13-06-2007, 13:59 | #1101 | |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39
Posty: 4,623
|
Cytuj:
Zauwaz, ze wszystko co moze zrobic druzyna mozna zrobic samemu, tryb multi sluzy prawie wylacznie do pvp i budowania silnej postaci w szybkim czasie. W Tibii Orsha nie zabijesz solo chocbys sie zesral, w Diablo 2 5 aktow na hellu na /players 8 mozesz przejsc.
__________________
|
|
|
13-06-2007, 14:07 | #1102 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2006
Lokacja: Bielsko-Biała
Posty: 190
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Selena
Poziom: -0
Skille: Niskie
|
@up
to ja niewiem jak ty to robisz ale ja na /players 8 andariel druidem nie zabiłem musieli mi koledzy pomagać...
__________________
Cytuj:
Cytuj:
|
||
13-06-2007, 15:25 | #1103 |
Użytkownik Forum
|
Co do D2 ee na 8 players w pojedynkę zabić Bossa 0_0 i to na hellu przepraszam bardzo do tego trzeba mieć naprawdę silną postać a takich postaci jest naprawdę nie wiele. Nie mówię że nie da się tego zrobić ale to zajmie baaaardzo dużo czasu lub będzie nie wykonalne bo nie będziesz mógł podnieść ciała bo jak wejdziesz przez portal to jesteś Dead więc nie jest do końca tak jak piszesz.
__________________
Power is necessary because conflicts continue to exsist. |
13-06-2007, 15:43 | #1104 | |
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 37
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
|
Cytuj:
Nie wiem jak z V aktem, nie mam dodatku, ale wątpię aby było nie do wykonania. Pojawiło się tłumaczenie drugiej części wypowiedzi CS Carbana. Zapraszam tutaj: http://tibia.pl/strona/update-faq2
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 13-06-2007 o 15:45. |
|
13-06-2007, 16:10 | #1105 |
Guest
Posty: n/a
|
Przepraszam Bardzo ale tutaj jest rozmowa o tibi a nie o diablo jesli chcecie pogadac to prosze na gg
|
13-06-2007, 16:32 | #1106 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 05 2007
Posty: 39
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Poziom: 24
Skille: 6x/5x
Poziom mag.: 7
|
Thx
@offtopic(czy jakoś tak) Tak jak w tytule mojego posta ciesze się że pall i knight będą silniejsi bo palla miałem ale nie skillowałem i go usunąłem (tworzę nowego) a knightem właśnie wyszedłem na main.
<-- tam patrz mój knight Ogólnie teraz gram sorcem ale zdobyłem 18lvl i przestałem. @topic(czy jakoś tak) ktoś up powiedział że sorc będzie walił demony tylko za 200, ale to i tak dużo (nie wiem jaki on miał lvl i mlvl ba gościa widziałem ze 60 lvl i 70 mlvl to walił za +500 ale nie wiem co po wyrównaniu) jeśli knight wali z miecza po nawet 100(na niskich skilach i lvl ja wale po ok 70 obok moje skile i lvl) a z exori z no nie wiem. Ale knight nie ma aż tyle many żeby co sekundę używać . podbiją tibie Ostatnio edytowany przez Mru - 13-06-2007 o 16:33. Powód: zła cyfra |
13-06-2007, 16:33 | #1107 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 12 2005
Lokacja: ZG
Posty: 509
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Eternal Knight Marco
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 333
Skille: 106/103
Poziom mag.: 10
|
Cytuj:
|
|
13-06-2007, 16:41 | #1108 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 09 2006
Lokacja: Thais
Posty: 30
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Selena
|
@calkowity offtopic
