|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
Pokaż wyniki sondy: Czy oblężenie miast to dobry pomysł | |||
Tak |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 72.22% |
Nie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 19.05% |
Wszysko mi jedno |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 8.73% |
Głosujących: 126. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 05 2006
Lokacja: Płock
Posty: 37
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Smakosze serow
Profesja: Elite Knight
Świat: Cendia
![]() |
![]() Mam taki pomysł, aby rozwinąć najazdy potworów a mianowicie, aby potwory mogły przejmować miasta. Załóżmy ze jest atak i mamy pewien okres czasu, aby powstrzymać potwory, jeśli nam się uda miasto jest nasze, jeśli nie tracimy je i nie możemy np. odradzać się po dedzie w nim tylko w innym miesicie(oczywiście osoby, które maja domki mogą wchodzić do miasta).Utracony teren odzyskujemy robiąc najazd na niego i sytuacja jest taka sama jak wcześniej tylko ze teraz my atakujemy. Aha i każdy następna próba odzyskania miasta powinna być trudniejsze.
__________________
Kiedy przeczytałem o szkodliwości picia alkoholu, rzuciłem czytanie ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 09 2006
Lokacja: Giżycko
Posty: 985
Stan: Na Emeryturze
Świat: Selena
|
![]() powiedz to cipom <lol2>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 04 2005
Posty: 234
|
![]() Wielki dzieki za dobry pomysł, od jutra wprowadzamy to do gry.
P.S. W nagrode do twojego dp wyslemy magic mace. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() mi tam pomysł sie podoba. Fajnie gdyby wprowadzili troche fabuły (np ludzie żyją z elfami w zgodzie, a potem kilka osób expi na elfach co doprowadziloby do wojny itp)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: Czerwiona
Posty: 6
Stan: Na emeryturze
Imię: Tiron Prolielin
Profesja: Druid
Świat: valoria
Poziom: 24
Skille: weak
Poziom mag.: 25
|
![]() ehh ta wyobraźnia
zapisz twoj pomysl w czerwonej ksiedze ochrony gatunkow, bo na takie cos nikt chyba by nie wpadl... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 09 2006
Posty: 95
Profesja: Druid
Świat: Secura
Poziom: 35
Skille: -/-
Poziom mag.: 41
|
![]() fajny pomysl tez kiedys o tym myslalem... byloby fajnie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 12 2005
Wiek: 19
Posty: 851
![]() |
![]() <ironia>
Ei wjecie? Mam pomys! Ktoś napisze emaila do Cipuf zeby pszet śfiontyniom w Karlin poztawić Heroł!!! Bendzie super fabua! Nopki bendom padać poo jedym ciosie!!! <ironia> Kolejny głupi pomysł. Pisz maila do Cipsoftu żeby to zrobili!!! -.- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Posty: 257
Stan: Niegrający
|
![]() widzę że chcesz wprowadzić jakiś element rpg w grze i dobrze.tylko jak sobie to wyobrażasz w praktyce.czy powinny się te potwory respić czy nie gdzie miałyby się respić i w jaki sposób wyobrażasz sobie przejęcie miasta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() ja sobie wyobrażam że w cip sofcie robią sporą grupe potworów daleko od miasta(np zerki ustawione w szyku bojowym) i steruje nimi jak sie steruje wojskiem w grach strategicznym. Jeśli zerki zobaczą gracza ;ub grupke po prostu włączaja sie do walki jak zwykły moster. A co do przejęcia miasta to wyobrażam to sobie tak, że w komnatach władców (np u qeen w carlin) jest gdzies pokoj z tp lub jakimś innym przełącznikiem. Jeśli potwory wedrą sie do pokoiku robi sie auto update i ludzie są wypędzeni z miasta( czyli loguja sie w innym mieście ) a potwory zajmują miejsce w bramach , zamkach itp. Jeśli ludzie chcą zrobić to samo muszą sie wedrzeć do tego pokoju
pozdro |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 05 2005
Lokacja: Thais
Posty: 28
|
![]() Pomysły fajnie fajnie, tylko że prosto to się tylko mówi. Siędzcie jeden z drugim, zaprojektujcie algorytmy odpowiednie, AI itp., zaimplementujcie je w grze, przetestujcie... Zobaczycie dopiero wtedy ile to pracy wymaga, jak jest trudne itp.
A najmilsza rzecz to przeczytać potem na forum jak to, jak grupa jednych jedzie Cię niesamowicie za wprowadzenie czegoś takiego, z kolei inna już wymyśla nowe 'urozmaicenia'. Ostatnio edytowany przez sparkman - 28-10-2006 o 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() co do przedmówcy takie innowacje wcale nie są rudne do zrobienia, ale po co robić coś nowego, niech animacje będa słabe , niech będzie wiele niedociągnięć przecież i tak sie sprzeda.
