Pokaż pełną wersje : Jak skilować
Witam drogich użytkowników tego forum. Jestem nowy w świecie Tibii, niedawno
wyszedłem z Rookgaard'u i za namową mojego kolegi wybrałem paladyna(twierdzi
że to najlepsza profesja w tej grze). Niestety on gra na serwerze pvp, a ja na non-pvp i tu jest mój problem; kolega mi mówi że skiluje na monku, ale ja nie mogę bo sami wiecie dlaczego, chciałbym abyście mi podpowiedzieli jak, czym, z czym, na czym i gdzie skilować. Odpowiedzi na resztę pytań czyli m.in. do jakiego 'distance fight' wyskilować postać oraz jak i gdzie najlepiej expić znam.
Z góry dziękuje za podpowiedzi. :)
.Ghandar
08-05-2007, 23:46
w AB na trollach. klucz 50 gp, wypadają speary. skilluj do ~45/50. a co do expa poszukaj na forum, bo dużo tego się przewinęło. ja doradzę dwarfy i roty.
Idziesz na folde z powiedzmy, hmm... 5 włóczniami i bijesz trolle na -1 i -2 . Skillujesz do 50 . Na 13 lvl robisz strzały podczas treningu . Jak ci się znudzi skillowanie idziesz na Ghostland .
kolega Ci nieźle doradził...
@topic
najlepiej na zsummonowanym monku/ghoulu, a jak nie to trolle pod ab..
@up
Napisał przecież, że to non-pvp.
@topic
Trolle pod AB, ewentualnie gobliny.
Dziękuje za wszystkie dobre rady, może kiedyś wbije tak upragniony przez wielu 100 lvl(lubie sobie pomarzyć czasami :p ). Wczoraj zaczołem skilowanie na trolach w Ab'Dendriel. Wbilem 24 skila nawet idzie, tylko z kasą cienko, ale może na tym lvl co mój to normalne :). Jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc.
BartSimpsons
09-05-2007, 19:14
O kase sie teraz nie martw. :)
Skille sa najwazniejsze..
Skilluj na trolach do max 50.
(Mozesz tez skillowac na rotwormach tylko ze nie beda wypadac speary ;<. )
Potem dobij lvl'e uzbieraj kasy, kup lepsze eq i lec na slimy.
A gdzie znajdziesz slimy to tak ;) :
* Swamps obok Venore.. tylko uwazaj zebys sie nei wbil na jakies powazniejsze respy ;).
* Obok Thais na Troll Mount