Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Magia

Notki

Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 30-06-2004, 21:35   #1
kibolek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 06 2004

Posty: 49
Domyślny kilka pytan odnosnie magii

No wiec tak:

1) czy jezeli przywola sie summona za okreslana ilosc many to czy ta mana systewmatycznie potme tez schdozi czy tylko zuzywa sie na jedno summonniecie?

2) na tej stronie napisane jest ze czar summon creature kosztuje 200 many a w dziale potwory podana jest ilosc nany potrzebna na przywolanie wiec jak to jest?

3) czy aby na pewno pall moze sie leczyc czarem exura vita?
kibolek jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 30-06-2004, 21:47   #2
ssjgt
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 06 2004

Posty: 34
Domyślny

@1)Nie dokładnie cie rozumiem, ale jak przywolasz summonka to tak jakbys zrobil runka czyli mana ci sie zuzywa i musisz czekac na jej regeneracje.
@2)To jest raczej błąd on nie kosztuje 200 many tylko 2000gp, a co do summonków to zależy od potwora jakiego chcesz przywołać np wolf-255 many Ghoul-450 many.
@3)Phi pytanie to podstawowy czar palladyna na mlvl'u 8 jak osiagasz ten mlvl to koniecznie musisz kupic exure vite(uh nieruniczne)....

i tak apropo jak masz palka to nie możesz summonowac ewentualnie zauraczać ale to tylko runem...
ssjgt jest offline  
stary 30-06-2004, 22:04   #3
Pasorzytek
Użytkownik Forum
 
Pasorzytek's Avatar
 
Data dołączenia: 05 05 2004
Lokacja: Bydgoszcz
Wiek: 37

Posty: 278
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Aurea
Poziom: 25
Skille: 75/75
Poziom mag.: 4
Pasorzytek ma numer GG 3955373 Pasorzytek ma login Tlenu pasorzytek@tlen.pl
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie dodany przez kibolek
No wiec tak:

1) czy jezeli przywola sie summona za okreslana ilosc many to czy ta mana systewmatycznie potme tez schdozi czy tylko zuzywa sie na jedno summonniecie?

2) na tej stronie napisane jest ze czar summon creature kosztuje 200 many a w dziale potwory podana jest ilosc nany potrzebna na przywolanie wiec jak to jest?

3) czy aby na pewno pall moze sie leczyc czarem exura vita?
1) załużmy żę masz 680 many summonujesz ds i masz 0 many po summonie dodam jescze ze mozesz miec dwa summony i ty zarabiasz 50% expa tego co one zarobia sprawdzone

2. to jest blad zobacz do spellboka sam czar kozstuje zero many a mane kosztuja summony patrz rubyryka summon w potworach

3. tak moze sie pall leczyc czarem exura vita gdyz ma taki czar do kupienia od 8mlvl.


pozdro
__________________
Pasorzytek jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 23:26.


Powered by vBulletin 3