31-08-2005, 22:20 | #1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 06 2005
Lokacja: Bełchatów
Posty: 355
Profesja: Royal Paladin
Świat: Berylia
|
Wasze ulubione piosenki!!
Witajcie!! W czasie mojej krótkiej nieobecnośći na forum spowodowanej wyjazdem na urlop wpadł mi do głowy pomysł na nowy temat. Wiem, że jest już trochę napisane o muzyce, ale akurat mi chodzi o konkretne utwory. Stworzyłem ten temat po to, aby wypisywać w nim najlepsze Waszym zdaniem piosenki.
Moja lista to: [EDIT]Nieistotne, ciągle się zmienia ...[/EDIT] Proszę o przestrzeganie pewnych zasad: - Nie piszcie postów typu: "Czego Ty słuchasz?? Co to za szajs??". - Jeśli chcecie to komentujcie; piszcie, co sądzicie na temat piosenek, ale pamiętajcie o kulturze!! - Jeśli chcecie skrytykować ten temat, to zamiast wypisywać bzdury napiszcie konkretnie co Wam się nie podoba . Ewentualne literówki (najlepiej zacytowany fragment) proszę zgłaszać do mnie na PW. Dziękuję!! EDIT: Wracam na forum po dosyć długiej ( Ostatnio edytowany przez Rycerz Marixon - 01-09-2005 o 12:10.) nieobecności i cieszę się, że mój temat się nieco rozwinął .
__________________
Pamiętaj: Ostatnio edytowany przez Marixon - 17-09-2006 o 17:55. |
|
31-08-2005, 23:14 | #2 |
Zbanowany
Data dołączenia: 23 09 2004
Wiek: 34
Wpisy bloga: 3
Posty: 700
Imię: RC-1262
Gildia: Twoja Stara słucha metalkoru
|
No to lecimy
Pink Floyd - Comfortably Numb (jak słyszę te "come on, come on, come on" Gillmour'a to mnie aż ciarki przechodzą) SOAD - Toxicity RHCP - I could have lied Metallica - Unforgiven Sex Pistols - Pretty Vacant Offspring - Self Esteem Sting - Mad About You (szanuje tego gościa, choć palma mu odbija) Green Day - Longview Kazik Staszewski - 12 Groszy Nirvana - Something In The Way Ac/Dc - Highway to Hell Ac/Dc - If You Wanna Blood (You've Got It) Creed - Freedom Fighters R.E.M. - Orange Crush Led Zeppelin - Stairway To Heaven Metallica - Nothing Else Matters R.E.M - Everybody Hurts RHCP - Californication RHCP - Blood Sugar Sex Magik RHCP - Savior RHCP - Emit Remmus Nirvana - On A Plain Nirvana - Lithium Pink Floyd - Another Brick In The Wall (pt. 1-3) Pink Floyd - In The Flesh Pink Floyd - Breathe Pink Floyd - Time SOAD - Lost In Hollywood Sex Pistols - E.M.I. Taki temat już chyba był. Ostatnio edytowany przez Ara'Gorn - 02-09-2005 o 16:44. |
31-08-2005, 23:23 | #3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 07 2005
Lokacja: z Warszawy
Wiek: 33
Posty: 87
Stan: Aktywny gracz
Świat: Lunara
|
52 debiec konfrontacje
Kaliber 44 up Paktofonika C.D Kinematografii WWO W Wyjatkowych Okolocznosciach O.S.T.R i jeszcze duzo bardzo duzo ale nie chce mi sei pisac
__________________
Podpis był za duży |
31-08-2005, 23:30 | #4 |
Użytkownik Forum
|
Cholernie ciezko wybrac 10.
