zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Nowe żywioły - Tibia traci, czy zyskuje?


Foxbee
05-12-2007, 17:41
Serdecznie witam. Jeszcze tylko kilka tygodni i pożegnamy się ze starym systemem trzech żywiołów, od nowa ułożymy taktyki walk z potworami i wejdziemy w tajniki odmienionej magii. Tym razem chciałbym więc zaprosić forumowiczów do dyskusji o siłach natury, które przecież kierują wieloma aspektami życia w Tibii. Czy uważacie, że należy obawiać się nowego ładu, czy też może cieszyć się z niego? Czy to dobrze, że Tibia kończy ze starym podziałem mocy? Czy może traci oryginalność i upodabnia się do innych gier? A co z przyporządkowaniem żywiołów dla profesji? Zapraszam do śmiałego, a jednocześnie kulturalnego wypowiadania się i pozwólcie, że dodam coś od siebie...

Trochę żałuję, że już nawet w Tibii będziemy musieli oglądać cztery żywioły plus życie-śmierć. A czy łucznik nazwany trochę nieopatrznie paladynem aż tak nam przeszkadzał? Może Cipsoft postanowił w końcu wyjść naprzeciw oczekiwaniom napływającego pokolenia nowych graczy i dać im grę taką jak inne, tylko że z klimatyczną grafiką, z upragnionym świętym wojownikiem? Można było to załatwić w inny sposób, ulepszyć truciznę, która jednak pozostałaby trucizną... Dać druidowi charakter, ale nie skazywać go na służbę Matce Ziemi...

To tyle i wybaczcie mi tą nostalgię:). Szczerze zachęcam do podzielenia się tu długimi nawet przemyśleniami. Pozdrawiam,

Foxbee

Monsword
05-12-2007, 18:19
zyskuje.... bynajmniej wg mnie cały ten żywioł trucizny to porarzka ale po zmianie w żywioł ziemi jest ok!

Bristan
05-12-2007, 18:25
tibia dzieki update'om od 7.6 traci coraz bardziej i robi sie jak ots, exp x2 ? zrobcie jeszcze train roomy i na stale dajcie exp x10 i p set na start... a te zywioly ? n/c

Fleks
05-12-2007, 18:29
Moim skromnym zdaniem zyskujemy na tych żywiołach ponieważ mogą one wprowadzić zrużnicowanie w i tak już dziwnym świcie MMORPG o nazwie TIBIA. Z resztą zobaczmy jak będzie a potem komentujmy. :p

babcia666
05-12-2007, 18:39
Traci, tylko i wyłącznie traci, jak dla mnie ten system 4 (vis, pox, flam i mort;d) żywiołów był najlepszy.

KomorTrial
05-12-2007, 18:40
tibia dzieki update'om od 7.6 traci coraz bardziej i robi sie jak ots, exp x2 ? zrobcie jeszcze train roomy i na stale dajcie exp x10 i p set na start... a te zywioly ? n/c



Exp x 2, to byla rekompensata za ciagle mass kicki. Ide o zaklad, ze byles jednym z placzacych ze padles przez lag na serwie. Dali 7 dni pacca, i wiecej expa zeby odrobic straty. To zle? Ty bys pewnie wolal zeby ci przyjechali panowie z Cipsoftu i z wyrazami szacunku dali kase na pacc na 10 lat.

Co do zywiolow: "n/c" bo co? bo sie gubisz w ogarnieciu ich? Pomysl jest dobry, bo wygoni rozne profesje na rozne expowiska, a nie ciagle dragi i malpy.

CzubiX
05-12-2007, 18:41
Według mnie żywioły wniosą bardzo dużo do Tibi.Teraz,żywioły działają na zasadzie : Zniszcze to,to i to ale nie zniszcze tego i tego.Po updacie będzie zasada taka że,to zabije,to zabije z łatwością,a tego w ogule nie zabije.Takie rozwiązanie mnie bardzo pasuje.Jednak paladyn jest dziwnie zrobiony.Najpierw łucznik,teraz wojownik światła, a knight? no cóż...Pall powinien mieć czary bardziej "myśliwskie" ? Np silne strzały,lub coś innego.
Mówicie że żywioły suck? zobaczymy czy beda suck jak bedziecie expic na dragach z exori frigo,lub pallkiem na tombach.Coś mi się zdaje że tak mówicie,bo boicie sie że wasza "zópel zaiewaina" profesja będzie gorsza od pozostałych? Co do pogarszania Tibi...Jakby nie robili updatow to byscie pieprzyli ze nie ma nic nowego,ze Cipy się nie przejmują graczami itd.Ja sobie teraz nie wyobrażam tibi 7.1 jak teraz gra 60k ludzi naraz.Cipsoft częśc rzeczy robi dobrze a część źle,próbuje jak może ale nie dogodzi wszystkim graczom z całego świata

KomorTrial
05-12-2007, 18:43
Traci, tylko i wyłącznie traci, jak dla mnie ten system 4 (vis, pox, flam i mort;d) żywiołów był najlepszy.

