| 
 | |||||||
| Notki | 
| Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. | 
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  12-08-2004, 22:25 | #81 | |
| Użytkownik forum Data dołączenia: 10 02 2004 Posty: 9 |   Cytuj: 
 Kilka postów znikneło ale gdy ja pisałem posta do Administratorów to było 9 stron. | |
|   | 
|  | 
|  12-08-2004, 22:25 | #82 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 12 08 2004 Posty: 38   |   Mind stone także ma zmeniony wygląd. @re down Klejnoty oraz soldier helmet były wspomniane już wcześniej. Ja wspomniałem o mind stone bo nie zaliczam go do zwykłych klejnotów. Ostatnio edytowany przez Stern - 12-08-2004 o 22:45. | 
|   | 
|  12-08-2004, 22:38 | #83 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 10 02 2004 Posty: 9 |   Nie tylko Mind Stone. Zmienione zostały wszystkie rzeczy typu, że tak powiem klejnotowatych a także uzbrojenie[inaczej wygląda Solider Helmet]. | 
|   | 
|  12-08-2004, 23:15 | #84 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 02 03 2004 Wiek: 39 Posty: 89 Profesja: Royal Paladin |   spojżcie tylko na mapę http://static.tibia.com/IMAGES/library/map_big.jpg  widać tam chyba najbliższe plany Cipów co do rozbudowy mapy , wielki teren nazwany narazie tajemniczo "Unknown Territory" więc ... kolejne Tereny dla PACC w drodze ... zapewne bardzo odległej ;-)  BTW. Chodząc po nowym mieście mam wrażenie że jest jeszcze nieskończone , z NPCami niektorymi nie można sie wogole dogadać , poza miastem na północ jest zamórowane przejście do czegoś co przypomina wejście do ... grobowca ? Smoki w nowym mieście , troche przegięte miejscami 2 DLe i smoki ? a następne idą jak tylko Cie zobaczą ? Hardcore . Miejsc do spokojnego hunta na smoki nie ma za wiele no i myśle że będzie dużo lurowania , scaraby można łatwo wyciągnąć z dziur więc stżeżcie sie magowie Afkujący nad wodą Samo miasto wygląda pięknie i sie porusza po nim szybciej ? takie mam wrażenie że biegając po tych piramidach szybciej sie poruszam . Odnośnie lokalizacji npców w mieście , ktoś powiedział że są oprozżucani wszędzie , ale to dodaje uroku , gdy sie poruszamy obok tych pięknych monumentów Statek do Ankrahmun troche za drogi 140 gp w jedną strone z venore (mam postman questa dlatego mniej) Szybsze GSy miałem okazje sie z nim zmieżyć ... teraz już nie są takie potulne i nie biegną za palkiem bezbronne paladynem na 52 lvlu z haste i time ringiem musiałem użyć kilka UHów  Scary ...  musze poszukac prywatnego blokera  Nowa Grafika , podoba mi się naprawde te drzewa , krzaki . normalnie gratulacje dla grafików , przy tak małej palecie barw takie cudy osiągnąć ... red gem w końcu wygląda tak jak powinien piękny kryształ ktory warto wystawić w domqu a nie chować w depo bo kijowo wygląda , jedyne co mi sie w grafice nie podoba to niektóre gemy ZWŁASZCZA Ametysty ... są ochydne ... ale cóż nie można mnieć wszystkiego Update oceniam na 4+ (duży +) albo 5= (tak to są dwa - ) huh , ale się rozpisałem , zapewne jest tu kilka literówek ale mam nadzieje że nie będa bić tak bardzo po oczach  @re.down Może knight jest podpakowany nie wiem ale palkiem wale takie same hity przynajmniej w smoki a te scaraby jakieś mocne ... dużo arma mają bo hity 100+ rzadko wchodzą Ostatnio edytowany przez Przemas - 12-08-2004 o 23:28. | 
|   | 
|  12-08-2004, 23:15 | #85 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 16 07 2004 Posty: 320 |  postacie silniejsze heh, wszyscy sie produkują że jakie to potwory silniejsze a nikt nie zauważył że postacie też dostały jako takiego power-up a. Przykład: ide na spawna przed wejściem do elven bone a tam już czeka gromadka (2 spearmany orki 1 elf 2 wqarriory orki i 2 zwykłe orki). Czytałem że speary są silniejsze więc zaczynam je lac i zadaje okolo 10 dmg wiecej niż zwykle (jestem knightem 19 lvl). Jak już się ze spearmanami uporałem to warriory, też im więcej hitow zadaje, potem pierwszy raz zdarzyło mi się orka na 1 hita wziąść z drugiego na dwa, a więc nie marudzić że potwory za silne bo postacie też stały się potężniejsze  | 
|   | 
|  12-08-2004, 23:16 | 
| dbfan | 
| 
			Ta wiadomość została usunięta przez $corcerer.
