Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Multimedia > Fake'i

Notki

Fake'i Zdjęcia troche inne od normalnych... przerobione mniej lub bardziej. Tutaj je znajdziesz.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 25-04-2008, 21:57   #1
Suhayl
Użytkownik Forum
 
Suhayl's Avatar
 
Data dołączenia: 03 07 2007
Wpisy bloga: 35

Posty: 363
Domyślny [Sesja Fake - RPG] Ivath.

Nie piszcie tylko "kolejna sesja" etc. ok? Najpierw zobaccie, że mi naprawdę zależy!


Sytuacja w Kraju:
Ukryty tekst:
W Ivath rządy sprawują głowy czterech wielkich klanów – klanu wojowników (Sethri), magów (Aruni), artystów (Waragrii) oraz handlarzy (Hredia). Aktualnie władzę dzierżą kolejno Etrhril, Sterkath, Arna (kobieta) i Wisto. Nie ma między nimi żadnych specjalnych niesnasek, w polityce panuje względny spokój. Wszystkie klany mają swoje siedziby w stolicy Ivath – Ristag.

Ivath nie ma w okolicy żadnych znaczących wrogów – mówiąc obrazowo jest jak Australia – jedna wielka wyspa, a naokoło masa drobnicy, która nie dość, że nie umie się ze sobą dogadać, to nawet, gdyby im się udało, to mają małe szanse przeciwko regularnej, dobrze wyszkolonej armii Ivath. Od jakiś stu lat nie rozgorzała żadna większa wojna (ostatnią Ivath prowadziło z państwami z kontynentu. Wygrało).

Abolicja nie jest zabroniona, jednak kontrolują ją bardzo surowe wytyczne Hredii, dotyczące zarówno pozyskiwania niewolników, jak ich traktowania w trakcie transportu.

Jedynym problemem, który aktualnie dręczy Ivath jest wiara. Na wyspie od tysięcy lat panowała jedyna prawdziwa wiara w bogów, którzy stworzyli to miejsce i byli tu od zawsze. Do czasu... Trzydzieści lat temu powstała nowa wiara. Wiara w bogów-śmiertelników. W ludzi, którzy dziwnym trafem posiedli boskie zdolności i nieśmiertelność. Dobra polityka kapłanów sprawiła, że w dziesięć lat ludzie zapomnieli o Starych Bogach. Oczywiście nie wszyscy – została jeszcze garstka wiernych wyznawców, ale cóż może garstka przeciwko tysiącom? No właśnie...


Bogowie starego Panteonu:
Ukryty tekst:
Rasithr – bóg bólu i niewoli, jego symbolem jest ręka z sześcioma palcami. Przedstawia się go jako pół-człowieka, pół-jaszczura (ludzki korpus, ramiona i uda, jaszczurza głowa, przedramiona i łydki. No i ogon). Bronią Rasithra jest włócznia, która jeśli kogoś draśnie, zostawia długo nie gojącą się ranę, prowadzącą do śmierci w męczarniach. Jest to bóg okrutny do tego stopnia, że nawet jego awatar – Uzjel – się go boi.

Sol i Luna – boskie bliźnięta o szarych włosach, jeżdżące na grzbiecie białego psa. Nad głową Sola unosi się tarcza słoneczna, Luna ma wianek z gwiazdek. Ich matką jest suka, na której grzbiecie jeżdżą, ojcem zaś bóg nieba – Kunn (jak do tego doszło, można przeczytać przy opisie Kunna).

Asir – bóg prostytucji, jego symbolem jest kiść winogron. Na ziemi przybiera postać przystojnego młodzieńca o nieskazitelnie białej skórze. Ponoć jest bogiem, który najczęściej przebywa wśród śmiertelników, czemu trudno się dziwić. Wedle tego, co podają legendy, Asir jest bogiem, który nigdy nie zakosztował rozkoszy cielesnych ().

Er – bogini lasów, przedstawiana jako kobieta w spódnicy z liści, naga od pasa w górę i z jelenim porożem na głowie. Niezwykle łagodna i przyjazna, jej symbolem jest gałązka jarzębiny. Nieostrożnym wędrowcom, którzy zagubią się w lesie, bogini oferuje ratunek, o ile zabiją wilcze szczenię. Jaką odpowiedź trzeba dać, łatwo się domyślić.
Kaplice Er są budowane w pustych pniach drzew, nie trudno jest więc się domyślić, że jest tam jedynie figurka bogini i trochę miejsca na ofiary z ziarna i soli. Er to najlepsza boska łuczniczka, to od niej swój niezwykły łuk dostał Tegri – jej główny awatar.

Tespis – bóg morza, przedstawiany jako pół-człowiek, pół-ośmiornica, całkowicie czarny. Jego bronią jest włócznia o dwóch ostrzach, którą zsyła sztormy. Zaraz po Rasithrze najokrutniejszy z bogów. Za czasów jego świetności ludzie każdego roku składali mu w ofierze jedną kobietę, którą przywiązywali do skał morskich i czekali, aż utonie w fali przypływu. Rytuał miał oczywiście zapewnić przychylne wiatry żeglarzom i urodzaj rybny. Kobiety, które zostały poświęcone Tespisowi nazywano jego Nałożnicami – ponoć to one były matkami najgorszych potworów morza – Krakenów. Symbolem Tespisa jest Okrąg przecięty dwoma zygzakami.

