|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Fallen Angel
|
![]() Tak mnie zastanawia... Czy jak cię zrookują to możesz na rooku uzywać czarów? I jeśli nie to czy powrocie na maina masz wszytakie czary które miałeś wcześniej czy muszisz je od nowa kupować?
__________________
Va'esse deireadh aep eigean... ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Jak wrocisz do rooka to nie bedziesz mogl uzywacz czarow a jezeli przejdziesz znow na main to mi sie wydaje ze bedziesz mogl. To chyba taka sama zasada jak z promocja, stracisz pacca nie mozesz uzywac kupisz ponownie znow jestes royall / elite / master / elder i mozesz uzywacz czarow. Taki jest moj punkt widzenia chodz nie wiem czy jest poprawny.
|
![]() |
#3 |
Dobo Srobo
Data dołączenia: 23 07 2003
Posty: 2,368
|
![]() re.up
No właśnie jesli nie wiesz... Otóż jest tak: Na rooku niebędziesz mógł używać czarów,i jak wejdzisz na main NIE BEDZIESZ ich miał. Spadając na rook zaczynasz gre OD NOWA! |
![]() |