|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 12 2006
Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
|
![]() Ponieważ nie znalazłem takiego tematu więc postanowiłem go założyć. Zacznę więc od własnego pomysłu, a więc zaczynam:
~~~~~~~~SAND QUEST~~~~~~~~ 1.W pierwszej kolejności tego questa należy zdobyć kilka potrzebnych itemków: *Na samym początku musimy udać się do pod ziemi Kazordoon, by zdobyć Jewel of dungeon, po drodze będziemy musieli stoczyć walkę z kilkoma stworami (tzn: Basiliski, Dwarf Guardy, Dwarf Geomancery, Slimey i Dwarf Soldiery) *Następnie musimy udać się do Gloomy forest(mroczna puszcza) by zdobyć Jewel of gloom , i tu nie będzie łatwo zdobyć ten klejnot ponieważ strzec go będą różne kreatury(tzn: Hipogryfy, Chimery, Harpie, Dancer Bonesy, Enty, Dark Unicorny, Baty, Vampiry i Nightmary) 2.Gdy już mamy potrzebne itemy możemy przejść do głównego celu tego questa. *Musimy udać się na pustynie koło Ankrahmun, tam znajduje się sekretna dziura, wchodzimy do środka, następnie musimy iść cały czas prosto w kierunku bramki lvl'owej(quest jest od 65 lvla), przechodzimy przez bramkę, i idziemy w kierunku świecącej płytki podłogowej. Przy płytce podłogowej znajdują się dwa stoliki tam kładziemy nasze klejnoty, które zdobyliśmy wcześniej, następnie ciągniemy za dźwignię i przenosimy się do innego pomieszczenia(do questu może przystąpić max 5 osób, 6 osobie dźwignia nie zadziała). Idąc prost dochodzimy do drzwi, a za drzwiami znajduje się kilka potworów(tzn: Manticory, Scorpiony i Mumie). Gdy pokonamy potwory idziemy po schodach do góry, czekają tam na nas Trojany i Mystic Titany. Gdy pokonamy te kreatury idziemy korytarzem prost, po drodze napotkujemy tylko kilka Thunder Hawków. Na końcu korytarza jest teleport, po przejściu przez portal czeka na nas 5 Phoenixów do pokonania na raz. Gdy zabijemy Phoenixy grzebiemy w ich zwłokach, w jednym z nich znajduje się Fire key, nim możemy otworzyć drzwi, które prowadzą do komnaty z nagrodami. 3.Nagrody są następujące: -Crusader Helmet+Golden Armor+Stone Skin Amulet+ 50 Power Bolt i do wyboru: -Djinn Blade/Crystal Mace/Phoenix Shield Czekam na inne propozycje waszych questów ![]() PS: Podaje exp wymyślonych przezemnie potworów: 1.Hipogryf HP: 750 Exp: 530 Odporność: energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych Specjalizacja: leczy się, używa haste Czy ucieka: na red Hp Walka: w zwarciu Loot: Chain Armor, Plate Armor, Griffin Shield(rzadko), Time ring(rzadko), Platinum Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), 0-45gp Opis: hipogryfy poruszają się strasznie szybko, w dodatku mają niesamowicie silny atak, dzięki czeku bardzo trudno je pokonać. 2.Chimaera HP: 1200 Exp: 820 Odporność: ogień, trucizna Specjalizacja: leczy się, zatrówa, paraliżuje Czy ucieka: nie Walka: magią(Poisonbomb, Envenom), w zwarciu Loot: Dragon Hammer(rzadko), Brass Armor, Brass Legs, Crystal ring, Wand of Plague(rzadko), Dragon ham(0-2), 0-90gp Opis: chimera to dwugłowy, latający jaszczur(dość podobny do smoka). Wydziela kwas który utrudnia uciekanie, lecz najstraszniejszy jest jej atak z bliska. 3.Ent HP: 755 Exp: 415 Odporność: Trucizna Specjalizacja: paraliżuje Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu Loot: Leather Armor, Studded Shield, Protection Amulet, Power ring, white Mushroom(0-5), 0-40gp Opis: enty to prechistoryczni strażnicy lasu. Nie są łatwymi przeciwnikami ponieważ dzięki paraliżowi, bardzo ciężko jest przed nimi uciekać. 