|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2005
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 40
Posty: 121
Stan: Rookstayer
Imię: Neuroactive
Profesja: Brak (Rookgaard)
Gildia: Guards of Kyra
Świat: kyra
Poziom: 26
Skille: 21/25
![]() |
![]() Przedstawię wam swoją wersję ....wyobrażenie tibii w przyszłosci.
Świat się rozbudował. poza tropikalnym kontynentem postały jeszcze nowe. Jeden z tych kontynentów jest w lodowej krainie,sa nowe animacje dzieki którym prózy sniezek. Ludzie mieszkają w igloo a bogatsi w pałacach lodowych. pojawiły się nowe miasta i wioski w których istnieje protection zone oraz depozyt. stare miasta rozbudowały się do poziomu gigantycznych metropolii,samo thais jest ogromnej wielkosci ( rozmiar w przyblizeniu dla porównania to obszar tak jak od venore do ab-dendriel) w miescie pojawiły się nowe mozliwosci...kazda profesja moze nauczyć się pewnych umiejętnosci: Knight jako mistrz broni białej potrafi wykuć tez podstawowej klasy miecz jezeli ma odpowiedni surowiec i narzędzia po czym moze go sprzedać,są levele kowalstwa:na niższych mozna wykuć knife,short sword i sword na najwyzszych z wielu "piece of iron" mozna wykuć scimitar a nawet w sporadycznych przypadkach spike sword. Paladyn jako urodzony myśliwy ma umiejetnosc obdzierania skór ze zwierząt ,po czym moze je sprzedac w sklepie lub uszyć ze skór odzież. Druid jako wielki mędrzec posiada zdolnosc alchemi....załózmy ze raz na 10000 demonów wypada powiedzmy jakies rzadkie ziółko,roslina.....zdolny alchemik przy zgromadzeniu kilkudziesięciu składników potrafi sporządzic miksture która czasowo swiększy szybkosc lub czasowo podniesie punkty zycia. wracając do rozwojów miast: pojawiły się nowe srodki transportu,riksze i gryfy które dosiada śmiały "pilot" miasta są tak wielkie ze są podzielone na dzielnice.....miastem rozporządzają ludzie,burmistzrem jest najwyzszy level zameldowany w miescie,on ustanawia kto w jakiej dzielnicy ma prawo mieszkać a w jakiej nie przystoi mu przebywać. powiedzmy ze burmistrz ustanowił swoją zasadę ze "do dzielnicy willowej mają wstep ludzie powyzej 80 levelu"... pojawiają się bunty pospólstwa ...ale i marzenia do wstępu w elitarne grono miasta.Oczywiscie kazdy ma prawo zabić burmistrza i zjechać mu level aby sam nim sie stać,pojawiają się walki na tym tle. kazordoon powiększył się o kilkadziesiąt nowych poziomów....i tak jak wyzej wymienione miasto jest podzielone na "kasty" którymi kieruje burmistrz. wiecej pomysłów jak narazie nie mam ( no moze dorzucy magiczne własciwosci broni) tylko prosze nie piszcie ze napisałem kicz...albo ze jestem XXX....to poprostu moje wyobrazenie....chciałemsie tym podzielić. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Wrocek
Wiek: 33
Posty: 72
Stan: Aktywny gracz
Imię: nie wiem :P
Profesja: Knight
Gildia: Daark
Świat: Berylia
Poziom: 31
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
|
![]() spoko ale jescze wieksze kazzo? juz sie tam mozna pogubic a ty chcesz kilkaDZIESIat wiecej...
affff |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Świetne!!
Niestety mało wykonalne... Szególnie podobał mi się ten pomysł z podziałem miast na dzielnice z "ograniczonym dostępem". Ekstra- na prawde!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 04 2004
Lokacja: zabierzow bochenski
Posty: 677
Stan: Na Emeryturze
Imię: Neust
Profesja: Elite Knight
Gildia: Chair Kids
Świat: Unitera
Poziom: 154
Skille: 97/85
Poziom mag.: 9
|
![]() niezłem marzenia
najbardziej podoba mi sie część z robieniem broni/ubrań/mikstur
__________________
od 8 maja 2007 siedzę w wojsku ![]() 8 maj 2007 - szeregowy 26 styczeń 2008 - starszy szeregowy 22 czerwiec 2009 - podporucznik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 12 2004
Lokacja: Częstochowa
Wiek: 32
Posty: 65
Stan: Niegrający
Imię: Lord Eddy of Harmonia
Profesja: Sorcerer
Gildia: Wiecznie obecne HR & RS !