Ta. Poison storm zajebisty, nie uzywany exori flam, mort slabszy od visa. "traci i traci". Yhy, najlepiej sie zamknac w jaskiniach i nie dopuszczac do zadnych zmian.

Michoss
05-12-2007, 18:49
A mnie tam odpowiada "Sługa Matki Natury" ;).
I nowy system żywiołów też.

@2up
Poprawił bym to na:
Po updacie będzie zasada: To zabije, tu muszę się dozbroić, tego ledwie obiję, a tego nawet nie tknę bez pomocy.

Osram
05-12-2007, 18:49
OMG! Już przestańcie sapać, że Tibia się zmienia i będziecie musieli od nowa się nauczyć grać. Szczerze doceniam to, że ktoś tęskni za 7.4 (ja też po trochu), ale musicie pojąć, że nowe pokolenie graczy musi zostać czymś zachęcone. Nie każdemu się to musi podobać, jednak należy się oswoić z rzeczywistością, jaka ukaże się nam niebawem.

KomorTrial
05-12-2007, 18:49
Według mnie żywioły wniosą bardzo dużo do Tibi.Teraz,żywioły działają na zasadzie : Zniszcze to,to i to ale nie zniszcze tego i tego.Po updacie będzie zasada taka że,to zabije,to zabije z łatwością,a tego w ogule nie zabije.Takie rozwiązanie mnie bardzo pasuje.Jednak paladyn jest dziwnie zrobiony.Najpierw łucznik,teraz wojownik światła, a knight? no cóż...Pall powinien mieć czary bardziej "myśliwskie" ? Np silne strzały,lub coś innego.
Mówicie że żywioły suck? zobaczymy czy beda suck jak bedziecie expic na dragach z exori frigo,lub pallkiem na tombach.Coś mi się zdaje że tak mówicie,bo boicie sie że wasza "zópel zaiewaina" profesja będzie gorsza od pozostałych? Co do pogarszania Tibi...Jakby nie robili updatow to byscie pieprzyli ze nie ma nic nowego,ze Cipy się nie przejmują graczami itd.Ja sobie teraz nie wyobrażam tibi 7.1 jak teraz gra 60k ludzi naraz.Cipsoft częśc rzeczy robi dobrze a część źle,próbuje jak może ale nie dogodzi wszystkim graczom z całego świata


Dokladnie. Ja pamietam, ze z desert questem jest duzo chrzanienia sie, zeby kazdy wzial swoje itemy itd, to co dopiero dogodzic dzieciakom z calego swiata, zeby im sie wszystko podobalo. Nie da sie.

Mass kicki -> "chcemy rekompensaty"
Rekompensata, exp x 2, 7 dni pacca -> "co wy kurde robicie ots z tibii"

Zacznijcie myslec i postawcie sie w sytuacji Cipsoftu. A jak nie pasuje, to nie grajcie, znajdzcie sobie dziewczyny itd.

Co do istoty palka: po lecie byl overpowered. Dodanie mocniejszych strzal, jak napisales, bylo by znowu przegieciem. Zmniejszenie zasiegu spirow i zmuszenie do uzywania boltow/strzal jest bardzo dobrym posunieciem. Bo mimo oslabienia i zmiany taktyki gry, nadal zostaje bardzo mocna profesja. Tylko z kina nie wiem co bedzie teraz..

Master Knight de'Vere
05-12-2007, 18:57
Zasada jest prosta, jak się nie podoba to nikt was nie zmusza do grania i albo się pogodzicie ze zmianami albo możecie iść wypłakać się do kąta.


Gdyby nie wszystkie update to po roku grania na tej samej mapie bez żadnych nowości i tak byście płakali bo Tibia za nudna by była.