Kunn – bóg nieba, przedstawiany jako mężczyzna o skórze błękitnej jak niebo w południe i włosach czarnych jak noc, zaznaczmy włosach tak długich, że byłby w stanie opleść nimi całą kulę ziemską. Z reguły przedstawia się go odzianego w samą przepaskę biodrową.
Z jego związków ze śmiertelniczkami rodziły się coraz to nowe gwiazdy (pomyślcie, ile on miał kobiet!). Kunn jest również ojcem Sola i Luny. Gdy bóg nieba zakochał się w śmiertelniczce, zakradł się do sypialni i zapłodnił ją, posypując jej ciało „gwiezdnym pyłem”, nie zauważywszy jednak, że u stóp dziewczyny spała suka, będąca wierną obrończynią niewiasty i to właśnie ona była matką Sola i Luny.
Wedle legend noc zapada wtedy, gdy Kunn rozpuszcza włosy, aby jego trzy córki – Iccia, Rtu i Acif – były w stanie je rozczesać, gdy zaś skończą i Kunn zwiąże włosy, nastaje dzień.

Iccia, Rtu i Acif – trzy najjaśniejsze gwiazdy na nieboskłonie, zrodzone ze związku Kunna – boga nieba i Amaji – bogini mądrości. Iccia wskazuje ląd żeglarzom, Rtu – góry podróżnikom na lądzie, zaś Acif przechadza się po nieboskłonie, gałązką strącając gwiazdy, których czas się już skończył. Ich symbolami są: dla Icci gwiazda czteroramienna, dla Rtu – pięcioramienna, dla Acif – spadająca gwiazda.

Amaja – bogini mądrości, przedstawiana jako kobieta po czterdziestce o dość obfitych kształtach i z zaszytymi ustami. Jej symbolem jest pojedyncze czerwone skrzydło – takie same, jak u jej awatara – Metatrona. Amaja posiada wiedzę niedostępną nawet bogom, dzieli się nią jedynie ze swoim awatarem (nigdy jej nie zawiódł i nie zawiedzie). Bogowie, aby uchronić się przed sytuacją, gdy ludzie posiądą niebezpieczną dla ogółu wiedzę, kazali zaszyć bogini usta. Amaja jest matką trzech królujących na nieboskłonie gwiazd i siostrą boga lekarzy – Harodima.

Kaa – bóg zbrodni, przedstawiany jako humanoidalny kot (dla grających w TES – Khajit) z nożem trzymanym w zębach. Jego symbolem jest kropelka krwi. Najlepsi skrytobójcy po śmierci zostają wcieleni do Legionu Kaa, otrzymując parę cienistych skrzydeł. Co ciekawe Hija, mający przydomek Boskiego Skrytobójcy, nie należy do ludzi Kaa. Powody są trzy. Pierwszy: nikt nie chce mieć do czynienia z pomiotem Uzjela, aby nie mieć przy okazji do czynienia z nim. Drugi: Kaa nie życzy sobie mieszańców. Trzeci: Hija jest dobry, ale nie najlepszy. Jego usługi mogą zadowolić resztę bogów, ale nie Kaa.
Skrytobójcy składając w ofierze kociemu bogu zakrwawione sztylety.

Rion – bogini śmierci, przedstawiana jako kobieta o pięknej twarzy, zupełnie pozbawiona włosów, ubrana w bezkształtną, czarną suknię. W chwili śmierci przykłada do nozdrzy człowieka owoc granatu – jest to równocześnie jej symbol. Jeździ rydwanem zaprzężonym w dwa konie. Już kilka tysięcy lat jej kochankiem jest Hija – Boski Skrytobójca.

Marve – bóg wojny. Ma dwóch braci – klęskę (Aka) i zwycięstwo (Eke). Symbolem Marve jest schematycznie narysowany miecz (dla niewtajemniczonych – krzyż). Bóg ten ma na czole oko, które nigdy się nie zamyka. W ofierze składa mu się elementy zbroi lub zabawki (w przypadku chłopców, którzy stają się mężczyznami). Jego bronią jest miecz złamany trzydzieści centymetrów nad rękojeścią. Bóg ten nosi pełną zbroję płytową.

Aka – bóg klęski, noszący zardzewiałą, zniszczoną zbroję. Jest zupełnie ślepy. W bukłaku przy pasku nosi miód, który ma osłodzić przegraną tym, którzy niesłusznie ją ponoszą. Jego symbolem jest trójkąt skierowany szpicem w lewo.

Eke – bóg zwycięstwa, nie noszący zbroi. W jednej ręce trzyma dzban wina, a w drugiej wierzbową witkę, którą smaga tych, którzy wygrali podstępem. Najbardziej urodziwy z całej trójki, jego symbolem jest trójkąt skierowany szpicem w prawą stronę.

Onis – hermafrodytyczny bóg sztuki, obrany w zwalistą, bogatą togę, z maską ma twarzy. Onis jest też bogiem rzemiosła wojskowego – to on wykuł pierwszy miecz, którym Marve wykuł oczy swemu bratu (Akemu). Po tamtym wydarzeniu bóg sztuki złamał swoje dzieło, a części rozdał między braci – rękojeść dla Marve, lewy odłamek dla Akego, a prawy dla Ekego. Onis zsyła na artystów natchnienie, dając im mleko zmieszane z własną krwią. Jego symbolem jest maska błazna.

