|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
|
Opcje tematu |
13-01-2004, 21:48 | #21 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 10 2003
Lokacja: Dobów Mniejszy
Wiek: 35
Posty: 2,212
Stan: Niegrający
|
Kolejność jest przypadkowa, nie mam ulubionych ani nic:
Shrek, Star Wars (all), Matrix (I), niech będzie LOTR, Ice Age, oprócz tego parę filmów które widziałem jak byłem mały i mi się podobały a jak byłem większy też je widziałem i lubiłem se przypominać, że ooo tej sceny nie pamiętam, ale to były taki Forest Gump, Die Hard, Predator, Hakerzy i więcej grzechów nie pamiętam. Może podałęm za dużo, ale ja nie ustalam najlepszy-najgorszy a ni nic, po prostu jedne mi się podobają inne nie. A no i jeszcze oczywiście Bułgarski Poscikk
__________________
. |
|
15-01-2004, 18:16 | #22 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 01 2004
Posty: 99
|
Moim ulubionym filmem jest Straszny film wszystkie czesci
polecam ogladac mozna sie usmiac |
19-01-2004, 20:16 | #23 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 13 01 2004
Posty: 4
|
A oto moje ulubione filmy
1. Star Wars (all) 2. Matrix (all) 3. Lotr (all) 4. How High 5. Kill Bill 6. Chłopaki Nie Płaczą |
23-01-2004, 14:51 | #24 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 08 2003
Posty: 231
|
wiec tak:
1)Wladca pierscieni 2)Matrix 3)Resident Evil 4)Chlopaki nie placza 5)Straszny film 6)Swieci z bostonu 7)Fuks 8)Blade jeszcze pare bylo ale nie pamietam ps: wiecie kto jest rezyserem Blade'a? Guillelmo Del Toro
__________________
19:06 You see a middle-finger (atk:2 def:0) It is raised. |
24-01-2004, 20:51 | #25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 10 2003
Posty: 66
|
1'st na świecie : Segment '76 -zajeb...... komedia
2 : Pi ------ o obłędnym mayematyku oraz Życie po śmierci--- fajny bo jest oparty na systemie zew cthulhu 3 : Shrek ------- tesz spoko komedia to jusz chyba tle ale nie lubie filmów typu "zabili go i uciekł" |
20-12-2004, 18:24 | #26 |
Użytkownik Forum
|
1. Kill Bill2 <technika 5 uderzen i po twoim sercu >
2. Kill Bill 3.Wladca Pierscieni (1,2,3) 4. Matrix 5. Dzien niepodleglosci |
20-12-2004, 20:14 | #27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 12 2004
Lokacja: Comics
Posty: 42
|
Moja 5
Hooligans of Nwe York; Barbershop; Piraci z Karaibów; Terminator III: Bunt Maszyn; Next Friday.
__________________
Hello. |
20-12-2004, 21:23 | #28 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 04 12 2004
Lokacja: Teraz Poznań
Wiek: 36
Posty: 17
|
5. Van hellsing
4. Troja 3. LOTR Drużyna Pierścieni, bo 2 i 3 troszke słabe 2. Pianista AND THE WINNER IS.............. 1. Miasto Boga Kto nie widział ten noob . JOKE |
21-12-2004, 16:18 | #29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 12 2004
Posty: 373
Stan: Na Emeryturze
Świat: Berylia
|
1.Shrek 1 i 2
2.Terminatorek 2i 3 3.Matrix (tylko 1 część) 4.Ryzykanci 5.Kuba Wojewódzki |
21-12-2004, 17:35 | #30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 05 2004
Posty: 1,007
Świat: Aurea
|
1. Terminator 2
2. Terminator 3 3. Kiler 4. Kevin sam w domu 5. Kevin sam w Nowym Jorku ~~
__________________
~I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.~
WHU - GSE |
21-12-2004, 18:01 | #31 |
Użyszkodnik
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 34
Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
|
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-" |
21-12-2004, 20:01 | #33 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2004
Lokacja: Lidzbark
Wiek: 36
Posty: 162
|
no ja lubie pełno filmów... więc napisze tylko jeden...
