Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 26-06-2004, 18:30   #1
natalek
Użytkownik Forum
 
natalek's Avatar
 
Data dołączenia: 14 06 2004
Lokacja: Katowice

Posty: 304
Profesja: Elder Druid
Gildia: Perly Lotry
Świat: Calmera
Poziom: 61
Poziom mag.: 57
natalek ma numer GG 4831701
Domyślny Skull`e

Po ilu zabitych jest czerwony skull i w jakim odstepie czaoswym?? jak dlugo jest red skull??
__________________



natalek jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 26-06-2004, 18:37   #2
Gewof
Rybzor to moja dzifka
 
Gewof's Avatar
 
Data dołączenia: 08 01 2004
Wpisy bloga: 2

Posty: 694
Domyślny

A moze uzyje pan takiej funkcji jaka jest SZUKAJ...
__________________
Jestem fanem sailor moon!
Gewof jest offline  
stary 26-06-2004, 18:37   #3
Haker
Użytkownik Forum
 
Haker's Avatar
 
Data dołączenia: 04 10 2003
Lokacja: London
Wiek: 37

Posty: 230
Stan: Na Emeryturze
Imię: Bart Reed
Profesja: Elite Knight
Świat: Olympa
Poziom: 100
Haker ma numer GG 84729764
Domyślny

Na światach z włączonym PvP zabijanie innych graczy nie jest zabronione. Jednakże player killing może wymknąć się z kontroli. W tym celu CipSoft podzielił morderstwa na "dobre" i "złe" wprowadzając system oznaczania graczy różnego koloru czaszkami. Kolor czaszki świadczy o tym co gracz zrobił. Oto zasady systemu oznaczania graczy:

§ 1 Wszyscy gracze zostają podzieleni na oznaczonych i nieoznaczonych,

§ 2 Gracz jest nieoznaczony (nie ma czaszki) jeżeli nie był ostatnio zamieszany w żadną akcję powodującą śmierć, obrażenia czy nałożenie logout block u innego gracza oraz nie znajduje się w okresie oznaczenia czerwoną czaszką,

§ 3 Gracz jest oznaczony (ma czaszkę) jeżeli był ostatnio zamieszany w jakąkolwiek akcję powodującą śmierć, obrażenia czy nałożenie logout block u innego gracza lub znajduje się w okresie oznaczenia czerwoną czaszką,

§ 4 Gracz, który zaatakował, zranił, zabił innego, nieoznaczonego gracza zostaje oznaczony,

§ 5 Gracz, który zaatakował, zranił, zabił innego, oznaczonego gracza nie zostaje oznaczony,

§ 6 Prowokowanie innych graczy do atakowania, zabijania nieoznaczonych graczy może być karane przez Gamemasterów,

§ 7 Gracze mogą zostać oznaczeni czaszkami o czterech kolorach, które pokazują z jakiego typu akcjami był ostatnio związany gracz:

- biała czaszka. Gracz zostaje oznaczony białą czaszką jeżeli zaatakuje, zrani, zabije innego, nieoznaczonego gracza. Jest ona widoczna dla wszystkich graczy. Biała czaszka jest aktywna tak długo, jak długo jest aktywny logout block (atakowanie/zabijanie graczy/potworów wydłuża logout block). Ta czaszka jest oznaką agresywności oznaczonego gracza w ostatnim czasie. Wszyscy gracze mogą atakować, ranić, zabić gracza oznaczonego białą czaszką bez jakichkolwiek niekorzystnych konsekwencji ze strony systemu oznaczania,

- zółta czaszka. Jeżeli nieoznaczony gracz zaatakuje oznaczonego gracza to sam zostaje oznaczony żółtą czaszką. Jest ona widoczna wyłącznie dla atakowanego gracza (który w tej sytuacji jest oznaczony czaszką). Umożliwia to ofierze obronę i w razie zwycięskiej defensywy (gracz z białą czaszką pokona gracza z żółtą czaszką) nie powoduje niekorzystnych konsekwencji ze strony systemu oznaczania,

- czerwona czaszka. Jeżeli gracz będzie zabijał nieoznaczonych graczy przekraczając pewne granice zostanie oznaczony czerwoną czaszką. Kryteria otrzymania czerwonej czaszki:

