| 
	|||||||
| Notki | 
| Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. | 
| Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
| Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) | 
		 | 
	694 | 59.22% | 
| i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) | 
		 | 
	337 | 28.75% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) | 
		 | 
	91 | 7.76% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) | 
		 | 
	50 | 4.27% | 
| Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie | |||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Opcje tematu | 
| 
			
			 | 
		#61 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 09 06 2006 
				Lokacja: Bydgoszcz 
				
				
Posty: 302 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Knight 
                
                Świat: nonPvP 
                Poziom: 25 
                Skille: 65/65 
                Poziom mag.: 4 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 hmm... ale dlaczego odnoszę wrażenie, że knight uderzy za friko a strzał z SD kosztuje 300 gp? (na moim świecie bp SD = 6k) 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#62 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 18 06 2005 
				
				Wiek: 75 
				
Posty: 127 
                
                Imię: kkk 
                Profesja: Rookstayer 
                
                Świat: Askara 
                Poziom: 45 
                Skille: 75/74 
                Poziom mag.: 6 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
   . Gdzie masz napisane ze 20 lvl knight mialby udzerac za 120-220. Jemu chodzilo o knighta ze skillem 90. Wracajac do tematu musze powiedziec ze Knight w walce PvP jest nikim w poruwnaniu z innymi profesjami. 100 lvl Ek nie dalby nawed rady dogonic 100 MS albo Rp. Pozatym hity jakie zadaje Knight sa znacznie miejsze jakie moze zadac sorc, drut (duzy mlvl= mocny hit z SD) lub palek (walka w dystansie + SD). Dlatego powinno sie wzmocnic Knighta w nastepnych updatach  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#63 | 
| 
			
			 Zbanowany 
			
			
			
				
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 @upupup... 
		
		
		
		
		
		
		
			Heh koleś..Najpierw spróbuj w ogóle tyle w tego Demca walnąć.. Potem możemy pogadać....    @Topic ja tam nie chce aby pogorszyli sorca/druta.. lecz aby knightowi czar "exori" brał np. 150 many... Chciałbym, aby atak knightów zwiększony był co najmniej 2x.. Np. moje hity wynoszą teraz mniej więcej 130~ a tak by wynosiły około 260~ oczywiście to tylko przykład.. dobrze by było nawet z tego hita 200~ Może to przesada lecz ja bym tak chciał... Mogli by też zrobić, aby nie było nietrafień w potwory, lecz aby minimalnym hitem był atak broni (np. minimalny hit z bright sword - 36) to jest moje zdanie... PS. Gram knightem, i nie żałuję, że to właśnie nim gram... Każda profesja jest dobra, trzeba tylko umieć nią grać... Ostatnio edytowany przez Wemxiu - 13-02-2007 o 20:02. Powód: Literówki...  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#64 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 20 06 2006 
				Lokacja: Jawor 
				Wiek: 35 
				Wpisy bloga: 1 
Posty: 828 
                Stan: Na Emeryturze 
                
                Profesja: Rookstayer 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 lol... 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			    co wy ludzie opowiadacie za bzdury(nie wszyscy) Sorcera i Druida niech zostawią w spokoju Paladynowi niech nie łamią się speary i żeby byly tansze w sklepie...o wiele tańsze Knight powinien miec exure gran no i jakięs takie bronie co walą z 400+ albo exori spalało tylko 100 many i to w zupelnosci wystarczy gadacie o udupianiu postaci magicznych...no cóż, nikt wam nie kazał wybierać najta albo pala...wiedzieliście ze cieżko się gra tymi profesjami a mi się nie podoba że sorc ma mało cap i co mam płakać...albo że nie moze robić uh druid powie że nie moze robic sd powinni tylko podkręcić pala i najta i wtedy bedzie okej Ostatnio edytowany przez Cygan Slejter - 13-02-2007 o 20:33.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#65 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 28 10 2006 
				
				
				
Posty: 35 
                
                
                Profesja: Druid 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 a kto powiedział że 20 le knight nie może mieć skili 90?  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 Zbanowany 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 02 10 2005 
				Lokacja: Rzeszów 
				Wiek: 31 
				
