|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
|
Opcje tematu |
14-05-2008, 10:23 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 34
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
|
a teraz zastanów sie po co wprowadzili ograniczenia lvlowe
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
14-05-2008, 22:14 | #3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 07 2004
Lokacja: Legionowo - Warszawa
Wiek: 34
Posty: 33
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Wiele ich było
Świat: PvP
Poziom: 103
Poziom mag.: 64
|
Wyobraź sobie że taki low level (8-12lv) wytrenuje na monku kolegi 80+ skilla i kupi na allegro, lub będzie miał ze starej postaci SoV'a lub avangera. Update 8.0 miał właśnie temu zapobiec.
|
14-05-2008, 22:45 | #4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: ustka
Posty: 644
Stan: Niegrający
|
skili - nie
skili+lev -tak!
__________________
W blasku mojej zajebistości można piec ciasteczka. |
14-05-2008, 23:05 | #5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 08 2007
Posty: 1,138
|
|
15-05-2008, 17:04 | #6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 03 2008
Lokacja: W dupce
Posty: 93
Stan: Na Emeryturze
Imię: Dizzy Adventurer
Profesja: Paladin
Gildia: Niechcemisie
Świat: Guardia
Poziom: 41
Skille: 71/46
Poziom mag.: 9
|
@autor
Gratz za dobry temat, też od dawna nad tym kombinowałem, tylko że np. taki kina, gdy się napracował to miał dobre skille, a teraz to będzie mus....
__________________
Mam 14 lat. |
15-05-2008, 17:47 | #7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 04 2007
Lokacja: tu i ówdzie
Posty: 19
Stan: Na Emeryturze
Świat: Aldora
|
2x up:
Też sie zgadzam co do tego by wprowadzic bronie od lvl+skill. Np. najt z 75 lvl musial by mieć 80 skill by zadawać pełne obbrażenia z avengera, a jeśli mial by mniej to obrażenia bylyby mniejsze tak samo jak teraz z lvl. Ostatnio edytowany przez filiplol - 15-05-2008 o 17:49. |
15-05-2008, 18:58 | #9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 03 2008
Lokacja: W dupce
Posty: 93
Stan: Na Emeryturze
Imię: Dizzy Adventurer
Profesja: Paladin
Gildia: Niechcemisie
Świat: Guardia
Poziom: 41
Skille: 71/46
Poziom mag.: 9
|
@up
A co, chcesz jechać na łatwiznę? Wiesz jak się kiedyś wkur... Ehkm, ten, zdenerwowałem gdy kiedyś na orci wpieprzył mi się 20+ sorc z magicem swordem. Bardzo dobrze że są ograniczenia
__________________
Mam 14 lat. |
15-05-2008, 19:15 | #10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 02 2008
Lokacja: Żary
Posty: 73
Stan: Niegrający
Imię: Liko Lepo
Profesja: Elder Druid
Gildia: Company of heroes
Świat: Harmonia
Poziom: 40
Poziom mag.: 45
|
Skillowanie to nie wymysl Cipsoftu, wiec raczej nie ma o czym gadac;]
__________________
|
15-05-2008, 21:17 | #11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 10 2005
Lokacja: Silesia Inferior
Posty: 2,162
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xevezq
Profesja: Knight
Gildia: Polish Nobility
Świat: Pacera
Poziom: 166
Skille: 96/90
Poziom mag.: 8
|
No taki 20+ sorc z 14 swordem i sovem w łapie na pewno miał ogromną siłę...
__________________
Cześć. .................................................. .................................................. ...................Dzięki. Cześć.
|
16-05-2008, 11:36 | #12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 12 2007
Lokacja: Płock
Wiek: 19
Posty: 189
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Elder Poskramiacz Katany
Profesja: Rookstayer
Gildia: a bo ja wiem ?! zapomnialem :/
Świat: Harmonia
Poziom: 43
Skille: 21/27
Poziom mag.: :<
|
@up z magic swordem w lapie a i owszem
__________________
Limity sygnatury zostały przekroczone |
16-05-2008, 14:01 | #13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 05 2007
Lokacja: Gorzów Wlkp.
Posty: 868
|
Wg. mnie połączenie skili+levela w ograniczeniach w użyciu broni to dobry pomysł, bo mimo to, że Cip Soft nie przewidywał, że ludzie będą skilowali to już się z tym pogodzili wprowadzając kiedys tam ograniczenia w chmurkach, blood hitach itd.
Dlatego to dobry pomysł, ale musi być dopracowany, bo g... z tego wyjdzie. |
23-05-2008, 15:03 | #15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 07 2005
Wpisy bloga: 1
Posty: 735
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Obsidia
|
A czemu tylko bronie? Od razu wszystkie zbroje na wymagania lvlowe i najlepiej expowiska od lvli też, zróbmy 3d, dźwięk, czary na hotkeyach bez inkatacji i wuala! Mamy kolejny MMORPG 3d których jest 10000 w sieci.
|
23-05-2008, 16:34 | #16 |
Użytkownik Forum
|
@Up
Nie przesadzasz?? Tu nikt o nie mówi o 3D ani o dźwięku... @Topic Moim skromnym zdaniem mogli by coś takiego zrobić, ale tylko w połączeniu z wymaganiem lvl'owym. CipSoft i tak nie będzie wprowadzał takich rzeczy, bo oni gdy tworzyli tę grę nie mieli nawet pojęcia, że gracze wymyślą coś takiego jak skillowanie. Ale nie wiem czy opłaca się wprowadzać tego typu bzdury, bo w końcu zrobi się tego za dużo i z RL Tibi zrobi się OTS! @Down Może masz racje... Nie było by swobody gry. ;/ Ostatnio edytowany przez Shennroon - 23-05-2008 o 16:51. |
23-05-2008, 16:42 | #17 |
Zbanowany
|
A mi się pomysł z skills + lvl nie podoba.
Dlaczego?? Po 1. Pamiętajcie, że tibia to MMORPG. Rozwijamy postać jak chcemy. Dodanie takich ograniczeń zautomatyzowało by grę knightem. Skillowanie, skillowanie, gdzie tu swoboda?? Pozatym wszystkie miejsca do skillowania byłyby zajęte, to dopiero byłaby masakra Po 2. Nienawidzę skillować ;p |