| 
 | |||||||
| Notki | 
| RPG Wszystko o grach RPG i cRPG, czy może MMORPG. | 
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  03-06-2008, 23:26 | #221 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 15 06 2005 Lokacja: Bydgoszcz Wpisy bloga: 44 Posty: 1,255 Stan: Niegrający Skille: Milion |   "Doskonale wiesz że wiem co to pascal - język programowania. A poza tym po co mi pascal do mmorpg?" Oto argument. Twoja wypowiedź wskazuje na to że robisz ten projekt na jakimś bzdetnym edytorze. 
				__________________   | 
|   |   | 
|  | 
|  11-06-2008, 17:12 | #222 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 12 2006 Lokacja: Peterborough Wiek: 33 Posty: 189 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Elite Knight   |   ta gra zapowiada sie bardzo fajne !! ja mogl bym dla was zrobic scenariusze do questow jesli chcecie (a dokladniej napisal bym np. quest o "Sw. Grala" napisal bym cala jego legende na notatniku itd a wy byscie mogli robic z tym co chcecie ;]) jesli zaintersowany pisz pod GG 3532964 (Gral i zeczy tego typu to moje zycie :>) po wiecej informacji pisac pod numer gg wymieniony wyzej xD. Ostatnio edytowany przez AnArAki - 11-06-2008 o 19:25. | 
|   |   | 
|  14-06-2008, 13:05 | #223 | ||
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 02 07 2007 Lokacja: Krosno Posty: 57 Stan: Niegrający   |   Cytuj: 
 A projekt robie w "edytorze", Multimedia Fusion 2. Jednak tacy ludzie jak ty którzy nie mają pojęcia o programowaniu wiedzą tylko że najlepszy jest c++ i że wszystko inne jest niczym, tylko że ty nawet w tym "niczym" nie potrafiłbyś sam nic zrobić. Tworzenie w Multimedia Fusion 2 w praktyce nie różni się wiele od programowania ponieważ odbywa się na takiej samej zasadzie Warunek > Zdarzenie. Wielu krytykuje takie programy jak Multimedia Fusion 2 ponieważ na pierwszy rzut oka rzeczywiście sprawia wrażenie dla dzieci - wbudowane ruchy, grafiki itp. Jednak zaawansowana osoba nie korzysta z takich rzeczy i np.stworzenie ruchu samochodowego w mmfie jest takie same jak w c++, ponieważ algorytm wymyślam ja i nie mam do dyspozycji np.Skręć w lewo, jedź szybciej TYLKO MAM "Set position X" i "Set position Y". A jak oblicze X i Y to już zależy całkowicie ode mnie. Cytuj: 
 
				__________________ www.gate.go.pl www.go-forum.yoyo.pl Edytor Map Gate Online: http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?p=3398#3398 | ||
|   |   | 
|  14-06-2008, 15:54 | #224 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 30 08 2007 Lokacja: Outland Wpisy bloga: 2 Posty: 1,077 Stan: Na Emeryturze Profesja: Rookstayer   |   W trące coś od siebie. Jeżeli program w którym grę robi Kucza sprosta jego wymaganiom, tj. ma wszystko co mu potrzebne do gry, to poco ma utrudniać sobie życie i nie używać takiego programu, tylko pisać w jakimś języku? | 
|   |   | 
|  14-06-2008, 16:16 | #225 | 
| Użytkownik Forum |   @UP: Sama prawda. @Kucza: Trochę sobie zaprzeczyłeś. Jak i tak musisz sam wszystko robić, jak w innym języku, to lepiej robić to w tym przykładowym c++, bo gra będzie wydajniejsza. Tak a propo. Ale to tylko odnośnie wypowiedzi, bo ja uważam, że lepiej robić w tym multimedia fusion, czy jak tam, bo przynajmniej są szansę zakończyć projekt i żeby jakoś dało się grać. W ulubionym języku nieznających się na programowaniu trzeba poświęcić co najmniej 2x więcej czasu, niż w czymś innym. @Down: Jasne, że szybciej. Tylko kurcze. Nie wiem skąd się wzięła taka moda na gadanie o asmie. Przecież tego języka NIE używa się do gier, bo po prostu jest to niepotrzebne, a wiedzy trzeba mieć o wiele, wiele więcej, nie mówiąc już ile razy więcej linijek kodu zajmuje asm od nawet c++. Dobre gry i wydajne da się tez pisać w Basic'u, nie ma co się męczyć w jakieś 'cecki'.  