Posty: 233 
                
                
                
                
                Świat: World 
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Te hity były tylko przykładem, chciałem tylko pokazać jak by to wyglądało, może walnąć za 0 a może i 200 więc wiesz ;] 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#67 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 18 06 2005 
				
				Wiek: 75 
				
Posty: 127 
                
                Imię: kkk 
                Profesja: Rookstayer 
                
                Świat: Askara 
                Poziom: 45 
                Skille: 75/74 
                Poziom mag.: 6 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
  . ALe tak na powaznie majac skill 90 sworda i walac z GS maxymalne hity w playera wchodza po 126 ale srednio 63. Opieram sie na sprawdzonych zrodlach  i zamieszczam link'a http://tibia.erig.net/Giant_SwordNie wierzysz? Sprawdz! Wzmocnienie ciosow knight'a bylo by moim zdaniem bardzo dobrym rozwiazaniem i tego oczekuje w nowym update   wkoncu samemu mam knight'a, wiec im lepiej dla mojej profesjii tym lepiej dla mnie   ![]()  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#68 | 
| 
			
			 Użytkownik forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 13 01 2007 
				Lokacja: Olsztyn 
				
				
Posty: 21 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Maaru 
                Profesja: Paladin 
                
                Świat: Lunara 
                Poziom: nvm 
                
                
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 @ Cygan Slajter 
		
		
		
		
		
		
	Moim zdaniem Cip'y już nie spowodują, aby speary się nie łamały. Wracając do tematu to myślę, że rozsądnie byłoby ulepszyć knight'ów i palladyn'ów. Nie mam pomysłu w czym by to się mogło przejawiać, ale myślę nad nowymi broniam. Czyli większy wybór broni.  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#69 | |
| 
			
			 Zbanowany 
			
			
			
			Data dołączenia: 28 11 2006 
				
				
				
Posty: 297 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#70 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 28 10 2006 
				
				
				
Posty: 35 
                
                
                Profesja: Druid 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 ![]()  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#72 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 24 05 2005 
				Lokacja: Suwałki 
				
				
Posty: 215 
                
                
                Profesja: Master Sorcerer 
                
                Świat: Celesta 
                Poziom: 220 
                
                Poziom mag.: 82 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Nie no jak przeczytalem cały temat to nie mogłem powstrzymać się od śmiechu.  
		
		
		
		
		
			HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA. Wiekszosc wypowiadających graczy są bossami, wszystko wiedza i wogole, ale na otsach. Ofc nie wszyscy. Ktos napisal h lvl sorc w dema za 300 xD 40 lvl juz mysle, ze walnie za 300, ale ok walnie tylko niech do niego dojdzie najpierw a pozniej wejdzie. Kolejny koles napisal, zeby knight mogl normalnie expic musi uzywac explo/gfb. Troche przyznam ci racji, na wrl to explo chociaz nie zawsze, ale tez chodza na wrl/dle z druidami, mniejsze koszty sio niz uhy. Na tombie zeby wbic szybko exp to gfb i jazda w horde vampow. Na of tez mozna normalnie knightem poexpic, bez gfb/explo. Wiem, ze teraz knightem exp to porazka. Powinni cos zmienic z tymi hitami, ale nic z cap/hp/mana, moze jakis nowy czar. Inny geniusz napisal :"Knight -> nigdy nie grałem ale wiem, że trochę słabsza profesja ale dobra ale można by mu dodać "exori gran" czyli zabiera 2 razy więcej many nawala na 2 razy większym obszarze" zobacz ile many zabiera exori, a pozniej wypowiadaj sie na temat tego twojego "exori gran". Palkowi niech nie lamia sie speary tak ? i znowu bedziemy widziec 5 palkow treniacych 10 godzin np. na 2 spearach. Jak cos takiego ma byc to niech dla magow zabiora soule ok ? Nastepny napisal "idzie na wrl czy cos tam bierze 40 bp mf" ok spoko niech to uniesie. Jak poniesie po ziemi to mu zajebia i tyle zobaczy swoje mf. Ja na 159 nie uniose tyle. wezme 30bp i mam niecale 20 cap ? ofc z eq, lina, lopata itp. Wiem, sorc jest potezny i to bardzo moze zrobic sporo expa na godzine... Kolejna osoba napisala "zabierzcie ruszczki" ta zabiorą różdżki i magowie na low lvlu beda znowu na*******ac z war hammerem na rotach, pomyslales o sorcach, ktore nie maja pacc i nie maja exori vis ? Tyle. Cya 
				__________________ 
		