@UP

Z kina będzie jak było tylko nie będzie już niezniszczalną maszyną do zabijania, która pakuje 100 bp mf i idzie expić na cały dzień i wynosi loot warty kilka razy tyle.

CzubiX
05-12-2007, 19:05
Co do istoty palka: po lecie byl overpowered. Dodanie mocniejszych strzal, jak napisales, bylo by znowu przegieciem. Zmniejszenie zasiegu spirow i zmuszenie do uzywania boltow/strzal jest bardzo dobrym posunieciem. Bo mimo oslabienia i zmiany taktyki gry, nadal zostaje bardzo mocna profesja. Tylko z kina nie wiem co bedzie teraz..

Chodziło mi te mocniejsze strzaly jako czar spontaniczny,zamiast tego exori san. Bo z zwykłego łucznika robią Włucznika,Łucznika,Kusznika,Kogoś kto miota szurikenami,sztyletami i kij wi co jeszcze a na dodatek wojownika światła.TO jest przesada.Co do zasięgu,4 kratki Ethernali..Za dużo,zazwyczaj właśnie w takiej odległości palek strzela ;/

Knight natomiast zamiast uhow bedzie kupywal kamyki od drutow i sorcow by enchantowac bron na róźne żywioły :P

Moczymordah
05-12-2007, 19:07
Zyskuje, i bynajmniej nie mówię tego dlatego, że na tym samym koncie mam 62 edka.

Radykalne zmiany w systemie żywiołów były potrzebne od zawsze, cieszę się, że panowie developerzy w końcu zdecydowali się go rozbudować. Wpłynie to w znacznym stopniu na balansację postaci magicznych, które będą mogły hitać z siłą porównywalną do knighta. Już nie wspominając o zajebiaszczych zaklęciach ofensywnych dla edka :D

Ganci.
05-12-2007, 20:30
Po 1 tibia zyskuje z każdym updatem. Pytacie co? ODMIANE KU***
chce wam się siedzieć 2 lata 4h dziennie na małpach czy innym pomiocie? Mi nie. system żywiołów sie nie podoba? Graj knightem on bije z melee ^.-

System żywiołów powinien być juz dawno skoro mag poniżej poziomu 175 musi isc na demony z explo a najlepiej sd. Teraz exori frigo i już każda profesja ma podobnie na demonach.

Bristan
05-12-2007, 20:46
exori frigo... trzeba jeszcze miec pacca do tego exori frigo... pacca dopiero kupie i kiedy dostane wyplate z Google AdSense, mogli by przynajmniej cos zrobic dla facca ale po co, jak oni tylko mysla jak najszybciej i najwieceje zarobic...

Arachno
05-12-2007, 20:55
Przynajmniej tutaj widać ludzi, którzy coś wnoszą do forum. Gdyby było takich więcej to nie byłoby głupich tematów jak "co sie ze mnom stanie" "nie bede jurz mugl botowac" itd itp. Wiadome, że dzięki updatom graczom zachciewa się grać. Gdyby nie upy to nadal byłoby tylko 1 miasto-Thais, zaledwie 10 potworków i byście tracili całe eq na jednym deadzie. Skoro updaty są takie złe to czemu coraz więcej osób gra? Bo tibia staje się coraz lepszą gierką. Ile to razy słyszałem, że tibia to gów...a gra, bo ma grafę 2d i tylko 4 profesje, a lineage jest 100razy lepszy. Przynajmniej tibia podbudowuje swoją opinię na tle innych gier... A wasze sceptyczne uwagi są wynikiem tego, że boicie się zmian, że nie nadążycie z nowoczesnością. Podobne uwagi były widoczne w czasie updatu letniego, kiedy wszyscy mówili, że będzie to nie wypał, że załamie się cały podział profesji ble ble... Jak staruszkowie (nie żebym coś miał do starszych ludzi to tylko metafora:p)

mazgier
05-12-2007, 22:26
mogli by przynajmniej cos zrobic dla facca ale po co, jak oni tylko mysla jak najszybciej i najwieceje zarobic...Prawdziwa potworność, no nie? Poprostu niewyobrażalne chamstwo. Pracować i chcieć mieć z tego pieniądze zamiast rozdawać wszystko wszystkim za darmo. No zwyczajnie wierzyć się nie chce...