Mara – bogini sprawiedliwości, przedstawiana na dwa sposoby. Jedną z jej form jest wrona z kobiecą głową, drugą piękna kobieta z własnym sercem na dłoni (symbol sprawiedliwości, która nie liczy się z uczuciami, surowa). Osoby chcące zjednać sobie jej względy winny złożyć w ofierze skrzydła wrony. Mara jest jednym z nielicznych wyjątków, pod względem ilości awatarów – ma ich czterech, po dwóch na każde swoje wcielenie.

Harodim – bóg lekarzy, jego symbolem jest przecięty wzdłuż symbol nieskończoności. Harodim i Amaja są rodzeństwem – Harodim posiadł część wiedzy siostry i przekazał ją ludziom. On też zaszył usta siostrze, nicią z własnych włosów.

Vesca – bogini urodzaju, jej symbolem jest głowa czarnej krowy. Vescę przedstawia się jako ciężarną kobietę (płodność to również jej domena) z wieńcem jabłek na głowie i kłosami w ręce. Vesce składa się w ofierze pierwsze zebrane plony – kiść winogron, garść ziarna, etc. Ma to zapewnić rolnikom urodzaj w następnym roku (ofiar nie wolno palić, inaczej to samo stanie się z plonami!). Kobiety spodziewające się dziecka składają w ofierze kosz jabłek, aby wybłagać dziewczynkę albo miskę ziarna, jeśli pragną chłopca.


Bogowie Nowego Panteonu:
Ukryty tekst:
Czym się różnią nowi bogowie od starych? Ano tym, że nowi bogowie jeszcze dwadzieścia lat temu byli śmiertelnikami. Nikt nie wie, skąd wzięły się ich zdolności i nieśmiertelność. Szybko powstali i zdobyli serca tłumów. Zwolennicy starej wiary twierdzą jednak, że bogowie-śmiertelnicy są słabi i za bardzo mieszają się w politykę, dlatego nie są niczym innym, jak dobrze przygotowaną mistyfikacją.

Vivek* – wojownik-poeta, jak go czasami nazywają. Bóg o melancholijnej naturze, patronujący zarówno wojownikom, jak i artystom. Jest mężczyzną wyglądającym na jakieś czterdzieści lat, zupełnie łysy, o złotej skórze i niezidentyfikowanych tatuażach na ciele. Zdecydowanie najbardziej lubiany z nowych bogów rezydujących w Ristag. Jako jeden z niewielu nie miesza się do polityki.

Bagt – bóg zwycięstwa, urzęduje w Chardze. Potężnie zbudowany mężczyzna, zawsze w hełmie garnczkowym i przynajmniej półpłytowej zbroi. Ponoć niepokonany wojownik o niespotykanej sile. Upodobał sobie klany Rinn i Sethri. Mało kto może trafić przed jego oblicze.

Shera – bogini biesiady, ponoć była prostytutka, ale żaden kronikarz nie chce tego potwierdzić. Ubrana w szeroką spódnicę i cygańską bluzkę. Nie ma stałego miasta, w którym urzęduje. Często przebywa wśród śmiertelników. Potrafi zamieniać wodę w wino, jakże prozaiczny dar, prawda?

Maf – bogini podróżników, zawsze siedząca na koniu (ponoć przyrosła). Można spotkać ją na gościńcach, gdy podróżuje od świątyni do świątyni. Zawsze radosna, unikająca niebezpieczeństwa. Jej świątyń nigdy nie zakłada się w miastach, tylko przy drogach. Siostra Asbera.

Symili – bogini teatru. Urzęduje w mieście Arotrina. Wbrew pozorom nie sympatyzuje z Waragrii – klan ten cały czas utrzymuje wiarę w starych bogów, przez co jest mało poważany i mało popularny. Symili zawsze nosi maski teatralna o różnym wyrazie, zależnie od potrzeby. Reszta sztuki jest domeną Viveka!

Torin – tzw. Arcymag, bóg magów, ponoć najlepszy ze wszystkich. Czarnowłosy mężczyzna z długą, splecioną w warkocz brodą. Urzęduje w portowym mieście Jedda – z jego pomocą miasto stało się najnowocześniejszą perłą architektury. Arcymag jest jednym z nowych bogów, którzy zbyt mocno mieszają się w politykę. Ponoć za życia był członkiem klanu Aruni.

Mazeraterius – bóg mórz, ponoć pół-ryba – ma błony między palcami i prześwitującą przez naskórek łuskę, skrzela, rybie oczy, brak nozdrzy. Małomówny, nie mieszający się w nic, co nie dotyczy jego domeny. Dobry dla każdego, jakby mało stanowczy. Rezyduje w Nikaroth.

Lezlus – bóg lasu, rezyduje w Ronati. Nic ciekawego o nim nie wiadomo.

Ias – bogini urodzaju, również z Ronati. Ponoć żona Lezlusa. Kobieta szczupła, z dużym biustem, wielodzietna. Jej synowie i córki zostają jej najwyższymi kapłanami i kapłankami. Jej główny okres kultu przypada na jesień.

Lidius – (ulubiony bóg MistrzaGry) bóg zachodu i poranka. Granatowowłosy, złotoskóry, ubiera się tylko w srebro. Porywczy i zmienny, rezyduje w Ristag. Doskonały szermierz.

Kario – bogini dnia, również z Ristag. Matka Lidiusa, która wyrzekła się syna ze względu na jego charakter. Sama jest spokojna i opanowana. Żona Asbera, matka bogini sprawiedliwości – Lodii.