P.S pomarzyć można |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 05 2006
Lokacja: Płock
Posty: 37
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Smakosze serow
Profesja: Elite Knight
Świat: Cendia
![]() |
![]() Jak już pisałem mamy określony czas np.10 min jeśli nie pokonamy potwory w ciągu tych 10 min miasto zostaje przejęte przez najeźców i gracze w miesicie zostają teleportowani do innego, a w utraconym miesicie zostanie postawiona strasz która zaatakuje każdego gracza kogo z zobaczy w odległości np. 4 kratek. Żeby odzyskać miasto musisz pokonać straż i potwory w całym miesicie i dostać się do króla i tam stoczyć finałową walkę o miasto (oczywiście do pomieszczenia z królem może wejść 1 osoba żeby nie było tak prosto ![]() ![]()
__________________
Kiedy przeczytałem o szkodliwości picia alkoholu, rzuciłem czytanie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
WIDZEWIAK
Data dołączenia: 26 06 2005
Lokacja: Carlin
Wiek: 35
Posty: 629
Stan: Na Emeryturze
Imię: Awer Fast
Profesja: Elite Knight
Świat: Kyra
Poziom: 104
Skille: 89/82
Poziom mag.: 7
|
![]() Nowe swiaty powiedzmy jak to bylo na xerenie przez bardzo dlugi czas dragi hero cycopolis etc niebylo by dostepne bo orsh by all zabijal ??
__________________
![]() Retired ![]() Od Lozecza az po Grob w moim sercu Widzew Lodz Tibia .. ssie Twoja dusze gdy biegniesz po lvl i loot..Zaslania Ci oczy na swiat, otworzy dopiero gdy stracisz kogos bardzo bliskiego. Nie używaj tych slów , bo naprawde Go zranisz , a potem zatracisz samego siebie.Wracasz do niej bo jest rozrywka ale co jest jej celem ? 100 lat zycze Wam ! bo przez Tibie tracisz dziecinstwo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
WIDZEWIAK
Data dołączenia: 26 06 2005
Lokacja: Carlin
Wiek: 35
Posty: 629
Stan: Na Emeryturze
Imię: Awer Fast
Profesja: Elite Knight
Świat: Kyra
Poziom: 104
Skille: 89/82
Poziom mag.: 7
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
__________________
![]() Retired ![]() Od Lozecza az po Grob w moim sercu Widzew Lodz Tibia .. ssie Twoja dusze gdy biegniesz po lvl i loot..Zaslania Ci oczy na swiat, otworzy dopiero gdy stracisz kogos bardzo bliskiego. Nie używaj tych slów , bo naprawde Go zranisz , a potem zatracisz samego siebie.Wracasz do niej bo jest rozrywka ale co jest jej celem ? 100 lat zycze Wam ! bo przez Tibie tracisz dziecinstwo. Ostatnio edytowany przez paior - 28-10-2006 o 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() Cytuj:
wracając do tematu. To jest tylko gra.Co z tego że wrócą po 4, 5 miesiącach lub wcale nie wrócą? Można porzegrać bitwe , aby wygrać wojne. Czy gra musi opierać sie tylko na biciu % do lvl?? Urozmaicenia typu stracenia miasta ubarwiają gre. Co do jednej osoby w pokoju z bossem szczerze też o tym myslałem. Też bym na samym dnie umieścił jakiegoś króla demonów, do którego mógłby wejść tylko wybrany. Ale żeby wszedł tylko wybrany, musiłby mieć specjalne itemy np zwoje przyzywające bożki dla pomocy czy kilka śmiertelnych pocisków. Takich bossów nie umieszczałbym w podbitych miastach . W twierdzy w podbitym mieście umieściłbym chorobliwie duzo potworów danej rasy i npc (prince orc ![]() pozdro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
WIDZEWIAK
Data dołączenia: 26 06 2005
Lokacja: Carlin
Wiek: 35
Posty: 629
Stan: Na Emeryturze
Imię: Awer Fast
Profesja: Elite Knight
Świat: Kyra
Poziom: 104
Skille: 89/82
Poziom mag.: 7
|
![]() Czyli płacac za pacc płace za gre bez kilku Miast tak ? morg~ ferum~ orsh~ ciekawe edron Bye liberty bay bye
__________________
![]() Retired ![]() Od Lozecza az po Grob w moim sercu Widzew Lodz Tibia .. ssie Twoja dusze gdy biegniesz po lvl i loot..Zaslania Ci oczy na swiat, otworzy dopiero gdy stracisz kogos bardzo bliskiego. Nie używaj tych slów , bo naprawde Go zranisz , a potem zatracisz samego siebie.Wracasz do niej bo jest rozrywka ale co jest jej celem ? 100 lat zycze Wam ! bo przez Tibie tracisz dziecinstwo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 09 2006
Lokacja: z nowego jadowa
Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Imię: ta gra jest do dupy
Profesja: Knight
Gildia: Draconus
Świat: Zanera
Poziom: 32
Skille: 65/65
Poziom mag.: 99
|
![]() nie musi byc to od razu najazd wszystkich bossów naraz, ale orkowie, elfy, minosy, dwarfy wszelkiej maści są do pokonania
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 01 2006
Lokacja: Find me if you can
Posty: 381
|
![]() Niezły pomysł.
Fajnie by było gdyby na przykład raty oblegały Thais ![]()
__________________
~The only and unfakeable Drzamich. Chcesz wiedzieć ile mam lat? Skompiluj TO: Ukryty tekst:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 03 2006
Lokacja: Zielona Góra
Posty: 532
Stan: Początkujący
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Fortera
|
![]() www.Tibia.com forum, proposals, new topic.
|
![]() |
![]() |