Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 17-01-2008, 10:48   #1
killOwnTibia
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 01 2008

Posty: 16
Domyślny Koniec z keyloggerami

Witam wszystkich

Na pewno zgodzicie sie ze mna, ze nie jest przyjemna rzecza bycie okradzionym. Czesto mozna na forum przeczytac wypowiedzi osob, ktore stracily postac, ktora tworzyly od dluzszego czasu i ktora byla dla nich wartosciowa. Dzieje sie tak za sprawa keyloggerow, ktorych ostatnimi czasy powstalo duzo, az wymienie: owntibia, Tibia Logger, Tibia Mail i inne tego typu wynalazki. Ich tworcy czerpia korzysci z udostepniania ich za pieniadze innym zlodziejom. Pora chyba zakonczyc ten proceder.

Jestem programista i niedawno w mojej glowie powstal pomysl programu, ktory bedzie potrafil skutecznie zabezpieczyc przed tego typu programami. Oczywiscie najlepszym zabezpieczeniem jest zdrowy rozsadek (czyt. nie otwieranie zadnych podejrzanych plikow), ale powiedzmy sobie szczerze: jestesmy tylko ludzmi i kazdemu moze zdarzyc sie wpadka. Czasem ta wpadka moze byc bardzo kosztowna (np. utrata postaci z high lvl).
Do realizacji mojego pomyslu potrzebuje waszej pomocy. Przesylajcie do mnie znalezione przez was keyloggery. Ja, analizujac sposob ich dzialania, stworze program, ktory bedzie skutecznie zabezpieczal komputer przed keyloggerami. Cos jak FindIt, tyle ze nie bedzie dzialal on "po fakcie", gdy key bedzie juz na kompie, ale bedzie skutecznie zabezpieczal przed przedostaniem sie zlosliwego programu do Waszego systemu.
Juz wkrotce ruszy strona projektu, na ktorej bedzie mozna przesylac znalezione keyloggery.

Licze na Wasz odzew i Wasza pomoc.

pozdrawiam

//edit:
strona gdzie mozna zglaszac znalezione keyloggery juz dziala
killowntibia.ovh.org
dodane zostalo wykrywanie owntibii w wysylanym pliku, wyswietlane sa rowniez informacje o złodzieju.