4.Thunder Hawk HP: 340 Exp: 185 Odporność: Energia Specjalizacja: widzi niewidzialnych Czy ucieka: nie Walka: magią(Energy Field), w zwarciu Loot: Longsword, Spike Sword(rzadko), Plate Shield, Crystal Necklace, Wand of Vortex(rzadko), 0-25gp Opis: Thunder Hawk jest olbrzymim jastrzębiem, który może twożyć pole energi. 5.Manticore HP: 740 Exp: 435 Odporność: trucizna Specjalizacja: leczy się, zatruwa Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu Loot: Longsword, Legion Helmet, Steel Helmet, Crystal Necklace, Garlic Necklace(rzadko), 0-44gp Opis: dziwny stwór(pół lew, pół skorpion) strzegące pradawnych świątyń znajdujących się pod piaskami pustyń. 6.Trojan HP: 140 Exp: 95 Odporność: Brak Specjalizacja: brak Czy ucieka: na red HP Walka: w zwarciu, na dystans(Spear) Loot: Spear(0-1), Sword, Brass Armor(rzadko), Brass Helmet, Sandals, 0-27gp Opis: trojan to dobrze wyszkolony piechur, który pomaga mitycznym tytaną w obronie ich skarbów. 7.Dancer Bones HP: 170 Exp: 150 Odporność: brak Specjalizacja: brak Czy ucieka: na red HP Walka: magią(SD) Loot: Staff, Combat Knife, Doublet, Wolf Tooth Chain, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko), 0-20gp Opis:tancerz kości jest nieumarłym magiem, przeklętym przez rasę ludzką. W zwarciu nie powinien zadawać mocnych udeżeń, lecz dosyć dobrze używa swojej magi. 8.Mystic Titan HP: 2200 Exp: 1900 Odporność: energia, ogień, trucizna Specjalizacja: leczy się, widzi niewidzialnych Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, magią(HMM) Loot: Moonlight Rod(rzadko), Scimitar, Spike Sword(rzadko), Plate Armor(rzadko), Royal Helmet(bardzo rzadko), Guardian Shield(rzadko), Plate Legs, Sandals, Strange Talisman, Sword ring(rzadko), 0-85gp Opis: potężny tytan strzegący tajemniczych skarbów. Oprucz znakomitych zdolnośći walki mieczem, używa również magi piorunów. 9.Dark Unicorn HP: 1620 Exp: 880 Odporność: trucizna, paraliż Specjalizacja: paraliżuje, Czy ucieka: na red HP Walka: w zwarciu Loot: Strange Helmet, Dark Shield, Stone Skin Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), Doublet, Red Robe(bardzo rzadko) Opis: ciemne jednorożce są przeklętą rasą, która sprzeniewieżyła się swoim sprzymieżeńcą ludzią, od tamtej chwili obydwie rasy są wrogami. 10.Basilisk HP: 650 Exp: 415 Odporność: trucizna, paraliż Specjalizacja: paraliż(obszarowy), zatruwa, Summonuje węże Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, na dystans(pluje trucizną) Loot: Poison Dagger, Dark Helmet, Ancient Shield(rzadko), Crocodile Boots, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko) Opis: władcy węży, bazyliszki to ogromne gady kryjące się gdzieś w podziemiach Kazordoonu strzegą swojego władcy, który jako jedyny wie jak zdobyć Dragon Scale Legs. 11.Phoenix HP: 5100 Exp: 3400 Odporność: trucizna, ogień, energia, paraliż Specjalizacja: leczy się Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, magią ognia(GFB, Fire Beam) Loot: Fire Sword(rzadko), Burst Arrow(5-10), Crown Helmet(rzadko), Phoenix Shield(bardzo rzadko), Elven Amulet(rzadko), Red Gem Opis: Bardzo potężny potwór, jego ogień topi nawet najtwardsze zbroje. Legenda głosi że gdy go się zabije za kilka minut odradza się na nowo. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 04 2006
Lokacja: Trumna
Posty: 491
Stan: Niegrający
Imię: Nijak
Świat: Ni
Poziom: 1
Skille: 99/99
Poziom mag.: 1
![]() |
![]() Ten twój "quest" nie ma rąk ani nóg. Skąd my się dowiadujemy o nim? Kto go nam zleca? Jak on się ma do historii i świata Tibijskiego?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zbanowany
Data dołączenia: 25 02 2005
Lokacja: Radwanice
Wiek: 33
Posty: 219
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Eternia
Poziom: 53+
![]() ![]() |
![]() Niedługo będzie temat - "Wymyślamy nową fabułę tibii !!"
