|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
|
Opcje tematu |
29-09-2006, 00:02 | #21 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 03 2005
Posty: 1,033
Stan: Niegrający
|
Palek jest sredni niby wali tak samo w draga jak i w rota..? go.. prawda.
zaczynam od wad: -expisz spearami zabijasz draga full spear pod dragiem, a tu ci 2 wyskakuje i co? you are dead bo bedziesz czekal te 10 sec -.-. -przy tych lagach expowanie na otwartych expowiskach palkiem jest 5x trudniejsze niz bylo kiedys. -zmniejszyla sie produktcja strzal przez palka w tym samym czasie -tak twarde potworki wymagaja duzo skilli, a z kad je wziasc jak praktycznie mozna nerwy zalamac i reke? -palek nie moze expic w tunelach z lukiem, a spearmi to reka odpadnie. -przy lagu nie ma najmniejszych szans -player killing ma kompletnie przewalony ... -.- -przerazajaco trudna postac ze wzgledu na te liczne wady Knight nie zwracajac uwage na player killing itp. ma lepiej ze wzgledu, ze ma ta szybka regeneracje many. I knight nigdy nie dostanie w dupe chyba, ze zlota reka. Sorcery/druidzi nie dosc, ze byli potezni na h lvl to jeszcze low lvl zabijaja knightow bez magi, nie normalne... Poprostu sorc juz przepil swoje ;/. Wedlug mie palek by najwiecej ODZYSKAL kiedy by mial to co przed lamanien spearow mial. A tak z fantazji to tylko : -szybsze bieganie od reszty. -lepsze rodzaje broni miotanej np kusze,luki itd. |
|
29-09-2006, 00:36 | #22 | |||||||||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 03 2006
Lokacja: Nie wiem
Posty: 421
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Świat: Premia
Poziom: 33
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A tak powaznie, to przy slabym laczu nie ma sie co brac za palla. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
__________________
Playing in memory of Sowitpel, the best PvP player Tibia has ever seen. |
|||||||||||||
29-09-2006, 06:45 | #23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Polska
Posty: 134
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Obsidia
Poziom: 29
Skille: 72/55
Poziom mag.: 10
|
Czytałem co nieco z tego tematu i mnie zaciekawił A więc według mnie powinny zostać wprowadzone nastepujące zmiany:
KNIGHT > swrod/axe/club ring powinny zwiekszać mocniej skill > skille knighta powinny rosnąc szybciej > knight mogłby dostac cos w stylu exury gran aby ułatwic low level knightom expienie i pomóc im sie wybić PALL w sumie on nic nie potrzebuje, bo speary musząsię łamac bo inaczej już ktos powiedział co by było. Może dist ring zwiększający dist o 4, ale czy to palkowi potrzebne? Chyba jest tylko jedno sensowne ulepszenie dla niego, którego by tak mocno nie odczuły inne profesje: > produkcja wiekszej liczby strzał z mniejszej liczby many, czyli krótko mówiąc 100 many daje np. 50 strzał a 150 many 15 boltów [przykład] SORC hmmm. w sumie to jak dla mnie najsilniejsza profesja (chociaż tak druidy rox ). Zmieniłbym u niego tylko zasieg Wand of Cosmic Energy (bo jest baardzo mały). DRUID jakieś nowe czary ofensywne, np. Energy Wave. Bardzo by to było pomocne na huntach i zmniejszyło by prawdopodobieństwo na deda. to tyle. może sie ktos ze mna nie zgodzić, to niech pisze =)
__________________
Forza Juve! |
29-09-2006, 10:09 | #24 | ||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2006
Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
__________________
If you come here... you'll find me. I promise.
