zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Doświadzczony gracz bez osiągnięć.

Gangrel
13-10-2004, 19:17
W tibie gram od ponad roku. Jak do tej pory moim best lv jest 16. Posiadlem jednak duzo teori czytając to forum i grzebiac w necie. Teoretycznie wiem jak zrobic dobrego 25lv ale gdy przychodzi do gry wszytko sie sypie przez jakiegos pk ktory gnoimi postac na starcie. Wiedzy mam wiecej niz szczescia. Czy z wami jest podobnie?

Gonzo von Krenzel
13-10-2004, 19:44
Ta, ze mną też było tak na początku. Musisz się postarać przebić przez tą magiczną granicę ~25lvl. Później będzie łatwiej.
Ale w sumie po co się męczyć? Wybierz świat non-PvP.

joey
13-10-2004, 20:33
Achhh!!! ja też tak mam gram od maja (12 bodajże)
a mam 15lvl :(( ,11lvl(uh maker)

Gangrel
13-10-2004, 20:43
Ta, ze mną też było tak na początku. Musisz się postarać przebić przez tą magiczną granicę ~25lvl. Później będzie łatwiej.
Ale w sumie po co się męczyć? Wybierz świat non-PvP.
Nigdy w zyciu na Non-Pvp nie pojde. Jak na rooku jestem szlak mnie trafia ze takie zlodziejstwo odchodzi a jak pomysle ze przez cale tibijskie zycie tak bedzie to mna trzesie.

Abdul
13-10-2004, 21:04
gram 2 lata a nigdy nie mialem wiekszego lvl'a od 36... moze dlatego ze mam z 10 chaorw po 35 lvle i lubie zmieniac czesto siwat i profesje

Gex
13-10-2004, 21:07
sorry ale jak mozesz nauczyc sie grac w tibie czytajac fora i artykuly?
moze masz pojecie teoretyczne o tej grze ale nie bedziesz wiedzial jak sie zachowac a jakiejs sytuacji nie majac doswiadczenia, np. na wojnie myslisz ze cos bys dal rade zrobic a tu dupa bo nie zrobisz tego bo bedziesz panikowal w momencie jak tracisz 500+ hp na sekunde. Wedlug mnie to doswiadczenai to ty nie masz bo doswiadczenie zyskuje sie poprzez praktykowanie czegos, w tym wypadku granie w tibie i na przyklad blokowaniu demonow itd.

Inaczej sie oglada/czyta a inaczej sie samemu cos robi.

Chmielok
13-10-2004, 21:20