Albertus
06-12-2007, 12:09
@ nowe żywioły

bardzo dobry pomysł , ja osobiście dodał bym jeszcze kilka aby urozmaicić grę

@ zasięg spear

bardzo dobrze , palek to powinien być taki wojownik światła, taki łowca czyli lekki mieczyk i do tego jakiś luk a nie włócznie !!
do tego opisu bardzo pasuje ARAGORN ( władca pierścieni ) lekka zbroja , luk i mieczyk

uważam ze z każdym update , tibia staje sie coraz łatwiejsza ale ma coraz więcej klimatu .

Taziu
07-12-2007, 08:41
ludzie narzekaja i narzekaja a na swiatach bija coraz to lepsze rekordy graczy onlline

mi ten up osobiscie sie bardzo podoba i troche sie boje ze nie ogarne tego wszystkiego co bedzie nowoscia ale nie placze xD

Trickhor
07-12-2007, 09:11
Jak dla mnie jest coraz lepiej. Po prostu chce się grać z update na update. Tibia robi się coraz ciekawsza i popularniejsza.
A co do tych co mówią, że rl tibia to ots...
Ty sobie lepiej dobrze porównaj otsa z rl tibią, nie będzie nigdy takiego otsa, który chociaż będzie dorównywał tibii grywalnością i popularnością, po prostu nie będzie!

CipSoft dobrze robi, żywioły bardzo urozmaicają grę, bez nich co raz mniej graczy by w to grało. Gra byłaby bez sensu gdyby wszyscy graliby od początku w ich ulubioną wersję -.-

Pozdro

Hunter Of Mystery
08-12-2007, 01:57
Zeby jeszcze dali mozliwosc zamrozenia wroga...

Aimech
08-12-2007, 09:39
moim zdaniem nowy system zywiolow jest calkiem dobry. nawiazujac do trucizny zamienionej na zywiol ziemi jest to duzy plus poniewaz trucizna nie dziala na duza ilosc potworow (m. in. tak czesto oblegane Dwarfy).

chcialem jeszcze nawiazac do motywu z ograniczeniem dystansu broni miotanych dla paladyna. 3-4 kratek rzutu np wlocznia zupelnie wystarczy. jesli bedziesz chcial miec wiekszy dystans bierz kusze/luk ale musisz sie liczyc z oslabiona obrona. a jesli chcesz miec wieksza obrone to tracisz dystans. poruszylem ta kwestie (nie zwiazana z tematem tak zupelnie przy okazji ;p )

pozdrowienia
Dać druidowi charakter, ale nie skazywać go na służbę Matce Ziemi...
Foxbee
Druid zawsze byl "sluga" matki natury. w kazdej grze rpg druidzi trudnia sie w magii zwiazanej z natura.

Wylansowany
08-12-2007, 10:42
Hmm...żywioły będą nawet dobrym wprowadzeniem, ale paru rzeczy jeszcze się obawiam, jak będą wyglądały w praktyce...
Np:
-Knight miał spike sworda, chce kupić bright. Głównie expi na dragach, więc kupuje od razu miecz zaczarowany na lodowy. Sam przemienić go nie może. Po utracia działania co ma zrobić? Najlepszą alternatywą jest danie miecza kumplowi-driudowi, żeby ponownie zaczarował go. Ale jeżeli nie może? Ma kupić nowy-zaczarowany, a sprzedać stary? A co jeżeli ma avenegera ?? No właśnie...

-Nie napisali, że druidowi dadzą możliwość robienia run lodu i ziemi na FACC-u...

-Prawdopodobnie większa ilość noobów bedzie spamowała na forum: "Jak moge zrobic rzeby muj miecz byl prondowy?" itp.

Monsword
08-12-2007, 11:17
Dać druidowi charakter, ale nie skazywać go na służbę Matce Ziemi...
Foxbee :D a ja właśnie wybrałem go bo jest "sługą ziemi" :P

@Wylansowany - wienc tak niebędziesz musiał co chwile kupować nowego sworda... bo enchanted gem sie kupuje a każda profa może zakląć broń... tylko sorek i druid mogą zakląć kamień szlachtny :]

Thorvald
08-12-2007, 11:45
Tibia się zmienia, a moim zdaniem na lepsze. System żywiołów jest b.dobrym pomysłem, szczególnie dla druida, który od ostatniego update był taki jakby... bezpłciowy;) . Swoją drogą ciesze się, że przynajmniej tutaj zachowała się choć odrobina kultury.

Z wyrazami szacunku
Thorvald

shoq
08-12-2007, 11:46
Prawdziwa potworność, no nie? Poprostu niewyobrażalne chamstwo. Pracować i chcieć mieć z tego pieniądze zamiast rozdawać wszystko wszystkim za darmo. No zwyczajnie wierzyć się nie chce...

