| 
 | |||||||
| Notki | 
| Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj. | 
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  04-04-2006, 20:51 | #21 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 06 2004 Posty: 1,327 |   Przecież ja ci nie mówię, co masz robić. Tylko ostrzegam cię, że ten patent już jest sprzedany, więc twoja gra pewnie nie zdobędzie własnej popularności. A jak chcesz własną Tibię, to od czego jest OTS? (Żeby nie było - nie promuję tego w żaden sposób, tylko uświadamiam, że jest taka opcja) | 
|   |   | 
|  | 
|  04-04-2006, 20:56 | #22 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 23 03 2004 Posty: 773 |   ale ty kuraj glubi jestes! Ta gra ma przyszlosc bo ma wogole fajniejszych modow i gm'sterow! Ludzie robia poprostu fajna gre a ty tego nie widzisz! | 
|   |   | 
|  04-04-2006, 21:25 | #23 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   A ja myślałem że na forum programistów są idioci O.o... Gra nie ma osiągnąć sukcesu tylko pokazać porażke Tibi że te noobki robiły ją przez 10 lat a można to zrobić 1-2 lat ....... Jak do kogoś trafiło to zwracam honor ;] I dla tych co postów czytac nie umieją na GADU GADU PISAĆ : 1576475 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie Ostatnio edytowany przez Kawior - 04-04-2006 o 21:28. | 
|   |   | 
|  04-04-2006, 22:12 | #24 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 07 2005 Lokacja: We Wrocławiu Wiek: 35 Posty: 34 Stan: Aktywny gracz Imię: Michał Orkanfan Profesja: Druid Gildia: No have Świat: Harmonia Poziom: 18 Poziom mag.: 30   |   Cytuj: 
 
				__________________ JoGa BoNiTo ... GrAj PiĘkNiE | |
|   |   | 
|  04-04-2006, 23:50 | #25 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 23 03 2004 Posty: 773 |   bleh.. pora sie otrzasnac.. G-O PRAWDA ze lepiej widac niektore elmenty na tym oczojebnym tle. Tlo to bylo (i jest) uzywane jako kolor, ktory programowo ma byc ignorowany w pokrywaniu pixeli (przezroczysty).. a dlaczego wlasnie ten? 1-ma proste parametry liczbowe-latwo go zapamietac 2-jest oczojebny wiec niestosowany zbyt czesto w pracach jako kolor obiektu 3-tak sie przyjelo i tak juz jest. a gadanie ze lepiej widac na nim kolor bialy albo inny shit - to tylko czesto powtarzany blad... Jezeli juz chcecie dobierac jakies tlo to wybierajcie kolor wybijajacy prace z tla.. ale nie taki co wypala mozg. Wiem bo sie na tym troche znam wiec prosze was WBIJCIE TO SOBIE W KONCU DO GLOWY... Ostatnio edytowany przez limenu - 04-04-2006 o 23:51. | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 00:05 | #26 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Limenu: Kolor o który muwisz to Transparent kolor i nie musi on być taki sraczkowaty jak ten w tibii. Transparent kolor (kolor przezroczysty) da się ustawic w kazdej bibliotece graficznej na dowolny. Więc niech se rysuje jak chce O.o... Co za różnica ;p , dla mnie żadna Mimo to zgadzam sie ten różowy to standard ;] 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie Ostatnio edytowany przez Kawior - 05-04-2006 o 00:06. | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 00:11 | #27 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 23 03 2004 Posty: 773 |   wiem ze sie da ustawic kolor transparentny.. ale w kazdej starej, a takze dzisiaj spotykanej grze jest to wlasnie ten (jezeli jest to ustawiane kolorem.. albo wogole). Ale prawda, nie jest jedynym. Ja osobiscie spotkalem sie 2 albo 3 razy z uzyciem koloru zielonego 0R 255G 0B.. ale to mowie.. 2 albo 3 razy. Co do uzywania tla, pokaze moze przyklad:   powiedzcie jak by wasz rozik tu pasowal?... btw pracka ma 5 kolorow u stworzona moze nie w paincie, ale podsawowymi narzedziami (wypelnij, kreska itp). =Added= no.. a co do osmieszenia tibii.. nie lubie tej gry, lecz musze przyznac ze byla czyms innowacyjnym pod wzgledem mmorpg, wiec byscie ja osmieszyli wykonujac nowy wielki krok w w systemie gier online wiele szybciej, niz oni... a to juz nie jest takie latwe... Ostatnio edytowany przez limenu - 05-04-2006 o 00:25. | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 00:32 | #28 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 15 09 2005 Lokacja: Bydgoszcz Posty: 83 Stan: Na Emeryturze Imię: Kiotorius Profesja: Rookstayer Gildia: Happy Carnivore Friends Świat: Rubera Poziom: 14 Skille: 18/21   |  :] Powiem tak gra może niebędzie zła ale wygląda jak tibia robiona prze grafika ktory jest niewidomy. Ja tak sądze :/ | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 10:35 | #29 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 06 2004 Posty: 1,327 |   Jasne, że 10 lat robili. Ciekawe czy ty z trzema kolegami zapiszesz 2mb kodu + narysujesz 12000 DOBREJ JAKOŚCI sprajtów w odstępach co pół roku. | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 13:21 | #30 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Majory Hero-gry nie robią graficy tylko programiści. Graficy robią grafiki   Kuraj-To świadczy tylko o ich lenistwie. A grafików podziwiam bo pracują ostro, tak samo jak map designerzy i ludzi od scenariusza (ulotki, kartki etc) szkoda tylko ze wszyscy mają tych trzecich w nosie bo odwalają kawał dobraj roboty. A programiści Tibii to leniuchy ;]. Wątpie że kod Tibii mam 2MB. A co do lepszej innej gry. Jest ich wiele mmorpg :MU,UO,SD,Lineage,WoW, etc... I są lepsze ;] 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 15:54 | #31 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 06 2004 Posty: 1,327 |   Leniuchy... po części prawda.   