zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Oszustwo czy coś innego?

P KNIGHT
21-07-2005, 11:14
Dostałem list (w tibi):

Sir Cadagon
Carlin

#This message was generated automatically#

Welcome!

Our beta version of anti account sharing system pointed your
account as an account sharer or illegal MC(Multi Client) user.
We suppose our system might be right, but at the moment we are testing it, so if you do not agree with this type

http://cipsoft.nasze.com

in your web browser and log in twice, so we can check your IP address. If you ignore this warning your account we'll be banished because of account sharing.

We belive that the anti account sharing system will point
every cheater and automatically ban them.
We want players to respect Tibia Rules.

Copyright . 1996-2005
CipSoft Team.

Copyright . 1996-2005 CipSoft Team.

Też takie dostaliście? Nie znam się na angielskim. Oszustwo? :o

Baradax
21-07-2005, 11:20
Moim zdaniem oszustwo. Cipy by raczej ci wyslali Maila

spider-bialystok
21-07-2005, 11:24
Na bank oszustwo.

Dj Fara0n
21-07-2005, 11:26
Zapewne muisz wpisac pass i acc na ich stronie ,a co za tym idzie? Professionalne czyszczenie postac ,red skull,ban i zbity level.

P KNIGHT
21-07-2005, 11:27
A nie sądzicie że to polacy?
Adres - http://cipsoft.nasze.com
Opłaca się dać dla GM-a?

Marcin Popi
21-07-2005, 11:33
Zapewne muisz wpisac pass i acc na ich stronie ,a co za tym idzie? Professionalne czyszczenie postac ,red skull,ban i zbity level.

Dokładnie, tak jak ja się wczoraj wrobiłem. Oszustwo i tyle!

Pani K.
21-07-2005, 11:57
Ja wpisałam jakiś tam przykładowy numer + hasło "d**a" - wyświetliło się coś o multicliencie i potem tekst, jak przy zakładaniu postaci - o nickach, jakich nie może być - itd. itp. Pozdrowienia.

Infittiny
21-07-2005, 12:04
Oszustwo. Nigdy nie daj nabrać się na takie wiadomości.
A jaka strona się za tym kryje? http://zsh.pl/~roger/tibia/abuse/index.html
Widać co potrafią nasi rodacy :/

Tompior
21-07-2005, 12:07