|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2007
Posty: 21
|
![]() Czy ktoś zauważył że jeśli knight będzie uderzał mocniej(więcej) to będzie mu się gorzej skilowac ??
A także jeśli do tego ile walisz będzie sie przyczyniał lvl to takie knight 100+ praktycznie nie beda mialy na czym skilowac bo nawet monka beda bic tak że się nie wyleczy. Prosze o komentaże |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 03 2007
Lokacja: Stalowa Wola
Wiek: 37
Posty: 91
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Wiecznie Zapomniany
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 45
Skille: 75/75
Poziom mag.: 5
|
![]() Skoro Cipsoft pomyślał, żeby ice rapier nie był już 2 razy lepszy od Ave, to i pomyśli o skilowaniu (ice rapier miał 100 atk. ale, że hity będą mocniejsze to teraz będzie miał najprawdopodobniej 60 atk.). Oprócz tego dlaczego piszesz, że zawsze będzie monka zabijać? Teraz z bs można na full def skilować, to jak zwiększą hity zmienisz broń na słabszą i będziesz trafiać, a nie zabijesz szybko dziada. Nie martw się twardy jest
![]()
__________________
"This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain and a 100% reason to remember the name." |
![]() |
![]() |
#3 |
Zbanowany
Data dołączenia: 25 01 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 34
Posty: 894
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Andrealfus
Profesja: Elite Knight
Świat: Trimera
Poziom: 106
Skille: 87/84
Poziom mag.: 7
![]() |
![]() moze tak angielski przed "ubdate"??
@topic Napewno jakos to logicznie bedzie zrobione ;-) |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 12 2006
Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
|
![]() hehehe...
z knightem to pół biedy, a co ma powiedzieć taki pal ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 12 2004
Lokacja: Legnica
Wiek: 32
Posty: 833
Stan: Niegrający
|
![]() jaki bylby sens zwiekszac hity i wydluzac czas skillowania jednoczesnie? przeciez na to samo by wyszlo, lol... zalozmy ze masz mniejsze skille lecz hity zostaly zwiekszone. uderzasz wtedy tak samo jak z wiekszymi skillami i zmniejszona sila ciosow. jaki widzisz w tym sens?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 29 05 2007
Posty: 12
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sethaaz
Profesja: Knight
Świat: Nerana
Poziom: 18
Skille: 63/63
Poziom mag.: 4
|
![]() Ja się martwię czym innym... skoro runy będą zależały głównie od mlvla to UH będzie bezużyteczny dla knighta i wtedy by się w ogóle nie dało grać
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 31 05 2007
Posty: 24
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Alap Aget
Profesja: Druid
Świat: Silvera
Poziom: 20
|
![]() Cytuj:
Działanie run leczniczych pozostanie bez zmian... Pisało gdzieś o tym, ale już nie pamiętam gdzie więc nie znajdę teraz.. Pozdrawiam ![]() |
|
![]() |