Pokaż pełną wersje : Tibian Earth 2.0
Zgodnie z internetowym szaleństwem według którego wszystko co trendi musi być (web) 2.0, prezentujemy Wam nową i (mamy nadzieję) lepszę wersję mapy Tibian Earth (http://tibia.pl/earth.php).
Poza nowym sposobem prezentacji, pozwalającym zobaczyć więcej pojawiły się też nowe tereny:
- Lodowe wyspy (http://tibia.pl/earth.php?x=32201&y=31234&z=0&q=16) - teraz możecie je dokładnie zwiedzić nawet nie mając PACC, lub też nie wychylając się z ciepłego domu w mroźną dzicz, włączając w to między innymi Svargrond (http://tibia.pl/earth.php?x=32255&y=31145&z=0&q=18), obóz barbarzyńców (http://tibia.pl/earth.php?x=32021&y=31404&z=0&q=18), nie-tak-całkiem-opuszczone kopalnie (http://tibia.pl/earth.php?x=32093&y=31125&z=9&q=18), ukształtowaną w złowrogi wzór wyspę Helheim (http://tibia.pl/earth.php?x=32481&y=31182&z=0&q=20), nowy podwodny teren (http://tibia.pl/earth.php?x=32394&y=31423&z=11&q=18), oraz wiele innych - zobaczcie sami
- Dla tych którym przejadły się już mroźne klimaty - znajdujące się pod gorąca pustynią kolejne piętra grobowców faraonów (http://tibia.pl/earth.php?x=33178&y=32730&z=13&q=16) i gniazda Ancient Scarabów
- miasto Behemotów (http://tibia.pl/earth.php?x=33297&y=31690&z=13&q=19)
- zaktualizowany wygląd Orc Fortress (http://tibia.pl/earth.php?x=32931&y=31763&z=0&q=18) i podziemii Fibuli (http://tibia.pl/earth.php?x=32141&y=32360&z=9&q=18)
A wszystko to zawdzięczacie dzielnym eksploratorom, którymi tym razem są: Hor-tyr (http://www.tibia.com/community/?subtopic=character&name=Hor-tyr) (większość dzisiejszej aktualizacji), ale także AdAmSiK (http://forum.tibia.pl/member.php?u=2713), Iksnimak (http://www.tibia.com/community/?subtopic=character&name=Iksnimak), Dode Aylon (http://www.tibia.com/community/?subtopic=character&name=Dode+Aylon). Dzięki!
Netherent
15-07-2007, 22:18
Stare lodowe wyspy maja tutaj stary wyglad... ale i tak v2 jest duzo lepsza od swojej poprzedniczki
Nikast Shynix
15-07-2007, 22:24
Może jestem jakiś dziwny, ale ja wolałem stare Tibian Earth.
Bo sie przyzwyczaiłeś, tak samo jak ja. Ale mi to różnicy nie robie - ma byćpraktyczne, a wygląd mniej ważny. ;)
Tylko czy jest bardziej praktyczniejsza nie wiem....
sallceson
15-07-2007, 22:37
mozecie powiedziec cos wiecej o tym nowym podwodnym terenie? nawet o nim nie slyszalem 0.o
Stare było lepsze.
To takie niewygodne.
oli_powrot
15-07-2007, 23:04
dla mnie to jest w ogole nie potrzebne...
Mi tam się nowa wersja tibian earth nie podoba
bosal, dlaczemu?:( chciałem we wcześniejszym poście wyśmiać nazwę "miasto behemotów" bo to raczej po prostu cyclo~.
Vlad Dracula
16-07-2007, 01:52
dla mnie bomba.Dużo więcej szczegółów.A propos-nie widziałem,że Elf Fortes(?) jest tak blisko Venore...
I mam jeszcze taką małą propozycję - żeby było pokazane gdzie prowadzą dane teleporty to by było super.
