|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Domyślny poradnik dla knighta
knightci będą mieli do czynienia z zabijaniem słabszych i silniejszych potworów i każdego dnia Lv up. ciężko jest zdobywać lv up zabijając tylko elitarne stwory. podążając za lista pokażemy wszystkie silniejsze stwory w tibii, od najłatwiejszych do zabicia przez knighta do najtrudniejszych do zabicia przez Knighta razem ze strategią walki każdego typu potwora. Ta Lista jest posortowana stosownie do siły potworów. Ocena w kolumnie MAGIC Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku obrony) do zabicia potwora używając magii (hmm, FB, gfb, ef) i z włączonym trybem obronnym, bez użycia IH czy UH. Jednakże na tych skillach będziesz dostawał słabe obrażenia podczas walki , przeżyjesz ja i będziesz mógł bezpiecznie zabić potwora. Ocena w Kolumnie KILL Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku/obrony0 do zabicia danego potwora używając jedynie broni (bez UH). Jednakże bezpieczniej jest używać magii, na tych skillach prawdopodobnie będziesz dostawał nieznaczne obrażenia podczas walki Ocena w kolumnie LEVEL Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku/obrony) do zabicia danego potwora używając tylko walki wręcz do zdobywania na nim masowego expa (do zdobywania lvi lub treningu). Na tych skillach nie będziesz trącił wiele HP, i będziesz się mógł trochę uleczyć używając exury bądź uh. Sprawdź tez (tu link) preferowane skille i eqp dla knighta na danych lv. Strategie są przeznaczone dla graczy którzy maja skille adekwatne do tabeli kill w kolumnie dla silniejszych potworów Zdobycie 4 mlv dla knighta jest punktem przełomowym w życiu każdego knighta. Nie wybieraj się na bardzo silne potwory puki nie osiągniesz tego punktu. To jest kiedy będziesz mógł używać UH. Przypisy' Kiedy wybierasz się na hunt (dla zabicia przeciętne stwory) miej pewność ze masz ze sobą zawsze: - Linę i Łopatę. (nawet jeśli używasz Magic ropę dobrze mięć linę pod ręka) - Dodatkowe 1 lub 2 torche - 4 runy GFB. Jeśli nagle spotkasz grupę potworów, to zapewni ci drogę ucieczki. 4 runki GFB są najlepsze do zabicia grup stworków. Dlatego miej pewność ze zabrałeś conajmniej 4 runy, - Minimum 8 IH lub 4 Uh -kilka energy fields. to zamknie przejście. dzięki tym runom możesz zablogowac dostęp potworom - Mana potions. Normalne jest ze uciekasz bez many wtedy gdy najbardziej jej potrzebujesz ( w sytuacjach życia i smierci0. wiec zawsze przyda się dodatkowe 50 many. - Zawsze trzymaj otwarte bp z Uhami i GFB żeby moc je użyć szybko. . STelth ring do ucieczki z nieciekawych miejsc Jeśli masz PACC zanim zejdziesz na dół dołu i nie jesteś pewny czy to bezpieczne pamiętaj żeby moc użyć szybko exani tera Nazwa: Wild Warrior Attack; Close combat 0-70 dmg Xp; 55 Hp; 120 Magic 15/15 Kill 25/25 Lv 55/55 Strategie: Wild Warrior ma słaby atak ale dobrą obronę. Nie jest łatwym potworem do zabicia przez Knighta. Jest powolny ale silny. Jednakże rzadko spotykany w grupach, wiec nie powinien być dużym wyzwaniem ---------------------------------------------------------------- Nazwa: dwarf soldier Xp; 70 Hp; 135 Attack; Close combat 0-80 dmg Range combat Bolts 0-60 dmg Magic: 25/25 kill 30/30 Lv; 55/55 Strategie: Zwykle spotykane w grupkach, terroryzują nowych graczy w dwarf mines. Wielu nowych graczy próbuje je atakować myśląc, że są podobne do zwykłych