			Powód: post nie na temat
		 | 
|  12-08-2004, 23:28 | #86 | 
| Guest Posty: n/a |   Nie wiem czy ktoś zauważył ale nie dość, że GS używa czaru utani hur to jeszcze dosyć często leczy się. | 
|  12-08-2004, 23:32 | #87 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 25 06 2004 Lokacja: Z przed kompa Wiek: 37 Posty: 55     |  Update monsters ancient scarabs-1000hp/720exp  blue djinns-330hp/190exp  cobra-65hp/30exp  green djinns-330/190  hyaenas-60/20  larvas-70/44  scarabs-320/120  | 
|   | 
|  12-08-2004, 23:33 | #88 | 
| Guest Posty: n/a |   Siemka :> No i jeszcze jedno, zerki maja haste albo utani gran hur   To naprawde bezsensu ;/ Niedługo swoim 35 palkiem bede mogł chodzic tylko na minosy bo kto wie czy cyce nie beda walily z e wave <lol> Bh wysysa mane heh, to jest naprawde chore, jedyne z czym sie zgodze to grafika, grafa jest giTTT   Ale gre znowu ..... delikatnie muwiac zepsuli   Wydaje mi sie ze te haste u potwrów to kolejny powód na kupno pacca zeby ghrasz tez mógl zrobic haste, to smieszna niedlugo dla facc zostana tylko snaki  A teraz przyszukuje sie na deszcz minusów  :tongue: | 
|  12-08-2004, 23:42 | #89 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 26 10 2003 Posty: 23 |   ja tam wolalem stare potworki te nowe są znacznie za silne! co stego że stałem się nico silniejszy jak 4 ghula zjerzdzajom mnie do zultego jak zawsze zabijalem je z stratom  do 20 hp  - to jest koszmar. teraz sie boje wejsc na FD czy DS bo są szybsze i silniejsze - skandal żeby 35 lvl knighy z 70/70 skilami nie mugł rozwalić 2 DS a od FD tracil do 1000 hp!!! a nowe miasto jest poprostu do niczego - spodziewałem sie fajnych expowisk i przestronnych terenów do rzycia a tym czasem miasto jest strasznie ciasne a expowiska są przesadnie nabite potworkami (ktoś wyrzej wspominał o smokach i DL). | 
|   | 
|  13-08-2004, 00:10 | #90 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 20 05 2004 Posty: 6   |   Ancient Scarab "test hunt"   . loot: 22:37 You see a scarab shield (Atk:0 Def:25).It weighs 47.0 oz. 23:08 You see a daramanian waraxe (Atk:39 Def:15).It weighs 52.5 oz. Pewna słaba macka oraz nowy amulet tez wypadły, ale niemoge chwilowo skopiować ich statystyk. Wszystkie sś piękne, i pasują stylizacja do krainy Faraonow  . Max hit jaki mi zadał to 195  (76 shielding, c-shiel\c-arm\k-legs\crus helm\BS) ,ale byly i pelno tych larw które przyzywają wokół, wiec przyjmowalem na klate. Podsumowując: ... loot nienajlepszy , ale zabawa przednia  Ostatnio edytowany przez Zandarn - 13-08-2004 o 00:17. | 
|   | 
|  13-08-2004, 00:26 | #91 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 06 01 2004 Lokacja: Chrzanów Posty: 230 Imię: Gold Raven Profesja: Rookstayer Gildia: Storm (już nieistniejącą :/) Świat: Danubia Poziom: 49 Skille: 23/30     |   No to teraz ja wtrące swoje 4gp   : 1. Orc Spearman - leje naprawde silno teraz , dowód, bilem sie z dwoma na rooku (lvl 26, skille: 21/26, eq najlepszy standartowy) i straciłem 6 life fluidów na te dwa tylko, przedtem bilem sie z dwoma i nie tracilem żadnego, 2. GS-y są naprawde bardzo szybkie, dowód: wczoraj padł jakiś lvl 70+ od 1 GS-a - było o tym na Helpie, jak się ktoś zapytał od którego lvl można uciec przed GS-em  , 3. Prezent ma nowa grafe, teraz nie jest żółto/czerwony tylko niebiesko (troche fioletu)/czerwony ->  <- 4. Krzaczek z jagodami, niby fajny ale te jagódki są rozmazane i nijak mają się do tego jak wyglądają jagódki po naciśnięciu ctrl (lub use) na nich  , | 