Świat: Harmonia
Poziom: 48
Skille: xx/xx
Poziom mag.: 54
|
![]() Jak dla mnie to mi sie to nie podoba.Obdzieranie skór,jakas mozliwosc tworzenia broni,jak by taki cos zrobili to by powtsało jak dla mnei gówno.Jeszcze ten podzial na dzielnice tez mi sie nie podoba.A pozatym nic nie napisales o sorcu to juz mi sie kompletnie nie podoba.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 11 2004
Lokacja: Wroclaw
Posty: 333
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir mapes
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Vampires Brotherhood
Świat: Lunara
![]() |
![]() Jakby Thais bylo tej wielkosci co powiedziales to nebie mieliby nielada klopot.
Co do paladyna i myslistwa, khem myslistwo to chyba robota dla "plebsu" a paladyni sa krolewscy (royal). Np. 80lvl pkuje w miescie potem ucieka do dzielnicy i moga mu naskoczyc, nieciekawie. "załózmy ze raz na 10000 demonów" heh czlowieku to ta roslinka bylaby rarem i to o jakiej wartosci. A co do transportu to zeby latac na gryfach to potrzeba 3D (mi tamby konik wystarczyl ![]() Ale pozatym moze byc, aha no i wracajac to czlowieku jakiej wielkosci bylby mainland ![]() Ale ja czekam na ten lodowy kontynet ![]()
__________________
Robisz błędy? Nie potrafisz napisać wyrazu "góra" poprawnie? Cały czas wykręcasz się "że nie musisz pisać poprawnie bo nie umiesz?" Zainstaluj FireFox'a 2 a może w czymś Ci pomoże -.-' http://www.mozilla-europe.org/pl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2005
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 40
Posty: 121
Stan: Rookstayer
Imię: Neuroactive
Profesja: Brak (Rookgaard)
Gildia: Guards of Kyra
Świat: kyra
Poziom: 26
Skille: 21/25
![]() |
![]() nie napisałem nic o sorcu ponieważ szczerze mówiąc nie mam pomysłów na nowe atrybuty sorca...moze napełnianie czarami golden rongów? załózmy ze jeden golden ring pomiesci 100 run...oznacza to ze jeden zaczarowany golden ring słuzy nam za 5 backpacków sd.
co do pekowania w miescie to nie tak.... przez noc wpadłem na jeszcze jeden kolejny fajny pomysł.....tj "strażnicy" każdy obywatel miasta o nienagannym zachowaniu które potwierdzi 15 świadków ma prawo zostać strózem porządku w mieście ...stróz ma prawo zabicia np spamera w kazdym miejscu...nawet w protection zone,oczywiscie moze odkupić swoje własne winy w postaci gotówki. jezeli to jest zły pomysł to mam alternatywę....."w miastach wogóle nie wolno się zabijać,bynajmniej w dzielnicach mieszkalnych" zapomniałem dodać ze skoro miasta będa takie wielkie to kontynent tez bedzie gigantyczny. wymysliłem kolejną moim zdaniem fajną rzecz: kazdy obywatel miasta jest charakterystyczny tj. nosi specyficzny outfit ( a jest ich bardzo wiele) obywatele własnego poli,państwa-miasta przewaznie polują na swoim terenie poniewaz w camych granicach thais na expowistak w ostępach są bardzo liczne stada przeróznych potworów. gdy do miasta wkracza obywatel innego miasta...załózmy do thais przychodzi jegomość z venore ...jest traktowany jak obcy,ludzie mu nie ufają....inni spekuluja aby zabić....dlatego też nie warto podrózować samemu miedzy miastami. głównie chodziło mi o to aby tibia nie była do odkrycia w jeden dzień (mam na mysli mainland i miasta) swietnie byłoby odkrywać ciągle nowe lądy o których świat nie słyszał....(powiedzmy ze cipsoft ,tibia.pl i inne strony nie pisałyby na temat połozenia miast) byłoby to znacznie ciekawsze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Manga & Anime
Data dołączenia: 25 01 2005
Wiek: 36
Posty: 1,795
![]() |
![]() @ Hybryda
za duzo chyba w gothic grales ... a to co mowisz albo wcale sie nie spelni albo za 10 lat powodzenia.