dwarfów. Sposobem jest oddzielenie ich od grupy i zabicie bardzo szybko. Maja lepsza obronę od mino atchow ale o wiele słabszy atak. Uzywaj full atack jeśli walczysz z grupą i balance jeśli walczysz z 1. Pamiętaj ich bolty przebija twój armor, więc mogą szybko zadąć duże obrażenia. Dobry sposób na robienie kasy dla graczy z levelami 20-60. ---------------------------------------------------------- Nazwa: Minotaur rcher Xp; 65 Hp; 100 Attack: Range combat Bolts 0-100 Magic; 25/25 kill; 30/30 Lv:60/60 Strategia; Kolejny łatwy do zabicia przez Knightów jeśli archer jest sam. Maja bardzo słabą obronę i mało życia, ale zadają duże obrażenia. Zabijaj Archery wcześniej niż pozostałe minotaury. Ich bolty potrafią przebić każdą zbroję, więc jeśli zaatakuje cię więcej niż 2 to mogą ci zadawać ogromne obrażenia. Po update zabijanie archow najpierw jest niezbędne. Życie będzie się ulatniać jeśli zaatakuje cię coś jeszcze. ------------------------------------------------------------ Nazwa: Valkiria Xp: 85 Hp; 190 Attack: Close combat (0-70 dmg) range combat spears 0-50 dmg Magic: 30/30 kill: 35/35 Lv; 60/60 Strategia: Valkirie dają dobry loot. Mogą być niebezpieczne dla słabo uzbrojonego gracza. Podobnie do Hunterów strzelają strzałami. Mają jednak lepsza obronę od nich , lecz atak znacznie słabszy. Dlatego gracze będą musieli dłużej ja bić w close combat. Dlatego też maja close combat lepszy i nie będą uciekać od ciebie. ----------------------------------------------------- Nazwa: Ghoul Xp; 85 Hp: 100 Attack: Close combat (0-50 dmg z 0-25 dmg) Odporności ; trucizna, niewidzialność Specjale: Leczenie Magic: 30/30 Kill; 35/35 lv; 60/60 Strategie: Dobry potwór dla Loota. Daje bardzo dobry loot jak na te lve. Uwaga na leczenie. Potrafi się bardzo szybko uleczyć. Nie próbuj atakować jeśli są w grupie. Zwykle są w grupach ze szkieletami. Zabij szkielety najpierw a następnie Ghoule. Maja life drain który nie można zablokować twoim armorem ani tarczą nawet gracze na 30+ lv lubią zabijać ghoule. Używaj Full atack zawsze. -------------------------------------------------------- Nazwa: stalker Xp; 90 Hp; 120 Attack: Close combat (0-70 dmg) Specjale; niewidzialność Odporność: Niewidzialność Magic; 30/30 kill 35/35 Lv -/- Strategie; Stalkery mogą stawać się niewidzialne. Więc bardzo ciężko zabić je samą bronią, Kiedy stają się niewidzialne nie działa na nie ani broń ręczna ani dystansowa, nawet jeśli wiesz gdzie one stoją. Musisz używać run powierzchniowych jak np. GFB dla łatwiejszego zabicia go. One maja mało życia więc powinieneś je zabić bez używania wielu strzałów z GFB. Po każdym strzale z GFB stają się widoczne, wtedy możesz je atakować z broni, musisz być jednak szybki bo znikną ponownie ------------------------------------------------------- Nazwa; slime Xp; 160 Hp; 150 Attack; Close combat (0-120 dmg) Odporności; trucizna Specjale: matki mogą się rozmnarzac zamieniają się w posion field po śmierci Magic: 30/30 kill 35/35 lv; 65/65 Strategie: Zwykle w grupkach matki z innymi slimami. Po śmierci zamieniają się w posion fieldy. Nie dają lootu. Po update slimy dają 160 xp ale o wiele łatwiej zabić inne potwory z tą sama ilością expa. Gdy zostaniesz otoczony przez 2-3 slimy używaj szybko GFB albo spróbuj zidentyfikować slima matkę i zabić ja, dzieci zgina automatycznie. -------------------------------------- Nazwa: ghost Xp; 