|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
|
Opcje tematu |
28-07-2007, 05:08 | #62 |
Zbanowany
Data dołączenia: 08 04 2006
Lokacja: Kalisz
Wiek: 33
Posty: 716
Imię: Fayter
Profesja: Elite Knight
Gildia: wejdz w nick i sprawdz LAAAWWL
Świat: Rzyduf
Poziom: >_<
Skille: 85+/84+
Poziom mag.: 7
|
1 Trylogia LotR
2 Wszystkkie czesci Piratow z Karaibow 3 Undisputed (obie czesci) <malo znane jak co to pw> ((Bojka ROX!)) 4 13 dzielnica 5 Szeregowiec Ryan * bylo multum fenomenalnych filmow wiec robienie top5 jest bardzo ciezkie np. pominalem cala sage SW,Jamesa Bonda i filmy takie jak De Javu,mnostwo dobrych komedii,Silent Hill (...) Ostatnio edytowany przez Doom Terror - 28-07-2007 o 05:10. |
28-07-2007, 06:05 | #63 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 10 2004
Lokacja: Opole
Posty: 84
Stan: Niegrający
|
1. Seksmisja!
"Jutro to dzis, tyle ze jutro" Film, ktory po tylu latach, wciaz otrzymuje 3 gwiazdki we wszystkich gazetach telewizyjnych , np. Rambo z 2 lata temu mial 3 teraz juz 2 |
28-07-2007, 09:48 | #64 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 02 2005
Wiek: 30
Posty: 772
|
1. Ostatni Smok/Dragonheart - Rob Cohen
2. Władca pierścieni/lord of the rings - peter jackson 3. Piraci z karaibów/pirates of caribbean - unknow 4. Epicki film(?)/epic movie - nie wiem xD 5. Straszny film/Scary movie - jak wyzej |
28-07-2007, 09:56 | #65 |
Zbanowany
Data dołączenia: 26 07 2007
Posty: 106
Imię: Tyrael Helltiren
Profesja: Elder Druid
Gildia: Gentlemans
|
-Piraci z karaibów (1,2)
-Naruto (anime) -Byliśmy żołnierzami -helikopter w ogniu. |
28-07-2007, 21:43 | #66 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 08 2006
Lokacja: Skawina
Posty: 296
Stan: Na emeryturze
|
1.South Park
2.Epic Movie / Wielkie Kino 3.Scary Movie / Straszny Film (wszystkie części) 4.Hauru no ugoku shiro / Ruchomy zamek Hauru (POLECAM) 5.Leon The Cleaner / Leon Zawodowiec 6.Dangerous Minds / Młodzi gniewni Ostatnio edytowany przez ZeuSbobo - 28-07-2007 o 21:47. |
28-07-2007, 22:01 | #67 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 01 2006
Wiek: 30
Posty: 368
Stan: Niegrający
|
1.Gwiezdne Wojny <wszystkie części> (Star Wars) -George Lucas
2.Wojna Światów (war of the worlds) -Steven Spielberg 3.Kompania Braci <wszystkie odcinki>-Steven Spielberg, Tom Hanks 4.LotR- Peter Jackson 5.Jaś Fasola Ta lista mogła by sięgać aż 50 filmów Ale miało być 5
__________________
Ostatnio edytowany przez Pedziej - 28-07-2007 o 22:03. |
28-07-2007, 22:22 | #68 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 09 2005
Lokacja: Las Vegas, Podlaskie.
Wiek: 30
Wpisy bloga: 4
Posty: 810
Stan: Na Emeryturze
Imię: pani destrukcji
Profesja: Knight
Świat: kraina czarów
|
1. Saga Gwiezdnych Wojen.
2. Pulp Fiction/Milczenie Owiec/The Ring. 3. Szósty zmysł oraz na równi Leon Zawodowiec. 4. Kill Bill, Ojciec Chrzestny I oraz II, Matrix. 5. A tu już tylko seriale. Z Archiwum X, Without a Trace, Detektyw Monk, Cold Case.. Dużo tego. Nie potrafię poszufladkować pewnych filmów z karteczkami 'miejsce 1, 2, 3...', dlatego większość jest ex aequo.
__________________
|
28-07-2007, 22:27 | #69 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 04 2006
Posty: 193
Stan: Na Emeryturze
|
1. Ostatni bastion
2. Ryś 3. Braveheart 4. Mafia 5. Infiltracja
__________________
9% ludzkości ma gen głupoty, dobrze, że należę do pozostałych 71%. Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości. - Carl Orff Dzień, w którym się nie śmiałeś, jest dniem straconym. - Phil Bosmans Ostatnio edytowany przez Zupka_Chinska - 28-07-2007 o 23:37. |
28-07-2007, 22:27 | #70 |
Zbanowany
Data dołączenia: 25 01 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 32
Posty: 894
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Andrealfus
Profesja: Elite Knight
Świat: Trimera
Poziom: 106
Skille: 87/84
Poziom mag.: 7
|
1. straznik teksasu
2. piraci z karaibow 1 i 2 czesc 3. Seksmisja 4. Goście Goście wszystkei części 5. Powrot do przeszłości wszystkei czesci |
28-07-2007, 22:52 | #71 |
Visca El Barca
Data dołączenia: 04 06 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 33
Posty: 329
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
|
1. Święci z Bostonu
2. Wszystkie części Strasznego Filmu 3. Wszystkie części American Pie 4. Wieczny Student 5. Dziewczyna z sąsiedztwa Jest jeszcze pare innych co mi się podobają ale te 5 najbardziej |
28-07-2007, 23:18 | #72 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 02 2006
Wiek: 36
Posty: 487
Stan: Niegrający
|
Harry Potter wszystkie
Terminator Ace Ventura Maska Kłamca kłamca te 3 na końcu z Jim Carreyem ;] sorry jak pomyliłem nazwisko. |
28-07-2007, 23:25 | #73 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39
Posty: 4,623
|
1. definitywnie Fight Club
2. definitywnie American History X 3. Donnie Darko 4. wszystko Lyncha ( np Mulholland Drive ) 5. American Beauty. gdyby nie to ze to tylko top5, zmiescilby sie jeszcze Trainspotting
__________________
Ostatnio edytowany przez Vil - 28-07-2007 o 23:27. |
28-07-2007, 23:54 | #74 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2007
Wiek: 34
Posty: 226
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Poziom: 121
Skille: 94/66
|
Wszystkie filmy Tarantino, szczególnie Pulp Fiction i Jackie Brown.
,,Północ-północny zachód" Hitchocka. ,,Chinatown" Polańskiego. Psychoza (reżysera chyba nie muszę przytaczać?) Patt Garett i Billy Kid. |
29-07-2007, 00:15 | #75 |
CS Tibia.pl Team
Data dołączenia: 11 12 2004
Lokacja: Forgotten Land
Posty: 622
|
1.Trylogia Ojca Chrzestnego i dlugo, dlugo nic...
2. Krol Artur. 3. Fight Club. 4. Green Street Hooligans. 5. Demony Wojny
__________________
Pieśń II: Honor Niech ktoś zawoła, że broda hańbą jest A hańbą dla mnie będzie, go o głowę nie skrócić Niech ktoś zwątpi w prawość mych braci, Niech bogom swym dziękuje, jeśli kalectwem go tylko oszpecę, Bo wstydem jest nie szanować Tego co dla innych święte. Słabością jest duma, jeśli Honorem i szacunkiem w ryzach nie trzymana. Rozważania tego, co mianem zabójcy okrzyknięty, Który czuje, a los dla niego jedyny... |