Moglbym napisac z 200. no to tak 1 Opeth - The moor 2 Moonspell - Full moon madness 3 KAT - Diabelski dom (cala "trylogia" ) 4 Children of Bodom - Black widow 5 Soilwork - Mindfields 6 Anathema - Empty 7 KAT - Czarne zastepy 8 Deftones - Be Quiet and Drive Pisalem to co akurat przyszlo na mysl wiec nie traktujcie tego jako te "NAJ" tylko jedne z tych 200+ ktore moglbym wytypowac Kojelnośc przypadkowa
__________________
.hail Metal Militia.
|
31-08-2005, 23:35 | #5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 08 2005
Lokacja: Fiorina 361
Posty: 61
Stan: Niegrający
Świat: Azura
|
1!) Rammstein- Ich will
2) HIM- Wings of a butterfly 3) Gorillaz- Fell good inc. 4) Soil- Breaking me down _________________________ To tyle chyba Hail Rammstein! |
31-08-2005, 23:40 | #6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 10 2004
Lokacja: Kwidzyn
Wiek: 34
Posty: 262
Stan: Na emeryturze
Imię: Slagolash The Second
Świat: Saphira
|
Jedziemy
1.SOAD - Toxicity 2.Guns'n'roses - Estranged 3.Eric Clapton - Layla 4.Metallica - Master of Puppets 5.Offspring - The Kids Aren't Alright 6.Metallica - Nothing Else Matters 7.RHCP - The Power of Equality 8.RHCP - Californication 9.Nirvana - Smells Like Teen Spirit 10.Velvet Revolver - Fall to Pieces 11.Pink Floyd - Another Brick in the Wall 12.Green Day - Jesus of Suburbia 13.AC/DC - Highway to Hell 14.Gorillaz - Feel good inc. ...sory, nie zauwazylem dopisku, ze lista ma nie przekraczać 10 utworów Jush trudno xD Ostatnio edytowany przez Slagolash - 31-08-2005 o 23:44. |
31-08-2005, 23:46 | #7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 10 2004
Lokacja: N 51°24' E 22°16'
Wiek: 34
Posty: 141
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Astera
|
Makowiecki-takie samo niebo
Makowiecki-Walking on Makowiecki-Uciekaj stąd U2-Vertigo Limp Bizkit- My way Limp bizkit - rollin Limp Bizkit- behind blue eyes Linking park-crowling
__________________
Sława jej wszystkich przerasta, KoronA KielcE-duma miasta http://rapidshare.de/files/26504590/..._pk_1*****.html Pk cz1 http://rapidshare.de/files/27201800/...a_pk2*****.html Pk cz2 |
01-09-2005, 00:03 | #8 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 41
Posty: 1,816
Stan: Niegrający
|
Metallica - Master Of Puppets
Queen - Bohemian Rhapsody Queen - Innuendo Ile tych piosenek? W sumie mógłbym napisać wiele, ale to się mija chyba z celem... :rolleyes:
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko. |
01-09-2005, 00:11 | #9 |
Fallen Angel
|
1. Iron Maiden-Fear of the Dark(Live at Rock in Rio)
2. Iron Maiden-The Wicker Man 3. HammerFall-Allways Will be 4. Stare Dobre Malzenstwo-Piosenka Dla Wojtka Bellona 5. Robert Kasprzycki-Winda VII 6. Iron Maiden-Brave New World 7. Iron Maiden-New Frontier 8. HammerFall-Glory to the Brave 9. Helloween-Push 10. Manowar-Warriors of the World W sumie ciezki wybor, brakuje tu wielu naprawde bliskich mi piosenek...Nie dalo sie lepiej jednak zmiescic mysle...
__________________
Va'esse deireadh aep eigean... |
01-09-2005, 00:14 | #10 |
Dobo Srobo
Data dołączenia: 23 07 2003
Posty: 2,368
|
Moje ostatnie "hity" ?
The Monsters - Burn my Mind Lao Che - Kanały Honor - Maska Czerwonego Moru The Power And The Glory - V is for Vulture Ribspreader - Dead Forever Aphex Twin - Milkman DeadBambi - Behind the Goat Zeno Tornado - Highwayman Converge - Hell to Pay Soulfly - Molotov |
01-09-2005, 00:20 | #11 |
Master Alucard
|
1. Europe - Final Countdown (moj odwieczny hit),
2. Rammstein - Sonne, 3. Rammstein - Mein herz brennt, 4. Gentleman - See dem coming, 5. Rootwater - Hava nagila, 6. Rootwater - Peacemaker, 7. Children of Bodom - Black Widow, 8. Soul Hunter (OST) - Will, 9. Vavamuffin - Sekta, 10. Papa Roach - Last resort. Byloby wiecej ale 10 to 10...
