|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
|
Opcje tematu |
10-07-2007, 21:48 | #42 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 10 2003
Wiek: 34
Posty: 522
|
Pianista
Piekny umysl Planeta malp How high Efekt motyla Kill Bill C'est tout.
__________________
Leader of Oldschool's Maniacs. I Believe, I Can Fly... Oldschool's maniacs were, they are and will be 4ever! Ostatnio edytowany przez sesaj - 10-07-2007 o 23:45. |
10-07-2007, 22:32 | #43 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 08 2004
Lokacja: Kwidzyn
Wiek: 33
Posty: 593
|
Kill Bill (całość, czyli vol. 1 i vol. 2)
Sin City Tenacious D: Pick of Destiny Borat Sarnie Żniwo, czyli pokusa statuetkowego szlaku (KVLT \M/)
__________________
clipside of the pinkeye flight
i'm not the percent you think survives i need sanctuary in the pages of this book. gestating with all the other rats nurse said that my skin will need a graft. i am of pockmarked shapes The vermin you need to loathe. |
10-07-2007, 23:22 | #44 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 07 2006
Posty: 575
|
Nie mam jako takiego prywatnego "top 5" w filmach, bo tych ciągle przybywa i lista jest zbyt płynna, żeby się specjalnie do niej przywiązywać, ale póki co -
1) Gridiron Gang 2) Hot Fuzz <ukłon dla Hieyana> 3) The Blair Witch Project 4) Saw (koniecznie część pierwsza) 5) Hmmm, co by tu... Kroniki Riddicka?
__________________
You have the strongest armour, because you are the weakest. |
10-07-2007, 23:24 | #45 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 05 2007
Lokacja: Gliwice
Posty: 253
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Flahulitta
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 100
Skille: 85/83
Poziom mag.: 7
|
To tak:
1.Adrenalina(Crank). 2.13 Dzielnica. 3.Eurotrip. 4.American Pie 5 5.Szczęki(wszystkie części) |
11-07-2007, 16:51 | #46 |
Chelsea Fan
Data dołączenia: 08 04 2006
Lokacja: Szczecin
Wiek: 34
Posty: 1,107
Stan: Na Emeryturze
|
1. Sekta 1,2
2. Show 3. Shrek 1,2,3 4. Kiler 1,2 5. Chłopaki nie płaczą... Nie wiem czemu ale preferuje polskie filmy ;]
__________________
Wy macie historię, my ją tworzymy// |
11-07-2007, 17:12 | #47 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 05 2004
Posty: 613
|
Trudno by to wymienić w jakiejś kolejności, ale moje ulubione filmy to:
"The Godfather" [Ojciec Chrzestny], "Goodfellas" [Chłopaki z Ferajny] + inne filmy Scorsese, "American Pie 1-3", "Roadtrip" i inne amerykańskie komedie, "Pulp Fiction". itd.
__________________
Buy k-legs! |
11-07-2007, 17:15 | #48 |
Użytkownik Forum
|
To tak, o :
1. Borat _/ 2. Testosteron 3. Efekt Motyla 4. How High 5. Hm... Chłopaki nie płaczą? ; d I tak komedie rox ; p Emcess. |
11-07-2007, 19:21 | #49 |
Użytkownik Forum
|
1. Borat ftw
2. Wróg u bram 3. Szeregowiec Ryan 4. Pianista 5. Hot Fuzz 2 część władcy pierścienia ,głównie ta bitwa pod tym miastem była fajna
__________________
http://datingsidorsingel.com/ |
14-07-2007, 13:15 | #50 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 07 08 2006
Lokacja: Świebodzin
Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lost Traceur
Profesja: Knight
Gildia: Grupa Operacyjna
Świat: Harmonia
Poziom: 27
Skille: 59/56
Poziom mag.: 4
|
1. Szklana pułapka (wszystkie częsci... najlepsze 2 i 4)
2. Yamkasi , 13 Dzielnica 3. Zabójcza broń (wszystkie częsci of korz) 4. Matrix 1 5. Armageddon No i Fast & Furious |
20-07-2007, 22:32 | #52 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 08 2006
Lokacja: Poznań
Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Royal'Bram
Świat: Zanera
Poziom: 5
|
1.Kill Bill(vol1,vol2)
2.Godfather(tylko 1) 3.Star Wars (trylogia) 4.Człowiek z Blizną 5.300 |
23-07-2007, 10:24 | #53 |
Użytkownik Forum
|
Trochę tego będzie ;p
1. The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2. Wyścig Szczurów 3. Bad Boys 2 4. Ring ( prawie wszystkie japońskie horrory ) 5. Saw ( szczególnie pierwsza część... ) 6. Love & Basketball 7. Kill Bill 8. American Pie ( wszystkie części ) 9. Akademia Policyjna ( wszystkie częsci ) 10. Yamakasi 11. Naga Broń 12. Szkoła Uczuć Nie mogłam się zmieścić w 5... ;p
__________________
|
23-07-2007, 11:02 | #54 |
Guest
Posty: n/a
|
Pomyslmy... bedzie tak:
1.Godfather (1 czesc) 2.Piła (2 czesc) 3.Matrix (1 czesc) 4.300 5.Die hard 4.0 to chyba na tyle... |
23-07-2007, 11:19 | #55 |
Zbanowany
Data dołączenia: 02 09 2005
Lokacja: Bytomscy Hooligany
Posty: 104
Stan: Niegrający
Imię: Sumilidero
Profesja: Elite Knight
Świat: Honera
Poziom: 84
Skille: 82/74
Poziom mag.: 7
|
hmm..
1.Jasonx vs Freddy 2.Piraci z karaibów 3.Dom Strachu 4.UKM 5.Hotel Śmierci 6.Klątwa |
23-07-2007, 20:59 | #56 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 05 2007
Lokacja: W domu
Wiek: 30
Posty: 22
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Secura
Poziom: 21
|
1. Władca Pierścieni
2. Matrix 3. Shrek 2 4. Epoka lodowcowa 5. Madagaskar |
27-07-2007, 20:44 | #57 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 07 2006
Posty: 575
|
Cokolwiek ostatnio było pierwsze, teraz jest to, co w sygnaturce.
__________________
You have the strongest armour, because you are the weakest. |
27-07-2007, 20:58 | #58 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 07 2007
Posty: 20
|
1. Las Vegas Parano
2. Transpotting 3. Requiem for a dream 4. Że życie ma sens 5. My dzieci z dworca ZOO |
27-07-2007, 21:00 | #59 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 07 2007
Lokacja: Dąbrowa Tarnowska
Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Danera
Poziom: 23
Poziom mag.: 25
|
No to tak:
1. Władca Pierścieni Trylogia 2. 300 3. Gwiezdne Wojny Saga 4. Godfather (1 część) 5. Indiana Jones Trylogia 6. Step Up |
28-07-2007, 03:39 | #60 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2006
Lokacja: South Park
Posty: 410
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 70+
|
1. South park wszystkie czesci
2. Wladca pierscieni 3. Cube 4. Resident Evil 5. Matrix
__________________
Dont call me fat ass, Im big bones ! Screw you guys, Im going home. Suck my balls Kyle. Jak tu nie lubic Cartmana :> http://www.youtube.com/watch?v=1uVA7iEtPss Cartman- Screw you guys, Im going home. Stan- But cartman we try.. Cartman-no, no, no Screw you guys > Home Byhahahahahhahaaha |