Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Magia

Notki

Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 08-09-2004, 17:37   #1
joey
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 06 2004

Posty: 879
Stan: Niegrający
Pergamin Convice Creature

mam małe pytanko....
powiedzmy że zrobiłem rune cc(patrz nazwe tematu)
zabrało mi 100 manny i żeby np zawładnąć trollem to zabirze mi to manne?? czy nie
joey jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-09-2004, 19:22   #2
Vadikel
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 02 06 2004
Lokacja: Thais ;-)

Posty: 129
Profesja: Elite Knight
Świat: Aurea
Poziom: 165
Skille: 96/90
Poziom mag.: 8
Oczko

tak zabierze ci odpowiednią ilośc many potrzebną na danego potworka aby nim zawładnąć (czyli na trola musisz mieć jeszcze 290 many)
Vadikel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:46.


Powered by vBulletin 3