Pokaż pełną wersje : Teoria Fiszbina :P
Oststnio wynułem teorię ( :P ) że Cipsoft moze specialnie utrudnil palladynom trening walki na dystatns aby "powstało" coraz więcej prawdziwych palladynów (rycerzy o większych umiejetnosciach magicznych). Co wy o tym sądzicie?
... a może po to , żeby to był palladyn na miecze z rozszerzonymi umiejętnościami magicznymi :p ...
@up:
własnie o to mi chodziło, tylko nie koniecznie miecz :P
master czajoh
19-08-2005, 20:37
a może po to , żeby nieużywano taskerów i podobnych programów do treningu ?
Ja juz dawno zauwazylem ten.. bug.
Palladyn, to jest praworządny dobry rycerz w pełni oddany dobru, który walczy z wszelkimi mocami ciemności. Taka wersja fantazy Krzyżowca.
A my dostajemy co? - łucznika -.-
Powinni zmienic nazwe z Paladin na Hunter.
Ja juz dawno zauwazylem ten.. bug.
Palladyn, to jest praworządny dobry rycerz w pełni oddany dobru, który walczy z wszelkimi mocami ciemności. Taka wersja fantazy Krzyżowca.
A my dostajemy co? - łucznika -.-
Powinni zmienic nazwe z Paladin na Hunter.
Racja, ale zamiast hunter lepsze (imo) byłoby Archer.
@up
Nie. Archer to 'łucznik'. A tibijski paladyn nawala tez ze spirow, kuszy, shurikenów i kamyczkow. Moze jeszcze dojda mu inne bronie w przyszlosci.
Hory portier
19-08-2005, 21:07
tylko ze hunter juz jest :P
z kolei pojecie archer tez jest blednie uzywane przez cipsoft (ja nie widze zeby mino archer strzelal z luku :D ) wiec co to za roznica czy archer rzuca kamieniami czy nie, z dwojga zlego wole juz archer niz paladin czy hunter.
Ja juz dawno zauwazylem ten.. bug.
Palladyn, to jest praworządny dobry rycerz w pełni oddany dobru, który walczy z wszelkimi mocami ciemności. Taka wersja fantazy Krzyżowca.
A my dostajemy co? - łucznika -.-
Powinni zmienic nazwe z Paladin na Hunter.
Tak samo ze sprawą smoków i trolli i orców, tak samo sprawa z archerem. CipSoft narobił trochę błędów...
@Topic
Nie liczcie na jakieś rewelacje dla paladinów...
Yoh Asakura
19-08-2005, 21:47
Tak samo ze sprawą smoków i trolli i orców, tak samo sprawa z archerem. CipSoft narobił trochę błędów...
@Topic
Nie liczcie na jakieś rewelacje dla paladinów...
A co masz do smoków ?Wg mnie są dobrze zrobione.Za to te trolle...przecież one zawsze były uważane za istoty obdarzone niezwykle wielką siła oraz dużym wzorstem.A my co dostaliśmy ?Jakieś za przeproszeniem gówno nie większe od krasnoluda i na dodatek słabsze...
@Topic:
Ten temat był już poruszany wiele razy...poprostu CIPsoft tak sobie wyobraża Paladyna i takim go zrobił w swojej grze.
A co masz do smoków ?Wg mnie są dobrze zrobione.Za to te trolle...przecież one zawsze były uważane za istoty obdarzone niezwykle wielką siła oraz dużym wzorstem.A my co dostaliśmy ?Jakieś za przeproszeniem gówno nie większe od krasnoluda i na dodatek słabsze...
Przeiceż smoki to były straszne stwory ziejące ogniem, niewielu wojowników przeżywało spotkanie z nim, bardzo rzadko występowały, a jeśli już to samotnie. Zabicie takiego graniczyło z cudem, a w Tibii co dali? po jednym dniu gry można już takiego zabić.
Suverase
19-08-2005, 21:52
@up
Nie. Archer to 'łucznik'. A tibijski paladyn nawala tez ze spirow, kuszy, shurikenów i kamyczkow. Moze jeszcze dojda mu inne bronie w przyszlosci.
podobnie jest z minotaurem archerem. archer to lucznik a mino archer naparza z kuszy (choc trzeba przyznac ze calkiem niezle ;) )
@up up enełej: (do tego co o trolach gadał ze silne)
Istota o ktorej mowisz często byla nazwyana Ogrem.
Ja znam trola z duzyn nosem i zdolnoscia regeneracji. Takiego jak w warkafcie albo baldurze.
apropo.. w tibii nie ma tak 'oczywistych potworow' jak Ogr, Gnom, Centaur czy nawet Zombie!
