| 
 | |||||||
| Notki | 
| Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. | 
| Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
| Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |      | 694 | 59.22% | 
| i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |      | 337 | 28.75% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |      | 91 | 7.76% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |      | 50 | 4.27% | 
| Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie | |||
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  13-02-2007, 19:39 | #61 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 06 2006 Lokacja: Bydgoszcz Posty: 302 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Knight Świat: nonPvP Poziom: 25 Skille: 65/65 Poziom mag.: 4 |   hmm... ale dlaczego odnoszę wrażenie, że knight uderzy za friko a strzał z SD kosztuje 300 gp? (na moim świecie bp SD = 6k) | 
|   | 
|  | 
|  13-02-2007, 19:54 | #62 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 18 06 2005 Wiek: 75 Posty: 127 Imię: kkk Profesja: Rookstayer Świat: Askara Poziom: 45 Skille: 75/74 Poziom mag.: 6 |   Cytuj: 
  . Gdzie masz napisane ze 20 lvl knight mialby udzerac za 120-220. Jemu chodzilo o knighta ze skillem 90. Wracajac do tematu musze powiedziec ze Knight w walce PvP jest nikim w poruwnaniu z innymi profesjami. 100 lvl Ek nie dalby nawed rady dogonic 100 MS albo Rp. Pozatym hity jakie zadaje Knight sa znacznie miejsze jakie moze zadac sorc, drut (duzy mlvl= mocny hit z SD) lub palek (walka w dystansie + SD). Dlatego powinno sie wzmocnic Knighta w nastepnych updatach | |
|   | 
|  13-02-2007, 19:59 | #63 | 
| Zbanowany |  Knight...knight...knight... @upupup... Heh koleś..Najpierw spróbuj w ogóle tyle w tego Demca walnąć.. Potem możemy pogadać....   @Topic ja tam nie chce aby pogorszyli sorca/druta.. lecz aby knightowi czar "exori" brał np. 150 many... Chciałbym, aby atak knightów zwiększony był co najmniej 2x.. Np. moje hity wynoszą teraz mniej więcej 130~ a tak by wynosiły około 260~ oczywiście to tylko przykład.. dobrze by było nawet z tego hita 200~ Może to przesada lecz ja bym tak chciał... Mogli by też zrobić, aby nie było nietrafień w potwory, lecz aby minimalnym hitem był atak broni (np. minimalny hit z bright sword - 36) to jest moje zdanie... PS. Gram knightem, i nie żałuję, że to właśnie nim gram... Każda profesja jest dobra, trzeba tylko umieć nią grać... Ostatnio edytowany przez Wemxiu - 13-02-2007 o 20:02. Powód: Literówki... | 
|   | 
|  13-02-2007, 20:31 | #64 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 20 06 2006 Lokacja: Jawor Wiek: 35 Wpisy bloga: 1 Posty: 828 Stan: Na Emeryturze Profesja: Rookstayer |   lol...     co wy ludzie opowiadacie za bzdury(nie wszyscy) Sorcera i Druida niech zostawią w spokoju Paladynowi niech nie łamią się speary i żeby byly tansze w sklepie...o wiele tańsze Knight powinien miec exure gran no i jakięs takie bronie co walą z 400+ albo exori spalało tylko 100 many i to w zupelnosci wystarczy gadacie o udupianiu postaci magicznych...no cóż, nikt wam nie kazał wybierać najta albo pala...wiedzieliście ze cieżko się gra tymi profesjami a mi się nie podoba że sorc ma mało cap i co mam płakać...albo że nie moze robić uh druid powie że nie moze robic sd powinni tylko podkręcić pala i najta i wtedy bedzie okej Ostatnio edytowany przez Cygan Slejter - 13-02-2007 o 20:33. | 
|   | 