|   | 
|  13-08-2004, 00:34 | #92 | |
| Użytkownik Forum |   Cytuj: 
 PS ciekawe jak cena k legsow pojdzie w gore po przyspieszeniu Gsa (dobrze ze kupilem przed upem) 
				__________________ .hail Metal Militia. Ostatnio edytowany przez ]v[ichal - 13-08-2004 o 00:36. | |
| ![]v[ichal jest offline](http://images.tibia.pl/forum/images/statusicon/user_offline.gif)  | 
|  13-08-2004, 00:56 | #93 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 13 08 2004 Posty: 6 |   Działa!!Witam wszystkich na Forum!!   Jestem nowy wiec musze troche obczaic to wszystko hehe!!Dobrze ze tu zajzalem bede wiedział zeby daleko sie nie zapuszczac w tibi!!Pozdro........  | 
|   | 
|  13-08-2004, 01:46 | #94 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 13 08 2004 Posty: 3 |   Z tego co mi się zdaje ... to potworki *dwarf* potrafią przesuwać ludźi PS: nie wiem czy to nowość ale ja się z tym jeszcze nie spotkałem :/ | 
|   | 
|  13-08-2004, 01:48 | #95 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 12 08 2004 Lokacja: chorzów Posty: 7 |  Nowosci w tibii 7.3 Czy ja wiem żeby potworki były takie mocniejsze?..mają troszkę inne zachowania ale żeby robić z tego aferę?...Ważne że money makers(czyt.darf guards    ) pozostały niezmienione...Nowe tereny są qool.Acient scarab podnosi adrenalinę;wali z poision bomb i paraliżuje...Cieszy mnie tuning Gs'ów K-set pojdzie w góre  :tongue: You see an ancient amulet.It weighs 8.4 oz. Hiberna 62 pally Denaris Gwynbleidd | 
|   | 
|  13-08-2004, 02:07 | #96 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 06 08 2003 Posty: 10 |   Ostatnio edytowany przez $corcerer - 13-08-2004 o 02:33. Powód: wyciolem inny post, to zmienilem tez ten | 
|   | 
|  13-08-2004, 02:11 | #97 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 22 02 2004 Lokacja: Jaworzno Wiek: 35 Posty: 104   |  ja zau... ja zauwazylem ze trolle sa silniejsze i ze zniknely skulle na non-pvp nawet w party nie wiem czy to nowosc ale cos jest i ze sprzedanie k-setow bedzie drozej | 
|   | 
|  13-08-2004, 02:11 | #98 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 13 08 2004 Lokacja: Carlin  Wiek: 33 Posty: 21   |   Ale nie wiem czy ktoś napisał, że roty więcej wytrzymują   Ja gram tylko 11 lvl-cznym knightem i teraz mniej im zadaje obrażeń  Ostatnio edytowany przez $corcerer - 13-08-2004 o 02:33. | 
|   | 
|  13-08-2004, 02:37 | #99 | |
| Użytkownik forum Data dołączenia: 11 08 2004 Lokacja: Olsztyn Wiek: 37 Posty: 20   |   Cytuj: 
  | |
|   | 
|  13-08-2004, 03:31 | #100 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 08 2004 Lokacja: Azura :) Wiek: 37 Posty: 54 |   A mi sie wydaje że mam winksze lagi niż zwykle teraz czekam 6 sec. na reakcje mojej ostaci   (a przedtem 3sec) i jak tu grać . A i jeszcze jdeno przytaszczenie GS pod miasto to jest gorsza żecz od pk !!  
				__________________ I Love : Quake 1   World of Warcraft   | 
|   |