Lodia – w/w bogini sprawiedliwości. Białoskóra, białowłosa, o chłopięcej sylwetce. Niema, aby nie mieszała się w osądy śmiertelników – ma być natchnieniem i podporą dla sędziów, a nie sama wydawać wyroki. Jak reszta „rodziny” – z Ristag.

Asber – bóg nocy z Ristag. Faworyzuje syna – Lidiusa, chociaż charaktery mają zgoła odmienne. Również zajmuje się szermierką. Brat Maf – we dwójkę prowadzą wędrowców przez noc. Asber wskazuje im drogę gwiazdami, a Maf czuwa, by nie stała się im nic złego.

Vespi – Strażnik, opiekun żołnierzy, celników i podobnego elementu. Doskonały włócznik z Nikaroth, sprawiedliwy i ugodowy. Ponoć kochanek Lodii.

Thero – bóg wiedzy, jego symbolem jest sznurek runów. Urzęduje w Khardze, gdzie znajduje się też największa świątynna biblioteka.

*Tak, Vivek jest z TES III Morrowind. Taki tribute do gry, która była dla mnie natchnieniem do stworzenia Ivath.


Przykłady Lokacji:
Ukryty tekst:
Gościniec

Południowa Brama Ristag


Mapa:
Ukryty tekst:
Mapa jest tylko naszkiowanym rozrysunkiem wyspy, więc nie zaznaczałem nazw
Karta Rekrutacji:
Ukryty tekst:

Imię/nazwisko/przydomek:
Rasa:
Zawód:
Atuty: coś, w czym postać jeszcze szczególnie dobra, np. czytanie z ruchu warg, walka włócznią, etc. Można wpisać tylko DWA atuty!
Zdolności magiczne: Bez przesady w tym punkcie
Outfit: z wszystkimi pozycjami chodzenia.
Charakter: zarówno wady, jak i zalety, ideałów nie ma
Historia: to chyba jasne
Wyznanie: Stary czy Nowy Panteon?

Lista przyjętych:
1. Dark Alphadron
2. KalasantyX
3. Arashel
4. Avenlight

Zapraszam do zgłaszania:
Malthinae

@Kraon
Tak, poprosze, ponieważ nic mi to nie mówi. A chcę wybrać graczy uczciwie. I jeszcze proszę powiedz mi, cy wyznajesz stary czy nowy panteon.

Ostatnio edytowany przez Suhayl - 26-04-2008 o 14:01.
Suhayl jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 25-04-2008, 22:03   #2
Kraon
Użytkownik Forum
 
Kraon's Avatar
 
Data dołączenia: 08 04 2005

Posty: 423
Domyślny

A może jakiś wzór do zgłoszeń ?
Btw. Ueee, kolejna sesja. xD

Edit : A pfeee, juz jest. Jak patrzylem 1szy raz to nie bylo.

Imię/nazwisko/przydomek: Roderick
Rasa: W zasadzie człowiek
Zawód: Łowca/ zabójca
Atuty: Używanie kuszy, ukrywanie się.
Zdolności magiczne: W zasadzie brak, jezeli nie liczyc nieco ponadprzeciętnej umiejętności ukrywania się
Outfitotem. I przez gg/pw
Charakter: Zarozumiały, generalnie oprócz niego samego nie obchodzi go nic.
Historia: W zasadzie nie lubi o sobie opowiadać. Wiadomo tyle, że rodzice go porzucili gdy był dzieckiem. Potem ich zabił, w ramach zemsty.
( Jeżeli chcesz bardziej rozbudowaną historie, to ci przesle na PW/GG z outfitem )
Wyznanie : Nowy panteon
__________________


Zu0. Definitywnie Zu0

Ostatnio edytowany przez Kraon - 25-04-2008 o 22:41.
Kraon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-04-2008, 22:15   #3
TaTaskers
Użytkownik Forum
 
TaTaskers's Avatar
 
Data dołączenia: 18 11 2007
Lokacja: Eee...

Posty: 173
Domyślny

Sory Ale nudza mnie juz te sesje (jeszcze raz sory za powiedzienie tego )

Zgłoszenie zaraz dam jak zrobie grafiki i cos wymysle... ;p

Okey mam:
Imię:Thein
Nazwisko:Kaberashi
Rasa: Umarły (poprostu zdechły dzłowiek który jakimś sposobem został ożywiony)
Zawód: Ni ma, powoli zabija ludzi (ponieważ, gdy nie przeleje się krew 1 niewinnej osoby na dzień on zamieni się w proch)
Atuty: Leczenie (jego ciało jest ożywione i zdechłe naraz co daje mu umiejętności lecznicze nawet najgorszych ran i sklepiania wyłamanych lub złamanych kości, oczywiście nie całkowite... Przecież nie jestem ,,RAMBO!" ), Mroczny pół,,RAMBO!" (opisane niżej), nie potrzebuje snu
Zdolności magiczne: Mroczne Pół,,RAMBO!" (w dzień jego szata jest biała, a on jest normalnym człowiekiem, lecz w nocy jego ubiór zmienia się w ciemno czerwon, a on sam żyje wtedy by zabijać...), jest ożywiony lecz, gdy potrzebuje dodatkowej mocy do walki z przeciwnikiem może przemienić się w półmartwego (ten z czachą ) co zwiększa jego prędkość i siłę dwókrotnie...
Out:(Pokemonek--> p',,'q) <wiesz że gdy klikniesz na specjalnego pokemonka to wyskoczy ci moj otfit? Na serio!
Charakter: Normalnie towarzyski lecz znudzony życiem i nie mający celu , w nocy zabija kogo popadnie
Wyznanie: Eeee... Jego dusza nie poszła do nieba co spowodowało, że nie wierzy w żadnego boga... Taki obłąkany obłącznik obłąki pozaświatowej...