|  13-02-2007, 20:44 | #65 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 28 10 2006 Posty: 35 Profesja: Druid |   Cytuj: 
 a kto powiedział że 20 le knight nie może mieć skili 90? | |
|   | 
|  13-02-2007, 21:03 | #66 | 
| Zbanowany Data dołączenia: 02 10 2005 Lokacja: Rzeszów Wiek: 31 Posty: 233 Świat: World |   Te hity były tylko przykładem, chciałem tylko pokazać jak by to wyglądało, może walnąć za 0 a może i 200 więc wiesz ;] | 
|   | 
|  13-02-2007, 22:42 | #67 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 18 06 2005 Wiek: 75 Posty: 127 Imię: kkk Profesja: Rookstayer Świat: Askara Poziom: 45 Skille: 75/74 Poziom mag.: 6 |   Cytuj: 
  . ALe tak na powaznie majac skill 90 sworda i walac z GS maxymalne hity w playera wchodza po 126 ale srednio 63. Opieram sie na sprawdzonych zrodlach  i zamieszczam link'a http://tibia.erig.net/Giant_Sword Nie wierzysz? Sprawdz! Wzmocnienie ciosow knight'a bylo by moim zdaniem bardzo dobrym rozwiazaniem i tego oczekuje w nowym update  wkoncu samemu mam knight'a, wiec im lepiej dla mojej profesjii tym lepiej dla mnie    | |
|   | 
|  13-02-2007, 22:50 | #68 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 13 01 2007 Lokacja: Olsztyn Posty: 21 Stan: Aktywny Gracz Imię: Maaru Profesja: Paladin Świat: Lunara Poziom: nvm   |   @ Cygan Slajter Moim zdaniem Cip'y już nie spowodują, aby speary się nie łamały. Wracając do tematu to myślę, że rozsądnie byłoby ulepszyć knight'ów i palladyn'ów. Nie mam pomysłu w czym by to się mogło przejawiać, ale myślę nad nowymi broniam. Czyli większy wybór broni. | 
|   | 
|  13-02-2007, 22:58 | #69 | |
| Zbanowany Data dołączenia: 28 11 2006 Posty: 297 |   Cytuj: 
 | |
|   | 
|  13-02-2007, 23:01 | #70 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 28 10 2006 Posty: 35 Profesja: Druid |   Cytuj: 
  | |
|   | 
|  14-02-2007, 00:47 | #72 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 24 05 2005 Lokacja: Suwałki Posty: 215 Profesja: Master Sorcerer Świat: Celesta Poziom: 220 Poziom mag.: 82 |   Nie no jak przeczytalem cały temat to nie mogłem powstrzymać się od śmiechu.  HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA. Wiekszosc wypowiadających graczy są bossami, wszystko wiedza i wogole, ale na otsach. Ofc nie wszyscy. Ktos napisal h lvl sorc w dema za 300 xD 40 lvl juz mysle, ze walnie za 300, ale ok walnie tylko niech do niego dojdzie najpierw a pozniej wejdzie. Kolejny koles napisal, zeby knight mogl normalnie expic musi uzywac explo/gfb. Troche przyznam ci racji, na wrl to explo chociaz nie zawsze, ale tez chodza na wrl/dle z druidami, mniejsze koszty sio niz uhy. Na tombie zeby wbic szybko exp to gfb i jazda w horde vampow. Na of tez mozna normalnie knightem poexpic, bez gfb/explo. Wiem, ze teraz knightem exp to porazka. Powinni cos zmienic z tymi hitami, ale nic z cap/hp/mana, moze jakis nowy czar. Inny geniusz napisal :"Knight -> nigdy nie grałem ale wiem, że trochę słabsza profesja ale dobra ale można by mu dodać "exori gran" czyli zabiera 2 razy więcej many nawala na 2 razy większym obszarze" zobacz ile many zabiera exori, a pozniej wypowiadaj sie na temat tego twojego "exori gran". Palkowi niech nie lamia sie speary tak ? i znowu bedziemy widziec 5 palkow treniacych 10 godzin np. na 2 spearach. Jak cos takiego ma byc to niech dla magow zabiora soule ok ? Nastepny napisal "idzie na wrl czy cos tam bierze 40 bp mf" ok spoko niech to uniesie. Jak poniesie po ziemi to mu zajebia i tyle zobaczy swoje mf. Ja na 159 nie uniose tyle. wezme 30bp i mam niecale 20 cap ? ofc z eq, lina, lopata itp. Wiem, sorc jest potezny i to bardzo moze zrobic sporo expa na godzine... Kolejna osoba napisala "zabierzcie ruszczki" ta zabiorą różdżki i magowie na low lvlu beda znowu na*******ac z war hammerem na rotach, pomyslales o sorcach, ktore nie maja pacc i nie maja exori vis ? Tyle. Cya 