A mamy jakies behemothy, ghoule, nie mówiąc o stalkerach, beholderach, czy inteligentnych minotaurach - magach -.-
Noi powinny być diabły, chochliki i kilka innych. Innym błędem (i to wyraźnym) jest to, że Demon jest najsilniejszym stworem w grze, moim zdaniem to troche dziwne, naśilniejszy, moim zdaniem, powinien być diabeł.
EDIT:
@Down
Zgadzam się w 100%. Diabęł powinien mieć jeden spawn schowany gdzieś głęboko, tak żeby po drodze trzeba było zabić conajmniej jednego Demona (chodzi o to żeby nie trafił tam żaden niedoświadczony gracz...). Powinien być w mrocznej jaskini ze stolikiem, na którym znajdowały by się ludzkie (i nie tylko) czaszki... ech, marzenia, CipSoft sprowadza nas na ziemię swoimi pomysłami... tak więc na najsilniejsze stworzenie w całej Tibii może polować od groma ludzi, gdybym robił w CipSofcie i potrafiłbym, zrobiłbym coś takiego, na pewo miła perspektywa w czasie kiedy wszystko w Tibii jest już oklepane ;/.
Diabeł (Devil) ale nie firedevil powinien być niepokonany!
Zeby nawet ludzie z wysokim levem trzęsli gaciami jak zwiedzają podziemia, bo ciągle rosnąca liczba DemonSlayerów jest conajmniej irytująca.
Ja juz dawno zauwazylem ten.. bug.
Palladyn, to jest praworządny dobry rycerz w pełni oddany dobru, który walczy z wszelkimi mocami ciemności. Taka wersja fantazy Krzyżowca.
A my dostajemy co? - łucznika -.-
Powinni zmienic nazwe z Paladin na Hunter.
Blad? Jaki blad? Tibia to swiat fantasy stworzony calkowicie przez CIPSOFT. Wiem, ze utarly sie pewne stereotypy palladyna czy roznych potworow (trolle, smoki itp.) ale CIPy mialy prawo do wlasnej interpretacji danych nazw. Skoro chcieli zeby w ich swiecie palladyn szalal z lukiem/kusza, to tak zrobili i nie mozna tego nazywac bledem. Zauwazcie, ze kazdy swiat fantasy stworzony jest jakos inaczej. Czy to pisze Sapkowski czy Salvatore czy Tolkien. Kazdy czyms sie rozni i kazdy z tych pisarzy ma pelne prawo do dowolnych zmian. To nie sa bledy, tylko zamierzenia CIP'ow
Blad? Jaki blad? Tibia to swiat fantasy stworzony calkowicie przez CIPSOFT. Wiem, ze utarly sie pewne stereotypy palladyna czy roznych potworow (trolle, smoki itp.) ale CIPy mialy prawo do wlasnej interpretacji danych nazw. Skoro chcieli zeby w ich swiecie palladyn szalal z lukiem/kusza, to tak zrobili i nie mozna tego nazywac bledem. Zauwazcie, ze kazdy swiat fantasy stworzony jest jakos inaczej. Czy to pisze Sapkowski czy Salvatore czy Tolkien. Kazdy czyms sie rozni i kazdy z tych pisarzy ma pelne prawo do dowolnych zmian. To nie sa bledy, tylko zamierzenia CIP'ow
Tak, ale nas ma prawo, to irytować i możemy uważać za błąd pewne rzeczy, wielu irytuje postać palladyna, ale fakt faktem, CipSoft może zrobić z tym co chce, ja osobiście ubolewam nad tym, że wprowadzają w błąd niejednego doświadczonego gracza, a potem wyzywa się od noobów graczy, którzy byli przekonani, że paladin powienien walczyć wielkim młotem. Potem latają takie 17 lvl z c-mace ;/, moim zdaniem (i pewnie nie tylko moim) CipSoft poniekąd kaleczy tę grę pozbawiając ją specyficznych potworów rzędu Gnoma etc., cóż, zamiast np. wielkiego, mitycznego stwora ziejącego ogniem i sięjącego strach wśród doświadczonych poszukiwaczy przygód mamy duże, zielone, niewiadomo co w grze coraz bardziej przypominającej hack'n'slash, bo mogli dać do świata Tibii tyle klimatu, świetne pomysły: ogromne miasta w dźugnlach, potwory bossy, rasa nieumarłych. Ale niestety, po kilku tygodniach grania możemy odkryć wszystkie tajemnice tego "wielkiego i tajemniczego" świata. Wtedy ten świat robi się coraz nudniejszy bo możemy sobie bić na masę vampiry i inne świetne pomysły, z których CipSoft zrobił kiepskie czarne, małe coś... jedynym urozmaiceniem w tej grze może być potem zakup pacca, ale ja wolę wydać 100 zł. i popykać trochę w World of Warcraft (gdzie świat jest nieporównywalnie większy i ciekawszy) niż czuć potem żal, że wydałem kasę na hack'n'slash... trochę bezsensu sobie napisałem, ale lepiej się teraz, dzięki temu czuję :).