@autor tematu - Quest powinien zaczynać się od jakiejś gadki z NPC. - Za dobre nagrody z questa. - Za słaby loot z Twoich wymyślonych potworów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
|
![]() Master Excalibur Quest (żeby nie mylić z excalibuGiem!)
Nagrody: Blessed Shield, Demon Legs, Excalibur of Destiny lub Arcane Staff, Great Shield, Dragon Scale Legs (znikają po trzech dobach) Opis i wykonanie: Podchodzimy do NPC Luiza's Grandma i mówimy: my: hi ona: oh! hello "nick" my: quest ona: I have the excalibur of destiny from quest. my: excalibur ona: Excalibur of Destiny. Do you want teleport to the quest? my: yes I jesteśmy w Maze of Death. Musimy przeciskać się między wielkimi formami skalnymi i od czasu do czasu spotkamy nieumarłe potworki. Gdy dojdziemy trochę dalej napotkamy: Witche, Hipogryfy, Enty, Gryfy, Giant Raty, Charmed Raty, Desert Snake'i, Nocne Elfy, Giant Slime'y, Poison Skeleton, Centaury... Z Hipogryfów wylootujemy: Hipogryf Wing, 0-6 Meat, 0-3 Worms, 0-2 Spider Meat, Plate Armor, Knight Armor (rzadko); z Entów: Tropical Fruit, Tropical Flower, Coloured Mushroom, Noble Mushroom, Staff of Nature (rzadko), Staff of Mud (bardzo rzadko); z Gryfów to co z Hipogryfów prócz knight armora i plate armor rzadko; z giant ratów: Cheese, Moldy Cheese, 0-10 gp, 0-6 Rat Meat; z Charmed Ratów: Blue Robe, Golden Armor, Crown Shield, Crystal Legs, Legs of Enchanter, 0-100gp, Air Talisman, Earth Talisman, Demon Shield (rzadko), MPA (rzadko), gdyż jest to rat o doświadczeniu demona; z Desert Snake'ów wylootujemy Honeycomb, Dead Rat, Sword (rzadko); z nocnych elfów: Bow, 0-12 Arrows, 0-6 Poison Arrows 0-2 Burst Arrows, Fire Bow, Amazon Bow, 0-3 Amazon Spear, 0-3 Nature Arrows; z Poison Skeletonów: 0-20gp, Poison Mace, Nature Axe, Vial of Slime, Poison Field, Brass Rod; a z Centaurów: 0-10gp, Amazon Spear, Lunar Sword, 0-6 Spider Meat, 0-12 Meat. Gdy je zabijemy mamy do wyboru dwie tury nagród. Może i w drugiej jest więcej, ale nie opłaca się gdyż DSL'e znikają po 3 dobach. Z powodu brania częściej nagród: Blessed Shield, Demon Legs, Excalibur of Destiny, quest został nazwany Master Excalibur Quest...