Ale zobacz, jak byś się czuł, gdyby co tydzień robili ci update trwający dzły dzień? No i pamiętaj, że wszystkie cechy Tibii zostały wprowadzane stopniowo metodą prób, błędów i sugestii graczy. A skopiowanie wszystkich pomysłów i technologii oczywiście potrwałoby krócej. | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 17:33 | #32 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Czy według ciebie taka sugestia graczy(głosowanie) trwa przez pól roku. Bo takie są odstępy w updatach CIPSoftu 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 22:23 | #33 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 31 07 2005 Lokacja: We Wrocławiu Wiek: 35 Posty: 34 Stan: Aktywny gracz Imię: Michał Orkanfan Profesja: Druid Gildia: No have Świat: Harmonia Poziom: 18 Poziom mag.: 30   |   Przepraszam Gremlin ze się wtronce lecz ... te malutkie updaty to nie sa updaty ..to są (poprawki) ... Update to jest duże coś takie coś jak update Z Tiquandą ... a ze poprawki robia takie ze tu jest dziura a musi byc trawa to poprawki ... w tibi jest wiele zlych miejsc pustych itd ... więc jak chce sie robic gre to trzeba przestrzegac zasad 1.Byc Programistą 2.miec team np. Grafików 3.i przed wystawieniem GRY SPRZWDZIĆ JĄ 5 Razy !! a nawet więcej żeby niebyło takich popawek jak w tibi ... jak by powiadamowiali o takich mini updatech to by komentarze były takie DZISIEJSZY UPDATE ! Dzisiejszy Update naprawil cipsoft był on bardzo trudny ! męczyli sie z nim 2 secundy 2 setne secundy i 223 tyśiecznych sekundy ! było to załatanie czarnej dziury TRWĄ ... DZISIEJSZY BOHATER : TRAWA 
				__________________ JoGa BoNiTo ... GrAj PiĘkNiE | 
|   |   | 
|  05-04-2006, 23:56 | #34 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Pochwaliłem zdaje się wyżej grafików i map designerów Tibii, a ty potwierdziłeś ich pracowitość, natomiast nie mówiłeś nic o codziennej pracy programistów.   Dlaczego? Bo jej nie ma? ;]. Prawda jest taka że co pół roku programiści CIPSoftu dają takie poprawki że ja bym się wstydził o tym pisać. NP: Ostatnio dodane zostały strzelające laski dla druidów i sorców. Dla programisty napisanie kodu dla takich lasek to 2h(góra) wystarczy przekształcić klasę która jest odpowiedzialna za kuszę i warunek zmienić na mannę ;p dodać pare zmiennych odpowiedzialnych za np. poziom wymagany do urzycia laski, etc... proste jak drut. Ale masz racje. Sam mam w kodzie taki syf ;]. Początkowo to miała być zupełnie inna gra tekstowe rpg. Potem rpg z walką turową(ala pokemony). Dopiero od 1,5 miesiąca robie rpg Tibiopodobne. I Teraz gdzie niegdzie pałętają mi sie jeszcze po kodzie fragmenty walki turowej, i inych nieużywanych już systemów ;]. 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie | 
|   |   | 
|  06-04-2006, 00:55 | #35 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 15 09 2005 Lokacja: Bydgoszcz Posty: 83 Stan: Na Emeryturze Imię: Kiotorius Profesja: Rookstayer Gildia: Happy Carnivore Friends Świat: Rubera Poziom: 14 Skille: 18/21   |  :d Kawior wiesz ja powiedziałem wygląda ,a za wygląd odpowiadają graficy   no ale  looz może będzie fajna jak odskoczycie troche od prawdziwej Tibi wyglądem :/ | 
|   |   | 
|  07-04-2006, 19:11 | #36 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 27 04 2005 Wiek: 38 Posty: 233 Profesja: Elite Knight Świat: Xerena   |   A ja ci Kawior powiem tyle, choc na basket ;] 
				__________________ ""Hasta la victoria siempre"" >>> LiFe | 
|   |   | 
|  10-04-2006, 20:49 | #37 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 10 08 2004 Lokacja: Nazril - Wieża Ciemności Wiek: 34 Posty: 261 Stan: Na emeryturze   |   hmm... ja moge ci pomoc w tworzeniu grafik w 32x32   kontakt 1923014  grafika próbna?      a tak btw moge troche istniejące Sprites poprawić by wyglądały ludzko np. Te cegły to poprostu kwadraty :/ zrobie takie zeby wygladały jak cegły (już robie sprite cegieł xd) odechciało mi sie ;P robic cegiel  
				__________________ "Jestem śmiercią która Cię otacza, poddaj się a nie będziesz cierpieć" Ostatnio edytowany przez zwiastun ciemnosci - 10-04-2006 o 21:19. | 
|   |   | 
|  01-05-2006, 15:47 | #38 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Odświeżam Temat!!! 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie | 
|   |   | 
|  01-05-2006, 22:35 | #39 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 03 04 2005 Posty: 261 Stan: Niegrający |   Cytuj: 
 Naprawdę myślisz, że jakiś dobry i szanowany grafik pomoże Ci w tym "projekcie"? 
				__________________   | |
|   |   | 
|  04-05-2006, 17:59 | #40 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 13 10 2004 Posty: 85 |   Tak myśle a czemu niby nie? Poza tym jeden dobry grafik już jest. 
				__________________ Programowanie to nie mój wybór to przeznaczenie | 
|   |   |