Wux
05-06-2007, 00:54
Ponieważ nie znalazłem takiego tematu więc postanowiłem go założyć. Zacznę więc od własnego pomysłu, a więc zaczynam:
~~~~~~~~SAND QUEST~~~~~~~~
1.W pierwszej kolejności tego questa należy zdobyć kilka potrzebnych itemków:
*Na samym początku musimy udać się do pod ziemi Kazordoon, by zdobyć Jewel of dungeon, po drodze będziemy musieli stoczyć walkę z kilkoma stworami (tzn: Basiliski, Dwarf Guardy, Dwarf Geomancery, Slimey i Dwarf Soldiery)
*Następnie musimy udać się do Gloomy forest(mroczna puszcza) by zdobyć Jewel of gloom , i tu nie będzie łatwo zdobyć ten klejnot ponieważ strzec go będą różne kreatury(tzn: Hipogryfy, Chimery, Harpie, Dancer Bonesy, Enty, Dark Unicorny, Baty, Vampiry i Nightmary)
2.Gdy już mamy potrzebne itemy możemy przejść do głównego celu tego questa.
*Musimy udać się na pustynie koło Ankrahmun, tam znajduje się sekretna dziura, wchodzimy do środka, następnie musimy iść cały czas prosto w kierunku bramki lvl'owej(quest jest od 65 lvla), przechodzimy przez bramkę, i idziemy w kierunku świecącej płytki podłogowej. Przy płytce podłogowej znajdują się dwa stoliki tam kładziemy nasze klejnoty, które zdobyliśmy wcześniej, następnie ciągniemy za dźwignię i przenosimy się do innego pomieszczenia(do questu może przystąpić max 5 osób, 6 osobie dźwignia nie zadziała). Idąc prost dochodzimy do drzwi, a za drzwiami znajduje się kilka potworów(tzn: Manticory, Scorpiony i Mumie). Gdy pokonamy potwory idziemy po schodach do góry, czekają tam na nas Trojany i Mystic Titany. Gdy pokonamy te kreatury idziemy korytarzem prost, po drodze napotkujemy tylko kilka Thunder Hawków. Na końcu korytarza jest teleport, po przejściu przez portal czeka na nas 5 Phoenixów do pokonania na raz. Gdy zabijemy Phoenixy grzebiemy w ich zwłokach, w jednym z nich znajduje się Fire key, nim możemy otworzyć drzwi, które prowadzą do komnaty z nagrodami.
3.Nagrody są następujące:
-Crusader Helmet+Golden Armor+Stone Skin Amulet+ 50 Power Bolt
i do wyboru:
-Djinn Blade/Crystal Mace/Phoenix Shield
Czekam na inne propozycje waszych questów :)
PS: Podaje exp wymyślonych przezemnie potworów:
1.Hipogryf
HP: 750
Exp: 530
Odporność: energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych
Specjalizacja: leczy się, używa haste
Czy ucieka: na red Hp
Walka: w zwarciu
Loot: Chain Armor, Plate Armor, Griffin Shield(rzadko), Time ring(rzadko), Platinum Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), 0-45gp
Opis: hipogryfy poruszają się strasznie szybko, w dodatku mają niesamowicie silny atak, dzięki czeku bardzo trudno je pokonać.
2.Chimaera
HP: 1200
Exp: 820
Odporność: ogień, trucizna
Specjalizacja: leczy się, zatrówa, paraliżuje
Czy ucieka: nie
Walka: magią(Poisonbomb, Envenom), w zwarciu
Loot: Dragon Hammer(rzadko), Brass Armor, Brass Legs, Crystal ring, Wand of Plague(rzadko), Dragon ham(0-2), 0-90gp
Opis: chimera to dwugłowy, latający jaszczur(dość podobny do smoka). Wydziela kwas który utrudnia uciekanie, lecz najstraszniejszy jest jej atak z bliska.
3.Ent
HP: 755
Exp: 415
Odporność: Trucizna
Specjalizacja: paraliżuje
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu
Loot: Leather Armor, Studded Shield, Protection Amulet, Power ring, white Mushroom(0-5), 0-40gp
Opis: enty to prechistoryczni strażnicy lasu. Nie są łatwymi przeciwnikami ponieważ dzięki paraliżowi, bardzo ciężko jest przed nimi uciekać.