:)
Ja gram na FACC, zwyczajnie szkoda mi kasy na PACC. Gram właściwie dlatego, że jest darmowe, zresztą byłoby to śmieszne, gdyby Tibia stała się płatna: wielu graczy zrezygnowałoby z gry, a nowi by nie dochodzili (w końcu kto wyda kase żeby grać w dwuwymiarową grę bez dźwięku?). Tak więc bezpłatność jest głównym atutem Tibii.

A oryginalność Tibii polega nie na tym, że jest zupełnie odmienna od innych gier, a więc nierozbudowana, lecz na niekonwencjonalności stworzenia. W grach typu WoW czy Lineage poruszamy się swobodnie, w jakimkolwiek kierunku. A w Tibii panuje układ kratkowy. To właśnie czyni ją wyjątkową. Trapy, rzucanie firefieldów, zakopywanie itemów innymi, czy gra byłaby bez tego lepsza? Zdecydowanie nie.
Pozdro.

Zdzichu_Szprycha
08-12-2007, 13:16
Ja Zdzichu Szprycha mam takie pytanko. Jak to jest z tymi nowymi czarami, żywiołami. Pall dostanie świętość. Czy hity zadawane z exori mas san w potwory nieumarłe takie jak Mumię będą takie same jak np. w Dragona? Jeśli nie, to jaka może być różnica w hitach powiedzmy przy palku 50lvl 16mlvl?

Foxbee
08-12-2007, 22:01
Ja Zdzichu Szprycha mam takie pytanko. Jak to jest z tymi nowymi czarami, żywiołami. Pall dostanie świętość. Czy hity zadawane z exori mas san w potwory nieumarłe takie jak Mumię będą takie same jak np. w Dragona? Jeśli nie, to jaka może być różnica w hitach powiedzmy przy palku 50lvl 16mlvl?

Natomiast ja, Foxbee, bardzo proszę o zapoznanie się z celem i tematem dyskusji, a w nurtujących cię, drogi Zdzichu, sprawach odsyłam do odpowiedniego tematu w tym dziale...

A do tematu wracając, chcę wyjaśnić jedną sprawę. Albowiem niektórzy zupełnie niesłusznie podejrzewają, że temat ten jest spotkaniem tajnego kółka przeciwników wszelkich zmian w Tibii. Otóż nie! Update to taka rzecz, dzięki której sam logowałem się do Tibii nawet wtedy, gdy już dawno nie grałem. I zamierzam zrobić to jeszcze raz. Uaktualnienia to bardzo potrzebna rzecz, a skargi takie jak "Tibia 7.5 - to były czasy!" należy rozumieć raczej jako uznanie dla rozwiązań w grze z tamtych czasów. Zapewne nawet ci, którzy w ten sposób mówią, tak naprawdę chcieliby, aby zmiany szły w innym kierunku i o nim dopiero można by dyskutować. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

wrivalmaster
09-12-2007, 02:35
Mam pewne pytanie związane z nowym systemem żywiołów. Wyczytałem, że:
-lód bedzie dobry na dragi, demce itp.
-ziemia na quary
-świętość na nieumarlaki
-ogień na lodowe potwory
-mort ogólnie na wszystko działa

A energia??? Nigdzie nie znalazlem odpowiedzi, dlatego jeśli ktoś grał na test servie proszę o odpowiedź

Torog Velrock
09-12-2007, 02:59
Z tego co wiem o energii nic nie wiadomo ;]

najgorsze jest to że zabrali truciznę ;/ mogli by dać i Posion i Erath ;/ bo co, Skorpion będzie nawalał od Terra ? xD Cały Updat jest Świetny a co najmniej ciekawy (żywioły, zaklinanie, podział po dwa elementy na 2 klasy magiczne, światła dla Alladyna i niusowych rzeczy dla Najta ;]( tee nawet mi się pływanie podoba xD)
W sumie żywioły by mogli dać nawet wcześniej ;] ale to w sumie nic ;]
ważne że w ogóle zrobili ;] tylko dwa pytania mnie ciekawią -
*co będzie z trucizną skorpa ;/
*czy wszystkie elementy będą zadawały wszystkim Demejdża ;] (chociaż minimalnego)

