Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 29-08-2004, 18:52   #1
Dark Vilej
Użytkownik Forum
 
Dark Vilej's Avatar
 
Data dołączenia: 11 08 2004
Lokacja: Nowa Sarzyna
Wiek: 34

Posty: 199
Dark Vilej ma numer GG 4463885
Domyślny Test

Tak jak w temacie, a mianowicie chce zobaczyc ile ludzi napisze jakiegos posta o czym tylko chce (temat nieograniczony), post musi miec sens, np co ci sie dzisiaj wydarzylo w rl lub Tibi lub cos w tym stylu. Za najlepsze i najciekawsze posty +1 do reputacji Modow rownierz zapraszam do zabawy
Dark Vilej jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 29-08-2004, 18:56   #2
Bebilon
Użytkownik Forum
 
Bebilon's Avatar
 
Data dołączenia: 25 02 2004
Lokacja: Gdynia
Wiek: 35

Posty: 627
Stan: Na Emeryturze
Imię: Bebilon
Profesja: Elite Knight
Świat: Secura
Poziom: 312
Domyślny

Hmmm.. Ja dzis zalogowalem sie lagi, byly straszne lagi.. Hmm... zrobilem kilka UH i knie kickło :/ pote wszyskie niemieckie servery off i tak mi mija dzień.

I co ciekawe?
__________________


Bebilon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:00   #3
Dark Vilej
Użytkownik Forum
 
Dark Vilej's Avatar
 
Data dołączenia: 11 08 2004
Lokacja: Nowa Sarzyna
Wiek: 34

Posty: 199
Dark Vilej ma numer GG 4463885
Domyślny

nawet ciekawe... +1 do reputacji za pierwszy post
Dark Vilej jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:02   #4
Khan
Użytkownik Forum
 
Khan's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 37

Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
Domyślny

Napisałem to daaaawno temu i nigdy nie miałem gdzie umieścić. To wkleje TU



OPIS RAS DO WARCRAFTA 2:

Strona ludzi:


1. Ludzie - nadzorują wszystko. Stanowią większość armii Azeroth.

Jednostki:
- Peasant - nędzny chłop
- Footman - zwykły piechór
- Knight - facio na koniu
- Paladin - ulepszony facet na koniu
- Ballista - wyrzutnia wielgachnych strzał
- Mage - czarownik
- Oil Tanker - tankowiec ropy
- Transport - barka transportowa
- Battleship - bardzo silny stateczek
Herosi:
- Lothar - jeden z dowódców wojskowych Azeroth
- Uther Lightbringer - jeden z paladynów
- Danath - silny wojownik
- Khadgar - młody i potężny mag
- Turalyon - następca Lothar'a. Pragnie pomścić jego śmierć
Budynki:
- Farm - farma
- Town Hall - coś ala rynek
- Keep - twierdza
- Castle - zameczek
- Human Barracks - koszary
- Human Shipyard - stocznia
- Human Foundry - odlewnia (usprawnia stateczki)
- Human Rafinery - rafineria
- Human Oil Platform - platforma ropy
- Human Blacksmith - chata kowala
- Stables - stadnina koniów
- Church - kościółek (ulepsza rycerzów do paladynów)
- Scout Tower - wieża obserwacyjna
- Human Guard Tower - wieża strażnicza
- Human Cannon Tower - wieża artyleryjna
- Mage Tower - wylengarnia czarowników
- Gryphon Aviary - gniazdo gryfów

2. Elfowie - bliscy przyjaciele Ludzi zawsze chętnie ich wspomogą swymi łukami.

Jednostki:
- Elven Archer - łucznik
- Elven Ranger - leśniczy
- Elven Destroyer - statek bitewny
Herosi:
- Alleria - bardzo dobra łuczniczka
Budynki:
- Elven Lumber Mill - tatrak

3. Gnomy i Krasnoludzi - nieufni i niegodni zaufania. Przekażą swoje technologie w zamian za chojną zapłatę.

Jednostki:
- Dvarven Demolition Squad - oddział kamiakaze
- Gnomish Flying Machine - jakieś latające kuderajstwo
- Gnomish Submarine - łódź podwodna
Budynki:
- Gnomish Inventor - chatka gnomów