ehhe
__________________
Foko Uciekaaaaj!!
Usunełem swoj podpis na rzecz servera (niższą część)

Ostatnio edytowany przez TaTaskers - 26-04-2008 o 00:47.
TaTaskers jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-04-2008, 22:20   #4
Krolon
Użytkownik Forum
 
Krolon's Avatar
 
Data dołączenia: 29 10 2006

Posty: 221
Profesja: Paladin
Świat: Xerena
Poziom: 22
Skille: 53/37
Poziom mag.: 7
Krolon ma numer GG 153422
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Krolon Rivez
Rasa: Człowiek
Zawód: Brak/Wędrowiec (Wojownik)
Atuty: Walka Toporem/ Szybki bieg
Zdolności magiczne: Podzial duszy czyli tworzy klona na 4 minuty jesli klon zostanie zabity Krolon traci przytomnosc
Outfit:
[url=http://imageshack.us][/

Charakter: Chciwy ale Pomocny. Złośliwy ale nie bardzo
Historia: Historia - Kiedy miał 14 lat na jego wioskę zaatakowali orkowie.
Byl dobrym wojownikiem wiec odcieli mu reke ktora wladal toporem.
Ale byl obureczny wiec mu to nie przeszkodzilo w zabici tych ze orkow w wieku 18 lat. w pewnej walce z trolami stracil pol twarzy i nosi kosciana maske. W wieku 21 lat osiedlil się w miescie. topor ukradl z tejze wioski jej gubernatorowi. Niestety musial uciec gdyz gubernator odkryl ze to jego sprawka. Rok po tym wydarzeniu znaleziono cialo gubernatora posiekane toporem. Aktualnie ma 24 lata I żyje koczowniczym trybem zycia polujac na zwierzyne żeby mieć co jesc


Wyznanie: Nowy Panteon
__________________
Fake-.- wait
Krolon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-04-2008, 22:37   #5
Hyuu
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 04 2008

Posty: 107
Hyuu ma numer GG 1234567
Domyślny xd

Imię/nazwisko/przydomek: Hyuugan/Lian/Hyuu
Rasa: Ork
Zawód: <brak>
Atuty: Znikanie, walka magią
Zdolności magiczne: Teleportacja (max. 2 kratki) (zabiera mu to wiele energii).
Outfit: PW
Charakter: Jest bardzo miły lecz mało kto go lubi, jak to ork jest bardzo paskudny.
Historia: Gdy się urodził rodzice go porzucili z powodu urody... teraz wędruje sam po lasach i poluje na zwierzynę.
Wyznanie: Stary Panteon

Ostatnio edytowany przez Hyuu - 25-04-2008 o 22:41.
Hyuu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 07:35   #6
Dark Alphadron
Użytkownik Forum
 
Dark Alphadron's Avatar
 
Data dołączenia: 29 11 2005
Lokacja: Dark Dimension - Plains of Shadows
Wiek: 34

Posty: 942
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Gildia: Patrz nick.
Świat: Antica
Poziom: N/A
Skille: Zmienne
Poziom mag.: ..
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Alphadron Uthrel des Thares.
Rasa: Człowiek.
Zawód: Najemny złodziej.
Atuty: Skradanie się, kradzież kieszonkowa.
Zdolności magiczne: Dzięki pewnemu artefaktowi potrafi zniwelować działanie zaklęć wykrywających. Własnych brak.
Outfit: Poszedł na PW.
Charakter: Mrukliwy i zwykle małomówny, choć jak otworzy gębę to potafi gadać godzinami. Strasznie upierdliwy pod względem nałogów, ogólnie mało przyjemny. Są dobre cechy, ale niewiele ich.
Historia: Żył na ulicy od dzieciństwa. Rodziców ma, lecz ich nienawidzi. Od małego był zmuszony kraść, by przeżyć. Zwykle był zdany na siebie, jedynie z rzadka ktoś zdecydował się mu pomóc. Mimo, iż jest typem samotnika, wie, że w uczuciach drzemie siła, więc czasem próbuje wyzwolić je w kimś, samemu tylko udając.
Wyznanie: Ateista. Jak mawia - "Bogowie nigdy mi nie pomogli, więc mam ich gdzieś." (Jeśli MUSZĘ coś wyznawać - Stary Panteon. Jak mawia - "Ludzie bogami być nie mogą, bo to ludzie.")
@down
A widzisz? Nawet Brutus zdradził.
__________________

Wkurzyłem, pochwaliłem, obraziłem kumpla? Podoba/nie podoba Ci się coś we mnie/moim avatarze/stylu pisania itp? Wyraź to TU, wstawiając mi notę.
----(\_/)
<=(x.x)=|-o - Stop zającom w podpisach!
--- (> <)

Ostatnio edytowany przez Dark Alphadron - 26-04-2008 o 11:10.
Dark Alphadron jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 07:57   #7
em0_-.-
Zbanowany
 
Data dołączenia: 27 10 2007
Lokacja: Metin2 PL

Posty: 188
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rurichyo
Gildia: Brak =]
Świat: Feniks
Poziom: 14+
Skille: Sztylet
Domyślny

No nieeeee...Suhayl...ty też? ...
em0_-.- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 10:14   #8
KalasantyX
Użytkownik Forum
 
KalasantyX's Avatar
 
Data dołączenia: 01 06 2006

Posty: 682
KalasantyX ma numer GG Dostaniesz na PW
Domyślny

Widzę, że się napisałeś, więc nie napiszę tego co miałem na początku jak zobaczyłem nazwę tematu.

