|
|||||||
| Notki |
| Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 12 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34
Posty: 101
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Lost Riders
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 24shld
Poziom mag.: 55
|
No siema! Nie śmiejcie się
To dopiero jedna z moich pierwszych prac w 3dsmaxie ![]() No dobra troszkę zmieniłem... ![]() Ostatnio edytowany przez Xeremon - 13-03-2007 o 14:39. |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik Forum
|
jak na pierwsza prace calkiem fajna, tylko z ostroscia jest cos nie tak (nie ma plynngo przejscia, tylko pierwsze kilka boltow jest ostre, a reszta juz nie)
No i te bolty wygladaja tak... malo boltowo. Sprobuj moze pokryc je jakas ciemniejsza tekstura, i wydluzyc im grot.
__________________
14.35kb w sumie, nie czepiac sie
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2004
Posty: 1,327
|
Na 2 obrazku blask odbija się od podłogi przez co wygląda jak wypolerowana posadzka.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: 30cm od Monitora
Posty: 418
Imię: Zaforin Dret
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Zomo
Świat: Refugia
Poziom: 32
Skille: 66/33
Poziom mag.: 13
|
Cytuj:
A nie sądzisz, że tak miało być? Zajmuję się fotografią i zabawa ostrością nie jest mi obca. Praca fajna, ale na początku zmiast pbolta pomyślałem, że jest to święcąca kredka LOL. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 05 2006
Lokacja: Giżycko
Wiek: 32
Wpisy bloga: 1
Posty: 962
Stan: Na Emeryturze
Imię: Matekaratek
Świat: Broa
|
@Kolidos
Bo PB wyglądają jak kredki.
__________________
Niech nam gwiazdka pomyślności nigdy nie zagasnie
a kto nie jest z nami w klubie - niech go piorun trzaśnie. Oby nasze wszystkie prace były najpiekniejsze inni przecież się nie znają - to jest najważniejsze. Niechaj nasze forum nigdy sie nie skończy a kto źle o nas napisze, szybko go wykończym... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2006
Lokacja: Tarnów
Posty: 66
Stan: Na Emeryturze
|
Prace bardzo ładne, ale na pierwszym widać na końcu że Ci się polygon kończy
mógłbyś ustawić kamerę tak by nie było widać szpica tylko kant prosty bok polygonu, ale to i tak nie psuje efektu A i jeszcze te bolty na pierwszym planie mają jakieś takie czarne obramowania, dziwnie to wygląda.Co do drugiego to już jest naprawde dobry (jak na początki ). Podłożę uznam że to coś w stylu marmuru ![]()
__________________
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 31 12 2006
Posty: 6
|
sorka ale w 3dsmaxie z jego baza tekstur gotowych to to nie jest ee osiagniecie. a w blenderze taki model to jest 3,5 minuty roboty. wiec nic specjalnego sorry...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 12 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34
Posty: 101
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Lost Riders
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 24shld
Poziom mag.: 55
|
Teksturę wziąłem z google~grafika, a nie z gotowych zbiorów
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik Forum
|
Wow, to żeś się naszukał. Jak dla mnie słabe. Do pierwszych grafik z tym.
__________________
[HACKED] by Winzard |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
Posty: n/a
|
jak dla mnie nawet fajne prace.. bedziesz jeszcze jakieś miał to daj edita
PS: @ Xeremon (twój podpis) polacy nie tylko w tibii są n00bami....... ![]() |
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 02 2004
Lokacja: a gdzie mieszkaja krasnoludki?.. hopsa-sasa ! hop-sasa!
Posty: 376
Stan: Na emeryturze
|
boz, widac co tibia z ludzmi robi -.= .. ludzie to nie sa bełty tylko swiecace kolki ! .. do tego z adidasa, heh..
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2004
Posty: 1,327
|
Pech chciał, że PB w Tibii to właśnie magiczne kołki.
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 06 2004
Lokacja: 19°58'E 50°05'N
Wiek: 35
Posty: 3,253
Stan: Na Emeryturze
Imię: Komandor Tarkin
Świat: Secura
|
Dla początkującego dobre, ale czy naprawdę warto postować gotowe modele walców ze szpicami?
|
|
|
|