4. Gryfy - ujeżdżanie przez posłańców bogów chętnie wyrżną paru Orków w imię pokoju.

Jednostki:
- Gryphon Rider - klient na gryfie
Herosi:
- Kurdran - przywódca wojsk w walce z klanem Shadowmoon

Strona Orków:


1. Orkowie - prymitywna, lecz waleczna rasa pragnąca podbić Azeroth
Jednostki:
- Peon - nędzny zielony robol
- Grunt - impulsywny facio z siekierą
- Catapult - katapulta
- Orc Oil Tanker - tankowiec ropy
- Orc Transport - barka transportowa
Herosi:
- Grom Hellscream - bardzo silny wojownik
- Kargath Bladefist - doświadczony rycerz
Budynki:
- Pig Farm - farma świniaków
- Great Hall - coś ala magazyn
- Stronghold - warownia, ulepszenie magazyna
- Fortress - forteca
- Orc Barracks - koszary
- Orc Shipyard - statkownia
- Orc Foundry - odlewnia
- Orc Rafinery - rafineria ropy
- Orc Oil Platform - platforma ropy
- Orc Blacksmith - dom kowala
- Altar of Storms - ołtarz burz (pozwala troglodyckim ogrom trenować czary )
- Watch Tower - wieża patrzająca
- Orc Guard Tower - wieża strażnicza
- Orc Cannon Tower - wieża działowa
- Dragon Roost - wylęgarnia smoków

2. Trole - zawarli tymczasowy sojusz z Orkami, lecz ich prawdziwe plany nie są znane.
Jednostki:
- Troll Axethrower - miotacz toporków
- Troll Berserker - wkurzony miotacz toporków
- Troll Destroyer - stateczek bitewny
Herosi:
- Zuljin - mniej ważny dowódca troli
Budynki:
- Troll Lumber Mill - tratak

3. Ogry - podlegają bezpośredniej kontroli Orków. Są jednak tak silni, że gdyby chcieli to bez trudu wycieliby, i Orków, i Ludzi. Bynajmiej mimo dwóch głów są za głupi by na to wpaść.
Jednostki:
- Two-Headed Ogre - tłuste bydle z dwoma głowami
- Ogre Mage - ogier czarownik
- Ogre Juggernaught - pływający czołg
Herosi:
- Cho'gal - jeden z silniejszych magów
- Dentarg - potężny ogr, wspomaga nas po drugiej stronie Portalu
Budynki:
- Ogre Mound - żarłodajnia ogierów

4. Gobliny - liczna rasa, która chętnie puści z dymem paru Elfów.
Jednostki:
- Goblin Sappers - oddział kamikaze
- Goblin Zeppelin - sterowiec
Budynki:
- Goblin Alchemist - chatka goblinów

5. Rycerze Śmierci - są potężni i mądrzy. Wiedzą jednak, że samemu nie podołają Ludziom ze względu na swą małą liczebność. Starają się wykorzystać Orków jako mięso armatnie, pozorując, że są pod ich kontrolą.
Jednostki:
- Death Knight - zły czarownik !
Herosi:
- Gul'dan - jeden z przywódców. Umiera niedługo po przekroczeniu Portalu. Walki o jego głowę, zapewniającą wielką moc, toczą się jeszcze przez II i III część gry.
- Teron Gorefiend - potężny Rycerz Śmierci
Budynki:
- Temple of the Damned - chata złego czarownika

6. Wielkie żółwie - ujażmione przez goblinów pełnią funkcję łodzi podwodnych.
Jednostki:
- Grand Turtle - kulka z czterema łapami i główką

7. Smoki - tresowani od małego mają wspomagać Orków w narastającym konflikcie.
Jednostki:
- Dragon - jaszczurka ze zgagą
Herosi:
- Deathwing - przywódca wojsk w walce z Azeroth po drugiej stronie Portalu.


