|
|||||||
| Notki |
| Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Posty: 14
|
Słuchajcie mam dylemat.
Zostać waleczny magiem czy też potężnym druidem?? Czy ktoś mógłby mi podać zlety i wady tych profesji?? Proszę o pomoc bo nie wiem co robić: Z jednej strony mag z potężnymi czarami ofensywnymi a z drugiej druid z super ciekawymi czarami i przede wszystkim [b]]UHAMI[/B}UHAMI |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Warszawa
Posty: 674
Stan: Na Emeryturze
Imię: Cors Ent // Tegax
Profesja: Royal Paladin
Gildia: DoF - always in our memory
Świat: Azura
Poziom: 111
|
druid nie ma ciekawych czarow.
dru ma uh a sorc sd. rownowaga w przyrodzie musi byc ![]() jeden zarabia na tym a drugie kupuje i na odwrot. polecam sorca bo ma ue i w nim tkwi prawdziwa sila !! ![]() |
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Posty: 14
|
Czy drutowi dochodzi więcej Cappa? Czytałem, że trudno się gra sorcem z powodu bezsilności. Najlepiej mieć chyba jeszcze knighta
, żeby w razie czego się nim zalogować i zabić kilku PK... ![]() |
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Warszawa
Posty: 674
Stan: Na Emeryturze
Imię: Cors Ent // Tegax
Profesja: Royal Paladin
Gildia: DoF - always in our memory
Świat: Azura
Poziom: 111
|
po co ? sorc to imho najsilniejsza postac pvp
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2003
Wiek: 39
Posty: 386
|
Cytuj:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Posty: 14
|
Druidowi więcej cap dochodzi?
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2004
Lokacja: szszszszsz.....
Wiek: 35
Posty: 89
|
Druidowi dochodzi tyle samo capa co magowi tak samo z życiem i maną od siebie różnią się tylko czarami
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Posty: 20
|
Pytanie kim grac drutem czy sorcem. Moim zdaniem jeden i drugi jest postacia wymagajaca i potrzeba nietylko cierpliwosci do nich ale i troche umiejetnosci moze nawet wiecej tego drugiegi
. Grajac nimi trzeba uwarzac bo dostaja bardzo malo hp na lvl i bardzo latwo morzna zginac. Jak wyzej juz ktos powiedzial sa to postacie bardzo silne ale na wysokim lvl. Jezeli chodzi o to ktora postac masz wybrac to ja powiem tak. Jezeli grales juz czarodziejami i masz troche doswiadczenia to graj sorcem jezeli nie to pocwicz sobie najpierw na drucie moim zdaniem jest troche latwiejszy w prowadzeniu. powodzenia ci zycze i sukcesu w grze.![]() |
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Warszawa
Posty: 674
Stan: Na Emeryturze
Imię: Cors Ent // Tegax
Profesja: Royal Paladin
Gildia: DoF - always in our memory
Świat: Azura
Poziom: 111
|
Imh druta i sorca prowadzi sie tak samo. tylko ze drut minimalnie wiecej kaski na poczatku ma bo uhy ida drozej niz sd.
ale co tam kaska. kaska to rzecz mniej wazna. a co ue to ue w sorcku siła ![]() |
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Bezdomny z Gor Krańca Swiata
Wiek: 43
Posty: 392
|
heh dla przykladu dzisiaj bo juz po polnocy "kilka" minutek chcial sorc spekowac... nie wiedzial tylko ze moj najt potrafi walic gfb i sie uhac...
edit: re up: mylisz sie... imo sd ida drozej od uhow ![]()
__________________
I feel like 11 years old nOOb... Nie jestem podrecznym manualem. Moje gadu-gadu nie sluzy do spamowania mnie. ![]() Ostatnio edytowany przez aktus - 05-09-2004 o 20:53. |
|
|
|
|
#11 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 37
Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
|
Drucio ma rózne bajery jak, przejmowanie stworków, robienie ścian z roślinek, leczenie kumpli, paraliż, zatrucia itp. No i oczywiscie UHy.
A mag lepiej zdaje sie w walce, naparza z SDów i UE. Ponadto może atakować korzystając z zaklęc spontanicznych, i nie potrzeba do tego many (duzo to nie azbiera ale zawsze cos) A najlepszym PK jest według mnie pall. Nie jest NAJSILNIEJSZY. Może nie może tak dobrze nawalać z SD ani sie UHac co chwile, ale za to najszybciej moze zaczac PKowac i rozwalac silniejsze monstra (cycki) bez większych strat. Poza tym jest 'zawsze gotowy do walki' podczas, gdy magowie musza przygotowywac troche fajerwerkow, a jak potrzeba to takze sie uhnie, zuci SD albo explosion. Poza tym ma wystarczajacy shielding zeby przetrwac sporo atakow wrecz, oraz na tyle capa zeby dzwigac ciezszy stuff i jednoczesnie moc ograbiac zwloki. |
|
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 09 2004
Posty: 217
|
Najlepszym PK jest właśnie palek, szybki zwinny, może ustawić atakowanie bełtami i unikać przeciwnika.
Jeśli chodzi sorc czy druid, to druid jest łatwiejszy, UH-y to najbardziej opłacalne runy, niby 2x tańsze na większości śiwatów, ale więcej nież 2x mniej many na nie potrzeba, szybciej od SD je można robić. Poztym shielding i fighting szybciej rośnie druidowi niż sorkowi. Bardzo dobry czar do nauki grania magami. Sorc za to później jest znacznie lepszy, ma więcej i lepsze czary offensywne. Pozdro Matfiej |
|
|