Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 08-03-2005, 02:24   #1
Elte Knight Forester
Użytkownik Forum
 
Elte Knight Forester's Avatar
 
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 41

Posty: 31
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Knight
Świat: Samera
Poziom: 33
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
Elte Knight Forester ma numer GG 3265162
Pytanie Algorytm obrażeń??

Sluchajcie, niezna nikt przypadkiem Algorytmu obrażeń? Pytałem juz GM-ów, ale żąden nie potrafil mi pomóc.
Jedyne co sie dowiedziałem,to to, że co level cos jest zwiekszane o 15. A chciałbym wiedzieć jakie ciosy z moimi skilami (57 sword ) moge zadac w zależnosci z kim walcze.
Jeśli ktokolwiek coś wie niech da zanac.
Pozdrawiam

Elite Knight Foreste
lvl 17,
ml 3
skile: sword 57
shilding 56
Elte Knight Forester jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-03-2005, 07:04   #2
Rikimaru
Zbanowany
 
Rikimaru's Avatar
 
Data dołączenia: 29 11 2003
Lokacja: Międzyzdroje
Wiek: 37

Posty: 111
Imię: Saigai
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Air
Świat: Titania
Poziom: 66
Skille: 86/67
Poziom mag.: 17
Rikimaru ma numer GG 3171131
Domyślny

Tzn że taki 100 lvl na skillach 80 walnie 400 z gsa(max dmg przy skillu 80 to około 250 z gsa)? Bajki opowiadasz...

Ostatnio edytowany przez Rikimaru - 08-03-2005 o 07:05.
Rikimaru jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 08:45   #3
Fu Fighter
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 07 03 2005

Posty: 9
Domyślny

miecz i skille,lvl nic nie daje
Fu Fighter jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 10:02   #4
Aversin
The Witcher
 
Aversin's Avatar
 
Data dołączenia: 02 03 2004
Wiek: 41
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,109
Stan: Na Emeryturze
Aversin ma numer GG 2615286
Domyślny

Z mojego doświadczenia tez wynika, że w przypadku knighta level nic nie daje (albo daje strasznie mało) a liczy się broń i skille.
__________________
We all want to help one another, human beings are like that. We want to live by each other's happiness, not by each other's misery. We don't want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone and the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful.
But we have lost the way.
Speech by Charlie Chaplin from "The Great Dictator"
Aversin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 10:34   #5
MatKus
http://tibiaspy.com
 
MatKus's Avatar
 
Data dołączenia: 22 07 2003
Lokacja: Opole / Głuchołazy
Wiek: 44

Posty: 2,289
Stan: Na Emeryturze
Imię: Matkus
Profesja: Elder Druid
Świat: Secura
Adres Jabbera do MatKus
Domyślny

a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie.
Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu.

Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować )
__________________
Najlepsza strona o Tibii - http://tibiaspy.com - jeśli nie znasz, to nie wiesz, co tracisz!
Zarejestruj się na http://forum.tibiaspy.com - prowadź i oglądaj galerie, szukaj i udzielaj pomocy, rozmawiaj o Tibii i na każdy inny temat!
MatKus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 11:28   #6
Vermyn
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 03 2004
Lokacja: Kathmandu, Nepal
Wiek: 36

Posty: 390
Imię: Vermyn
Profesja: Elite Knight
Gildia: Core
Świat: Lunara
Poziom: 85
Domyślny

Gdyby był znany taki algorytm to bylby wykorzystany w OTSie, jednak jest to tajemnica CipSoftu i raczej sie nie dowiemy.
__________________
Signed
Vermyn
† "Obsequium amicos, veritas odium parit." †
Vermyn jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 13:09   #7
Raynold
eX Moderator
 