|
||||||
29-09-2006, 11:58 | #25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 07 2006
Posty: 575
|
Fakt, życie paladyna (szczególnie ze statusem FACC) łatwe nie jest, a przynajmniej nie tak, jak Maga, czy Rycerza. Podczas update'u z Wandami i Rodami, CipSoft podkreślał, że stara się zbalansować możliwości wszystkich profesji i wyrównać szanse tak, aby zarówno Paladyni, Magowie, Rycerze i Druidzi mogli grać na mniej-więcej równym poziomie. Wg. mnie nie wszystko się udało, bo jak widzimy magiczne profesje są raczej częściej wybierane od walczących na dystans paladynów. Nie mam tu zamiaru polemizować szczegółowo o innych profesjach, bo od tego mam inne tematy, ale chciałbym wymienić dwie rzeczy, które moim zdaniem mogłyby ułatwić życie paladynom, nie wywyższając ich przy tym nad inne profesje -
1) Jak wiadomo, paladyn jest "w połowie" magiczną profesją - może używać czaru Exura Vita, robić runy, czy bolty/strzały, lecz moim zdaniem brakuje jej choćby najprostszego spontanicznego czaru ofensywnego. Nawet Rycerz ma swoje Exori, którym na wysokim poziomie może wyrządzić spore szkody, a paladyn ? Podczas huntu mana idzie głównie na leczenie, a gdy jeszcze jesteśmy z blokerem, to many nie ma na co praktycznie tracić, więc jakiś czar obszarowy (np. coś na wzór Exevo Gran Vis Lux, oczywiście z lekko zmodyfikowaną siłą zadawania obrażeń) mógłby się przydać, a wątpię, żeby przez to paladyn jakoś specjalnie się wybił ponad inne profesje. 2) Znakomita większość złota z huntu, idzie średnio i nisko-lvlowym paladynom na bolty, co również zostawia go za np. rycerzami, którzy nawet jeśli nie wyniosą z huntu kroci, nie muszą obawiać się, że braknie im złota na amunicję. Tak więc aby nie być stratnym, trzeba włożyć dużo czasu w skilling, bo bez tego nasze hity będą zbyt małe, aby efektywnie expić. Do czego zmierzam ? Otóż wydaje mi się, że dodanie Distance Ringa mogłoby nieco podreperować ten stan rzeczy, odciążając nieco budżet paladyna, z góry rozdzielony na bolty/strzały. Choć sam paladynem nie jestem, zgadzam się z niektórymi w kwestii tego, że jest to trudna w prowadzeniu profesja i mam nadzieję, że CipSoftowi uda się ustawić ją na równi z innymi profesjmi tak, żeby te drugie nie czuły się pokrzywdzone, jak w tej chwili paladyn. Na forum.tibia.com jest bodajże dział z sugestiami i propozycjami, które mogą wysuwać gracze, więc jeśli kiedyś powstanie tam coś na wzór petycji, złożonej przez paladynów, to może CipSoft podejmie jakieś konkretne kroki.
__________________
You have the strongest armour, because you are the weakest. Ostatnio edytowany przez - Prodigy - - 29-09-2006 o 12:01. |
29-09-2006, 12:45 | #26 | |
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
Jednak wydaje mi sie ze w tej chwili bardziej przekopane maja knighci
__________________
|
|
29-09-2006, 13:23 | #27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 06 2006
Lokacja: eeee..... to pytanie jest podchwytliwe??
