![]() |
#922 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 12 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 520
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Refugia
|
![]() Jakby nie udupiali magów to by był balans. Teraz po prostu zamienili ich stronami. Teraz to knight i pall są najlepsi a sorc i druid lipa :/ Teraz jest tak samo, tyle że na odwrót. Jak juz mowiłem to żadna balansacja.
__________________
Lucifer illuminatio mea!
|
![]() |
![]() |
#923 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() To nie jest temat do dyrdymal typu a kina jest lepszy od sorca albo odwrotnie .
Ja uwazam ze wzmocnili kina i pala ale sorca i druta - nie martwcie sie - ci co tu sie wypowiadaja na temat skrzywdzenia postaci magicznych zapewne nigdy wiecej niz 80 lvla nie wbili wiec roznicy nie odczuja. A co do expienia knightem dotychczas to : zal.pl - nie mieliscie naprawde nigdy wysokich leveli?
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz |
![]() |
![]() |
#924 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 05 2007
Wiek: 33
Posty: 307
Stan: Niegrający
|
![]() Cytuj:
__________________
Podpis? Nie mam pomysłu ;< |
|
![]() |
![]() |
#925 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Cytuj:
Gdzie to jest napisane ze az tak ich obcieli? Masz 150 sorca? lub wyzszy level? Jak masz to pogadamy jak nie to i tak wiele ci sie nie zmieni. Sorc dalej bedzie najsilniejsza postaci - duzy arsenal atakow , mlvl wiec magia na silnym poziomie , wandy w tym moze silniejsze i jak zrozumialem a laywo przeliczyc sobie jesli do 80 levela powinniscie nie odczuc roznucy w sile maga tzn ze mlvl bedzie mial wiekszy wplyw na sile magii. Gorzej pozniej ale tez sila powoli bedzie rosla wraz z levelem. Wzrastalo za to edzie bezpieczenstwo zwiazane z iloscia hp i many. Ale nie bedzie sorc mial juz takiego przypalu jak dotychczas tylko niewiele nizszy.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 10-06-2007 o 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#926 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 02 2007
Posty: 117
|
![]() Cytuj:
Zauważcie ze dopiero od 83-84 strony zaczynają sie normalne posty a nie update sux!! Fajnie |
|
![]() |
![]() |
#927 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 12 2004
Posty: 59
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#928 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 05 2007
Wiek: 33
Posty: 307
Stan: Niegrający
|
![]() @up: Pamiętaj, że każdy cios zadany przez maga/druida kosztuje.
Cytuj:
![]()
__________________
Podpis? Nie mam pomysłu ;< Ostatnio edytowany przez Kejmilo - 10-06-2007 o 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#929 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Cytuj:
Co powie sorc jesli go zacznie gwizdac ave na odleglosc - a uzupelnienie many to teraz nie problem. Bo teraz nawet jakby wprowadzic zawody typu okreslony obszar walki poza ktory nie mozna uciec bo hunted ;D top sorc wygrywal - po co runy ![]()
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 10-06-2007 o 20:25. |
|
![]() |
![]() |
#930 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 31 10 2005
Lokacja: Jak najdalej od ciebie
Posty: 247
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rege of Harmonia
Profesja: Paladin
Gildia: Bunch of Brothers
Świat: Harmonia
Poziom: 150
Skille: 96/75
Poziom mag.: 23
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#931 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 05 2004
Lokacja: Opole
Wiek: 32
Posty: 655
|
![]() pisalo ze ten bumerang bedzie malo dmg zadawal tylko do dobijania mobow
|
![]() |
![]() |
#932 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 05 2007
Posty: 12
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Hiberna
|
![]() Jak dla mnie powinni tez dodac jakies atak magiczny zalezacy od skilli
tez dla pala. Np. atak przebijając cos w rodzaju wave ale strzela w tego kogo na battle zaznaczylismy. Pierwsza osoba by otrzymywała najwieksze obrazenia, annastepne coraz mnie jesze. A zasięg by zalezal od skilli i ilosci trafien. ![]() Ostatnio edytowany przez Ciekawy10 - 12-06-2007 o 16:59. |
![]() |
![]() |
#933 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 11 2006
Lokacja: Złotów
Wiek: 32
Posty: 277
Stan: Na Emeryturze
Imię: Sanchineq
Profesja: Paladin
Świat: Silvera
|
![]() Hmm... Jeśli siła run ofensywnych ma zależeć od mlvl'a, to doszedłem do wniosku, że paladynowi wystarczy ten na UHy i to wszystko. Po co dalej trenować magiczny lvl, skoro i tak nie będzie nam bardzo potrzebny - bursty mają zastąpić gfb, eteryczne włócznie - hmm itp. Zwykle paladynem używało się i boltów/arrowsów i hmmów naraz, a teraz nie będzie to możliwe... I trzeba będzie nosić parę rodzajów amunicji przy sobie na hunt. Poza tym bursty są więcej warte niż runy gfb... Ale w końcu magowie nie będą uzależnieni od paladynów (nie będzie kupowania burstów od palków), a palkowie od sorców (nie będą kupowali gfb i sd - hmmy mogą robić sobie sami, ale teraz to chyba wyłącznie na sprzedaż).
|
![]() |
![]() |
#934 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 12 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 520
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Refugia
|
![]() @mago
To tylko przypuszczenia. Poza tym wyższe lvl nieźle to odczują.
__________________
Lucifer illuminatio mea!
|
![]() |
![]() |
#935 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2007
Wiek: 37
Posty: 78
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: eTER
Poziom: 70+
Poziom mag.: 50
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 12 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 520
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Refugia
|
![]() Tak po drodze to ten update to nawet niezły sposób na zarobienie kasy dla wszystkich profesji. Teraz będzie o wiele więcej przedmiotów do lootowania no i do sprzedania... Jeżeli jakies będą naprawdę dobre i leciały z mocnych potworów to może być ciekawie z rynkiem cen.
__________________
Lucifer illuminatio mea!
|
![]() |
![]() |
#937 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2004
Wiek: 35
Posty: 282
|
![]() Cytuj:
się z nimi dzieje o.O? Przechodzą do ręki?bp? czy puff znikają? Jeśli tak to jak Paladyni mają trenić? Widzę także urozmaicenie knighta czarami (może być spoko). Jednak ten up'ek pewnie doprowadzi do pokrzywdzenia innej profesji ![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
#938 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 06 2007
Posty: 25
Profesja: Elite Knight
Świat: Antica
|
![]() nie pieprzcie że już druidzi i czarodzieje będą gorsi bo nie wiadomo jak to będzie wyglądało wiec po co takei głupie gadanie że tylko zmiana profesji dominujących -_-
@Natorin no i co z tego że ma 18 lvl -.- weź nie kozacz tak bo mnie wqrzają takie dzieci... Ostatnio edytowany przez McDec - 10-06-2007 o 21:46. |
![]() |
![]() |
#939 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2007
Wiek: 32
Posty: 151
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Poziom: 70+
Skille: 80/80
Poziom mag.: 6
|
![]() Paladyn bedzie trenil w ten sposob, ze nie bedzie zucal wloczniami tylko nimi udezal [tak jakby ukluwal] przeciwnika. Czyli speary beda caly czas w rece
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() @up
To jak bedzie na dystans bil? "Dluga reka"? |