|
|||||||
| Notki |
| Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 03 2006
Lokacja: Lublin
Posty: 99
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Axevana
Profesja: Knight
Świat: Guardia
Poziom: 76
Poziom mag.: 6
|
Mam pytanie. Czy jesli rozpedzimy sie do potwora to zadamy mu wieksze hity?
Z tego co zauwazylem to tak, a jak wy to widzicie? Ps. mam nadzieje ze zrozumieliscie moje pytanie |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
|
Zrozumiałem, ale na mój rozum to niemożliwe. Trzeba by było zrobić naprawdę dokładne testy żeby to wykazać, a wątpię żeby komuś się chciało...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
|
Wybacz, ale nic Ci nie powiedzą o systemie gry. To nie w ich interesie.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 05 2006
Lokacja: B-stok Podlasie
Posty: 7
Stan: Aktywny gracz
Imię: L.O.L <--- skrot
Profesja: Knight
Gildia: allies of deserters
Świat: Julera
Poziom: 20
Skille: 77/77
Poziom mag.: 5
|
Nie weim o jakie dokladnie rozbiegniecie chodzi ale wg. mnie nalepsze hity zadaja palkowie przecierz z 2 kratek . Dla reszty profesji to bez roznicy czy uciekaja cyz stoja . Ale jedynym wg. mnie aspektem jest ze sorce i druty podczas biegu nie moga walisc z rozdzek
mnusza male przerwy robic na hit. A co do rozbiegniecia raczej gorsze efekty da niz z wyprobowanych taktyk huntowanie Pamietajcie topor rox ^^ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 04 2006
Lokacja: Lublin
Posty: 90
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ziomek Knajcik
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 65+
Skille: 79+/77+
Poziom mag.: 6
|
Moim zdaniem to wypala jak lece do potwora z giant swordem w lapie full atak to nie lece z zaznaczonym atakiem na nim tylko jak jestem koło niego to klikam i dostaje 160+
Więc wg. mnie to TAK ~Pozdro
__________________
Szczyt siły: Tak zgiąć złotówkę, żeby się orzełek zesrał.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 10 03 2006
Posty: 512
|
Ja zauwazylem ze identycznie sie wali.
W slima z rozbiegu walnalem 110, a pozniej jak stalem normalnie 114. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 03 2006
Lokacja: Lublin
Posty: 99
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Axevana
Profesja: Knight
Świat: Guardia
Poziom: 76
Poziom mag.: 6
|
ja podcza skilowania majc w reku sworda walilem hity po 5 a kiedy odszedlem od krasnala na jakies 3 kratki i spowrotem na niego to 15
czysz nie dziwne a moze poprostu zbieg okolicznosci ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 10 03 2006
Posty: 512
|
Bardziej zbieg okoliczności.
![]() @Down Dobrze Ci sie wydaje. ![]() Ostatnio edytowany przez Vandoz - 30-05-2006 o 22:13. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 10 2005
Posty: 26
Profesja: Elite Knight
Świat: Morgana
|
Wydaje mi się, że to nie ma różnicy
![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 10 2005
Posty: 67
Imię: kasii
Profesja: Paladin
Świat: astera
Poziom: 100
Skille: 90+2/69
Poziom mag.: 20
|
mala róznica ale jedno jest pewne jak stoisz palem i gs cie bije dostaniesz 230-240 max jak uciekasz i dojdzie do 280 ;D
ale co to za róznica w przypadku gracza"szarżowanie"niedaje dodatkowych efektów a cios w plecy jest niemozliwy;P |
|
|
|
|
|
#12 |
|
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
|
W Tibii nie ma czegos takiego jak 'rozbieg', 'zatrzymywanie sie', albo sie poruszasz albo stoisz w miejscu.
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2004
Lokacja: ankrahmun
Posty: 60
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Poziom: 170
Skille: 98/92
Poziom mag.: 8
|
gram w tibie ok. 3 lat i tylko ryckiem
faktycznie gdy atakuje sie stworka z biegu (stworek biegnie w twoja strone i ty w jego) w chwili zderzenia pada czesto duzy hit zarowno nasze w stworka jak i stworka w nas wiele razy omawialem to ze znajomymi grajacymi knightami i oni rowniez to zauwazyli zauwazylismy tez ze gdy stoimy razem ze stworkiem na tym samym polu (efekt pokrycia sie z potworkiem obecnie malo spotykany ze wzgledu na ruchome spawny) to hity tez sa wieksze tak jakby im blizej stworek nas tym wiekszy hit w przypadku zderzenia sie ze stworkiem zachodzi bardzo podobna sytuacja do efektu pokrycia tak jakby przez ulamek sekudy postac i stwor znajdowaly sie na tym samym polu niewatpliwie cos w tym wszystkim jest ale dopoki cipsoft nie powie co trudno powiedziec cokolwiek pewnego jesli chcecie sprawdzic czy tak jest i gracie na swiecie pvp to mozecie sprobowac pojedynku z innym graczem stojac na tym samym polu |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 06 2004
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 38
Posty: 636
Stan: Na Emeryturze
Imię: Polalunia
Świat: Aldora
|
Też to zauważyłem jak grałem ryckiem, ale jakoś nie przyszło mi do głowy pisać o tym na forum
![]() Zawsze pierwszy hit po zetknięciu z potworkiem wydawał mi się bardzo duży, może w rzeczywistości tak jest? A może to tylko nasza rycerska wyobraźnia? Najlepiej niech ktoś porobi testy Ale jacys kompetentni ludzie, a nie plxy z 15lvlami... |
|
|
|