				__________________ Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; ) Ostatnio edytowany przez Cacuss - 14-06-2008 o 20:08. | 
|   |   | 
|  14-06-2008, 19:55 | #226 | ||
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 25 08 2007 Wpisy bloga: 4 Posty: 346 Stan: Aktywny Gracz Imię: Aevolana Zamizuelin Profesja: Druid Gildia: -- Świat: Vinera Poziom: 27 Skille: --/20 Poziom mag.: 24   |   Cytuj: 
  
				__________________ Cytuj: 
 Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac  http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo   | ||
|   |   | 
|  14-06-2008, 22:49 | #227 | 
| Użytkownik Forum |   Dlatego jeśli GateOnline będzie działało płynnie, a wszystkie efekty, które chciał osiągnąć Kucza zostaną osiągnięte to nie ma sensu dyskusja nad sposobem w jaki tworzył grę. Narzekać będzie można jeśli coś nie będzie działało- a jak wynika z wypowiedzi Kuczy na razie jest ok : ) 
				__________________ Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; ) | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 00:15 | #228 | ||
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 11 06 2007 Posty: 113 |   Projekt tej gry obserwowalem juz rok temu, w poprzednie wakacje, i pare miesiecy temu myslalem, ze projekt juz upadl Nie widac duzo zmian, ale pewnie najwiecej sie zmienia od strony technicznej Mam jedna rade: najlepiej na poczatku byloby gre zrobic w jezyku polskim, a dopiero pozniej w angielskim, kiedy zainteresowanie wzrosnie 
				__________________ Cytuj: 
 | ||
|   |   | 
|  15-06-2008, 01:07 | #229 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 11 01 2008 Posty: 130 |   nie no co ty ziomuś.. czemu znów grafika z paint'a? Weź jak już coś planować to na większą skale 3D.. i full wypas castle siegie etc. (Na Przykład: Lineage II, WoW, Rohan Online.. etc.) | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 01:08 | #230 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 08 2007 Posty: 1,138 |   Cytuj: 
 Język angielski pomoże również w ochronie serwera przed 8-latkami, którzy nie poradzą sobie w grze, która jest w innym języku niż ojczysty. Po trzecie, gra w języku angielskim wygląda profesjonalniej. @up Tibia jest popularna mimo grafiki 2D, a Cipsoft zarabia pewnie wiele więcej niż twórcy Lineage2. Ostatnio edytowany przez Arcan - 15-06-2008 o 01:10. | |
|   |   | 
|  15-06-2008, 14:06 | #231 | ||
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 25 08 2007 Wpisy bloga: 4 Posty: 346 Stan: Aktywny Gracz Imię: Aevolana Zamizuelin Profesja: Druid Gildia: -- Świat: Vinera Poziom: 27 Skille: --/20 Poziom mag.: 24   |   Cytuj: 
  jak ja bym robił to też w 2D bo mi się to podoba  
				__________________ Cytuj: 
 Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac  http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo   | ||
|   |   | 
|  15-06-2008, 15:57 | #232 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 22 12 2007 Posty: 385 Stan: Aktywny Gracz Świat: Antica |   Nom i od razu jak wystartuje upade z gildiami do założymy gildie TIBIA albo Elita dla ludzi z tibi   | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 16:13 | #233 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 15 06 2005 Lokacja: Bydgoszcz Wpisy bloga: 44 Posty: 1,255 Stan: Niegrający Skille: Milion |   Ech, głupio zrobiłem najpierw krytykując. Po przestudiowania forum projektu, stwierdzam że może być naprawde fajny. Sorry za to co pisałem wcześniej. 
				__________________   | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 16:58 | #234 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 22 04 2008 Posty: 125 Stan: Na Emeryturze Imię: Słodka tajemnica Profesja: Paladin Gildia: ____________ Świat: _____________ Poziom: 90+ Skille: 91/70 Poziom mag.: 18 |   Projekt bardzo fajny. Proponował bym jednak zmienic "Shielding" na "Defence"(będzie brzmiało mniej tibijsko) Aha i fajnie by było gdyby oprócz normalnych umiejętności była jedna umiejętnośc specjalna do wyboru i dalszego rozwijania. Pozdrawiam 
				__________________ Moje Hotkeye:   | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 19:48 | #235 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 24 09 2005 Lokacja: Łowicz. Wiek: 37 Wpisy bloga: 6 Posty: 1,227 Stan: Aktywny Gracz Imię: Taifun Palladyn Profesja: Royal Paladin Świat: Nova Poziom: 114 Skille: 101/84 Poziom mag.: 24 |   nieoficjalny komunikat- gate on line wyjdzie w ciągu tego miesiąca i będzie to finalna wersja ; ). | 
|   |   | 
|  15-06-2008, 20:16 | #236 | 
| Zbanowany |   | 
|   |   | 
|  16-06-2008, 15:49 | #238 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 25 08 2007 Wpisy bloga: 4 Posty: 346 Stan: Aktywny Gracz Imię: Aevolana Zamizuelin Profesja: Druid Gildia: -- Świat: Vinera Poziom: 27 Skille: --/20 Poziom mag.: 24   |   I co? Już normalnie będzie można grać? 
				__________________ Cytuj: 
 Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac  http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo   | |
|   |   | 
|  16-06-2008, 15:56 | #239 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 02 07 2007 Lokacja: Krosno Posty: 57 Stan: Niegrający   |   Nie. Po pierwsze nie w ciągu tego miesiąca, a po drugie nie finalna tylko beta.  
				__________________ www.gate.go.pl www.go-forum.yoyo.pl Edytor Map Gate Online: http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?p=3398#3398 | 
|   |   | 
|  23-06-2008, 04:21 | #240 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 04 02 2008 Lokacja: Elbląg Posty: 17 Stan: Na Emeryturze Świat: Valoria/Secura   |   Pojawił się wątek testu ale nie bardzo sprecyzowany tzn. dokładniej miesiąc i rok kiedy będzie dostępny publiczny test żeby wszyscy mogli zobaczyć czy warto jak to wygląda z perspektywy gracza bo np. gra phobos online tworzona na zasadzie Tibii jest bardzo dobra napewno lepsza niż wasz projekt to ciągle tylko projekt i tak dokładniej jak byś mógł opisać bo to co tu podajesz to jakieś równoważniki zdań i nie zrozumiałe do końca... sprecyzuj trochę swoje myśli i odpisz pzdr. 
				__________________ Bukakke  ) | 
|   |   |