4.Thunder Hawk
HP: 340
Exp: 185
Odporność: Energia
Specjalizacja: widzi niewidzialnych
Czy ucieka: nie
Walka: magią(Energy Field), w zwarciu
Loot: Longsword, Spike Sword(rzadko), Plate Shield, Crystal Necklace, Wand of Vortex(rzadko), 0-25gp
Opis: Thunder Hawk jest olbrzymim jastrzębiem, który może twożyć pole energi.
5.Manticore
HP: 740
Exp: 435
Odporność: trucizna
Specjalizacja: leczy się, zatruwa
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu
Loot: Longsword, Legion Helmet, Steel Helmet, Crystal Necklace, Garlic Necklace(rzadko), 0-44gp
Opis: dziwny stwór(pół lew, pół skorpion) strzegące pradawnych świątyń znajdujących się pod piaskami pustyń.
6.Trojan
HP: 140
Exp: 95
Odporność: Brak
Specjalizacja: brak
Czy ucieka: na red HP
Walka: w zwarciu, na dystans(Spear)
Loot: Spear(0-1), Sword, Brass Armor(rzadko), Brass Helmet, Sandals, 0-27gp
Opis: trojan to dobrze wyszkolony piechur, który pomaga mitycznym tytaną w obronie ich skarbów.
7.Dancer Bones
HP: 170
Exp: 150
Odporność: brak
Specjalizacja: brak
Czy ucieka: na red HP
Walka: magią(SD)
Loot: Staff, Combat Knife, Doublet, Wolf Tooth Chain, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko), 0-20gp
Opis:tancerz kości jest nieumarłym magiem, przeklętym przez rasę ludzką. W zwarciu nie powinien zadawać mocnych udeżeń, lecz dosyć dobrze używa swojej magi.
8.Mystic Titan
HP: 2200
Exp: 1900
Odporność: energia, ogień, trucizna
Specjalizacja: leczy się, widzi niewidzialnych
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, magią(HMM)
Loot: Moonlight Rod(rzadko), Scimitar, Spike Sword(rzadko), Plate Armor(rzadko), Royal Helmet(bardzo rzadko), Guardian Shield(rzadko), Plate Legs, Sandals, Strange Talisman, Sword ring(rzadko), 0-85gp
Opis: potężny tytan strzegący tajemniczych skarbów. Oprucz znakomitych zdolnośći walki mieczem, używa również magi piorunów.
9.Dark Unicorn
HP: 1620
Exp: 880
Odporność: trucizna, paraliż
Specjalizacja: paraliżuje,
Czy ucieka: na red HP
Walka: w zwarciu
Loot: Strange Helmet, Dark Shield, Stone Skin Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), Doublet, Red Robe(bardzo rzadko)
Opis: ciemne jednorożce są przeklętą rasą, która sprzeniewieżyła się swoim sprzymieżeńcą ludzią, od tamtej chwili obydwie rasy są wrogami.
10.Basilisk
HP: 650
Exp: 415
Odporność: trucizna, paraliż
Specjalizacja: paraliż(obszarowy), zatruwa, Summonuje węże
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, na dystans(pluje trucizną)
Loot: Poison Dagger, Dark Helmet, Ancient Shield(rzadko), Crocodile Boots, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko)
Opis: władcy węży, bazyliszki to ogromne gady kryjące się gdzieś w podziemiach Kazordoonu strzegą swojego władcy, który jako jedyny wie jak zdobyć Dragon Scale Legs.
11.Phoenix
HP: 5100
Exp: 3400
Odporność: trucizna, ogień, energia, paraliż
Specjalizacja: leczy się
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, magią ognia(GFB, Fire Beam)
Loot: Fire Sword(rzadko), Burst Arrow(5-10), Crown Helmet(rzadko), Phoenix Shield(bardzo rzadko), Elven Amulet(rzadko), Red Gem
Opis: Bardzo potężny potwór, jego ogień topi nawet najtwardsze zbroje. Legenda głosi że gdy go się zabije za kilka minut odradza się na nowo.
