MayGyver
31-08-2004, 16:38
jako ze wiele osob, ktore zaczynaj przygode z tibia ma problem z wyborem swiata
chcialbym zalozyc temat, w ktorym moznaby przedstawic krotka chrakterystyka kazdego ze swiatow tibii
w zwiazku z tym prosze nie pisac tematow typu zgadzam sie z toba albo masz racje
tylko opis swiata
przykladowe ceny
czy duzo pk, jak sie gra, jak z najbardziej popularnymi expowiskami i tym podobne sprawy
czy duzo power abuserow - graczy wykorzystujcych swoj wyoki lvl do wywierania nacisku na innych graczy
i czy duzo polakow oraz czy duzo noobow
jako ze ostatnio uczestnicze w zyciu na infernie to pozwole sobie po krotce przedstawic chrakterystyke tego swiata
nazwa INFERNA
powstal w czerwcy 2004
typ PvP-enforced
lokalizacja Nimcy
powstal jako swiat dla graczy, ktorzy nie chca byc ograniczeni iloscia zabitych graczy
- brak blessingow i AOLi
- za zabicie innych graczy mozna dostac exp
- brak czaszek oraz banow za wielokrotne zabijanie innych
- stosunkowo nowy swiat wiec najwyzsze lvle nie sa zbyt wysokie (60)
- ceny dosc wysokie - Fire Sword ok 20k, runy w normalnych cenach HMM 1k UH 2,5k SD 4,5k
- duzo PK jako ze nie ma systemu czaszek
- malo osob gra, nigdy nie ma problemow z zalogowaniem sie (max graczy jaki byl to 580)
- expowiska zazwyczaj puste, w kopalniach nie ma problemow ze znalezieniem dla siebie odpowiedniego miejsca, ghost land tez zazwyczaj pusty, na POH teraz malo kto chodzi, ogolnie mozna szybko nabic lvl
- lepiej nie zostawac afk bo mozna zostac zabitym i to bardzo szybko
- mala ilosc noobow, jak ci ktos podpadnie wystarczy go zabic
- polakow umierkowana ilosc, mniej niz na Danubii
- bardzo tanie domki
historia
zaraz po powstaniu swiata zorganizowana zostala gildia lost action heroes
praktycznie przez poltora miesiaca dyktowala ona warunki na swiecie, jednak bez zbytniego pkowania
po tym okresie nastapil rozlam w jej szeregach i czesc ludzi stworzyla wlasna gildie
wybuchla miedzy nimi wojna w ktorej braly udzial takze inne gildie - zaznaczam ze walczyli tylko miedzy soba i malo bylo ofiar wsrod ludnosci cywilnej
w obecnej chwili wojna sie zakonczyla, do konca nie wiem kto wygral ale panuje znosny spokoj
wysokie lvle wciaz pracuja na swoja potege i expuja z dala od glownych skupisk graczy facc
polecam osobom doswiadczonym i srednio zaawansowanym
tym ktorzy chca grac pierwszy raz stanowczo odradzam
chcialbym zalozyc temat, w ktorym moznaby przedstawic krotka chrakterystyka kazdego ze swiatow tibii
w zwiazku z tym prosze nie pisac tematow typu zgadzam sie z toba albo masz racje
tylko opis swiata
przykladowe ceny
czy duzo pk, jak sie gra, jak z najbardziej popularnymi expowiskami i tym podobne sprawy
czy duzo power abuserow - graczy wykorzystujcych swoj wyoki lvl do wywierania nacisku na innych graczy
i czy duzo polakow oraz czy duzo noobow
jako ze ostatnio uczestnicze w zyciu na infernie to pozwole sobie po krotce przedstawic chrakterystyke tego swiata
nazwa INFERNA
powstal w czerwcy 2004
typ PvP-enforced
lokalizacja Nimcy
powstal jako swiat dla graczy, ktorzy nie chca byc ograniczeni iloscia zabitych graczy
- brak blessingow i AOLi
- za zabicie innych graczy mozna dostac exp
- brak czaszek oraz banow za wielokrotne zabijanie innych
- stosunkowo nowy swiat wiec najwyzsze lvle nie sa zbyt wysokie (60)
- ceny dosc wysokie - Fire Sword ok 20k, runy w normalnych cenach HMM 1k UH 2,5k SD 4,5k
- duzo PK jako ze nie ma systemu czaszek
- malo osob gra, nigdy nie ma problemow z zalogowaniem sie (max graczy jaki byl to 580)
- expowiska zazwyczaj puste, w kopalniach nie ma problemow ze znalezieniem dla siebie odpowiedniego miejsca, ghost land tez zazwyczaj pusty, na POH teraz malo kto chodzi, ogolnie mozna szybko nabic lvl
- lepiej nie zostawac afk bo mozna zostac zabitym i to bardzo szybko
- mala ilosc noobow, jak ci ktos podpadnie wystarczy go zabic
- polakow umierkowana ilosc, mniej niz na Danubii
- bardzo tanie domki
historia
zaraz po powstaniu swiata zorganizowana zostala gildia lost action heroes
praktycznie przez poltora miesiaca dyktowala ona warunki na swiecie, jednak bez zbytniego pkowania
po tym okresie nastapil rozlam w jej szeregach i czesc ludzi stworzyla wlasna gildie
wybuchla miedzy nimi wojna w ktorej braly udzial takze inne gildie - zaznaczam ze walczyli tylko miedzy soba i malo bylo ofiar wsrod ludnosci cywilnej
w obecnej chwili wojna sie zakonczyla, do konca nie wiem kto wygral ale panuje znosny spokoj
wysokie lvle wciaz pracuja na swoja potege i expuja z dala od glownych skupisk graczy facc
polecam osobom doswiadczonym i srednio zaawansowanym
tym ktorzy chca grac pierwszy raz stanowczo odradzam