Kiedys tylko sorcom/drutom w znaczacnym stopniu przydawal sie pacc teraz bez pacc nie ma szans na osiagniecie czegos w tibijskiej spolecznosci genialny update sprawi ze bez pacc juz sie grac nie bedzie dalo Dlaczego? Dla knighta i palka teraz pacc jest w zasadzie opcjonalny A po upie? "Osh maj gad, nie mam pakka i kórwa nie bende mugl walidz z tyh nowyh atakuff" Co za tym idzie? kasa za pacc 2x CS dobrze mysli (jak zarabiac) |
13-06-2007, 17:14 | #1109 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 05 2007
Posty: 62
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Silvera
|
ja jako paladyn zajmę się mówieniem o mojej profesji:
Power bolty kontra SD Powiedziałem że dostępność power boltów wzrośnie. Powinny one zastąpić używanie runów SD przez paladynów. Spowodowało to pytania czy będą zadawały one takie same obrażenia. Odpowiedz brzmi: oczywiście że nie. Oto powody: - power bolty mogą zostać wystrzelone podczas leczenia, SD nie, - power bolty będą znacznie tańsze niż SD, - power bolty ważą mniej niż SD, więc możesz zabrać ich więcej. Rozważyliśmy wiele zagadnień, także te nie wymienione tutaj. Jesteśmy w trakcie kalkulacji wartości obrażeń, ale nie macie się czym martwić, bierzemy pod uwagę każdą możliwą ewentualność. Znacznie tzn. ile? Będzie je szło kupić w sklepie za 100 gp? O runach SD i power boltach. Ciągle testujemy to zagadnienie. Powiedziałem wcześniej, że power bolty miały zastąpić paladynom runy SD. Nie możemy jednak aż tak bardzo powiększyć obrażeń zadawanych tymi bełtami, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić nową broń. Paladyni powinny zgadnąć, co to będzie i jaką siłą będzie dysponowało (proca? strzelba?/tłumacz). Ok, zgaduje. Artyleria, armata? Cieszy mnie, że będzie nowa broń Dostępność nowych przedmiotów będzie różna. Niektóre z nich będą do kupienia w sklepie, inne będą rzadkim lootem, jeszcze inne zwykłym lootem. Niektóre rodzaje amunicji będzie można wytworzyć, inne nie. Jestem ciekawy z czego będzie wypadała nowa amunicja. Mam nadzieję, że nie dodają jakichś boltów po 100gp, bo to będzie komedia i kupowac ją będa nieliczni... |
13-06-2007, 17:20 | #1110 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 12 2006
Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
|
Cytuj:
|
|
13-06-2007, 17:58 | #1111 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2007
Wiek: 36
Posty: 78
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: eTER
Poziom: 70+
Poziom mag.: 50
|
Cytuj:
Nie nazywaj knighta gównem bo nigdy nim niebył... Wszystko zalezy od umiejętności wykorzystania atutów profesji. Ale fakt jestem ZA zbalansowaniem profesji Ostatnio edytowany przez Natorin - 13-06-2007 o 17:59. |
|
13-06-2007, 18:02 | #1112 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 10 2006
Lokacja: Katowice/Lędziny
Wiek: 32
Posty: 414
Stan: Niegrający
Świat: czekam na nowy
|
Tylko w zasadzie powiedzcie: czy knight został aż tak bardzo ulepszony?? Przecież on został tylko zmieniony! Nie zostały dodane nowe umiejetności tylko zostały zastąpione. Wszystkie runy których mógł używać są teraz atakami. Jedyne gdzie wyrównali tu profesje to było uwalenie magów i to, że obrażenia knighta beda zalezeć od lvl (przynajmniej w niewielkiej mierze).
|
13-06-2007, 18:08 | #1113 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 11 2006
Posty: 64
Stan: Na Emeryturze
Imię: Rubeus Venon
Profesja: Druid
Świat: Luminera
Poziom: 32
|
Koniec dla Mateo!
Ten up-date to porażka dla Mateusza Dragona Wielkiego.