120 Hp; 150 Attack: Close cobat (life drain 10-45 dmg) Odporności: Trucizna, atak fizyczny Magic; 30/30 kill -/- lv -/- Strategie; Nie możesz zabić ducha walką wręcz. Jedynym sposobem jest magia. Nie ważne jaki atak byle był magiczny. Nie stój biernie ale biegaj i strzelaj z hmm wtedy nie będziesz ranny. ------------------------------------------------- Nazwa; Orc rider Xp: 110 Hp; 180 Attack: Close combat Magic: 30/30 Kill 35/35 Lv; 65/65 Strategie: Te orci są bardzo szybkie, szybsze nawet od Zergów . sadze że są szybkie tak jak gracze na 60 lv ----------------------------------------------- Nazwa: elf scout Xp: 75 Hp: 160 Attack; Range combat (0-2 strzaly na turę z obrażeniami 0-75) Odporności; niewidzialność Magic; 30/30 kill 35/35 Lv; 70/70 Strategie: Ma trochę więcej Hp niż dwarf soldier, ale o wiele słabszą obronę nie tak jak dwarf sodier czy Minotaur archer., potrafią uderzać do 4x w ciągu jednej rundy ale tylko 2 strzały mogą być zablokowane przez tarczę . Knighci powinni być przygotowani do szybkiego zabicia go. Jeśli masz mało hp pomyśl dobrze zanim zaatakujesz go . One próbują trzymać cię na dystans więc będzie ciężko zabić kilka scautów ------------------------------------------------------ Nazwa: Orc shaman Xp: 110 Hp: 115 Attack; Range combat (0-2 fireballs na turę 20-50 dmg energy missles z 0-30 dmg0 Odporności; posion niewidzialność Energia Specjale; leczenie, 5 wężów Magic; 35/35 kill 40/40 lv: 70/70 Strategie; Leczą się szybko i potrafią się wyleczyć do full hp. Mogą być zabite 3-4 ciosami. Ale uważaj na węże blokujące ci drogę. Zabij węże szybko bo będą ci przeszkadzały w zabiciu szamana. Miej pod ręką parę GFB na wszelki wypadek. Jeśli węże cię trapną użyj GFB na shamanie do zabicia go. ------------------------------------------------ Nazwa: beholder Xp: 170 Hp: 260 Attack; Ranged combat (energy missles 0-70 dmg) Odporności Posion/ Niewidzialność Przywołuje do 7 skeletów Magic; 35/35 kill 40/40 lv; 70/70 Strategie; Najczęściej zabijany potwór na tym levelu. Powodem masowych polowań jest dobry loot w porównaniu do lva. Summonuje on szkielety. Ale jeśli zabijesz Beholdera szkielety zginą razem z nim. Uciekaj dookoła beholdera kiedy atakuje z pocisków. JEST DOBRYM �RÓDŁEM KASY DLA LVI 30-60 ----------------------------------------------------- Nazwa : cyclop Xp; 150 Hp: 260 Attack: Close combat (0-120 dmg) Magic: 30/30 Kill 50/50 lv: 70/70 Strategie: Staraj się nie atakowac więcej niż 1 cyclopa. Luruj tak aby tylko 1 cię atakował. Używaj trybu balance dla lepszych rezultatów. Maja bardzo silne ataki więc używania balance jest najlepszym rozwiązaniem. -------------------------------------------------------- Nazwa: fire devil Xp: 110 Hp; 200 Attack; Range combat (0-3 Fire balle na rundę 20-80 dmg każde) Odporności: ogień Magic: 40/40 kill 50/50 lv -/- Strategie: Ciężki do zabicia w grupie. Nie zbyt trudny w pojedynkę, ale w większej ilości może być bardzo niebezpieczny. Wyłącz fallow by w potrzebie użyć UH. Dogoń go jak najszybciej i zaatakuj. Jego ataki na odległość są bardzo niebezpieczne. Nie uciekaj na około ale uciekaj jak najdalej od nich. One nie uciekają kiedy są ranne. Ich ataki nie są silne jeśli nie otrzymasz zbyt dużo ogniowych będziesz miał szczęście. Nie będą ważne twoje skille bo one atakują wyłącznie ogniem. ------------------------------------------- Nazwa: witch Xp; 120 