Posty: 55
|
Wszyscy mówią że knajci mają w dupę, to prawda tylko dlaczego ja dzisiaj widziałem pod depo w Carlin trzech EK o lvl’ach 98-130?? :/
ogólnie częściej widuje takich najtów niż sorców/drutów lub palów. Statystyki serwów mówią same za siebie. Na moim świecie najlepszy jest EK potem następny i jeszcze jeden cały czas EK aż do chyba 9 pozycji, potem jeden sorc i dalej EK Teoretycznie jest to niemożliwe bo w/w najci są słabsi od takich sorców: - zadają słabsze hity - jak padnie trudno jest odrobić stracony skill (a jak to jest coś koło 100-105 to już w ogóle masakra) - mało czarów przydatne tylko Exori i Haste (bo o luxie to już nikt nie pamięta na tym lvl ) - ich siła jest uzależniona od broni/skili - solowanie demona to mordęga - zadany cos musi przebić shielding potwora potem zbroje żeby zadać hita takich słabości jest jeszcze więcej ale widać że jednak są najlepsi, a powinni zostać wygryzieni przez sorców z ich kijkami. Z tego co tu napisaliście taki [CHAR]Seromontis[/CHAR] czy [CHAR]Eternal Oblivion[/CHAR] nie powinien istnieć. @Edit: gdyby zrobili tak żeby wszystkie skile szły knajtowi jak palowi to by był: cud, miód i orzeszki
__________________
Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
Ostatnio edytowany przez Jochny - 29-09-2006 o 13:36. Powód: knajpowi zamiast knajtowi xD |
29-09-2006, 17:39 | #28 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 10 03 2006
Posty: 512
|
Cytuj:
Magowie byli slabszymi profesjami przezz pewien czas. Teraz niehc sie pociesza lepszoscia xD |
|
29-09-2006, 18:04 | #29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 34
Posty: 970
|
Według mnie knighci mają lepiej w melee niż pale.
Przykład: best hit palem 130 z kuszy przy skillu 71 i lvl 40; best hit knightem 118 z k-axe (33 ataku) przy skillu 52 i lvl 12; best hit kolegi knightem 206 z GS'a (46 ataku) przy skillu 70+ i lvl 35+; Nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć że kusza ma ~30 ataku, a pal używa tego ścierwa do 999+ lvla. Knightem na 12 lvlu miałem tyle kasy, że spokojnie kupiłem broń dużo lepszą od crossbowa. Na 30 lvlu lata się z jakąś super-duuper jednoręczną bronią (atak 36+) lub dwuręczną (45+). Palowi dochodzi magia (na początku niezbyt opłacalna), ale według mnie obie postacie są tak samo cienkie, tylko pal trudniejszy w prowadzeniu. Ps. Magowie byli najlepsi, a zarazem najtrudniejsi w prowadzeniu. Teraz są łatwiejsi niż knighci. Ostatnio edytowany przez DRoN - 29-09-2006 o 18:06. |
29-09-2006, 19:24 | #30 |
Zbanowany
Data dołączenia: 02 10 2005
Lokacja: Tczew
Wiek: 32
Posty: 680
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: Thoria
|
Zapomnieliscie dodac ze knight ma najwieksze szanse przezycia spotkania z pkerami
|
29-09-2006, 20:11 | #31 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 05 2004
Posty: 346
|
Cytuj:
Cytuj:
Patrz wyżej.
__________________
Kavari es, lar agrunea venir Akharlen! ~~~~ |
||
30-09-2006, 19:38 | #32 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 34
Posty: 214
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 262
Poziom mag.: 28
|
Pal już od jakiegoś czasu dostaje w dupę. Dla wyrównania proponuję wprowadzić do sklepu kamienie powiedzmy 4 gp za sztukę , żeby nie trzeba było kupować od ludzi np. 100 kamyków za 1k , można by też zmiejszyć częstotliwość ich łamania , bo w obecnej sytuacji trening na potworkach jest bardzo ciężki :/
__________________
Cytuj:
|
|
30-09-2006, 22:02 | #33 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 07 2005
Lokacja: 50 cm od ekranu
Posty: 759
Stan: Niegrający
Imię: Forestman
Profesja: Elder Druid
Świat: Eternia
Poziom: 33
Skille: 13/21
Poziom mag.: 29
|
Nikt nie kaze wam grac knightem czy palkiem od 3-4lat i sie denerwowac, ze inni maja lepiej. Cipsoft nie chce juz ludzi czyszczacych samotnie pokoj z demon helmet questem przy uzyciu kilku UE. Chca chyba aby co roku zmieniac postac i zaczynac grac od nowa i tak wlasnie wprowadzaja zmiany-teraz mamy sezon sorcow i druidow a co bendzie za rok? Nikt nie wie. Nasze blagania nic nie zrobia, bendzie jak bendzie.
