|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 41
Posty: 31
Stan: Aktywny gracz
Imię: Elite Knight Forester
Profesja: Knight
Świat: Samera
Poziom: 33
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
![]() |
![]() Sluchajcie, niezna nikt przypadkiem Algorytmu obrażeń? Pytałem juz GM-ów, ale żąden nie potrafil mi pomóc.
Jedyne co sie dowiedziałem,to to, że co level cos jest zwiekszane o 15. A chciałbym wiedzieć jakie ciosy z moimi skilami (57 sword ![]() Jeśli ktokolwiek coś wie niech da zanac. Pozdrawiam Elite Knight Foreste lvl 17, ml 3 skile: sword 57 shilding 56 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zbanowany
|
![]() Tzn że taki 100 lvl na skillach 80 walnie 400 z gsa(max dmg przy skillu 80 to około 250 z gsa)? Bajki opowiadasz...
Ostatnio edytowany przez Rikimaru - 08-03-2005 o 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 07 03 2005
Posty: 9
|
![]() miecz i skille,lvl nic nie daje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
The Witcher
|
![]() Z mojego doświadczenia tez wynika, że w przypadku knighta level nic nie daje (albo daje strasznie mało) a liczy się broń i skille.
__________________
We all want to help one another, human beings are like that. We want to live by each other's happiness, not by each other's misery. We don't want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone and the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful. But we have lost the way. Speech by Charlie Chaplin from "The Great Dictator" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
http://tibiaspy.com
Data dołączenia: 22 07 2003
Lokacja: Opole / Głuchołazy
Wiek: 44
Posty: 2,289
Stan: Na Emeryturze
Imię: Matkus
Profesja: Elder Druid
Gildia: Death Assassins
Świat: Secura
|
![]() a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie. Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu. Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować ![]()
__________________
Najlepsza strona o Tibii - http://tibiaspy.com - jeśli nie znasz, to nie wiesz, co tracisz! Zarejestruj się na http://forum.tibiaspy.com - prowadź i oglądaj galerie, szukaj i udzielaj pomocy, rozmawiaj o Tibii i na każdy inny temat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
|
![]() Gdyby był znany taki algorytm to bylby wykorzystany w OTSie, jednak jest to tajemnica CipSoftu i raczej sie nie dowiemy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 42
Posty: 1,816
Stan: Niegrający
|
![]() Kiedyś sprawdzałem jeden z kalkulatorów dmg i maksymalny hit możliwy do zrobienia był proporcjonalny do iloczynu skill*atak_broni. Trzeba to było podzielić przez współczynnik około 15-20, nie jestem pewien. Oczywiście, kalkulator był tylko przybliżony i wartości zawyżone, ale w pewnym stopniu pokazywał jak to wygląda.
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Lokacja: Łódź
Wiek: 34
Posty: 204
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thazol
Profesja: Paladin
Gildia: Holy Justice
Świat: Solera
Poziom: 41
Skille: 80/60
Poziom mag.: 13
![]() |
![]() Cytuj:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 08 2004
Lokacja: Zgorzelec
Wiek: 35
Posty: 725
Stan: Na emeryturze
Imię: Wez Nie Kozacz
Profesja: Knight
Świat: solera
Poziom: 8
Skille: zmienne
|
![]() Lvl ma znaczenie co do zadawanych obrazen i obrony. Sprobojcie bic z taka sama tarcza jakiegos sorca na 10 lvlu i sorca na 90 lvlu i zoabczycie ze duzo wiecej chmurek jest a roznica w skillu jest nieznaczna...
__________________
WWW.RZALIBUL.PRV.PL - macie niepowtarzalna mozliwosc wyrzalenia sie i wyrazenia swoich buluw xD |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
The Witcher
|
![]() Cytuj:
__________________
We all want to help one another, human beings are like that. We want to live by each other's happiness, not by each other's misery. We don't want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone and the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful. But we have lost the way. Speech by Charlie Chaplin from "The Great Dictator" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 41
Posty: 31
Stan: Aktywny gracz
Imię: Elite Knight Forester
Profesja: Knight
Świat: Samera
Poziom: 33
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
![]() |
![]() Moim zdaniem lvl ma jednak duże znaczenie. Sprubujcie pieścia zatłuc szczura na 1lvl a pozniej np na 15 przy tym samym skilu. Różnica taka, że na 1 lvl szczur nas zatłucze prędzej a na 15lvl nie toz ze nic nie zabierze to jeszcze szybko padnie (bez tarczy). Jeśli tak jest dla pięści to co dopiero dla np. fs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Zbanowany
|
![]() OFF TOPIC:
re up: Po co powtarzasz to co juz bylo napisane ? ON TOPIC: zapomnieliscie o jednej rzeczy, nie bierzecie pod uwage tarczy przeciwnika. Jedynym odpowiednim obiektem do badan sa potwory (one CHYBA maja niezmienne skille, i zawsze taka sama tarcze)... Sam sie nad tym pozastanawiam, sprobuje jakas srednia wyciagnac z dwoch potworow czy cos i potem powiazac to z fire axe, skillem 73 i 24 lvl. Zobaczymy co z tego bedzie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Możesz zadać 0-194 obrażeń, pamiętając, że są one zmniejszane przez shield i arm przeciwnika; pozatym wartość może nie być dokładna o około 5-10%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
|
![]() O ile dobrze pamietam to kiedys ktos na tym forum napisal cos co wg. mnie jest najblizsze prawdy, mianowicie co 2 lvl postaci zwieksza sie sredni hit o +4 a 1 punkt w skillu dodaje do maxymalnej wartosci +4 i byl chyba najblizej prawdy...Vil wiesz cos o tym?;]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Nie, a ty ?
Poza tym Garimto >>> IntoTheRain
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() To nie jest prawda, level nie znaczy dosłownie nic przy obliczaniu obrażeń. Ktośtam wyżej napisał, że testował najpierw noob charem a potem swoim wysoko poziomowym i hity się różniły... tylko chyba zapomniał, że obrona potworka zmniejsza się co 30 hitów aby zapobiec skillowaniu na afk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
|
![]() wyraznie widac ze wraz z wzrostem lvl'a bijesz srednio mocniej...porownaj sobie wygar druta 20 lvl z powiedzmy 20 skilla i wh oraz 40 na tym samym skillu.
@Vil Ale into byl jednym z 1szych pro gamerow o ktorych swiat uslyszal razem z yellow'em oraz boxerem ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
::Full Clip do Ya wanna mess with this?:: ::StarCraft2 coming sooooooon:: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() no wiadomo ze Boxer >> all
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
robsonnn |
Ta wiadomość została usunięta przez Tompior.
|