~~~~~~~~SAND QUEST~~~~~~~~
1.W pierwszej kolejności tego questa należy zdobyć kilka potrzebnych itemków:
*Na samym początku musimy udać się do pod ziemi Kazordoon, by zdobyć Jewel of dungeon, po drodze będziemy musieli stoczyć walkę z kilkoma stworami (tzn: Basiliski, Dwarf Guardy, Dwarf Geomancery, Slimey i Dwarf Soldiery)
*Następnie musimy udać się do Gloomy forest(mroczna puszcza) by zdobyć Jewel of gloom , i tu nie będzie łatwo zdobyć ten klejnot ponieważ strzec go będą różne kreatury(tzn: Hipogryfy, Chimery, Harpie, Dancer Bonesy, Enty, Dark Unicorny, Baty, Vampiry i Nightmary)
2.Gdy już mamy potrzebne itemy możemy przejść do głównego celu tego questa.
*Musimy udać się na pustynie koło Ankrahmun, tam znajduje się sekretna dziura, wchodzimy do środka, następnie musimy iść cały czas prosto w kierunku bramki lvl'owej(quest jest od 65 lvla), przechodzimy przez bramkę, i idziemy w kierunku świecącej płytki podłogowej. Przy płytce podłogowej znajdują się dwa stoliki tam kładziemy nasze klejnoty, które zdobyliśmy wcześniej, następnie ciągniemy za dźwignię i przenosimy się do innego pomieszczenia(do questu może przystąpić max 5 osób, 6 osobie dźwignia nie zadziała). Idąc prost dochodzimy do drzwi, a za drzwiami znajduje się kilka potworów(tzn: Manticory, Scorpiony i Mumie). Gdy pokonamy potwory idziemy po schodach do góry, czekają tam na nas Trojany i Mystic Titany. Gdy pokonamy te kreatury idziemy korytarzem prost, po drodze napotkujemy tylko kilka Thunder Hawków. Na końcu korytarza jest teleport, po przejściu przez portal czeka na nas 5 Phoenixów do pokonania na raz. Gdy zabijemy Phoenixy grzebiemy w ich zwłokach, w jednym z nich znajduje się Fire key, nim możemy otworzyć drzwi, które prowadzą do komnaty z nagrodami.
3.Nagrody są następujące:
-Crusader Helmet+Golden Armor+Stone Skin Amulet+ 50 Power Bolt
i do wyboru:
-Djinn Blade/Crystal Mace/Phoenix Shield
Czekam na inne propozycje waszych questów :)
PS: Podaje exp wymyślonych przezemnie potworów:
1.Hipogryf
HP: 750
Exp: 530
Odporność: energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych
Specjalizacja: leczy się, używa haste
Czy ucieka: na red Hp
Walka: w zwarciu
Loot: Chain Armor, Plate Armor, Griffin Shield(rzadko), Time ring(rzadko), Platinum Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), 0-45gp
Opis: hipogryfy poruszają się strasznie szybko, w dodatku mają niesamowicie silny atak, dzięki czeku bardzo trudno je pokonać.
2.Chimaera
HP: 1200
Exp: 820
Odporność: ogień, trucizna
Specjalizacja: leczy się, zatrówa, paraliżuje
Czy ucieka: nie
Walka: magią(Poisonbomb, Envenom), w zwarciu
Loot: Dragon Hammer(rzadko), Brass Armor, Brass Legs, Crystal ring, Wand of Plague(rzadko), Dragon ham(0-2), 0-90gp
Opis: chimera to dwugłowy, latający jaszczur(dość podobny do smoka). Wydziela kwas który utrudnia uciekanie, lecz najstraszniejszy jest jej atak z bliska.
3.Ent
HP: 755
Exp: 415
Odporność: Trucizna
Specjalizacja: paraliżuje
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu
Loot: Leather Armor, Studded Shield, Protection Amulet, Power ring, white Mushroom(0-5), 0-40gp
Opis: enty to prechistoryczni strażnicy lasu. Nie są łatwymi przeciwnikami ponieważ dzięki paraliżowi, bardzo ciężko jest przed nimi uciekać.