|
01-10-2006, 00:32 | #34 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 07 09 2006
Lokacja: Nieistotne
Posty: 7
Stan: Tutor
Imię: Nevermind
Profesja: Knight
Gildia: Lepiej zadna niz polska
Świat: Celesta
Poziom: 118
Skille: 93/88
Poziom mag.: 7.
|
Jak dla mnie pal powinien zostac taki, jaki jest. Na poczatku sie pomeczysz ze spearami, ale potem to juz kazdy wie...
Knight...Knight ma troche nie zaspecjalnie, ale np. scaraby. Scaraby maja 320hp i daja 120 expa. Taki, powiedzmy, 60 sorc, zabije go na jakies 3-4(?) exori vis, straci 60-80 many, czyli 0,5-1 manas...no i moze stracic troche hp. Rycerz na takim levelu leje scaraba standardowow na ...hmmm...4-5 hitow i 1 exura (srednio) powinna starczyc. @Wojny ...ale ten 'Cipbot' dziala w 2 strony, knight tez go moze uzywac,a poza tym ma duuuzo wiecej capa, ktory przeznaczy na wiadomo co P.S. Nie mowie juz o kasie, na brak ktorej wiekszosc magow ciagle narzeka, a taki rycerz srednio-poziomowy wynosi z katedry gory pieniedzy przez co, co jakis czas moze sie rzucic na jakies hmm/gfb i zaszalec. |
01-10-2006, 13:46 | #35 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 05 2004
Posty: 346
|
Zauważ, że znacznie łatwiej było UHnąć się w biegu niż zrobić w biegu combosa. Teraz obie rzeczy robi za nas cipbot (z drobną pomocą Ventrilo etc. w drugim przypadku), więc oczywiste jest, że sorc zyskuje na nim więcej. Do tego dochodzi rozpraszanie uwagi które teraz po prostu nie działa ;/
__________________
Kavari es, lar agrunea venir Akharlen! ~~~~ Ostatnio edytowany przez Cadonis - 01-10-2006 o 13:47. |
02-10-2006, 22:12 | #36 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 11 2004
Posty: 635
Stan: Niegrający
|
Cytuj:
Btw. nie z czasownikami piszemy oddzielnie. Wyraz "uważacie" piszemy właśnie tak, a nie inaczej (uwaga- uważać). |
|
02-10-2006, 22:28 | #37 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 14 04 2006
Lokacja: Thais
Posty: 19
Stan: Na emeryturze
Imię: Anoniowość to podstawa
Profesja: Brak (Rookgaard)
Gildia: BRAK
Świat: To nie warzne
Poziom: 00
Skille: 00/00
Poziom mag.: 00
|
Cytuj:
No to napisze: Rycerz: ok Pall: ok Sorc: Nigdy nie popierałem sorvców, ale co tam - powini miec szypciej Sd Druid: Hmmm... driud, driud,druid powinien mieć jeszcze Energy Bomb i energy bream (czy jakoś tak)/ |
|
04-10-2006, 21:48 | #38 |
Użytkownik Forum
|
Nie zapominajcie że knighci i palladyni mogą skillować już na rooku a driudzi i sorcowie nie
|
04-10-2006, 21:53 | #39 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 10 2006
Posty: 273
Stan: Niegrający
|
Cytuj:
Wez do ręki słownik, pozniej pisz posty. Ostatnio edytowany przez Diddy - 04-10-2006 o 21:55. |
|
04-10-2006, 21:54 | #40 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2006
Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
|
Cytuj:
Raczej w kilka miesięcy zrobisz skille 25.
__________________
If you come here... you'll find me. I promise.
|
|