				__________________ ~~ 13:14 GM Elucidatus on Celesta: you lured the arcanist 13:19 GM Elucidatus on Celesta: your in my vip with a skull | 
|   | 
|  14-02-2007, 01:29 | #73 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 10 01 2006 Posty: 70 |   @Up  Nic dodac, nic ujac @Do tego nubsa od exori gran exori zabiera ZAWSZE many tyle co lvl*4 ... knight na 101 lvlu ma 500 many wiec zabierze to mu 404 many ... a exori gran wg twojej teorii powinien zabierac 808 ... dziwne, reszte many chyba pozyczy od kogos -.- Btw, reszty mi sie nie chce komentowac ZRESZTA CO WY MOZECIE WIEDZIEC JAK ZBALANSUJA POSTACIE? -.- no właśnie 
				__________________ War is a liberator | 
|   | 
|  14-02-2007, 04:01 | #74 | 
| Użytkownik Forum |   zrobić taką tibie jak przed updatem z soul pointsami i rózdzkami.. to bylo cos.. tibia byla ciekawa nieprzewidywalna..  co z tego jak wyrównaja profesje... nie o to chodzi , chodzi o ten klimacik ;] kiedys bylo fajnie mmm tibia 7.4 ... xd a nie teraz jakies quary co to ma byc!! to nie tibia..  ja chce zeby udupili sorcow i drutow.. moze wtedy zaczne pykac magicznymi ;d 
				__________________ :* Tasioreczek :* Kamil'osek :* Xaleq :* __________________________________ Nasza Święta Czwórca  Mam nadzieję że nigdy nie przestaniecie grać   | 
|   | 
|  14-02-2007, 15:27 | #75 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 15 11 2006 Posty: 6 Stan: Aktywny Gracz Imię: lapsuss Profesja: Knight Świat: Aurea Poziom: 62 Skille: 81/80 Poziom mag.: 5   |  Wyrównanie postaci Moim zadaniem ulepszanie postaci magicznych jest niecelowe (już i tak za łatwo się nimi gra). Od wielu lat najmniej unowocześnianą postacią jest rycerz i tą profesję trzeba polepszyć. Można to zrobić w następujący sposób: - zaletami rycerza jest jego siła (caps) i parametry walki wręcz - to zostawiamy bez zmian   - wadą podstawową jest natomiast mała odporność na ataki magiczne. Tyle wstępem. Wyrównanie profesji powinno polegać na wprowadzeniu dla rycerzy odporności na ataki magiczne ("ćwiczalnej") oraz wprowadzenie systemu znikania przedmiotów w przypadku za dalekiego oddalenia się z miejsca wylotowania (zawiłe dosyć to), w przypadku gdyby były wynoszone w sposób inny niż w plecaku na grzbiecie. Jakie byłyby zalety powyższego ?? 1) postaci magiczne nie mogłyby bez pomocy rycerzy wynosić lootbagów, więc byłyby biedniejsze a w zwiazku z tym wolniej by nabijały EXP, więc byłyby słabsze (osłabiono by je pośrednio), 2) odporność na ataki magiczne poprawiłaby parametry bojowe rycerza zarówno jako blokiera jak i podczas wojen, 3) i po trzecie moim zdaniem najważniejsze znowu racjonalne byłoby tworzenie drużyn na wyprawy, więc wzmocniłaby sie pozytywna więź miedzy graczami. Zalety zaś tego większość graczy zna. Ostatnio edytowany przez Lapsuss - 14-02-2007 o 15:29. Powód: literówki | 
|   | 