4.Thunder Hawk
HP: 340
Exp: 185
Odporność: Energia
Specjalizacja: widzi niewidzialnych
Czy ucieka: nie
Walka: magią(Energy Field), w zwarciu
Loot: Longsword, Spike Sword(rzadko), Plate Shield, Crystal Necklace, Wand of Vortex(rzadko), 0-25gp
Opis: Thunder Hawk jest olbrzymim jastrzębiem, który może twożyć pole energi.
5.Manticore
HP: 740
Exp: 435
Odporność: trucizna
Specjalizacja: leczy się, zatruwa
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu
Loot: Longsword, Legion Helmet, Steel Helmet, Crystal Necklace, Garlic Necklace(rzadko), 0-44gp
Opis: dziwny stwór(pół lew, pół skorpion) strzegące pradawnych świątyń znajdujących się pod piaskami pustyń.
6.Trojan
HP: 140
Exp: 95
Odporność: Brak
Specjalizacja: brak
Czy ucieka: na red HP
Walka: w zwarciu, na dystans(Spear)
Loot: Spear(0-1), Sword, Brass Armor(rzadko), Brass Helmet, Sandals, 0-27gp
Opis: trojan to dobrze wyszkolony piechur, który pomaga mitycznym tytaną w obronie ich skarbów.
7.Dancer Bones
HP: 170
Exp: 150
Odporność: brak
Specjalizacja: brak
Czy ucieka: na red HP
Walka: magią(SD)
Loot: Staff, Combat Knife, Doublet, Wolf Tooth Chain, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko), 0-20gp
Opis:tancerz kości jest nieumarłym magiem, przeklętym przez rasę ludzką. W zwarciu nie powinien zadawać mocnych udeżeń, lecz dosyć dobrze używa swojej magi.
8.Mystic Titan
HP: 2200
Exp: 1900
Odporność: energia, ogień, trucizna
Specjalizacja: leczy się, widzi niewidzialnych
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, magią(HMM)
Loot: Moonlight Rod(rzadko), Scimitar, Spike Sword(rzadko), Plate Armor(rzadko), Royal Helmet(bardzo rzadko), Guardian Shield(rzadko), Plate Legs, Sandals, Strange Talisman, Sword ring(rzadko), 0-85gp
Opis: potężny tytan strzegący tajemniczych skarbów. Oprucz znakomitych zdolnośći walki mieczem, używa również magi piorunów.
9.Dark Unicorn
HP: 1620
Exp: 880
Odporność: trucizna, paraliż
Specjalizacja: paraliżuje,
Czy ucieka: na red HP
Walka: w zwarciu
Loot: Strange Helmet, Dark Shield, Stone Skin Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), Doublet, Red Robe(bardzo rzadko)
Opis: ciemne jednorożce są przeklętą rasą, która sprzeniewieżyła się swoim sprzymieżeńcą ludzią, od tamtej chwili obydwie rasy są wrogami.
10.Basilisk
HP: 650
Exp: 415
Odporność: trucizna, paraliż
Specjalizacja: paraliż(obszarowy), zatruwa, Summonuje węże
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, na dystans(pluje trucizną)
Loot: Poison Dagger, Dark Helmet, Ancient Shield(rzadko), Crocodile Boots, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko)
Opis: władcy węży, bazyliszki to ogromne gady kryjące się gdzieś w podziemiach Kazordoonu strzegą swojego władcy, który jako jedyny wie jak zdobyć Dragon Scale Legs.
11.Phoenix
HP: 5100
Exp: 3400
Odporność: trucizna, ogień, energia, paraliż
Specjalizacja: leczy się
Czy ucieka: nie
Walka: w zwarciu, magią ognia(GFB, Fire Beam)
Loot: Fire Sword(rzadko), Burst Arrow(5-10), Crown Helmet(rzadko), Phoenix Shield(bardzo rzadko), Elven Amulet(rzadko), Red Gem
Opis: Bardzo potężny potwór, jego ogień topi nawet najtwardsze zbroje. Legenda głosi że gdy go się zabije za kilka minut odradza się na nowo.