Yoh Asakura
19-08-2005, 22:58
@up up enełej: (do tego co o trolach gadał ze silne)
Istota o ktorej mowisz często byla nazwyana Ogrem.
Ja znam trola z duzyn nosem i zdolnoscia regeneracji. Takiego jak w warkafcie albo baldurze.
Ja nie mówie,o tych eee,ograch.Tylko o trollach.Ja je znam np. z Gothica i bynajmniej tam eee,są duże :]
Ja nie mówie,o tych eee,ograch.Tylko o trollach.Ja je znam np. z Gothica i bynajmniej tam eee,są duże :]
i w sumie sa dosyc mocne :P
Mnie własnie najbardziej bolą mashunty.
W tibii całkiem NORMALNĄ sytuacją jest to, że wchodzę do obozu amazonek a tam.. trupy. Cała ziemia trupy, krew i porozrzucane elementy uzbrojenia, jak po wojnie. Gdzieniegdzie napotyka się amazonke, to zaraz się ja oczywiscie zabija (a to w koncu tez czlowiek). I tak siedzi się tam kilka dni czasu tibijskiego i wyrzyna się człowieka, po człowieku w nadziei, ze troche nas to wzmocni. A po skończonym ludobójstwie wraca się do domu i jeszcze ma pretensje ze jakis peker nas napadł.
porównanie trolla z tibii i trolla z gothica jest bez sensu, ponieważ w gothicu to potęga, a w tibii to masowo ubijane stworzonko
Tak, ale nas ma prawo, to irytować i możemy uważać za błąd pewne rzeczy, wielu irytuje postać palladyna, ale fakt faktem, CipSoft może zrobić z tym co chce, ja osobiście ubolewam nad tym, że wprowadzają w błąd niejednego doświadczonego gracza, a potem wyzywa się od noobów graczy, którzy byli przekonani, że paladin powienien walczyć wielkim młotem. Potem latają takie 17 lvl z c-mace ;/, moim zdaniem (i pewnie nie tylko moim) CipSoft poniekąd kaleczy tę grę pozbawiając ją specyficznych potworów rzędu Gnoma etc., cóż, zamiast np. wielkiego, mitycznego stwora ziejącego ogniem i sięjącego strach wśród doświadczonych poszukiwaczy przygód mamy duże, zielone, niewiadomo co w grze coraz bardziej przypominającej hack'n'slash, bo mogli dać do świata Tibii tyle klimatu, świetne pomysły: ogromne miasta w dźugnlach, potwory bossy, rasa nieumarłych. Ale niestety, po kilku tygodniach grania możemy odkryć wszystkie tajemnice tego "wielkiego i tajemniczego" świata. Wtedy ten świat robi się coraz nudniejszy bo możemy sobie bić na masę vampiry i inne świetne pomysły, z których CipSoft zrobił kiepskie czarne, małe coś... jedynym urozmaiceniem w tej grze może być potem zakup pacca, ale ja wolę wydać 100 zł. i popykać trochę w World of Warcraft (gdzie świat jest nieporównywalnie większy i ciekawszy) niż czuć potem żal, że wydałem kasę na hack'n'slash... trochę bezsensu sobie napisałem, ale lepiej się teraz, dzięki temu czuję :).
No coz, kazdy uczy sie na bledach. Zaczynajac grac w jaks gre najpierw trzeba sie z nia oswoic przeciez :) Irytowac moze, ale nie powinno sie przez to pluc na CIPsoft.
Nigdy nie uwazalem Tibii za cRPG. To bylaby pomylka.Ta gra jest hack'n'slash'e, i chyba zawsze nim byla. Jak ktos chce zarga w RPG, niech wylaczy komputer, kupi podrecznik, zbierze druzyne i moze zaczynac. To jest prawdziwe RPG. A jak juz ktos sie uparl przy kompach to chociazby Fallout, Baldur czy Planscape (wymienilem te najbardziej znane). Tibia nie dorasta tym grom do piet pod zadnym RPGowym elementem.