__________________
Autor tego posta otrzymał pochwałę " Choc droga jest bez konca , pozornie bez znaczenia , mniemam ze mam powody by drogi swej nie zmieniac... " ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() WoW ?
Serwery by siadały jeden po drugim i tak wkółko , jak łańcuszki szczęścia by hulały w jedno i drugą stronę(offline/online). Lagi byłyby jak na priv serwerach WoWa. Mało wykonalne , ale może kiedyś do tego Tibia dojdzie. Tibialand cały czas się rozrasta. Jak znasz angielski/niemiecki , to może zacznij pracować w CipSofcie jako twórca map? Pomysły masz fajne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
![]() |
![]() Imho sux. Na każdym servie gra po około 700 osób, więc kto by miał to zapełnić. Kazz KILKADZIESIĄT poziomów? Nie za dużo, teraz się można zgubić. Thais jak on Ab do Ven? Jasne, tylko po co? Żeby od NPC do depo się szło 30 minut? Dziękuje. Co do "strażników", to mozna zdobyć fałszywych świadków i jakiś idiota zostaje takim strażnikiem. Od takich rzeczy są GMowie. Jedyny sensowny plan, to te "specjanle umiejętności".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
__________________
Wpadłem na chwilę
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Najlepiej system tp w mieście , ale wtedy jakieś nooby by skakały od jednej do drugiej strony i wpieniały innych. Mogłyby być pociągi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2005
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 40
Posty: 121
Stan: Rookstayer
Imię: Neuroactive
Profesja: Brak (Rookgaard)
Gildia: Guards of Kyra
Świat: kyra
Poziom: 26
Skille: 21/25
![]() |
![]() napisałem ze miasta byłyby podzielone na dzielnice....ale zapomniałem etz dodać ze jedno miasto nie miałoby np jednego sklepu magicznego....tylko na kazdej ulicy i dzielnicy byłby sklep.
ktoś tez napisał ze nagrałem się za duzo w gothic....przyznam szczerze ze gothic nieco inspiruje ale to nie miałoby wygladac jak gothic. troche bardziej inspirował mnie do takiej mysli morrowind...gdzie nowe miasta,wioski,osady odkrywa się tygodniami. i to jest własnie super. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 11 2005
Lokacja: Czechy, tam, gdzie diabel mowi dobranoc
Wiek: 35
Posty: 80
Stan: Aktywny Gracz
Imię: (junoumi)
Profesja: Elder Druid
Świat: Askara
Poziom: 30~
|
![]() yyyyyy nie podoba mi sie to -.-
duze miasta a w kazdym duzo sklepow, to moze lepiej zostawic takie miasta jak sa hm? co do ograniczenia lvlowego do wstepu gdziestam to jest kompletna paranoia, np wezmy sobie takiego high-lvla ktory ma uhmakera na 25 lvlu i ten uhmaker nie moze stac przed jego domkiem bo ma maly lvl ![]() jakies dodatkowe umiejetnosci tez absolutnie nieprzydatne- po co knight mialby robic short swordy ![]() ![]() raczej kalekie pomysly na nowa tibie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 06 2005
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 32
Posty: 519
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Arashi/KoA
Świat: Thoria/Aldora
![]() |
![]() Niezle. Ale troche z morrowind sciagniete i gotick. Przypadkiem nie grales w diablo i gre internetowa Rune Skape? Bo niektóre pomysly sa z tych gier. Ale spox. Fajnie by bylo. Hehe isc z jednego konca minelandu na drugi z 1 dzien. Fajne tylko troche za bardzo sie wzorowales na tych grach.
__________________
'Świat schodzi na psy, razem z nim Ty wierzysz mi?' 'Niech rap da Tobie siłę, nadzieje i wiarę' |
![]() |
![]() |