PDA

Pokaż pełną wersje : Pytanie o mieczyki


Takibakikraki
28-08-2004, 13:43
siema, mam pytanie czy można wsadzić w prawą ręke serpent sworda a w lewą bright sworda i żeby walczyc nimi na raz? tak samo z tarczami czy mozna blokowaz z 2 tarczami na raz?


Prosze o odpowiedzi.

Gorcik
28-08-2004, 13:48
Można mieć tylko 1 bron, ale tarcze można mieć 2.

BTW.Przecież nie jesteś barbarzyńcą z Diablo żeby 2 bronie nosić :P

Takibakikraki
28-08-2004, 13:57
kto wie? kto wie? :berserk:

ale zawsze lepiej miec serpenta i brighta niz brighta i dwarvena :)


thx za odpowiedz... + za nią...

Cymcymek
28-08-2004, 13:59
Możesz mieć na sobie broń jednoręczną i tarcze lub dwóreczną broń. Dwie tarcze też możesz mieć, ale to nic nieda będzie się liczyła obrona najlepszej założonej tarczy.
Prosze mnie poprawić jeśli się myle.

Bal Ur
28-08-2004, 14:25
Można walczyć tylko jedną bronią, a pozatym w drugą ręke nie włożysz drugiej broni bo się nie da.
Co do tarczy to tylko jedna jest używana. Dwie nic nie dają.

PS. I żeby tu nikt nie wyjeżdzał z tematami typu liczy się tylko większy def i takie tam. A jeśli już ktoś chce zadać takie pytanie to zapraszam tu i niech się zastanowi:
1) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9718
2) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9709

<edit>
@re down
Jaki przeciwnik? Chyba ci chodziło o poprzednika, tak?

Gangrel
28-08-2004, 15:56
Cymcymek, nie mylisz sie. Nie mozesz mic dwoch broni w rekach a tarcze to tak jak twierdzil moj przeciwnik. Choć, te zasady sa troche nie realistycznie ipowinny byc zminione, ale do tego musial by byc nowy skill.(conajmniej)