__________________
A Mind is a Terrible Thing to Waste... ††† In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen. ††† I am the pure flame that burns
I am Sirius son I am the infinite space I am the most conquering One |
01-09-2005, 00:28 | #12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 08 2005
Lokacja: opole
Wiek: 33
Posty: 160
|
hmm....
Katatonia - For my demons Cradle of Filth - Her ghost in the fog Neuroticfish - They are coming to take me away Coma - 100 tys. jednakowych miast Hunter - kiedy umieram Noktrunal Mortum - Family Vault Icon of Coil - Dead Enouph for life Closterkeller - podziemny krag (ten moment... Anioł stróż nawet on zakrył twarz.... aaah ;P) Andras - the true darkness Agathodaimon - Departure i dużo innych |
01-09-2005, 00:31 | #13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 01 2005
Lokacja: ZNIENACKA!
Posty: 266
Stan: Niegrający
Poziom: 69
|
http://img31.imageshack.us/my.php?im...iosenki9nv.jpg
podświetliłem ulubione. na czarno. enough said |
01-09-2005, 01:17 | #14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 12 2004
Wiek: 24
Posty: 213
|
$vboptions[postminchars]
Ostatnio edytowany przez Dejvo - 03-09-2010 o 18:50. |
01-09-2005, 08:12 | #15 |
Użytkownik Forum
|
top :
1(na zawsze): Nirvana - Rape Me (pozatym wszystkie piosenki Nirvany są najlepsze ;p) 2(na zawsze): Kazik - 12 Groszy 3. Paktofonika - Chwile Ulotne 4. Paktofonika - Jestem Bogiem 5. Kaliber 44 - Normalnie o tej porze 6. Kaliber 44 - Nasze mózgi wypełnione są marią 7. Kaliber 44 - Aluminium 8. Kowalski - Marian [fajna kapela nawet....] 9. Kaliber 44 - Baku Baku to jest skład |
01-09-2005, 08:33 | #16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 07 2004
Posty: 187
|
The Rolling Stones - Paint it Black
Ostatnio edytowany przez Allatar - 17-12-2006 o 10:04. |
01-09-2005, 08:42 | #17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 07 2005
Posty: 32
Stan: Niegrający
|
1.The Offspring - (Can't get my) head around you
2.The Offspring - Defy You 3.The Offspring - Million miles away 4.The Offspring - Bad Habit 5.The Offspring - Burn it up 6.The Offspring - Kill the president 7.The Offspring - The kids aren't alright 8.The Eagles - Hotel California 9.The Offspring - L.A.P.D 10.The Offspring - Lighting rod Byłoby top50 to by się tutaj więcej wykonawców znalazło |
01-09-2005, 08:51 | #18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 09 2004
Wiek: 31
Posty: 660
|
kolejność przypadkowa
1. Addio Pomidory- Starsi Panowie 2. Drwallada- nie pamiętam czyje 3. Queen- Bicycle 4. Amish Paradise- Wierd Al Yankowic To się chyba nie zalicza 5. Walc cis-moll - F.Chopin |
01-09-2005, 08:52 | #19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Posty: 60
Stan: Niegrający
|
HIM-Heartache Every Moment
HIM-Right Here In My Arms SOAD-B.Y.O.B SOAD-Old School Hollywood Slipknot-Before I Forget i duuuzio wiecej nie chce mi sie wypisywac, ale wszystkie songsy jakie mam Blink182,SOAD,HIM,SUM41,GreenDay,Slipknot sa swietne |
01-09-2005, 10:07 | #20 |
Użytkownik Forum
|
ELO - Twilight
ELO - Here is the news ELO - Hold on tight Gorillaz - Dare Soundtrack to Electric dreams - Let it run ELO - So serious ELO - Calling america ELO - Ticket to the moon Zazwyczaj słucham staroci bo sie nigdy nie nudzą. A nie...BEP - DPWMH :/. Moment słuchania i nara.
__________________
I'm in league with satan. Obey his commands. With the goat of Mendes. Sitting at his left hand. I'm in league with satan. I love the dead. No one prayed for Sodom. As the people fled.
|