Raynold's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 42

Posty: 1,816
Stan: Niegrający
Domyślny

Kiedyś sprawdzałem jeden z kalkulatorów dmg i maksymalny hit możliwy do zrobienia był proporcjonalny do iloczynu skill*atak_broni. Trzeba to było podzielić przez współczynnik około 15-20, nie jestem pewien. Oczywiście, kalkulator był tylko przybliżony i wartości zawyżone, ale w pewnym stopniu pokazywał jak to wygląda.
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko.
Raynold jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 16:35   #8
Ostra-paladynka
Użytkownik Forum
 
Ostra-paladynka's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2004
Lokacja: Łódź
Wiek: 34

Posty: 204
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Thazol
Profesja: Paladin
Gildia: Holy Justice
Świat: Solera
Poziom: 41
Skille: 80/60
Poziom mag.: 13
Ostra-paladynka ma numer GG 3912226
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie.
Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu.

Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować )
hehe administrator jak zwykle ma racje co 5 lvl dmg wzrasta o 1 nie zlaezy to od broni czy skilli itp
__________________
Dobry n00b = martwy n00b
Ostra-paladynka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 18:46   #9
ciemne dropsy
Użytkownik Forum
 
ciemne dropsy's Avatar
 
Data dołączenia: 16 08 2004
Lokacja: Zgorzelec
Wiek: 35

Posty: 725
Stan: Na emeryturze
Profesja: Knight
Świat: solera
Poziom: 8
Skille: zmienne
Domyślny

Lvl ma znaczenie co do zadawanych obrazen i obrony. Sprobojcie bic z taka sama tarcza jakiegos sorca na 10 lvlu i sorca na 90 lvlu i zoabczycie ze duzo wiecej chmurek jest a roznica w skillu jest nieznaczna...
__________________
WWW.RZALIBUL.PRV.PL - macie niepowtarzalna mozliwosc wyrzalenia sie i wyrazenia swoich buluw xD
ciemne dropsy jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 21:20   #10
Aversin
The Witcher
 
Aversin's Avatar
 
Data dołączenia: 02 03 2004
Wiek: 41
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,109
Stan: Na Emeryturze
Aversin ma numer GG 2615286
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ciemne dropsy
Lvl ma znaczenie co do zadawanych obrazen i obrony. Sprobojcie bic z taka sama tarcza jakiegos sorca na 10 lvlu i sorca na 90 lvlu i zoabczycie ze duzo wiecej chmurek jest a roznica w skillu jest nieznaczna...
Więc może level nie ma wpływu na wielkość zadawanych obrażeń natomiast zwiększa szanse na udane trafienie. Np. lvl 10 ze skillem 10 może zadać 0-20 obrażeń .. powiedzmy że szansa na trafienie wynosi 20% a na zadanie 20 obrażeń wynosi 10%. lvl 50 ze skillem 10 zadaje takie same obrażenia ale jego szansa na trafienie wynosi 90% oraz szansa na zadanie maxa 60% ?? ... Te wielkości tak sobie wymyśliłem nie sugerować się nimi. Oczywiście zakładam że ten lvl 10 i lvl 50 mają taką samą broń.
__________________
We all want to help one another, human beings are like that. We want to live by each other's happiness, not by each other's misery. We don't want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone and the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful.
But we have lost the way.
Speech by Charlie Chaplin from "The Great Dictator"
Aversin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 03:21   #11
Elte Knight Forester
Użytkownik Forum
 
Elte Knight Forester's Avatar
 
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 41

Posty: 31
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Knight
Świat: Samera
Poziom: 33
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
Elte Knight Forester ma numer GG 3265162
Domyślny

Moim zdaniem lvl ma jednak duże znaczenie. Sprubujcie pieścia zatłuc szczura na 1lvl a pozniej np na 15 przy tym samym skilu. Różnica taka, że na 1 lvl szczur nas zatłucze prędzej a na 15lvl nie toz ze nic nie zabierze to jeszcze szybko padnie (bez tarczy). Jeśli tak jest dla pięści to co dopiero dla np. fs.
Elte Knight Forester jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 07:51   #12
Birmil
Zbanowany
 
Birmil's Avatar
 
Data dołączenia: 10 02 2005
Lokacja: Kraków
Wiek: 34

Posty: 158
Profesja: Knight
Świat: Keltera
Poziom: 15
Skille: 62/62
Poziom mag.: 4
Wyślij wiadomość przez ICQ do Birmil Birmil ma numer GG 5344630
Domyślny

OFF TOPIC:

re up:
Po co powtarzasz to co juz bylo napisane ?