No co? Temat dowolny - jest. Sens - ma. To sie nie czepiać plz.
Khan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:03   #5
Vicious Phoenix
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

No więc dzisiaj liczyłem trochę na podniesienie skilli itp. itd. ale skoro wszystkie serwery niemieckie padły to lipa .
Dzisiejszy dzień, był dniem straconym...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Khan
- Knight - facio na koniu
- Paladin - ulepszony facet na koniu
Zawsze uważałem, zę paladyni są lepsi od knightów

Ostatnio edytowany przez Vicious Phoenix - 29-08-2004 o 19:05.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:09   #6
Dark Vilej
Użytkownik Forum
 
Dark Vilej's Avatar
 
Data dołączenia: 11 08 2004
Lokacja: Nowa Sarzyna
Wiek: 34

Posty: 199
Dark Vilej ma numer GG 4463885
Domyślny

Narazie temat sie rozwija i kazdy dostal + do reputacji. Pisac dalej!!!
Dark Vilej jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:47   #7
Matheous
Użytkownik Forum
 
Matheous's Avatar
 
Data dołączenia: 23 01 2004
Lokacja: Tam, gdzie... Cholera. Tam, gdzie... -Dobranoc.-Powiedzial diabel.
Wiek: 34

Posty: 1,402
Matheous ma numer GG 2872460 Matheous ma login Tlenu emcid@tlen.pl
Domyślny

A ja za kazdym razem jak tu zajrze to dostaje qrwicy ze po ostatnim formacie Tibia mi nie dziala(ten blad z grafa, ze nic nie widac tylko jakies krzaki i kaszanke... Ktos wie co z tym zrobic?) Bracik cos mowil o kolejnym formacie, wiec...
Khan-fes poradnik A w SC to by tez fajnie wygladalo tylko wiecej roboty-wiecej jednostek i herosow Jak mi sie bedzie chcialo to zrobie
Ostatnio sobie owo SC wgralem i w to pykam... Juz prawie przeszedlem wszystkie III kampanie(2 raz ale to szczegol) potem sie zabieram za granie po necie...
Bla bla bla srutututu klebek drutu... Fajny temat Gdyby byl licznik postow to pewnie zostalby(temat) skasowany expresowo A tak to mozna sobie 'pogadac'
PS. Ciekawe, mowiles na poczatku ' Za ciekawe posty beda +'y' taaa post Phoenixa jest cholernie ciekawy 'Chcialem potrenic ale wysiadly servy, wiedzialem ze pall lepszy od knighta'
__________________
I was the perfect warrior, cold and ruthless! I lived by my strength alone, uninhibited by foolish emotions!
Matheous jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 19:53   #8
Khan
Użytkownik Forum
 
Khan's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 37

Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
Domyślny

Mam jeszcze jeden poradnik do W2 też mojego autorstwa:

Opis jednostek z gry Warcraft 2.
HumAng - oryginalna nazwa wersji ludzi
HumPol - spolszczona nazwa wersji ludzi
OrcAng - oryginalna nazwa wersji Orków
OrcPol - spolszczona nazwa wersji Orków
HumWym - wymagane budynki ludzi
OrcWym - wymagane budynki Orków

HumAng: Peasant
HumPol: chłop
OrcAng: Peon
OrcPol: chłop,pion
HumWym: Town Hall
OrcWym: Great Hall
Funkcja:
Chłop zbiera złoto i drewno. Buduje i naprawia wszystkie budynki,a także Transport'ery. Potrafi także walczyć.
Dobre strony:
Sam jeden jest w stanie zbudować całe miasto
Złe strony:
Można go zabić każdą jednostką. Chłopi komputera często się nawet nie bronią,gdy są atakowani.

HumAng: Footman
HumPol: lokaj(?), piechór
OrcAng: Grunt
OrcPol: burczenie,chrząkanie
HumWym: Human Barracks
OrcWym: Orc Barracks
Funkcja:
Podstawowa jednostka offensywna do zmasowanych ataków. Stanowi główny składnik rozwijających się armii.
Dobre strony:
Nie potrzebuje drewna. Jest pierwszą jednostką bojową.
Złe strony:
Jest dosyć słaby i drogi, jak na początkujące państewko.