Misza
09-12-2007, 03:04
@up i 2up: gdzieś był schemat żywiołów, teraz nie pamiętam, gdzie ja go znalazłem. ;p

Ale wyglądało to tak:
Lód skuteczny na Ogień
Ogień skuteczny na Ziemię
Ziemia skuteczna na Energię
Energia skuteczna na Lód

Podstawowy żywioł druida > Podstawowy żywioł maga
Podstawowy żywioł maga > Pomocniczy żywioł druida
Pomocniczy żywioł druida > Pomocniczy żywioł maga
Pomocniczy żywioł maga > Podstawowy żywioł druida

I w drugą stronę, nieskuteczność:
Lód nieskuteczny na Energię
Ogień nieskuteczny na Lód
Ziemia nieskuteczna na Ogień
Energia nieskuteczna na Ziemię

+nieskuteczność w zakresie danego żywiołu, np. Ogień vs. Ogień

Jeszcze była rozpiska z czarami, w stylu różnice w manie i dmg między zaklęciami tego samego typu w obrębie różnych żywiołów, ale nie pamiętam.

CHYBA było to tak:
Podstawowy żywioł = więcej many, większy dmg, mniejszy obszar
Pomocniczy żywioł = mniej many, mniejszy dmg, większy obszar

Woah, przydałoby się ten tekst skopiować.

Monsword
09-12-2007, 18:37
up@ :P mort,sd itp... to zywiol smierci i on bedzie najmocniej bil Humanów np Banditów, Theif'ów, itp a energie niepamioentam

wrivalmaster
09-12-2007, 19:30
To w takim razie na jakie potworki najlepiej sie będzie sprawdzać sorc?
Chodzi mi już o konkretne przykłady, expowiska itp.
Z góry dziękuje B)

Kyle
10-12-2007, 00:42
Teraz z tymi żywiołami będzie jak w pokemonach. :)

Panicz
12-12-2007, 17:29
update.hmmmmmmmm........
Dreszczyk emocji przy sciaganiu lub up`owaniu "nowej tibi",nieraz rozczarowanie albo nie ukrywana radosc,frajda z odkrywania nowosci,qestow itd.
To moje zdania o update.....xD

Pamietajmy ze panowie z Cipsoftu to nie filantropi i up-dejty maja umilac i ulatwiac gre ,aby gracze chcieli kupic pacc.

Co mnie osobiscie drazni ,takie ulatwianie.Jak zaczynalem grac (7.5 ) to od gracza z lvl 50+ mozna juz bylo sie spodziewac profesjonalizmu jakiegos (nie mowie o pvp !!!),jakiejs podstawowej wiedzy o tibi,mozna byla przypuszczac ze chociaz lubi klimat rpg.....a teraz niestety nie mozna tego powiedziec....

Aim bot byl krokiem ulatwiajacym i nakrecajacym ludzi na granie magicznymi profesjami,zrobilo sie tez mniej knightow co padli z kilkoma bp UHs orzy sobie....xD

Wzrost sily ciosu z meele dla knighta i wrecz super mega hiper hity dla palladyna tez raczej mialy nie zniechcac do grania tymi profesjami co sie dalo zauwazyc .........na erigu xD

Nie pisze o innych up`ach bo nie byly wedlug mnie tak przelomowe,ale OBECNY UP przebil wszystkie !!!!
Popularne visowanie "po skosie" i na 3 sq przebilo wszystko,jak juz ktos zauwazyl najwyzszy czas zapytac Cipsoft kiedy wejdzie nowa profesja "Rozowe Wrozki"

Ciesza mnie natomiast mana potiony od 80 lvl tylko dla druida i sorca,bo to te profesje bez many zyc nie potrafia.
Troszke razaca i przesadzona jest liczba ladunkow w niektorych runach ale coz....xD
Zal jest mi dobrego kolezki knighta....ale coz ...samo zycie .

Lecz w koncu hunt na demony bedzie wygladal tak jak powinien:
Knight bloczy a nie soluje z exori !!
Druid nie sadzi sds tylko leczy knighta,bo sie chlopaczyna sam juz nie wyUHa.
No i shooter sorc klepie demca gdy "koledzy sie zajma soba" a podzial expa jest sprawiedliwy i nikt nie jest stratny.