Vanhelsen
16-07-2007, 04:23
Noo, gratuluję! W końcu całość płynnie chodzi, w v1 denerwowała strasznie mnie toporność przy wczytywaniu się konkretnych pul, tutaj wszystko cacy śmiga :)
Zmiana jak najbardziej słuszna i mam nadzieję, przyjęta z entuzjazmem :)
Krwioplaczasty
16-07-2007, 04:24
a mi sie nie podoba za mały zoom wogóle taka po prostu ma wewnętrzne pie :P nie podoba mi sie stare jest piękne :P
Nie wiem jak was ale mnie denerwuję białe pola i tego ze nie ma na tych mapach potworów bo po co mi taka mapa bez potworów i tak będę musiał tam iść zobaczyć co tam jest i małych rzeczy nie widać np. takich jak dźwignia
czemu w kopalniach usuneliscie miejsca ze szkieletami z mapami ?? :< przydaloby sie dowiedziec gdzie jest ostatni bo na -2 mam :P
Filip Pows
16-07-2007, 10:54
+ Szybciej się wczytuje
+ Ładniej wygląda
- Nie widać małych obiektów (mały zoom)
- Brzydko wygląda tylko to morze całe na biało ;<
http://tibia.pl/earth.php?x=32792&y=32243&z=7&q=20
Leży sobie tutaj martwy cyklop, a obok jest minotaur. :)
Jest jeszcze poison spider. :D
Rubeus_Venon
16-07-2007, 14:37
Jak dla mnie , to tamta wersja była wygodniejsza. Można było robić duże zbliżenia, i przeglądać mapy..;(
Segalczuk
16-07-2007, 16:07
Stara wejsja moze powolniej sie wczytywala ale jak dlamnie byla lepsza.
Tak pozatematem <?> skand macie nowe podwodne lodowe tereny? niewidzialem zadnego filmiku , moze macie jakis?
@UP większość filmów została nakręcona przez gracza hor-tyr i nigdzie ich nie udostępnił, więc nie można ich zobaczyć
Jeśli chodzi o skrzynki/potwory których nie zobaczymy na tej mapie, to dzieje się tak dlatego, że była by to zbyt duża pomoc dla graczy (quest spoiling), a (jak twierdzi Cip Soft) niektórzy gracze sobie takiej nie życzą...
Dokładnie się w tym nie orientuje, ale tibia.pl jako supported fansite miała by większe problemy z umieszczeniem takiej mapy... (nie mogło by być linka odrazu ze strony głównej, trzeba by dodać dodatkowe ostrzeżenia, że zawarte na mapie informacje mogą Ci popsuć radoche z gry i tak dalej...)
A jeśli chodzi o nowe oprogramowanie, to jest o tyle lepsze, że dużo więcej osób może z niego korzystać (Google tak stara się pisać swoje skrypty, żeby były przystępne dla wszystkich), a po za tym najczęściej działa dużo szybciej, i obrazki są wyraźne ^^
Beznadzieja...!!!
W poprzednim tibia earth można było powiększać o wieeele bardziej. Tutaj nic nie widać! Już nie mówiąc o tym, że w poprzedniej wersji wystarczyło załadować jeden poziom i przybliżamy i oddalam według gustu. A tutaj na każde powiększenie musze czkekać. Bezsens! Zmieńcie na stary bo normalnie koszmar. Zepsuliście sprawę totalnie!
Dokładnie stare było dużo lepsze. zróbcie takie coś jak z layout'em że można wybierać który kto woli :)
Dave_plx
24-07-2007, 18:39
Swietny pomysl :cup:
mogli by jeszcze dokladnie napisac gdzie sie jaki potwor respi :p
Gosiu_Zanera
28-07-2007, 09:02
Stary byl Poprostu manifik :]
dodajcie respy potworkow albo przynamniej 1 jako miniaturka np. jak jest w tym miejscu rat a 15 kroczkow demon to dwie miniatury :>
mozecie powiedziec cos wiecej o tym nowym podwodnym terenie? nawet o nim nie slyszalem 0.o
Mogę ci powiedzieć, jak się tam dostać.
Musisz mieć Helmet of the Deep oczywiście xD
Żeby się tam dostać trzeba udać się do npc w Svargrond (nie pamietam jak się nazywa, wiem tylko, że jest pijany i kradnie dwarven ringi [THIEF -.-]), który znajduje się na poŁudniu miasta przy maŁej Łódeczce. Jest upity, więc nie licz na to, że zabierze cię na tą wyspę, którą sobie wymarzysz tak od razu(chociaż masz 33,(3)% szans na to, bowiem są 3 wyspy, na które nas zabiera). Wyspa nazywa się Tyrsung, a do miejsca nurkowania idziesz na poŁudnie od przystanii. Po drodze do zabicia to:Polar Beary, Smugglery, Pirate Maruderzy i 1 Cut~~. Piraci znajduja sie na statku, z ktorego zaczynamy penetrowanie gŁębin.
IT's ALL.
A co do mapy to mnie się podoba, bo ze starej wogóle nie korzystaŁem, bo za dŁugo się wczytywaŁa.
PrzydaŁby się jeszcze resp potworków.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.