Imię/nazwisko/przydomek: Kalas/ vel Anty / Obrońca Rasy
Rasa: Elf
Zawód: elficki rycerz na służbie króla
Atuty: walka mieczem, taktyk
Zdolności magiczne: brak? Ew. tak jak wszyscy elfowie umie sobie podporządkować przyrodę
Outfit: http://img74.imageshack.us/my.php?image=zrrrhh3.png
Charakter: IDEAŁ, Irytujący, Dumny, Ekstrawagancki, Arogancki, Łupieżny, Rasista (elfowie i niewolnicy - dwie jedyne rasy)
Historia: Kalas urodził się (tam gdzie u ciebie żyją elfy) w rodzinie o dużych wpływach i wojennej tradycji. Chciano z niego zrobić wyborowego łucznika, ale jego bardziej pociągała walka wręcz. Jako młody miał w zwyczaju polować z kolegami na ludzi i inne złe rasy, wielu zabijał innych brał w niewolę. Dzięki wpływom ojca za te wyprawy został mianowany rycerzem i dostał tytuł Obrońcy Rasy. Od tego czasu trochę wydoroślał i nauczył się nie zabijać pierwszego napotkanego człowieka.
Wyznanie: jest elfem i nie wierzy w ludzkie dyrdymały... [jeżeli to naprawdę konieczne, ale tak naprawdę, że nie ma innej opcji to będzie Stary Panteon]

Mam nadzieję, że zrobisz chociaż kilka partów...
__________________
KalasantyX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 10:54   #9
Pacz_knight
Użytkownik Forum
 
Pacz_knight's Avatar
 
Data dołączenia: 26 06 2007
Lokacja: Japonia
Wiek: 32
Wpisy bloga: 15

Posty: 1,712
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 50
Poziom mag.: 5
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Pacz
Rasa: Człowiek
Zawód: Żaden, jest zabójcom na zamówienie.
Atuty: Walka krótkim kotetsu, skradanie się, zręczne bieganie po dachach (free run xd).
Zdolności magiczne: Teleportacja, szybkie bieganie, jakieś sztuki i techniki ognia (możesz mu cos dać na styl katona albo takie cus ze uderza pięścia w ziemie i wokół niego pojawia się ogień xd)
Outfit:
Wszelkie prawa do outfitu zastrzeżone.
Charakter: Ironiczny, lubi pogadać ale tylko wtedy gdy ma cos ważnego do powiedzenia lub ktoś drugi zacznie prowadzić rozmowę. Nie lubi się uśmiechać, często olewający wszystko wokoło.
Historia: Kiedyś pochodził z normalnej rodziny niczego nie brakowało. Był wesołym chłopcem jak każde inne dzieci. Pewnej nocy na wioskę napadła banda nieznanych dotąd kreatur która wymordowała prawie cale miasto. Z jego rodziny przetrwał jedynie on i jego matka. Po tragedii jaka go spotkała postanowił powielać nauki od wojowników na dalekim wschodzi. Opuścił swoje ojczyste miasto gdy jego matka umarła na ciężko wyleczalną chorobę. Po skończeniu 15 lat i długiego treningu wrócił do miasta by dowiedzieć się czegoś o tamtejszych zabójcach.
Pacz_knight jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 11:32   #10
Dyngi
Użytkownik Forum
 
Dyngi's Avatar
 
Data dołączenia: 13 12 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 133
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Atsuki
Rasa: Człowiek
Zawód: Wykonuje różne zlecenie
Atuty: Skradanie się,ciche zabijanie
Zdolności magiczne: Umiem troche mrocznej magi
Outfit: http://i27.tinypic.com/25rpl4g.png
Charakter: Cichy,spokojny
Historia: Nikt niezna jego historii
Wyznanie: Stary
Dyngi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 11:53   #11
Szufi
Użytkownik Forum
 
Szufi's Avatar
 
Data dołączenia: 10 05 2006

Posty: 186
Szufi ma numer GG 3408876
Domyślny

Imię: Szael lub Shael
Rasa: Człowiek
Zawód: złodziej(Nie, nie zgapiłem od alpha)/ poszukiwacz przygód
Atuty: Niesamowita zręczność, bezszelestne zakradanie się
Zdolności magiczne: umie tylko wmieszać się w cień(w cieniu nie widać go) i zamaskować obecność swojej many(coś jak anty-radar xp)
Outfit: pw
Charakter: Potrafi wykorzystywać cudze emocje. Jest opanowany i żartobliwy. Nie lubi jednak mieszać się w większe sprawy, bo nie chce mieć kłopotów, których z resztą też nienawidzi.
Historia: Jak był mały uciekł z domu i zamieszkał w dużym mieście, gdzie w gildii złodziejów nauczył się tego, co umie.
Wyznanie: Stary Panteon
Szufi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 12:02   #12
Dark Alphadron
Użytkownik Forum
 