__________________
Max 20kB |
13-06-2007, 18:29 | #1114 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 05 2007
Posty: 107
|
Cytuj:
Ale poza tym zgadzam sie, zastapiono rozne elementy innymi. Jednakze ulepszenie nastapi pod wzgledem exori. Te nowe (exori gran chyba) bedzie zarlo okreslona ilosc many, wiec od pewnego poziomu bedzie go mozna uzyc 2+ razy. To oznacza zwiekszenie skutecznosci knighta, z potworami ktorych nie sposob pokonac bijac je przy uzyciu broni. @Rubeus_Venon I po co taki wielki format liter? Nie oznacza to dla niego tak masakrycznych zmian aby zaprzestal gre, jednak faktycznie bedzie mu trudniej.
__________________
Za dużo mówimy o zmianie świata, a za mało świat zmieniamy. |
|
13-06-2007, 18:29 | #1115 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2006
Lokacja: Bielsko-Biała
Posty: 190
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Selena
Poziom: -0
Skille: Niskie
|
@2up
a w dupie go mam @topic według mnie i tak niewielka ilość graczy będzie grać knightem/pallem na początku może być ich więcej ale potem...
__________________
Cytuj:
Cytuj:
|
||
13-06-2007, 19:11 | #1116 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2007
Wiek: 36
Posty: 78
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: eTER
Poziom: 70+
Poziom mag.: 50
|
Cytuj:
Ale przepraszam dla ciebie liczy się tylko kto więcej, kto mocnej, kto szybciej a ja gram dla przyjemności. Jak mam ochotę idę na OF, Dragland, Guardy, Żulwie, Tomby, Elfy czy cycopolis a jak mi się niechce to siedzę pod DP. Waste prawie zawsze ale gra się bardzo przyjemnie. |
|
13-06-2007, 19:20 | #1117 |
Guest
Posty: n/a
|
Uważam, że dzięki wyrównaniu profesji Tibia stanie się ciekawsza. Wyrównanie profesji doprowadzi do mniejszego PK na światach PVP.
|
13-06-2007, 20:01 | #1118 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 05 2007
Posty: 107
|
x
Cytuj:
Cytuj:
Poza tym waste na dragach zalezy od szczescia. 100lv knight czasem nie uzyje nawet uha na 1 smoka. A z tym hmm to nie wiem co za historia...
__________________
Za dużo mówimy o zmianie świata, a za mało świat zmieniamy. |
||
13-06-2007, 20:11 | #1119 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 05 2007
Posty: 107
|
Cytuj:
__________________
Za dużo mówimy o zmianie świata, a za mało świat zmieniamy. |
|
13-06-2007, 20:16 | #1120 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 12 2005
Lokacja: Gdynia
Wiek: 45
Posty: 175
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Avari Aldaron
Profesja: Elder Druid
Gildia: Eternal Friendship
Świat: Grimera
Poziom: 133
Skille: 23/28
Poziom mag.: 74
|
Po aktualizacji widzimy czarodzieja na 170 poziomie, którego maksymalne obrażenia z runy Sudden Death na demonie będzą wynosiły niemalże 600
Toz to smiechu warte. 170 lvl magiczna postac ma ~75mlvl, skoro przy takim mlvl bedzie sie bilo 600 z sd w pvm to nie wiem jakim cudem da sie po upie zrobic anni. A pvp? Teraz hlvl kina bedzie mozna zabic tylko na jakies extra combo z nowa generacja combo botow. MDW juz sobie tak lajtowo nie poexpi na demcach. redukcja sily czarow na 300+ lvl o prawie polowe - to bedzie bolec. Up wyglada fajnie, choc hlvl postacie - wszystkie niezaleznie od profesji dostana mocno po dupach. Czyzby wracal czas kiedy na hunta bez blokera sie nie dalo chodzic tak by nie miec mega waste. Szkoda tylko ze up faworyzuje boterow - hordy low levelowcow wychodowanych na farmach drutow. 30 lvl z 50 mlvl. Po upie taki nobek bedzie mial sile niemal taka jak dzis 70-80 gracz. Czyzby nadchodzila era mass'nobs pking. |