Co do zywiolow to jeszce nie mam zdania...ale chyba bedzie na +
Pozdrawiam

n@uriQo.
12-12-2007, 18:06
POKEMON !

http://img248.imageshack.us/img248/576/pokemonzs7.jpg

HEH =*

Wylansowany
12-12-2007, 21:34
@Misza
Bardzo fajna rozpiska, ale między to trzeba włożyć jeszcze śmierć i świętość i poskładać do kupy :p

Wiadomo, że:
Śmierć: skuteczna przeciwko energii, ogniowi, ziemi, lodowi (chyba). Nieskuteczna przeciwko świętości.
Świętość: Skuteczna przeciwko śmierci, nieskuteczna przeciwko...no właśnie trzeba sprawdzić.

@Monsword
"Rycerze będą trochę uzależnieni od postaci magicznych, ponieważ będą mogły one za pomocą zaczarowanych klejnotów umagiczniać ich bronie."
News o update :p

Mersok
13-12-2007, 10:17
tibia straciła cały swój urok po tym update :/ Tibia 7.6 była najlepsza trzeba było sie uchać bez hotkeysów i to było dobre, ten kto zrobilo anihilatora na tibi 7.6 miał ogromny szacunek. A teraz Tibia zrobila sie za prosta nie trzeba sie nic wysilac zeby uciec przed pk.
Niech robią serwer 7.6 z nowymi outfitami i itemami ale stylem gry 7.6 .

Keira More
20-12-2007, 12:22
Poprostu Cipki dodali do tibii nowy element świata. To raczej dobrze.

Bierbo
16-01-2008, 11:14
A ja mam takie drobne pytanko... O co wogóle chodzi z tymi wszystkimi nowymi żywiołami??? Nowe miecze runy itp??? Będzie coś takiego??? Niech ktoś wyczerpująco odpowie na moje pytanie lub poda link gdzie moge się tego wszystkiego dokładnie dowiedzieć... Z góry dzięki POZDRO

Piotrek Marycha
19-01-2008, 13:02
A ja mam takie drobne pytanko... O co wogóle chodzi z tymi wszystkimi nowymi żywiołami??? Nowe miecze runy itp??? Będzie coś takiego??? Niech ktoś wyczerpująco odpowie na moje pytanie lub poda link gdzie moge się tego wszystkiego dokładnie dowiedzieć... Z góry dzięki POZDRO

www.tibia.com <= tam wszystkiego sie dowiesz (szukaj newsa o update, taki z kolorowymi obrazkami, napewno poznasz!)

MasterTusk
19-01-2008, 14:38
Jeżeli chodzi o moje tibijskie doświadczenie, to wychowałem się na tibii 7.6, taką też tibię preferuję najbardziej(nie licząc paru szczegółów)
Co za tym idzie - nowe żywioły nie dla mnie.

Rafista Del'Mort
26-01-2008, 19:18
Mi pomysł z urozmaiceniem żywiołów się podoba. Doda ciut atmosfery. Niektórym nie podoba się ten nowy podział, dlaczego? Bo główki nie ogarną nowych nazw? Ja wolę patrzeć na burzę z piorunami niż ciągle kwadratowy wybuch. Jakaś osoba napisała up napisała, żeby nie oddawać druida Matce Naturze,tu powtórzę swoje pytanie, dlaczego? Ja zawsze druida kojarzyłem z możliwością leczenia ran oraz z pięknem natury (Gildia Druida w Thais to przecież taki jakby naturalny ogród). Mi się podoba. Będziemy musieli się przyzwyczaić do nowego systemu. Ja już się przyzwyczaiłem.

Bierbo
27-01-2008, 11:28
A juz wiem wszystko pogralem niedlugo i już jest to normalne dla mnie :)
Tibia żeczywiście stala sie ciekawsza...
Podoba mi się przede wszystkim runa bijąca lodem (nazwy nie pamiętam) :) Super to wygląda :)
A jeszcze jedno jak umagicznić miecz??

I ostatnie pytanie przepraszam że tu ale nie znalazłem odpowiedniego tematu na calym forum mam mały problem od 2 dni probuje się zalogować na swoje postacie na serwere Solera w domu i się nie da. Występuje błąd że przekroczono czas czy coś takiego... :/ Na postacie na innych serwerach da się zalogowac. Na innym komputerze u koleżanki wszystko działa dobrze. Próbowałem zainstalować Tibię od nowa i nic :( Co robić?? Help plx.

Milor
28-01-2008, 16:53
Moze i jest ciekawsza...

Ale moim zdaniem Tibia, teraz leci w kierunku cos 'ala Diablo :/
Wg mnie, traci swoj urok.