Dark Alphadron's Avatar
 
Data dołączenia: 29 11 2005
Lokacja: Dark Dimension - Plains of Shadows
Wiek: 34

Posty: 942
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Gildia: Patrz nick.
Świat: Antica
Poziom: N/A
Skille: Zmienne
Poziom mag.: ..
Domyślny

@up
Mimo wszystko strasznie mi tu cuchnie moim zgłoszeniem.
@topic
Czy na mapie jest cypel w kształcie penisa, czy mi się wydaje?
__________________

Wkurzyłem, pochwaliłem, obraziłem kumpla? Podoba/nie podoba Ci się coś we mnie/moim avatarze/stylu pisania itp? Wyraź to TU, wstawiając mi notę.
----(\_/)
<=(x.x)=|-o - Stop zającom w podpisach!
--- (> <)
Dark Alphadron jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 12:16   #13
Arashel
Użytkownik Forum
 
Arashel's Avatar
 
Data dołączenia: 28 11 2007
Lokacja: Marienburg
Wpisy bloga: 38

Posty: 888
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Deutschordensst
Poziom: Gut
Skille: SehrGut
Arashel ma numer GG 2865512 Send a message via Skype™ to Arashel
Domyślny

Imię: Shinna / Nazwisko: Nida / Posiada Tytuł Szlachecki Waragrii
Rasa: Elf
Zawód: Łowca

Atuty: Przyśpieszenie (Dla niego świat zwalnia swoje ruchy kilka razy, a inni widzą jakby się szybciej poruszał) maks 5min w takim stanie może się znajdować.

Zdolności magiczne: Tylko dwie:
- Pirokineza, czyli całkowita zdolność kontroli ognia, jego ruchów, wielkości i temperatury (dzięki ręce)
- Średnie umiejętności leczenia

Charakter: Ogólnie luzak,może rozmawiać godzinami, beztroski, łatwo wdaje się w dyskusje kłótnie, czasami działa potem myśli, nieufny wobec innych elfów (zwłaszcza wobec Elfek, gdyż to elfka- przywódca wioski skazała go na banicje), bardzo lubi ludzi (zwłaszcza „płeć piękną”), zbyt duże skłonności do alkoholu mimo to ma dobra pamięć.

Historia: Nadworny łowca i jeden ze strażników przywódczyni Waragrii, około 123lata. Sto lat temu został wygnany z lasów Elfów,
gdyż odkrył swoja moc i przekleństwo czyli prawdziwą forma swojej ręki która potrafi kontrolować ogień
i w ten sposób poprzez igranie z jej mocą spalił dużą część lasu.
Kraj artystów najbardziej przypadł mu do gustu i tam osiadł zważywszy na jego moc ( ręka) łatwo dostał się do straży nadwornej.
Czasami oferuje swoje moce jako najemnik aby dorobić na boku…

Wyznanie: Ateista


Outfit:

Ostatnio edytowany przez Arashel - 26-04-2008 o 13:05.
Arashel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 12:37   #14
GargoinX
Just an Orange
 
GargoinX's Avatar
 
Data dołączenia: 06 04 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 30
Wpisy bloga: 34

Posty: 1,242
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 31
Skille: 65/64
Poziom mag.: 4
GargoinX ma numer GG 3751106
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Gargoinus/ Shevlon/ Gargoin
Rasa: Człowiek
Zawód: Rycerz
Atuty: Walka mieczem, duża wytrzymałość
Zdolności magiczne: brak
Outfit:
Charakter: honorowy, mily
Historia: Wywodzi sie z rodziny szlacheckiej, jest najlepszym rycerzem. (reszta później, bo muszę iść ;/)
Wyznanie: Nowy panteon
__________________

Literka Z, literka K, literska S jak ZKS!

Gargoin na Last.fm!

Notka dla Gargulca.
GargoinX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 12:41   #15
Suhayl
Użytkownik Forum
 
Suhayl's Avatar
 
Data dołączenia: 03 07 2007
Wpisy bloga: 35

Posty: 363
Domyślny

Dokonałem wyboru. Pozostało jedno wolne miejsce! Kto je zajmie?
Wybrani zostali:
Shinna Nida (Arshael)
Kalas Vel Anty (KalasantyX)
Alphadron(Dark Alphadron)

Wiem, że Klaś k Alph grają już w innych sesjach jednak mało mnie to obchodzi. najlepsi sa najlepszymi, jak mawiam.
Uwaga, kto zajmie ostatnie miejsce?
Suhayl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 12:48   #16
Dark Alphadron
Użytkownik Forum
 
Dark Alphadron's Avatar
 
Data dołączenia: 29 11 2005
Lokacja: Dark Dimension - Plains of Shadows
Wiek: 34

Posty: 942
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Gildia: Patrz nick.
Świat: Antica
Poziom: N/A
Skille: Zmienne
Poziom mag.: ..
Domyślny

YEAH!
Miło mi zagrać już w trzeciej sesji z kolei.
Ps. Ten cypel w kształcie penisa na mapie kontynentu to specjalnie robione?
PS2. Czy mi się zdaje, czy dostali się sami ateiści?
@up and down
Reported.
@down
Przypominam, że zabicie tego trolla byłoby bratobójstwem. Sam się domyśl, co to znaczy.
__________________

Wkurzyłem, pochwaliłem, obraziłem kumpla? Podoba/nie podoba Ci się coś we mnie/moim avatarze/stylu pisania itp? Wyraź to TU, wstawiając mi notę.
----(\_/)
<=(x.x)=|-o - Stop zającom w podpisach!
--- (> <)

