] [ ' ] Ostatnio edytowany przez Norrin - 27-05-2005 o 20:27. |
![]() |
![]() |
#3 |
eX Moderator
Data dołączenia: 31 01 2004
Posty: 865
Imię: Dabeek
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 100
|
![]() Użyć Lost Account Interface
1. Podac swoje imię 2. Wybrać "I need a new recovery key." 3. Wybrać czy chcesz dosstać rec keya na nowy adres e-mail, czy na stary (ten na który zarejestrowane jest konto). 4. Kliknąć "Print Request", wydrukować (lub przepsiać) sobie otrzymany wzór listu, i przesłać wraz z kopią dokumentu tożsamości (np. paszportu) na podany adres. Jeśli jednak jesteś kolejnym idiotą który kupił konto na allegro i teraz masz problem to bardzo się z tego powodu cieszymy:P. EDIT: Argh, ja być pisać za powoli=( Ostatnio edytowany przez Dabek - 27-05-2005 o 20:23. |
![]() |