|  14-02-2007, 18:53 | #76 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 29 06 2006 Lokacja: Gliwice Wiek: 32 Posty: 357 Stan: Na Emeryturze Profesja: Elite Knight Poziom: 95~ |   Wg. mnie skille powinny wzrastac okolo 10-20% szybciej i exori powinno zabierac zawsze tyle samo many ( np. 200 ) No i jeszcze to celowanie runami na battle... kiedys to 100 ms mial problem zabic 50 ek bo wystarczylo ze knight dobrze uciekal i sorc nie mogl trafic w niego z sd, a teraz to taki sorc zaznaczy sobie atak i wciska jak pojebany klawisz F1 a sdki same lataja   Wiele osob mowilo, ze fajnie by bylo gdyby knight udezal 2x mocniej... wtedy to bylo by troche glupie np GS + 80 skilla to teraz mozna walnac okolo 190, to wtedy best hit bylby 380 a sredni hit okolo 200. Wtedy sorce by zaczeli mowic ze knight bije za mocno, bo bije tak jak oni z visa. Wandy moga zostac, ale wypier... z tym celowaniem runami na battle  | 
|   | 
|  14-02-2007, 19:11 | #77 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 05 12 2006 Posty: 235 Stan: Aktywny Gracz |   Zmniejszyć troszkę obrażenia z visa i morta oraz żeby ssały z 35 many ;] Nie ma co ich pogarszać bo znowu nikt nie bedzie grał casterami ;} | 
|   | 
|  14-02-2007, 19:36 | #78 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 10 12 2006 Lokacja: Rawa Mazowiecka _/ Wiek: 32 Posty: 454 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Knight Świat: Aurea Poziom: 48 Skille: slabe Poziom mag.: 5 |   Knight jest obecnie NAJlepsza profesją i NAJtrudniej sie nią gra. Moim zdaniem nie ma co ulepszać (chociaż jakby ulepszyli było by rox ! xD)  po 1) Zeby knight (na wysokim lvlu) dodał sobie full HP wystarczy 2-5 Uh a full mana dla sorca to 2 BP manasow (chyba ze chce mu sie czekac  ) wiec niech sie noobki nie podniecaja że oni na 41 lvlu maja 1k many i na utamo to są lepsi od knighta na 41 lvlu ) po 2) Sorc/druid na Annihilatora na 100 lvl nie zrobi za Chiny (chyba że pójdzie z 150+ Sorcami co mu z SD wyczyszcza), a knight na takim 100-110 lvlu zrobi spokojnie (choć z adrenaliną  ) - wiem bo znam kilku gości co na 100 robili po 3) Przyznaje ze do 60 lvla knight w pvp jest nieprzydatny ale od 60 lvl inne profesje (o ile knight jest doświadczony) mogą mu ... po 4) Co z tego że sorc/druid/pall walą wieksze hity z SD niż kina z jakiegos tam czegos jeżeli knight moze takich hitow walnąc ile zechce a pozostali tyle ile maja kasy. po 5) KNIGHT POWER _/ Tutaj napisałem MOJE zdanie 
				__________________ Sing me a song, you're a singer  Do me a wrong, you're a bringer of evil The Devil is never a maker The less that you give, you're a taker So it's on and on and on, it's Heaven and Hell, oh well  | 
|   | 
|  14-02-2007, 20:08 | #79 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 10 10 2006 Posty: 912 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Elite Knight |   Cytuj: 
 napisal cos madrego  a propo "skilla" obrony magicznej  moglby wzsrastac wtedy keidy bylibysmuy "uderzani"magia  dobry pomysl  | |
|   | 
|  14-02-2007, 20:43 | #80 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 05 06 2006 Posty: 167 Stan: Aktywny Gracz Imię: Kopciu the Demonhunter Profesja: Royal Paladin Gildia: Infernal Team Świat: Menera Poziom: 100 Skille: 87/69 Poziom mag.: 20 |   Może nie znikające speary ułatwiły by życie boterom, ale mniejsza szansa na rozwalenie się kamyków by się przydała. Tak samo jak czar na przywoływanie ich. Było by też miło, gdyby na non pvp można by było atakować kolegów z party i ich summony. Co do skilla w odporności na obrażenia magiczne- pomysł dobry, ale jakby można go było wbijać bez potrzeby mocnego obrywania z magii. Jak shielding. | 
|   |