Ostatnio edytowany przez Dark Alphadron - 26-04-2008 o 13:15.
Dark Alphadron jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 13:35   #17
Avenlight
Użytkownik Forum
 
Avenlight's Avatar
 
Data dołączenia: 19 08 2007
Lokacja: Śrem
Wiek: 32

Posty: 68
Avenlight ma numer GG 9326036
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek:Avalion Enismen, lecz uzywa polaczenia Aven (jego używaj)
Rasa: Czlowiek
Zawód: Oficjalnie brak, ale wykonuje nieraz zadania za kase.
Atuty: Spryt, jest nieugiety, w walce, jak i w innych sprawach(handlu,dyplomacji)
Zdolności magiczne: Jedna, potrafi tworzyc lodowe sztylety, ktorymi za pomoca silnej woli miota w przeciwnika/cel.
Outfit:

Charakter: Spokojny, opanowany, nie mowi wiecej niz jest potrzebne, nieraz lubi sobie wypic.
Historia: Urodzil sie na Marienburgu, mista-zamku, z wyspy Anaar, ktora lezy na zachod od kontynentu. W miescie tym sprawowali wladze, jak i na calej wyspie rycerze zakonni (starego panteonu). Aven byl jak normalny dzieciak, uczyl sie, ale w domu ojciec uczyl go walki mieczem(jego ojciec byl wojownikiem), by przygotowac Avena do powstania, ktore szykuje ludnosc wyspy. Bunt mial na celu obalenie zakonu, za jego brutalne sprawowanie wladzy, no a ludnosc wyznawala nowy panteon. Powstanie sie udalo, zakon zostal obalony, a ludnosc, jak i Aven wyruszyla na kontynent, by tam sie osiedlic. Aven po smierci rodzicow wyruszyl w podruz po swiecie i nieraz wykonywal ruzne zadania. Wciaz doskonali sie w walce mieczem, a pewnego razu jakichs mag nauczyl go jednego tricku. Teraz...(rezszta historii to wydazenia z sesji ktore przezyje)
Wyznanie: Stary Panteon
__________________
7,84 KB

Ostatnio edytowany przez Avenlight - 26-04-2008 o 13:54.
Avenlight jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 13:52   #18
Nadrill
Użytkownik Forum
 
Nadrill's Avatar
 
Data dołączenia: 25 10 2005

Posty: 1,442
Nadrill ma numer GG 3764880
Domyślny

Imię/nazwisko/przydomek: Nadrill
Rasa: Człowiek
Zawód: Handlarz owocami, po godzinach alfons
Atuty: Umiejętność przekonywania(często sprzedaje owoce po trzykrotnej wartości, zawsze ma klientów, oraz jego panienki).
Zdolności magiczne: Brak
Outfit: Dam niedługo.
Charakter: Jest bezwzględny, często niszczy swoich wrogów na rynku, którzy także sprzedają owoce. Kieruje nim chęć zysku, nic więcej. Dwulicowy, okropny człowiek, którego mimo swego charakteru ludzie szanują.
Historia: Przy swoim straganie sprawia wrażenie miłego i wygadanego człowieka, lecz po zamknięciu placu handlowego dogaduje się pokrętnie z przestępcami oraz wygnanymi kupcami. Ten, który przeszkadza mu w jego brudnym biznesie, żegna się z życiem w krótkim czasie. Miał kilka żon, które najczęściej zdradzał, naciągał na pożyczki lub zamykał w piwnicy. Lubi wszelkie festyny, gdzie może łatwo naciągnąć pijanych imprezowiczów. Od swojego znajomego Knuu'ra kupuje najnowsze modele noży, którymi nieźle się posługuje jak w walce wręcz, jak i w rzucaniu.
Wyznanie: Z oczywistych powodów wierzy w Asira, boga prostytucji. Nie można tego jednak do końca nazwać wiarą, gdyż zawsze chce zmienić wiarę, jeśli ma to pomóc w jego brudnych interesach. W wierze jest tak samo dwulicowy, jak i w życiu osobistym, jednak najdłużej wyznawał Stary Panteon.
Nadrill jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 15:50   #19
Dyngi
Użytkownik Forum
 
Dyngi's Avatar
 
Data dołączenia: 13 12 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 133
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Domyślny

Ponawiam zgłoszenie

Imię/nazwisko/przydomek: Atsuki
Rasa: Człowiek
Zawód: Wykonuje różne zlecenie
Atuty: Skradanie się,ciche zabijanie
Zdolności magiczne: Umiem troche mrocznej magi
Outfit: http://i27.tinypic.com/25rpl4g.png
Charakter: Cichy,spokojny
Historia: Nikt niezna jego historii
Wyznanie: Stary
Dyngi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-04-2008, 18:04   #20
Suhayl
Użytkownik Forum
 
Suhayl's Avatar
 
Data dołączenia: 03 07 2007
Wpisy bloga: 35

Posty: 363
Domyślny

Na ostatnie miejsce przyjąłem Avenlighta.

Wszyscy 1:


Aven:




Alphadron:


Kalas:


Shinna:






All 2:

Gracze, pisac tu co robicie. Aha, cos jeszcze. Wszelkie rozmowy iedzy wami przeprowadzane są na pw/GG a potem wysyłane do mnie w całości. rozmowy z NPC - są przeprowadzane w ten sam sposób, tylko ze mną.
Suhayl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:16.


Powered by vBulletin 3