__________________
![]() Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zbanowany
Data dołączenia: 13 05 2007
Posty: 124
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 04 2006
Lokacja: Trumna
Posty: 491
Stan: Niegrający
Imię: Nijak
Świat: Ni
Poziom: 1
Skille: 99/99
Poziom mag.: 1
![]() |
![]() Człowieku co ty pierdolisz!? Używasz ty czasem mózgu? Questy nie biorą się tak z dupy kosmosu, wszystkie są jakoś powiązane z histiorią Tibii czy coś, a już tym bardziej te większe questy. A tibii.org.pl ani mi nie podawaj, bo tam są tylko głupie spoilery dla ludzi którzy sami nie umieją myśleć przy questach albo im się nie chce niczego szukać, tylko chcą mieć wszystko podane na tacy zabijając przy tym całą zabawę i klimat tej gry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 01 2007
Lokacja: Gdańsk
Posty: 546
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Na Quest potrzebne sa 4 postacie bez profesji
quest znajduje sie pod wieza orkow trzeba wykopac dziure kilofem wchodzac w nia znajdujemy sie w amlym pomieszczeniu z minosem zabijamy go a zniego wypda klucz do drzwi znbajdujacych sie w tym pomieszceniu otwieramy drzwi a za nimi wchodzimy w teleport znajdujemy sie w annihlator room ale z orcami spearmenami goblinami i z tylu 1 mino archerem pokonujac dwa mino przy drzwiach wchodzimy do pokoju nagrod jest tam do wyboru Spike Sword Battle hammer barbarian axe brass armor Wychodzimy teleportem ^^ Ostatnio edytowany przez Tibijczyk222 - 15-06-2007 o 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2007
Lokacja: Kraków
Wiek: 31
Wpisy bloga: 1
Posty: 278
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ciosq Shanna
Profesja: Elder Druid
Świat: Nerana
Poziom: 68
Skille: 0/0
Poziom mag.: 53
![]() |
![]() Dodam coś od siebie:
Nazwa: Sword of the Death Quest Nagrody: Death Sword (Co to Death Sword? Kliknij mnie!) NPC który opowiada nam o Young Blacksmith: Sam Księga mówiąca o Young Blacksmith: Ferumbrasa blacksmiths NPC zlecający misje: Young Blacksmith. Trudność: 10/10 Opis: Idziemy do Sama. Jest on starym przyjacielem Young Blacksmith. - Hello Sam - [wita nas] - Young Blacksmith - [pyta skąd o nim wiemy. Jeśli nie damy mu księgi wyśmieje nas.] - Book Ferumbrasa blacksmiths. - [zabiera nam księgę i daje Hammer of God (Młot Boga) który dał mu Young Blacksmith. Musimy mu go oddać.] - Death sword - [Opowiada dłuuuuuuuuggggą opowieść o tym mieczu. - Quest - [pyta czy podejmiemy się znaleźć Young Blacksmith.] - Yes - Bye Musimy teraz udać się do Ferumbras Tower. Przeszukujemy całą wieżę. W końcu powinniśmy znaleźć człowieka. - Hi NPC - Hmmm.... - Sam NPC - Hmmm.... - Death Sword NPC - Hmmmmmmmmmmm....... - Hammer of God NPC - Who are you? - I am a friend Sam NPC - OK. [zabiera Hammer of God i daje scroll] NPC - Notify my friends about my kidnapping! - Ok. NPC - Thank you. - Bye NPC - Yeach, Bye. Scroll opisuje wszystkich przyjaciół kowala. Porozmieszczani są po całym kontynencie. Niektórych trudno znaleźć. Lista: Sam, Alexander, Clark, Chephan, Bezil, Fiona, Klaus, Captain Jack, Lokur, Legola (Stara Miłość) Dialog: Wszystkich witamy słowem Hi, Hello. Tylko Legole trzeba powiedzieć Old Love. Sam - Your Friend are kidnapped. Alexander - Your old friend is yours in the captivity. Clark - Hail Ferumbras! [zaatakuje nas, potem przeprosi. To stare hasło którym wymieniali się w niebezpieczeństwie] Chephan - Can I help you? Bezil - Hail Blacksmiths! Fiona - One Demon dust. Klaus - Thank you are a wonderful pirate. Capitan Jack - Ferumbras Tower Lokur - Code 6832093 Legola - Witamy się z nią słowami Old Love a potem. He still loves you. Wracamy do Ferumbras Tower. Idziemy do Młodego Kowala. - Hi NPC - Hmmm... - Yes NPC - Hmmm... - Friend List - Oh! Its you! Thank you. Please take this. It is Death Sword. - Bye Quest jest skończony. Dostajemy Wspaniały miecz. |
![]() |
![]() |