|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2006
Posty: 18
|
![]() przeglądając sobie dzis różne potwory, co z nich wypada, itp.
zauważyłem tego potwora i zdziwiło mnie w nim że posiada mało punktów życia (110) ale za to sporo expa sie za niego dostaje (800). Mógłby ktos powiedzieć jak bardzo jest on silny, jego hity czy cos w tym stylu? Z góry THX |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 08 2006
Lokacja: Zielonki
Wiek: 36
Posty: 32
Stan: Aktywny gracz
Imię: Dark Azazel
Profesja: Knight
Gildia: Armia Szatana
Świat: Candia
Poziom: 20
Skille: 49/47
Poziom mag.: 3
|
![]() leczy się, paraliżuje, odporności na: trucizne, ogień i paraliż, widzi niewidzialnych
wali magią trochę tego ma ;] |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2006
Posty: 18
|
![]() jeden hit z sd i po nim
![]() i zgarniasz 800expa ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 04 2006
Lokacja: Anime World
Wiek: 32
Posty: 62
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Karnisz Grax Kolanko
Profesja: Knight
Gildia: ...
Świat: Nova
Poziom: 43
Skille: 68/63
Poziom mag.: 5
![]() |
![]() na wyzszych lvl 1 hit z hmm starczy...
a ze przywoluje 2 mwe to inna sprawa(widziane na filmiku:s)
__________________
........:::::::: ( ) |\/| G \/\/ T F |\| ( ) ( ) |3::::::::........ |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2006
Posty: 18
|
![]() no to troszke utrudnia sprawe dla troche niższych lvli.
ale przy 1 hicie ponad 100 to nawet te mwe nie pomogą czyli to według mnie bardzo opłacalny stworek ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 04 2006
Lokacja: Anime World
Wiek: 32
Posty: 62
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Karnisz Grax Kolanko
Profesja: Knight
Gildia: ...
Świat: Nova
Poziom: 43
Skille: 68/63
Poziom mag.: 5
![]() |
![]() gorzej w wypadku 4 hydromancerow, 8 mwe=8*400 dmg=3200 dmg +dodaj od hydromancera...
jak jest jeden to no problem, ale w grupie to moze byc rzez playerow...
__________________
........:::::::: ( ) |\/| G \/\/ T F |\| ( ) ( ) |3::::::::........ |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2006
Posty: 18
|
![]() z tym to trzeba sie zgodzic
![]() trzeba uważać na nie żeby nie trafić na grupke bo jak masz pecha to pooglądasz se temple ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
|
![]() Na www.tibia.com przeczytałem .
Quara Hydromancers Although less altered than the other quara subspecies, the Quara Hydromancer poses no smaller threat. People often underestimate them for their bloated bodies. However, their strength lies not in exotic body traits but in their dark minds. They are the priests and witchdoctors of the quara. Their legacy is the dark magic of their long extinct masters. Although their power is only a fraction of the power that once ruled the murky depths of the ocean, it is still enough to be more than a match for the unsuspecting adventurer. The only chance of a more balanced fight is to challenge them ashore where they are somewhat weaker than in their maritime habitat. They wield powerful curses with ease and they can combine their sinister powers for old, forbidden rituals that call upon darkness and doom to do their bidding. Quara Hydromancers have 1100 hitpoints. They are resistant against fire and poison and cannot be paralyzed. These creatures can neither be summoned nor convinced. In addition, they are able to sense invisible creatures. Quara Hydromancers yield 800 experience points. They carry remains of a fish, gold coins, staffs, and sometimes other items with them. Ps. Można zamknąć temat ![]() ![]() Ostatnio edytowany przez psyhopatka - 12-08-2006 o 09:23. |
![]() |