|
Notki |
Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#2 |
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
![]() |
![]() Ciężko dokładnie powiedzieć, czy odległość wpływa na dmg. Już prędzej na celność (przynajmniej takie mam odczucie)
Stojąc na najbliższej kratce od potwora rzadziej się trafia niż np: na trzeciej. 4-6 trafiam najczęściej. Nie jest to nic potwierdzonego naukowo (ktoś chętny zorganizować badania naukowe na Harmonii?-Walić na gg) tylko moje odczucia. Nie zauważyłem, żeby dmg różnił się w zależności od odległośći.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 02 2005
Posty: 70
|
![]() JA mam lekki i dziwne odczucie ze z rozpendu wiecej sie zadaje niz jak potwor stoi kolo ciebie np: dwarf siada na jednego strzala z rozpedu a normalnie na 2(i to prawie zawsze)
__________________
3 punkty do bana na forum wiec staram sie nie klnac ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 02 2005
Lokacja: tee.. chyba w tym.. no.. śmietniku
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir Slime
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Ruthless Order
Świat: Celesta
Poziom: 40
Skille: 71/63
Poziom mag.: 15
![]() |
![]() Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
__________________
http://www.iq-test.pl/?d=10781 Sprawdź swoją inteligencję i porównaj ją ze średnią całej Europy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 05 2005
Lokacja: Nienapisze bo pedofili jest za duzo ;p
Posty: 92
Imię: Tajne
Profesja: Sorcerer
Poziom mag.: 46
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 04 2005
Wiek: 37
Posty: 233
Profesja: Elite Knight
Świat: Xerena
![]() |
![]() widzialem juz taki sam temacik pewien czas temu,
moze kiedys, za pare lat, pare update, to bedzie mozliwe ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() czytalem gdzies (niepamietam gdzie) ze odleglos nie ma najmiejszego wplywu na zadawane obrazenia. ale czy to na 100% to nie wiem
|
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2005
Lokacja: Pod stołem
Posty: 264
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Gildia: Gildia-poszla-sie-jebac
Świat: Pandoria
![]() |
![]() Najgorzej z jednej i z końca ekranu. Najlepiej z 3-6 kratek. Ale z 2 kratek jest ogromne ryzyko dostania od jakiegoś stworka (silniejszego!). Tak z 6 kratek jest nawet gorzej niż z 4.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 06 2005
Posty: 31
|
![]() Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy.... ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 06 2005
Lokacja: białystok
Wiek: 33
Posty: 109
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
![]() OMG.. wasze opinie na ten temat mnie rozwalają, no ale dobra.. nie będę się kłócił.. c'ya
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 06 2005
Wiek: 37
Posty: 202
Stan: Tutor
Imię: Dagothar
Profesja: Paladin
Gildia: Nie twój zasmarkany interes
Poziom: 7
|
![]() Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used. " To chyba wystarczy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 03 2005
Posty: 53
|
![]() Wiesz... ja najlepsze hity paladynkiem robilem z 2 kratki spearem a lukiem z 3-4 beltami nie bilem bo wygladaly tak jakos... dziwnie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 03 2005
Posty: 53
|
![]() Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.
to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat ![]() ![]() ![]() Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej ![]() Ostatnio edytowany przez Dziki Świstak - 27-06-2005 o 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
2) ten tekst potwierdza moją tezę więc bujajcie graba jeżeli tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć... -.- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 06 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 35
Posty: 11
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 12 2004
Lokacja: Nowy Sącz
Wiek: 34
Posty: 191
Imię: Maripo Headsmasher
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 66
![]() |
![]() Macie problemy.... ja jak grałem pallem biegałem 3-5 kratek od monstera, poprostu żeby uniknąć hita
![]() |
![]() |
![]() |