HumAng: Elven Archer
HumPol: łucznik Elfów
OrcAng: Troll Axethrower
OrcPol: Trol - miotacz toporów
HumWym: Human Barracks, Elven Lumber Mill
OrcWym: Orc Barracks, Troll Lumber Mill
Funkcja:
Kolejna jednostka ataku. Używana także do obrony przed statkami i atakami powietrznymi
Dobre strony:
Atak na odległość oraz w powietrze. Możliwość ulepszenia do Ranger/Berserker.
Złe strony:
Niski pancerz i mała ilość HP sprawiają, że bardzo łatwo go zabić.

HumAng: Elven Ranger
HumPol: strażnik,leśniczy Elfów
OrcAng: Troll Berserker
OrcPol: Trol - szaleniec, furiat
HumWym: Human Barracks, Elven Lumber Mill, Keep
OrcWym: Orc Barracks, Troll Lumber Mill, Stronghold
Funkcja:
Ta sama co Archer'a/Axethower'a
Dobre strony:
Ulepszenie Archer'a/Axethower'a. Może być dalej ulepszany.
Złe strony:
Wciąż niski pancerz i mała ilość HP sprawiają, że bardzo łatwo go zabić.

HumAng: Knight
HumPol: rycerz
OrcAng: Two-Headed Ogre
OrcPol: dwugłowy Ogr
HumWym: Human Barracks, Keep, Stables, Human Blacksmith
OrcWym: Orc Barracks, Stronghold, Ogre Mound, Orc Blacksmith
Funkcja:
Podstawowa jednostka ataku silnych armii. Żywy czołg dla słabych armii.
Dobre strony:
Kilkukrotnie silniejszy od Footman'a/Grunt'a. Sam jest w stanie rozbić w pył mały oddział przeciwnika. Jest szybki. Może zostać ulepszony.
Złe strony:
Tylko tyle,że potrzebuje trochę drewna do produkcji oraz wszystkich powyższych budynków.

HumAng: Paladin
HumPol: paladyn
OrcAng: Ogre Mage
OrcPol: Ogr - mag
HumWym: Human Barracks, Castle, Stables, Human Blacksmith, Church
OrcWym: Orc Barracks, Fortress, Ogre Mound, Orc Blacksmith, Altar of Storms
Funkcja:
Odkrywanie terenu na odległość za pomocą magii, no i oczywiście walka.
Dobre strony:
Jeszcze silniejszy od Knight'a/Ogre'a. Posiada zdolności magiczne. Może nauczyć się paru nowych zaklęć.
Złe strony:
Wymaga wszystkich powyższych budynków. Komputer rzadko decyduje się na ulepszenie.

HumAng: Mage
HumPol: mag
OrcAng: Death Knight
OrcPol: Rycerz Śmierci
HumWym: Castle, Mage Tower
OrcWym: Fortress, Temple of the Damned
Funkcja:
Atakowanie przeciwników przy pomocy magii. Rzadziej walka otwarta.
Dobre strony:
Może nauczyć się nowych zaklęć. Przy pełnej Manie i zaklęciu Blizzard jest w stanie sam jeden narobić sporo zamieszania.
Złe strony:
Jest dość kosztowny. Nie nadąża za piechotą. Komputer ich nie używa.

HumAng: Ballista
HumPol: balista
OrcAng: Catapult
OrcPol: katapulta
HumWym: Human Barracks, Keep
OrcWym: Orc Barracks, Stronghold
Funkcja:
Niszczenie wrogich budynków, szczególnie wieżyczek, oraz dużych grup jednostek wroga.
Dobre strony:
Jednym ciosem powala kilku Footman'ów/Grunt'ów. Ma niesamowity zasięg i siłę.
Złe strony:
Jest strasznie wolna. Ponadto minimalny zasięg ataku to 2 pola, może więc zostać bez trudu zniszczona przez Footman'a/Grunt'a, o ile ten do niej podejdzie.

HumAng: Dvarwen Demolition Squad
HumPol: oddział "Demolka" Karłów
OrcAng: Goblin Sappers
OrcPol: Gobliny - saperzy
HumWym: Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Niszczenie wrogich budynków, szczególnie wieżyczek, oraz dużych grup jednostek wroga, poprzez samowysadzenie. Rzadziej - atak zwykły.
Dobre strony:
Ekspolozja kazmikaze daje nawet 400 Dmg. Jest w stanie niszczyć góry.
Złe strony:
Jest dość słaby. Łatwo go zabić zanim dojdzie do celu. Komputer nigdy ich nie używa.