		
		
		
	~~ 13:14 GM Elucidatus on Celesta: you lured the arcanist 13:19 GM Elucidatus on Celesta: your in my vip with a skull  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#73 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 10 01 2006 
				
				
				
Posty: 70 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 @Up  
		
		
		
		
		
			Nic dodac, nic ujac @Do tego nubsa od exori gran exori zabiera ZAWSZE many tyle co lvl*4 ... knight na 101 lvlu ma 500 many wiec zabierze to mu 404 many ... a exori gran wg twojej teorii powinien zabierac 808 ... dziwne, reszte many chyba pozyczy od kogos -.- Btw, reszty mi sie nie chce komentowac ZRESZTA CO WY MOZECIE WIEDZIEC JAK ZBALANSUJA POSTACIE? -.- no właśnie 
				__________________ 
		
		
		
		
	War is a liberator 
			 | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#74 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 zrobić taką tibie jak przed updatem z soul pointsami i rózdzkami.. to bylo cos.. tibia byla ciekawa nieprzewidywalna..  co z tego jak wyrównaja profesje... nie o to chodzi , chodzi o ten klimacik ;] kiedys bylo fajnie mmm tibia 7.4 ... xd a nie teraz jakies quary co to ma byc!! to nie tibia..  ja chce zeby udupili sorcow i drutow.. moze wtedy zaczne pykac magicznymi ;d 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	:* Tasioreczek :* Kamil'osek :* Xaleq :* __________________________________ Nasza Święta Czwórca   Mam nadzieję że nigdy nie przestaniecie grać  
			 | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#75 | 
| 
			
			 Użytkownik forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 15 11 2006 
				
				
				
Posty: 6 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: lapsuss 
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Aurea 
                Poziom: 62 
                Skille: 81/80 
                Poziom mag.: 5 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Moim zadaniem ulepszanie postaci magicznych jest niecelowe (już i tak za łatwo się nimi gra). 
		
		
		
		
		
		
		
			Od wielu lat najmniej unowocześnianą postacią jest rycerz i tą profesję trzeba polepszyć. Można to zrobić w następujący sposób: - zaletami rycerza jest jego siła (caps) i parametry walki wręcz - to zostawiamy bez zmian   - wadą podstawową jest natomiast mała odporność na ataki magiczne. Tyle wstępem. Wyrównanie profesji powinno polegać na wprowadzeniu dla rycerzy odporności na ataki magiczne ("ćwiczalnej") oraz wprowadzenie systemu znikania przedmiotów w przypadku za dalekiego oddalenia się z miejsca wylotowania (zawiłe dosyć to), w przypadku gdyby były wynoszone w sposób inny niż w plecaku na grzbiecie. Jakie byłyby zalety powyższego ?? 1) postaci magiczne nie mogłyby bez pomocy rycerzy wynosić lootbagów, więc byłyby biedniejsze a w zwiazku z tym wolniej by nabijały EXP, więc byłyby słabsze (osłabiono by je pośrednio), 2) odporność na ataki magiczne poprawiłaby parametry bojowe rycerza zarówno jako blokiera jak i podczas wojen, 3) i po trzecie moim zdaniem najważniejsze znowu racjonalne byłoby tworzenie drużyn na wyprawy, więc wzmocniłaby sie pozytywna więź miedzy graczami. Zalety zaś tego większość graczy zna. Ostatnio edytowany przez Lapsuss - 14-02-2007 o 15:29. Powód: literówki  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#76 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 29 06 2006 
				Lokacja: Gliwice 
				Wiek: 32 
				
