Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Broń i przedmioty

Notki

Broń i przedmioty Wszystko o broni i przedmiotach.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 28-08-2004, 13:43   #1
Takibakikraki
Guest
 

Posty: n/a
Pytanie Pytanie o mieczyki

siema, mam pytanie czy można wsadzić w prawą ręke serpent sworda a w lewą bright sworda i żeby walczyc nimi na raz? tak samo z tarczami czy mozna blokowaz z 2 tarczami na raz?


Prosze o odpowiedzi.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 28-08-2004, 13:48   #2
Gorcik
Użytkownik Forum
 
Gorcik's Avatar
 
Data dołączenia: 25 07 2003
Lokacja: Bieruń
Wiek: 35

Posty: 51
Gorcik ma numer GG 6080500
Domyślny

Można mieć tylko 1 bron, ale tarcze można mieć 2.

BTW.Przecież nie jesteś barbarzyńcą z Diablo żeby 2 bronie nosić
__________________
Gorcik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-08-2004, 13:57   #3
Takibakikraki
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

kto wie? kto wie?

ale zawsze lepiej miec serpenta i brighta niz brighta i dwarvena


thx za odpowiedz... + za nią...
  Odpowiedz z Cytatem
stary 28-08-2004, 13:59   #4
Cymcymek
Użytkownik Forum
 
Cymcymek's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2004
Lokacja: Piła
Wiek: 37

Posty: 49
Cymcymek ma numer GG 4020094
Strzałka

Możesz mieć na sobie broń jednoręczną i tarcze lub dwóreczną broń. Dwie tarcze też możesz mieć, ale to nic nieda będzie się liczyła obrona najlepszej założonej tarczy.
Prosze mnie poprawić jeśli się myle.
__________________
[Napis na bramie Piekla]
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
przeze mnie droga w wiekuiste meki,
przeze mnie w naród zatracenia.

Jam dzielo wielkiej, sprawiedliwej reki.
Wzniosla mie z gruntu Potega wszechwlodna,

Madrosc najwyzsza, Milosc pierworodna;
starsze ode mnie twory nie istnieja,
chyba wieczyste - a jam niepozyta!
Ty, który wchodzisz, zegnaj sie z nadzieja..."
Cymcymek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-08-2004, 14:25   #5
Bal Ur
Użytkownik Forum
 
Bal Ur's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004
Lokacja: Głęboka otchłań Ulubiony browar: Żywiec
Wiek: 41

Posty: 77
Bal Ur ma numer GG którego nie poznasz.
Cool

Można walczyć tylko jedną bronią, a pozatym w drugą ręke nie włożysz drugiej broni bo się nie da.
Co do tarczy to tylko jedna jest używana. Dwie nic nie dają.

PS. I żeby tu nikt nie wyjeżdzał z tematami typu liczy się tylko większy def i takie tam. A jeśli już ktoś chce zadać takie pytanie to zapraszam tu i niech się zastanowi:
1) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9718
2) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9709

<edit>
@re down
Jaki przeciwnik? Chyba ci chodziło o poprzednika, tak?
__________________
Wolność to nie tylko słowo, to styl życia.

Ostatnio edytowany przez Bal Ur - 28-08-2004 o 16:01.
Bal Ur jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-08-2004, 15:56   #6
Gangrel
Fallen Angel
 
Gangrel's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2004
Lokacja: At the end of Rainbow.
Wiek: 36

Posty: 3,001
Stan: Na Emeryturze
Imię: Va'esse
Profesja: Elite Knight
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Poziom: 48
Gangrel ma numer GG 1366254 Gangrel ma login Tlenu gangrel_6@tlen.pl
Domyślny

Cymcymek, nie mylisz sie. Nie mozesz mic dwoch broni w rekach a tarcze to tak jak twierdzil moj przeciwnik. Choć, te zasady sa troche nie realistycznie ipowinny byc zminione, ale do tego musial by byc nowy skill.(conajmniej)
Gangrel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:00.


Powered by vBulletin 3