HumAng: Gnomish Flying Machine
HumPol: maszyna latająca Gnomów
OrcAng: Goblin Zeppelin
OrcPol: ? Goblinów
HumWym: Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Odkrywanie terenu, obserwacja terenu, wyszukiwanie łodzi podwodnych
Dobre strony:
Niezwykła szybkość i zasięg widzenia. Możliwość wypatrzenia łodzi podwodnych.
Złe strony:
Brak możliwości ataku. Łatwy do zestrzelenia.

HumAng: Gnomish Submarine
HumPol: łódź podwodna Gnomów
OrcAng: Giant Turtle
OrcPol: wielki żółw
HumWym: Human Shipyard, Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Orc Shipyard, Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Walka na morzu.
Dobre strony:
Jest niewykrywalny dla statków wroga. Może bez trudu oczyścić cały teren wodny i wybrzeża w pojedynkę.
Złe strony:
Może zostać wypatrzony przez jadnostki latające, lub podwodne wroga, a także przez wieżyczki. Kiedy zostanie wypatrzony może być atakowany przez wszystko, co się da. Nie może atakować lądu.

HumAng: Elven Destroyer
HumPol: niszczyciel Elfów
OrcAng: Troll Destroyer
OrcPol: niszczyciel Troli
HumWym: Keep, Human Shipyard
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard
Funkcja:
Podstawowa jednosta bojowa morska.
Dobre strony:
Atakuje zarówno wodę,jak i ląd oraz powietrze. Może zostać ulepszona.
Złe strony:
Jest mimo wszystko łatwy do zatopienia.

HumAng: Human Oil Tanker
HumPol: tankowiec oleju ludzi
OrcAng: Orc Oil Tanker
OrcPol: tankowiec oleju Orków
HumWym: Keep, Human Shipyard
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard
Funkcja:
Konstrukcja platformy wydobywczej oleju, oraz jego transport.
Dobre strony:
Nie wymaga oleju do budowy. Jest dość szybki - jest w stanie uciec Destroyer'om.
Złe strony:
Brak uzbrojenia.

HumAng: Human Transport
HumPol: transporter ludzi
OrcAng: Orc Transport
OrcPol: transporter Orków
HumWym: Keep, Human Shipyard, Human Foundry
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard, Orc Foundry
Funkcja:
Transport jednostek przez wodę. Może pomieścić 6 dowolnych.
Dobre strony:
Teren za oceanem przestaje być całkowicie bezpieczny ;-) ...
Złe strony:
Brak uzbrojenia. Łatwy do zatopienia.

HumAng: Battle Ship
HumPol: statek bitewny
OrcAng: Ogre Juggernaught
OrcPol: TIR Ogrów
HumWym: Keep, Human Shipyard, Human Foundry
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard, Orc Foundry
Funkcja:
Atak wodno lądowy.
Dobre strony:
Najsilniejsza jednostka w grze. Duży zasięg. Może zostać ulepszona.
Złe strony:
Niska prętkość. Długi czas przeładowania. Brak możliwości obrony w powietrzu.

HumAng: Gryphon Rider
HumPol: jeździec Gryfa, jeżdżący na Gryfie
OrcAng: Dragon
OrcPol: Smok
HumWym: Castle, Gryphon Aviary
OrcWym: Fortress, Dragon Roost
Funkcja:
Atak z powietrza.
Dobre strony:
Duża prętkość. Atak kilku pól naraz. Możliwość całkowitego zgniecenia bazy, która nie jest broniona przeciwlotniczo.
Złe strony:
Długi czas przeładowania. Słaba siła przebicia. Ogromna cena. Łatwy do zabicia przez jednostki mogące atakować w powietrzu.

Ang: Deamon
Pol: Demon
Funkcja:
Atak z powietrza.
Dobre strony:
Duża prętkość. Możliwość zniszczenia bazy, która nie jest broniona przeciwlotniczo.
Złe strony:
Nie może zostać wyprodukowany. Słaba siła przebicia. Łatwy do zabicia przez jednostki mogące atakować w powietrzu. Brak wyświetlania statystyk. Można nim kierować tylko pojedynczo.

