|
|||||||
| Notki |
| Broń i przedmioty Wszystko o broni i przedmiotach. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
Czytalem juz duzo postow na temat broni. I wciaz nie moge sobie odpowiedziec na pytanie czy w jednorecznej broni liczy sie shielding?? Niektorzy pisza ze bloczymy tym itemem ktory akurat ma najwiecej shielda(np. tower shield i knife to bloczymy t shieldem, ale ludzie pisza takze, ze jesli np. mamy bright sworda i wooden shielda to bloczymy bsem) Wiec nasuwa jedno zasadnicze pytanie po co w jednroczenej broni shield skoro praktycznie zawsze mamy tarcze jak nosimy jednoreczna bron
To moj 1 temat wiec bez bluzg plx0r ;];];]![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |||||
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 25
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zenon Burcymucha
Profesja: Druid
Świat: Xantera
Poziom: 13
Skille: 16/19
Poziom mag.: 12
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
__________________
I'm protected by Darth Blackroose
|
|||||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
No chodzi mi o to czy jak mamy bright sworda i wooden shielda to mozemy chodzic powiedzmy bez bsa bo ma lepszy shield (po co marnowac capa na wooden shielda) o to mi chodzi
![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 25
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zenon Burcymucha
Profesja: Druid
Świat: Xantera
Poziom: 13
Skille: 16/19
Poziom mag.: 12
|
Cytuj:
-Jak masz tylko guardian shielda, to twoj def wynosi 30. -Jak masz tylko bright sworda to twoj def nie wynosi 30, poniewaz nie masz tarczy i nie liczy sie twoj shielding, bronisz tak jak bronia 2-handery wtedy, czyli masz jakies 5 razy mniej defa, jak nie wiecej razy mniej. Jak chcesz miec 30 defa to musisz nosic dowolna tarcze do bright sworda, bez tarczy masz obrone niewiele lepsza od gsa. Czyli wooden shield musisz miec. ![]()
__________________
I'm protected by Darth Blackroose
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 02 2005
Lokacja: Kazordoon
Wiek: 33
Posty: 316
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zirgin
Profesja: Sorcerer
Świat: Balera
Poziom: 20
Skille: 19/21
Poziom mag.: 21
|
To niby czemu 2 potwory można blokować, ale 3 wali juz nam po pancerzu? Gdyby liczył ię def tylko tego, u czego jest większy to "na tarczę" czy "na broń" dało by się brać tylko jednego potworka
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
Czyli jezeli mamy gs w lapie to nasz shielding(w skillach) sie nie licz?? a jak mamy bsa to nasz shield liczy sie z tarczy i ze skilli? Czyli wychodzi na to ze z bsem mamy gdzies z 4 razy lepsza obrone????
![]() |
|
|
|