|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
|
![]() Chodzi mi o to,żeby cap spowalniał graczy.
Na przykładzie: 50 lvl 10 cap >......>......>......> 20 cap >.....>.....>.....> 30 cap >....>....>....> 40 cap >...>...>...> 50 cap >..>..>..> 60 cap >.>.>.> 70 cap+ >>>> Legenda: > - Krok, . - stop Rozumiecie? Może nie chodziło mi o taki cap dokładnie ale co 10 capa traconego mogło by spowalniać o 0,5 sekundy.
__________________
Ukryty tekst:
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 12 2007
Lokacja: Olecko
Posty: 2,259
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() Ani grafiki ci nie wychodzą, ani pomysły. Weź się za książki, albo po prostu idź expic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 08 2006
Wiek: 35
Posty: 386
Stan: Niegrający
Świat: Real life
|
![]() ha-ha-ha :\
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
CS Tibia.pl Team
|
![]() Człeku, to jest tibia. Tutaj nie ma fizyki, bekpak w bekpaku i ch**.
Cytuj:
Wpierw pomyśl zanim coś napiszesz!
__________________
Z13 - Oddział tibijskich GM'ów ![]() ------------------------- ![]() ------------------------- Rzehój Ukryty tekst:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 12 2007
Lokacja: W domu...
Posty: 112
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Kin Yuki
Profesja: Elder Druid
Gildia: Immortales
Świat: Refugia
|
![]() Idąc tokiem myślenia, człowieka o spowalniania. A czemu by tego nie zastosować w drugą stronę. Gdy przekroczysz limit cap, to każdy dodatkowy p przedmiot ponad maksymalny poziom nośności, by spowalniał postać. Coś na zasadzie paraliżu, tyle że stopniowo. Jak będziemy nosić np. 150% tego co możemy unieść, to wtedy postać mogła by przestać się poruszać, do czasu, aż zmniejszy się ilość tego co nosimy.
Teraz tak łopatologicznie, powiedzmy że 100lvl ma 3000cap. To jeśli przekroczymy ten limit 3k capa. To postać będzie zwalniać*, aż się zatrzyma. czyli przy 4,5k cap. Cała ta idea ma jeden minus, pomoże to boterom dłużej siedzieć. Z drugiej strony, źle ustawiony bot, może prowadzić do śmierci postaci, w wyniku tego, że przeładuje się... i zatrzyma się. *Zwalniać - Czyli z każdym dodatkowym przedmiotem, który zwiększa nośność ponad poziom maksymalny, postać by poruszała się wolniej. I mój drugi pomysł: 1. Zmniejszyć koszt many na takie czary jak Exori i Exori Gran dla Knighta. Lub w drugą stronę, zwiększyć obrażenia. 2. Zwiększyć moc czarów leczących dla postaci Druida i Knighta. Bo druid powinien leczyć lepiej niż inne, a knight znowu leczy się tak tragicznie... 3. Zwiększyć koszty expa dla palladynów (assasinki powinny być droższe). 4. Zmniejszyć koszty potionów. 5. Zwiększyć możliwości blokowania knightem, ponieważ. Dobry pall i dobry knight potrafią blokować tak samo... A nie powinno tak być. Ostatnio edytowany przez Kin_Yuki - 19-02-2010 o 17:05. |
![]() |
![]() |