Ang: Skeleton
Pol: Szkieletor
Funkcja:
Atak lądowy.
Dobre strony:
Jest dość silny. Nie wymaga żadnych surowców do produkcji.
Złe strony:
Nie może zostać wyprodukowany. Stworzyć może go tylko Death Knight. Może zostać pokonany za pomocą zaklęcia Exorcism

OrcAng: Eye of Kilrogg
OrcPol: Oko Kilrogg
OrcWym: Może zostać rzucone jedynie przez Ogre Mage'a
Funkcja:
Odkrywanie terenu.
Dobre strony:
Anormalna super-hiper prętkość.
Złe strony:
Umiera somoczynnie po paru sekundach.
Khan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 21:03   #9
she_devil
Użytkownik Forum
 
she_devil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 03 2004
Lokacja: Tam gdzie rosną bubki.
Wiek: 65

Posty: 725
Domyślny

DZisiaj była Centralia.
Było mnóstwo atrakcji.
Słonce świeciło.
Roweowa policja zmieniła swe pojazdy na deski [serio !]
she_devil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 22:12   #10
sesaj
Użytkownik Forum
 
sesaj's Avatar
 
Data dołączenia: 04 10 2003
Wiek: 35

Posty: 522
Domyślny

ekhem...Rano przyjechalem od babci, posiedzialem przy kompie, pogadalem o roznych bzdetach na IRCu, poszedlem grac w kosza, wrocilem i zjadlem obiad, znow poszedlem grac w kosza i wrocilem o 20. I tak minal dzien. Tak tak wiem, super...ale juz we wtorek do wloch!! Nie ma to jak pojsc do szkoly tydzien pozniej...
__________________
Leader of Oldschool's Maniacs.

I Believe, I Can Fly...

Oldschool's maniacs were, they are and will be 4ever!
sesaj jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-08-2004, 22:28   #11
Kajko
Użytkownik Forum
 
Kajko's Avatar
 
Data dołączenia: 09 06 2004
Lokacja: W domu

Posty: 108
Stan: Niegrający
Kajko ma numer GG 9109132
Cool

A u mnie w mieście była ostatnio pewna impreza masowa no i jak na takiej imprezie trzeba bylo sobie coś wypić , więc walimy wódke z kolegami a tu podjeżdżają do nas pały (policja) my schowaliśmy szybko wódke ale oni już ją zobaczyli, no więc pokazaliśmy im a oni się zaczeli śmiać i powiedzieli że nam nic nie zrobią jak im damy ją to zadowoleni daliśmy im wódke i oni sobie pojechali a my żałowaliśmy troche bo zarekfirowali nam 1l wódki (dopiero ją otworzyliśmy =/) ale przynamiej nas nie spisali anie nie zawieźli do domu bo bym dopiero miał przypał =/.
__________________
Jebać tibie

<Avatarem pozdrawiam idiotów

S.K.L.E.P - Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś

Kajko jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-08-2004, 21:06   #12
Slajt
Użytkownik Forum
 
Slajt's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2004
Lokacja: Szczecin

Posty: 423
Slajt ma numer GG 2129575 Slajt ma login Tlenu defcom Adres Jabbera do Slajt
Domyślny

Co tam dzisiaj ?
A tak jak przez całe lato ...
Dzień jak codzień, a jednak zarąbisty ... (mój opis w gg)
Codziennie w wakacje poznawałem nowe dziewczyny, gadałem z nimi, czasem wybierałęm się na pizze itp. Uwielbiam wakacje i na dodatek zero nudów, ani troche, zawsze miałem z kim gadać. Dzisiaj ganiałem z kolesiami takiego grubasa po całym osiedlu ... takie pierdoły. Co jeszcze ? wczoraj wrzuciłem czystego do kosza z połowy boiska ...
Czy za takie żeczy daje sie plusy ?
__________________
"Idź i wychędóż się sam!"
Ostatnie Życzenie - A. Sapkowski
Slajt jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:48.


Powered by vBulletin 3