.zabicie 3 lub więcej nieoznaczonych graczy w ciągu 24 godzin,
.zabicie 5 lub więcej nieoznaczonych graczy w ciągu 7 dni,
.zabicie 10 nieoznaczonych graczy w ciągu miesiąca (30 dni).
Po przekroczeniu jednej z tych granic gracz zostaje oznaczony czerwoną czaszką, która jest widoczna dla wszystkich graczy i utrzymuje się przez co najmniej 30 dni. Kolejne przekroczenie którejś z w/w granic powoduje zrestartowanie czasu (czerwona czaszka będzie się utrzymywała przez co najmniej 30 dni od ostatniego przekroczenia którejś z granic). Gracz oznaczony czerwoną czaszką traci po śmierci wszystkie przedmioty, które posiada przy sobie bez względu na to czy korzysta z Amulett of Loss czy nie. Ma to zachęcić graczy to polowania na graczy oznaczonych czerwoną czaszką. Jeżeli gracz oznaczony czerwoną czaszką będzie zabijał nieoznaczonych graczy znacznie przekraczając graniczne ilości to zgodnie z Tibia Rules może być pociągnięty do odpowiedzialności (banicja, modyfikacja, kasacja),

- zielona czaszka. Jest to specjalny rodzaj czaszki. Oznaczony zieloną czaszką gracz wstąpił do "duel mode". Tryb ten został zamierzony dla trenowania, pojedynków między graczami oraz do wojen między gildiami. Tryb "duel mode" opuszcza się poprzez logout. Zielone czaszki są widoczne tylko dla graczy którzy dołączyli do "duel mode". Gracz, który jest w "duel mode" (ma zieloną czaszkę) może atakować, ranić, zabijać innych graczy oznaczonych zieloną czaszką bez jakichkolwiek niekorzystnych konsekwencji ze strony systemu oznaczania. Dlatego zachowujcie ostrożność podczas treningu.

§ 8 Śmierć gracza jest dopisywana do jego kartoteki. Winowajcami, jeżeli są to gracze, są: gracz, który zadał najwięcej obrażeń w okresie 60 sekund przed śmiecią gracza oraz gracz, który zadał śmiertelny cios. Jeżeli ofiarą był nieoznaczony gracz to morderstwo jest liczone jako nieuzasadnione dla obu agresorów (przekroczenie jednej z określonych granic powoduje nadanie czerowonej czaszki).



Oczywiście system oznaczania, jak każdy inny, ma słabości. Niektórzy gracze mogą nadużywać ochrony ofiarowanej przez ten system prowokując do ataku dzięki czemu powstanie szansa ominięcia tego systemu. Dlatego powinieneś dwukrotnie zastanowić się zanim zaatakujesz nieoznaczonego gracza, bez względu na to co on uczynił. System ten ma głównie na celu uniknięcie bezpodstawnych morderstw, przy których motywy są wyssane z palca ("zabiłem go, bo atakował mojego kumpla...").

Wszystkie morderstwa będą automatycznie oceniane i zapisywane. Każdy gracz ma możliwość zabijania oznaczonych graczy bez żadnych konsekwencji ze strony systemu oznaczania. Jest tak dlatego że oznaczeni gracze sami wybrali opcję, w której zabicie ich nie jest niekorzystne dla mordercy: byli agresywni w stosunku do nieoznaczonych graczy (biała i czerwona czaszka), zaatakowali Ciebie pierwszego, Ty masz pełne prawo do obrony bez względu na to czy jesteś oznaczony (w tej sytuacji jesteś broniony przez żółta czaszkę) czy nie lub dołączyli do dobrowolnego trybu pojedynków (zielona czaszka).




skopiowane z www.tibia.kgb.pl
__________________
Każdy ma swoje priorytety...
Haker jest offline  
stary 26-06-2004, 18:58   #4
Gremlin
Buuuuu
 
Gremlin's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Posty: 1,637
Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

re: Up
Dawno nie grales?
System czaszek troche sie zmienil:

1. Po dwukrotnym przekroczeniu zabojstw potrzebnych do czerwonej czaszki dostaje sie automatycznego bana na 30 dni (nie wiem czy po wylogowaniu czy po 30 minutach).

2. Duel mode zostal zastapiony party mode, w sumie jest tez zielona czaszka (+ tarcza) ale tylko u osob ktore zaprosimy a nie u wszystkich... i btw jedno i drugie bylo zrobione do treningu a nie do jakis wojen czy cos
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
Gremlin jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 08:43.


Powered by vBulletin 3