|
|||||||
| Notki |
| Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik Forum
|
Jako, że niedawno zacząłem spowrotem grać na Inferni, postanowiłem napisać skrypt, który nieco mi pomoże. Może także i niektórym z was.
Oblicza on ilość doświadczenia otrzymywanego po zabiciu postaci x postacią y. Nie wiem czy kiedyś ktoś założył podobny temat. W każdym razie nie mogłem go znaleźć, a pomyślałem sobie, że to może się przydać. Skrypt oczywiście napisany w php. Link: http://www.shiray.pl/exp_enforced.php Ostatnio edytowany przez Shiray - 27-06-2006 o 12:48. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
|
Hmmmm... Bardzo ciekawe i przydatne ;> mam nadzieję, że to nie żaden keylogg ~? ;d ale avast! nie reagował, więc nie ma powodów do obaw chyba. Gud dżob.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Nawet sobie dodałem link do tego kalkulatora do ulubionych (po prostu przyda się).
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 11 2005
Lokacja: Głuchołazy
Posty: 33
Stan: Aktywny gracz
Imię: Bhaal Tavian
Profesja: Knight
Gildia: Brak
Świat: Selena
Poziom: 65
Skille: 78/75
Poziom mag.: 6
|
A przepraszam bardzo ile dostaje sie % expa za ludzi?Bo wpisujac 10 % wychodzi na to ze 60 lvl zbijając 130 lvl dostanie 0
![]()
__________________
Loading..... Please Wait.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
Pewnie wpisałeś "10%" w ostatnie okienko . Czytaj ze zrozumieniem. To działa inaczej. W ostatnie okienko wpisujesz liczbę doświadczenia jaką posiada twoja ofiara. Zrobiłem to dlatego bo jest różnica. Np. powiedzmy, że gracz na 7 levelu zabija postać na równo 8 levelu (4200 exp). Dostanie wtedy mniej expa niż po zabiciu 8 levela z 4300 expa. Jeżeli ofiara ma więcej exp dostaje się więcej - proste.W ostatnie okno wpisujesz właśnie tą liczbę jednak jest to opcjonalne. Jeżeli zostawisz okienko puste wtedy zmienna wypełni się liczbą doświadczenia potrzebną na osiągnięcie poziomu jaki wpisałeś w drugim okienku. Np. wpisałeś w drugim okienku "8" to trzecia zmienna przybierze wartość 4200. Ostatnio edytowany przez Shiray - 28-06-2006 o 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Posty: 270
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 03 2006
Lokacja: Nie wiem
Posty: 421
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Świat: Premia
Poziom: 33
|
Kalkulator rox, a tak btw. Shiray, miałeś na Iridii nick Celadius?
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 03 2006
Lokacja: Nie wiem
Posty: 421
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Świat: Premia
Poziom: 33
|
Cytuj:
Pamietasz jak otworzyles prezent na postmanie? :> |
|
|
|
|