Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Potwory

Notki

Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 20-09-2008, 10:37   #1
kombossik1
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Stairhopping 50ms?

Na jakie potwory mogę iśc 50 msem i gdzie (oczywiście taktyką góra dół ;p)
mogę porobic sdki... jeśli będzie trzeba lub walic z exori XXX

Zastanawiałem się nad DL'ami ale one z daleka biją mocniej niż jakbym stał na ukos od nich :/ , myślałem też o behe bo widziałem jak jakiś ~60 lvl na jakimś tombie go tak bił ale nie wiem jaki to tomb , skąd mam luurowac behe i czy dam se z nim rade utamo/exura

[mam do dyspozycji softy , life ringi]
[Będę to robił albo z botem albo bez] - nie znam się będę to robił 1 raz

I jeszcze jedno nie związane z tematem na moim lapku nie mogę napisac ,,c'' z kreseczką... a inne literki takie jak ó ż mogę... jak mogę to naprawic?

I następne pytanie (xD) gdzie expic 50 msem (odpadają dragi , i ancienty bo o nich to już wiem) dam radę na hero (solo)? jak tak to jaka taktyka one mocno biją , szybko biegają ;/

(chciałem napisac wszystko w jednym temacie żeby nie zaśmiecac forum i nie robic tematu z każdym oddzielnym pytaniem.

Ostatnio edytowany przez kombossik1 - 20-09-2008 o 10:39.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 20-09-2008, 10:49   #2
Kamliss
Użytkownik Forum
 
Kamliss's Avatar
 
Data dołączenia: 10 06 2007

Posty: 305
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez kombossik1 Pokaż post
Na jakie potwory mogę iśc 50 msem i gdzie (oczywiście taktyką góra dół ;p)
mogę porobic sdki... jeśli będzie trzeba lub walic z exori XXX
Z SD'kami byłoby spore waste na każdym potworze z tym lvlem(chyba że miałbyś szczęście na demonach).

Cytuj:
Zastanawiałem się nad DL'ami ale one z daleka biją mocniej niż jakbym stał na ukos od nich :/