Zielona Mila ===na tym filmie popłakałem się prawie, chociaż mi się to raczej nie zdarza... takiego filmu jeszcze nigdy nie widziałem... wyciąga on na świat najbardziej czułe punkty człowieka że nie da się nic nie czuć podczas tego filmu... polecam wszystkim którzy nie widzieli
__________________
http://www.coldfire.glt.pl |
23-12-2004, 00:25 | #34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 09 2004
Lokacja: Warszawa
Wiek: 34
Posty: 160
|
Moje to przedewszystkim:
1. Filmy wojenne (Saving Private Ryan [Szeregowiec Ryan], Enemy at the Gates [Wróg u Bram], Wintalkers [Szyfry Wojny]), 2. Komedie (Głównie American Pie [wszystkie], Jey i Cichy Bob , i inne których nie pamiętam. 3. Średniowieczne (Braveheart [znalazłby się w top 5], Król Artur) 4. Lord of the Rings. 5. Matrix. Naprawde wiele więcej by tego było, gdybym miał zrobić top 5, było by to najprawdopodobniej: 1. Braveheart [od czego mam nick myślicie ?). 2. Saving Private Ryan. 3. Lord of The Rings: Fellowship of the Ring. 4. American Pie. 5. Windtalkers. (Ale w tej chwili i tak nie jestem w stanie przypomnieć sobie wszystkich filmów jakie obejrzałem, więc jest to dość nieścisłe, aczkolwiek bliskie prawdy ) Pozdrawiam. |
23-12-2004, 13:23 | #35 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2004
Lokacja: Tam gdzie trzeba!!! Status: Wolny ;P
Wiek: 31
Posty: 175
|
1. Szósty zmysł
2. Ptaki 3. The ring A reszty nawet nie pamiętam...
__________________
Forum satanków ZAKOŃCZONY A ten avatar dopiero teraz zobaczylem w odpowiedniej jasności. Fuuuuuu!!! Że też mogłem wyglądać jak taki debil. A była to specjalnie zrobiona mina. |
23-12-2004, 17:57 | #36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Rubber City
Posty: 952
|
1. Southpark
2. The Simpsons 3. Bulgarski Pościk 4. Killer, Chłopaki nie płaczą, E=mc2 5. Shreki, Potwory i spółki itp.
__________________
"People like Coldplay and voted for the Nazis. You can't trust people, Jeremy" - Super Hans Ostatnio edytowany przez Tasior - 10-07-2007 o 18:05. Powód: oż kuchwa |
10-07-2007, 16:39 | #37 |
Guest
Posty: n/a
|
1. Braveheart
2. Szeregowy Ryan 3. The ring (all) 4. Władca pierścieni 5. Wojna światow I to na tyle Lubie horrory |
10-07-2007, 17:19 | #38 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 05 2007
Wpisy bloga: 1
Posty: 38
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Eluthiel Tinuviel
Profesja: Sorcerer
Świat: Arcania
Poziom: 54
|
1. Piękny umysł
2. Szósty zmysł 3. Braveheart 4. WP (1,2,3) 5. (tu się musiałam poważnie zastanowić chwilę...) Forrest Gump
__________________
"Jak na deszczu łza... Cały ten świat nie znaczy nic, o nic... Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil... Najlepszą z Twoich chwil..." ... po drugiej stronie tęczy ... Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
Ostatnio edytowany przez Eluthiel_Tinuviel - 10-07-2007 o 17:21. |
10-07-2007, 17:26 | #39 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2004
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 1,013
Stan: Na Emeryturze
Imię: ---
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 62
Skille: 84/70
Poziom mag.: 15
|
@2up Niby odgrzebanie w c**j starego tematu, ale takiego typu ,że to chyba nie grzech więc sam się dopisze ;p
Jakoś mi trudno ogarnąć najlepsze zwykłe filmy więc komedie napiszę ';..;' 1. Naga broń, wszystkie części - wg. mnie komedie wszechczasów xd 2. Ści(ą)gany - no cóż Nielsen rox =p 3. South park, all. 4. American Pie, 1, 2, 4. 5. Shrek
__________________
|
10-07-2007, 17:32 | #40 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 05 2007
Wpisy bloga: 1
Posty: 38
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Eluthiel Tinuviel
Profesja: Sorcerer
Świat: Arcania
Poziom: 54
|
U mnie jedynie z komedii to:
1. Eurotrip xD 2. American Pie 1,2,3 (reszta to dno 3. Wszystkie części Shreka (najlepszy na dołki) 4. (nie wiem czy to można do komedii, ale...) CAŁY Monthy Python )) 5. Seria Clerksów i Jaya& Cichego Boba
__________________
"Jak na deszczu łza... Cały ten świat nie znaczy nic, o nic... Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil... Najlepszą z Twoich chwil..." ... po drugiej stronie tęczy ... Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
|