Posty: 357 
                Stan: Na Emeryturze 
                
                Profesja: Elite Knight 
                
                
                Poziom: 95~ 
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Wg. mnie skille powinny wzrastac okolo 10-20% szybciej i exori powinno zabierac zawsze tyle samo many ( np. 200 ) 
		
		
		
		
		
		
	No i jeszcze to celowanie runami na battle... kiedys to 100 ms mial problem zabic 50 ek bo wystarczylo ze knight dobrze uciekal i sorc nie mogl trafic w niego z sd, a teraz to taki sorc zaznaczy sobie atak i wciska jak pojebany klawisz F1 a sdki same lataja   Wiele osob mowilo, ze fajnie by bylo gdyby knight udezal 2x mocniej... wtedy to bylo by troche glupie np GS + 80 skilla to teraz mozna walnac okolo 190, to wtedy best hit bylby 380 a sredni hit okolo 200. Wtedy sorce by zaczeli mowic ze knight bije za mocno, bo bije tak jak oni z visa. Wandy moga zostac, ale wypier... z tym celowaniem runami na battle ![]()  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#77 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 05 12 2006 
				
				
				
Posty: 235 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Zmniejszyć troszkę obrażenia z visa i morta oraz żeby ssały z 35 many ;] 
		
		
		
		
		
		
	Nie ma co ich pogarszać bo znowu nikt nie bedzie grał casterami ;}  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#78 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 10 12 2006 
				Lokacja: Rawa Mazowiecka _/ 
				Wiek: 32 
				
Posty: 454 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Aurea 
                Poziom: 48 
                Skille: slabe 
                Poziom mag.: 5 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Knight jest obecnie NAJlepsza profesją i NAJtrudniej sie nią gra. Moim zdaniem nie ma co ulepszać (chociaż jakby ulepszyli było by rox ! xD)  
		
		
		
		
		
			po 1) Zeby knight (na wysokim lvlu) dodał sobie full HP wystarczy 2-5 Uh a full mana dla sorca to 2 BP manasow (chyba ze chce mu sie czekac   ) wiec niech sie noobki nie podniecaja że oni na 41 lvlu maja 1k many i na utamo to są lepsi od knighta na 41 lvlu )po 2) Sorc/druid na Annihilatora na 100 lvl nie zrobi za Chiny (chyba że pójdzie z 150+ Sorcami co mu z SD wyczyszcza), a knight na takim 100-110 lvlu zrobi spokojnie (choć z adrenaliną   ) - wiem bo znam kilku gości co na 100 robilipo 3) Przyznaje ze do 60 lvla knight w pvp jest nieprzydatny ale od 60 lvl inne profesje (o ile knight jest doświadczony) mogą mu ... po 4) Co z tego że sorc/druid/pall walą wieksze hity z SD niż kina z jakiegos tam czegos jeżeli knight moze takich hitow walnąc ile zechce a pozostali tyle ile maja kasy. po 5) KNIGHT POWER _/ Tutaj napisałem MOJE zdanie 
				__________________ 
		
		
		
		
	Sing me a song, you're a singer  
			Do me a wrong, you're a bringer of evil The Devil is never a maker The less that you give, you're a taker So it's on and on and on, it's Heaven and Hell, oh well ![]()  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#79 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 10 10 2006 
				
				
				
Posty: 912 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Elite Knight 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 napisal cos madrego ![]() a propo "skilla" obrony magicznej   moglby wzsrastac wtedy keidy bylibysmuy "uderzani"magia  dobry pomysl![]()  | 
|
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#80 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 05 06 2006 
				
				
				
Posty: 167 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Kopciu the Demonhunter 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Infernal Team 
                Świat: Menera 
                Poziom: 100 
                Skille: 87/69 
                Poziom mag.: 20 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Może nie znikające speary ułatwiły by życie boterom, ale mniejsza szansa na rozwalenie się kamyków by się przydała. Tak samo jak czar na przywoływanie ich. Było by też miło, gdyby na non pvp można by było atakować kolegów z party i ich summony. 
		
		
		
		
		
		
	Co do skilla w odporności na obrażenia magiczne- pomysł dobry, ale jakby można go było wbijać bez potrzeby mocnego obrywania z magii. Jak shielding.  | 
| 
		 |