ON TOPIC:
zapomnieliscie o jednej rzeczy, nie bierzecie pod uwage tarczy przeciwnika. Jedynym odpowiednim obiektem do badan sa potwory (one CHYBA maja niezmienne skille, i zawsze taka sama tarcze)...

Sam sie nad tym pozastanawiam, sprobuje jakas srednia wyciagnac z dwoch potworow czy cos i potem powiazac to z fire axe, skillem 73 i 24 lvl. Zobaczymy co z tego bedzie
Birmil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-09-2006, 12:48   #13
LarvaExotech
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 05 2005

Posty: 253
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Birmil Pokaż post
Sam sie nad tym pozastanawiam, sprobuje jakas srednia wyciagnac z dwoch potworow czy cos i potem powiazac to z fire axe, skillem 73 i 24 lvl. Zobaczymy co z tego bedzie
Możesz zadać 0-194 obrażeń, pamiętając, że są one zmniejszane przez shield i arm przeciwnika; pozatym wartość może nie być dokładna o około 5-10%.
LarvaExotech jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-09-2006, 14:23   #14
IntoTheRain
Użytkownik Forum
 
IntoTheRain's Avatar
 
Data dołączenia: 24 11 2005
Lokacja: Xel'Naga
Wiek: 39

Posty: 38
Gildia: -
Świat: nova
Domyślny

O ile dobrze pamietam to kiedys ktos na tym forum napisal cos co wg. mnie jest najblizsze prawdy, mianowicie co 2 lvl postaci zwieksza sie sredni hit o +4 a 1 punkt w skillu dodaje do maxymalnej wartosci +4 i byl chyba najblizej prawdy...Vil wiesz cos o tym?;]
IntoTheRain jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-09-2006, 16:08   #15
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Nie, a ty ?

Poza tym Garimto >>> IntoTheRain
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-09-2006, 18:08   #16
LarvaExotech
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 05 2005

Posty: 253
Domyślny

To nie jest prawda, level nie znaczy dosłownie nic przy obliczaniu obrażeń. Ktośtam wyżej napisał, że testował najpierw noob charem a potem swoim wysoko poziomowym i hity się różniły... tylko chyba zapomniał, że obrona potworka zmniejsza się co 30 hitów aby zapobiec skillowaniu na afk.
LarvaExotech jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-09-2006, 22:06   #17
IntoTheRain
Użytkownik Forum
 
IntoTheRain's Avatar
 
Data dołączenia: 24 11 2005
Lokacja: Xel'Naga
Wiek: 39

Posty: 38
Gildia: -
Świat: nova
Domyślny

wyraznie widac ze wraz z wzrostem lvl'a bijesz srednio mocniej...porownaj sobie wygar druta 20 lvl z powiedzmy 20 skilla i wh oraz 40 na tym samym skillu.
@Vil
Ale into byl jednym z 1szych pro gamerow o ktorych swiat uslyszal razem z yellow'em oraz boxerem ktory imho mial najbardziej powalone straty na swiecie vide Boxer vs Into jak go vesselami i ghostami na combo emp +nuke jechal. a teraz dla mnie stylowo to NaDa chociaz szczyt mial w )ReD 2-3 lata temu wg mnie ofkoz;]
__________________
::Full Clip do Ya wanna mess with this?::
::StarCraft2 coming sooooooon::
IntoTheRain jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-09-2006, 23:33   #18
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

no wiadomo ze Boxer >> all
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 05-01-2009, 20:52
robsonnn
Ta wiadomość została usunięta przez Tompior.
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:25.


Powered by vBulletin 3