Hp: 300 Attack; Range combat (fire missles 0-50 dmg fire fields) Odporności: trucizna, niewidzialność energia Magic; 40/40 kill ; 50/50 lv;70/70 Strategie: Witche nie są zbyt trudne do zabicia. Mają słabą obronę, Knight bez problemu zabija wircha. Problem polega na tym że są w miejscach bądź pokojach gdzie trudno się poruszać. Witche najczęściej używają fire fieldów. Jeśli zostaniesz zablokowany przez nie zginiesz szybko od ognia. Staraj się mieć drogę ucieczki jeśli atakujesz witce. Nie ważne jaki masz armor czy shield będziesz dostawal obrażenia od ognia. Dlatego witche nie są polecane do nabijania poziomów czy treningu. Hmmy nie działają na nie więc powinieneś używać fire fieldów. Kiedy są ranne witche uciekają i atakują cie. Jeśli ich nie zabijesz możesz dostać dość duże obrażenia. ------------------------------------------- Nazwa: hunter Xp; 150 Hp; 150 Attack : Range combat (0-3 strzały na rundę 0-100 dmg każda) Magic; 40/40 kill 50/50 lv; 75/75 Strategie; Uważajcie na Hunterów! Potrafią być zabójcze dla każdego kto przeczesuje nieznane krainy tibii. Można je znaleźć w lasach i mają bardzo szybkie ataki. Wielu high lvi na 50 poziomach padło gdy niespodziewanie spotkali huntera. Czasem atakują grupą. Knighci muszą trzymac uh pod ręką i zabić huntera jak najszybciej. Na szczęście mają bardzo słabą obronę. Silny rycerz powinien być gotowy do posłania go do piachu po 2-3 strzałach. Nie uciekaj od ataków gdyż hunter uderzy cię mocniej. Wyłącz fallow i atakuj huntera zanim będzie bardzo ranny. Zawsze oszczędzaj stelth ring na wszelki wypadek. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Myślę że sie spodobało
|
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 02 2009
Posty: 178
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Askara
|
![]() Czemu ten poradnik nie znalazł się w dziale poradniki? Powtórzyłeś w nim innych.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 10 2007
Posty: 255
Stan: Na Emeryturze
Imię: Lunatyk Guard
Profesja: Elite Knight
Świat: Guardia
Poziom: 80
Skille: 78/78+
Poziom mag.: 6
|
![]() Zdaje mi się, że jest to plagiat bo już gdzieś to czytałem. Btw. to nie ta wersja Tibii, poradnik który skopiowałeś był wzorowany na starszych wersjach >.<
Cytuj:
Btw. podobało mi się, ponieważ prawdziwy autor poradnika pisał dobrze a ty po prostu użyłeś kopiuj, wklej i styka? :\ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
|
![]() Czy skopiowałeś czy nie to ja nie wiem, ale mam pytanie, poradnik jest o słabszych i mocniejszych potworach, gdzie są te mocniejsze? bo widze tylko gówno które można bez problemowo solowac na 20 lvlu...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 01 2008
Lokacja: Y ten no.. niewiem
Wiek: 27
Posty: 651
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Tuptus Pogromca
Profesja: Royal Paladin
Świat: Pacera
Poziom: 42
Skille: 68/45
Poziom mag.: 11
|
![]() Ta... Ja też widziałem gdzieś ten poradnik. Nie wyszło ci. 1/10
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
|
![]() Wy*******aj z tym , nie dosc ze zajebales to to jeszcze chcesz pozytywnych jkomentarzy
![]()
__________________
17:53 Sijpale pogromca [16]: poparilem 17:53 Sijpale pogromca [16]: jego blendy 17:53 Sijpale pogromca [16]: ortograficzne 17:56 Sijpale pogromca [16]: wiecie ze kazdy z nas to noob 17:56 Waleczny Nissan [11]: kurwa cieszysz palke? |
![]() |
![]() |