Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 19-06-2005, 14:44   #1
Cyki Isara
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 19 06 2005

Posty: 6
Pergamin Mam male pytanko : z ilu kratek palem zadaje sie najmocniejsze obarzenia

tak ja wspominlem w temacie ineresuje mnie to z jakiej odleglosci od przeciwnika zadaje sie najmocniejszy atak z boltow.
Prosze o odpowiedz.
Cyki Isara jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 19-06-2005, 14:52   #2
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny

Ciężko dokładnie powiedzieć, czy odległość wpływa na dmg. Już prędzej na celność (przynajmniej takie mam odczucie)
Stojąc na najbliższej kratce od potwora rzadziej się trafia niż np: na trzeciej.
4-6 trafiam najczęściej.

Nie jest to nic potwierdzonego naukowo (ktoś chętny zorganizować badania naukowe na Harmonii?-Walić na gg) tylko moje odczucia.
Nie zauważyłem, żeby dmg różnił się w zależności od odległośći.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-06-2005, 15:06   #3
Lord KATuxo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 02 2005

Posty: 70
Domyślny Knight

JA mam lekki i dziwne odczucie ze z rozpendu wiecej sie zadaje niz jak potwor stoi kolo ciebie np: dwarf siada na jednego strzala z rozpedu a normalnie na 2(i to prawie zawsze)
__________________
3 punkty do bana na forum wiec staram sie nie klnac
Uwielbiam bezsensowne nabijanie postow.
Lord KATuxo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-06-2005, 20:55   #4
Zeezowaty czzlek
Użytkownik Forum
 
Zeezowaty czzlek's Avatar
 
Data dołączenia: 19 02 2005
Lokacja: tee.. chyba w tym.. no.. śmietniku

Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir Slime
Profesja: Royal Paladin
Świat: Celesta
Poziom: 40
Skille: 71/63
Poziom mag.: 15
Zeezowaty czzlek ma numer GG 3294775
Domyślny

Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
__________________
http://www.iq-test.pl/?d=10781
Sprawdź swoją inteligencję i porównaj ją ze średnią całej Europy!
Zeezowaty czzlek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-06-2005, 20:58   #5
Marcin wymiatacz
Użytkownik Forum
 
Marcin wymiatacz's Avatar
 
Data dołączenia: 29 05 2005
Lokacja: Nienapisze bo pedofili jest za duzo ;p

Posty: 92
Imię: Tajne
Profesja: Sorcerer
Poziom mag.: 46
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Zeezowaty czzlek
Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
Ten kumpel to knight?
Marcin wymiatacz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-06-2005, 21:32   #6
ahcarb
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 27 04 2005
Wiek: 37

Posty: 233
Profesja: Elite Knight
Świat: Xerena
ahcarb ma numer GG 1229087
Domyślny

widzialem juz taki sam temacik pewien czas temu,
moze kiedys, za pare lat, pare update, to bedzie mozliwe ...
ahcarb jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-06-2005, 23:30   #7
krzysiu13
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

czytalem gdzies (niepamietam gdzie) ze odleglos nie ma najmiejszego wplywu na zadawane obrazenia. ale czy to na 100% to nie wiem
  Odpowiedz z Cytatem
stary 23-06-2005, 10:29   #8
Kuryca
Użytkownik Forum
 
Kuryca's Avatar
 
Data dołączenia: 20 06 2005
Lokacja: Pod stołem

Posty: 264
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Pandoria
Kuryca ma numer GG 6659298
Domyślny

Najgorzej z jednej i z końca ekranu. Najlepiej z 3-6 kratek. Ale z 2 kratek jest ogromne ryzyko dostania od jakiegoś stworka (silniejszego!). Tak z 6 kratek jest nawet gorzej niż z 4.
__________________
Δκφιι
Kuryca jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-06-2005, 22:29   #9
Czubi
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 15 06 2005

Posty: 31
Cool

Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy....
ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada
Czubi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 11:19   #10
zaitsev
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 10 2004

Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Czubi
Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy....
ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
zaitsev jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 11:57   #11
tomekfaszcz
Użytkownik Forum
 
tomekfaszcz's Avatar
 
Data dołączenia: 28 05 2004
Lokacja: Skierniewice

Posty: 34
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sirath
Profesja: Paladin
Gildia: Era Zero
Świat: Arcania
Poziom: 50
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez zaitsev
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
a co ma jedno do drugiego ? jak dla mnie mogl strzelac i z 60 m i nie przeklada mi sie to w rzaden sposob na realizm czy na stosowanie specjalistyczej techniki w tym przypadku stania na koncu ekranu.
tomekfaszcz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 13:31   #12
raziel1992
Użytkownik Forum
 
raziel1992's Avatar
 
Data dołączenia: 25 06 2005
Lokacja: białystok
Wiek: 33

Posty: 109
raziel1992 ma numer GG 3884907
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez zaitsev
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
lol nie porównaj filmu z grą n/c ilośc kratek według mnie nie ma wpływu na dmg,ale chyba jak stoji się na ukos od wroga to wchodzą większe hity
raziel1992 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 15:39   #13
zaitsev
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 10 2004

Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

OMG.. wasze opinie na ten temat mnie rozwalają, no ale dobra.. nie będę się kłócił.. c'ya
zaitsev jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 16:32   #14
tomekfaszcz
Użytkownik Forum
 
tomekfaszcz's Avatar
 
Data dołączenia: 28 05 2004
Lokacja: Skierniewice

Posty: 34
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sirath
Profesja: Paladin
Gildia: Era Zero
Świat: Arcania
Poziom: 50
Domyślny

oszczedasz nam wielkiej meki mistrzu, chwala Ci
tomekfaszcz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2005, 23:16   #15
dagothar
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 06 2005
Wiek: 37

Posty: 202
Stan: Tutor
Imię: Dagothar
Profesja: Paladin
Poziom: 7
Domyślny

Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting
Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used.
"

To chyba wystarczy?
dagothar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 27-06-2005, 22:05   #16
Dziki Świstak
Użytkownik Forum
 
Dziki Świstak's Avatar
 
Data dołączenia: 18 03 2005

Posty: 53
Domyślny

Wiesz... ja najlepsze hity paladynkiem robilem z 2 kratki spearem a lukiem z 3-4 beltami nie bilem bo wygladaly tak jakos... dziwnie a jak ktos woli scislosci to gralem na dolerze nick infernical aby nie bylo ze bzdury gadam
Dziki Świstak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 27-06-2005, 22:32   #17
Dziki Świstak
Użytkownik Forum
 
Dziki Świstak's Avatar
 
Data dołączenia: 18 03 2005

Posty: 53
Domyślny

Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.

to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat to sie nie czepiajcie jak cos pomyle . Ale ogolnie da sie zrozumiec (cieszcie sie ze tam mojego pisma nie ma )

Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej

Ostatnio edytowany przez Dziki Świstak - 27-06-2005 o 22:51.
Dziki Świstak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-06-2005, 20:50   #18
zaitsev
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 10 2004

Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dziki Świstak
Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.

to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat to sie nie czepiajcie jak cos pomyle . Ale ogolnie da sie zrozumiec (cieszcie sie ze tam mojego pisma nie ma )

Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej
1) raczej sie nie pomyliłeś... gz
2) ten tekst potwierdza moją tezę więc bujajcie graba jeżeli tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć... -.-
zaitsev jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-06-2005, 20:59   #19
aBa
Użytkownik forum
 
aBa's Avatar
 
Data dołączenia: 28 06 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 35

Posty: 11
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez dagothar
Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting
Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used.
"

To chyba wystarczy?
Czyli najlepiej mieć jedną kratkę przerwy.Ale kto jedną będzie trzymać .
aBa jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-06-2005, 21:30   #20
maripo
Użytkownik Forum
 
maripo's Avatar
 
Data dołączenia: 07 12 2004
Lokacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

Posty: 191
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 66
maripo ma numer GG 1138995
Domyślny

Macie problemy.... ja jak grałem pallem biegałem 3-5 kratek od monstera, poprostu żeby uniknąć hita
maripo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 11:25.


Powered by vBulletin 3