|
Notki |
Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 04 2005
Lokacja: Gniezno
Posty: 38
Imię: Ryoke
Profesja: Paladin
Świat: Hiberna
Poziom: 100
Skille: 92/71
Poziom mag.: 19
|
![]() Jak sie oblicza sile magiczna to biezemy pod uwage mlvl+lvl. A jak pala to sam dist. czy tez jego lvl?
Troche mnie to meczy a nie moge znalezc odpowiedzi na forum(uzywalem opcji szukaj)
__________________
Brzechwa kłamie! |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
![]() |
![]() Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
Niektórzy Paladyni mają mlv powyżej 20. Knightów takich nie ma. I nie zależy od Skili takich jak distanse fighting.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 05-05-2005 o 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 04 2005
Lokacja: Gniezno
Posty: 38
Imię: Ryoke
Profesja: Paladin
Świat: Hiberna
Poziom: 100
Skille: 92/71
Poziom mag.: 19
|
![]() Nie o to mi chodzilo. Zastanawiam sie czy wyzszy lvl u pala ma znaczenie na obrazenia jakie bedzie zadawal czy tylko dist sie liczy.
A tak swoja droga to nie wiedzialem ze dopiero po 20 lvl i mlvl zaczynaja sie przyrost ![]()
__________________
Brzechwa kłamie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
![]() |
![]() Pytałeś się o siłe magii
![]() Cytuj:
( mozna by polemizować na temat Wpływu lv na obrażenie, ale się tak przyjmuje)
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 11 2004
Wiek: 38
Posty: 310
Stan: Tutor
|
![]() Cytuj:
![]() Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone. Można to zapisać tak: Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1 Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1 Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%. @topic Hity liczą sie prawdopodobnie tylko od dista, ale jest niewielka grupa ludzi którzy twierdzą, że też lvl w bardzo niewielkim stopniu na to wpływa.
__________________
Blank signature. Ostatnio edytowany przez Vaxxia - 05-05-2005 o 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
![]() |
![]() Cytuj:
![]() Siła magii nie może być mniejsza od 100%. Jeżeli z obliczania wyjdzie poniżej tej wartości, to zostanie zaokrąglona. Dlatego sie przyjmuje: 20lv/mlv i poniżej-100%. Powyżej tego-Rośnie. (Już przy 25lv i 30mlv moża odczuć różnicę przy strzelaniu z HMM) Cytuj:
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 11 2004
Wiek: 38
Posty: 310
Stan: Tutor
|
![]() @Dwim
No to dość mocno skróciłeś ten wykładzik :>. Według Ciebie wynika, że knight (level 60), nie dostanie żadnej premii za awans z mlvla 5>6, co jest bzdurą bo przeciez 3% dostanie [60*2+5*3=135 (po adwancu na 6 mlvl - 138%), wiecej niż 100]. [Ale ja jestem odważna z modem sie kłóce bueheh>
__________________
Blank signature. Ostatnio edytowany przez Vaxxia - 05-05-2005 o 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 02 2004
Wiek: 39
Posty: 131
Profesja: Elite Knight
|
![]() Cytuj:
BTW: W kalkulatorach demage zazwyczaj nie liczy się level do obrażeń. Prawde znają tylko CIP'y... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 11 2004
Posty: 635
Stan: Niegrający
|
![]() Siła wszystkich zaklęć i run ofensywnych i defensywnych rozkłada się tylko na poziom i poziom magiczny. W przypadku Power Boltów liczy się poziom + poziom magiczny + distance i jest to jedyny wyjątek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 02 2004
Wiek: 39
Posty: 131
Profesja: Elite Knight
|
![]() Power bolty i mlvl ? Od kiedy ?
|
![]() |
![]() |