Michael Jackson
20-08-2005, 03:48
Ten post chyba miał byc o czyms innym a nie o bledach dotyczących wyglądów potworów. Ale jesli kazdy to i jak wroace cos od siebie heh:)
Wedlug mnie w tbi jest za malo silnych potworow. Demona blokonac przy farcie i umiejetnosciach nawt 55 knight. a tu w tibi jusz ze 300 osob 150+lvl.
Diabeł (Devil) ale nie firedevil powinien być niepokonany!
Zeby nawet ludzie z wysokim levem trzęsli gaciami jak zwiedzają podziemia, bo ciągle rosnąca liczba DemonSlayerów jest conajmniej irytująca.
mylisz sie
przeciez cipsoft dodal Orshabala mozesz go uznac za diabla, bo zadna ekipa jak narazie go nie zabila we wlasciwej tibii
mylisz sie
przeciez cipsoft dodal Orshabala mozesz go uznac za diabla, bo zadna ekipa jak narazie go nie zabila we wlasciwej tibii
Gdyby Orshabaal był od zawsze już dawno ktoś by go zabił, gdyby ktoś w ogóle go znalazł to też już by był martwy (narazie nikt go nie może znaleźć, a szukają szukają...). Poza tym diabieł nie powinien wyglądać jak demon ;d.
@Noshame
I jedyne co dziwi to czemu tyle ludzi gna do tej gry, jak (przynajmniej mnie) ona skutecznie odpycha. Czy ludzie nie znają żadnych porządnych, klimatycznych rpg? Na to wygląda ;/.
Nie wiem czy zauważyliście ale połowa ludzi idących na nowe światy wybierała palladyna. Cip soft wprowadzając zmiane w treningu utrudnił im życie, przez co ilość Palladynów względem innych profesji się wyrównała.
Sie mapes
20-08-2005, 17:33
Troche bezsensu malo troche paladynow moze faktycznie uzywala cheaterskich progow ale przeciez najweicej afkuja knighci jak trenia =\ a jesli juz tak zorbili ze speary znikaja to powinni dac chociaz jakas dobra bron do treningu bo skad tachac 1000 spearow na 1 trening, bez sensu troche =\
Gdyby Orshabaal był od zawsze już dawno ktoś by go zabił, gdyby ktoś w ogóle go znalazł to też już by był martwy (narazie nikt go nie może znaleźć, a szukają szukają...). Poza tym diabieł nie powinien wyglądać jak demon.
Błogosławiona racja.
Sił specjalne tibii zniszczą kazdego. To tylko kwestia kolejnego 'bp of bps of uh' oraz czasu.
Orshabaal, czy innu Bhall, powinien miec prawdziwie odrażający i demoniczny wygląd i być autentycznie niepokonany. Kazdego kto by go spotkał czekałaby śmierć. Po prostu.
Błogosławiona racja.
Sił specjalne tibii zniszczą kazdego. To tylko kwestia kolejnego 'bp of bps of uh' oraz czasu.
Orshabaal, czy innu Bhall, powinien miec prawdziwie odrażający i demoniczny wygląd i być autentycznie niepokonany. Kazdego kto by go spotkał czekałaby śmierć. Po prostu.
tak jasne, i odrazu po wprowadzeniu takowego stworka posypaly by sie bluzgi, "bleee co to ma byc" " cip soft sux itd"
tibia to z zalozenia gra dla dzieci bo niemal wszystkie gry sa dla dzieci (oprocz ruskich rozbieranych karcianek) a gra dla dziecka ma dawac mu jak najwiecej zadowolenia, a co to za frajda spotkac potwora zginac i nawet nie miec zadnej szansy na ucieczke.
W RPG raczej smok jest silniejszy od diabla...
W sprawie nieumarlych :
Skeleton - ogolnie ok
Ghoul - "pomylka" - zachowuje sie i wyglada jak zombie (wyciagniete rece na przyklad). Ghoule tak naprawde nie byly nieumarlymi, tylko istotami zyjacymi zywiacymi sie padlina na polach bitew. Przylaczaly sie do armii nieumarlych z powodu ciaglych dostaw cieplego zarla. IMHO w tibii sa za silne - "prawdziwe" byly troche slabsze i szybko spierdzielaly w wypadku zagrozenia ;)
Demon skeleton - ekhm...jak szkielet moze byc demoniczny? Nazwa zobowiazuje do jakiegos ciekawego wygladu, a nie rozowego szkieletu...
Duch - ok
Necromancer - Wladca czarnej magii, a w tibii wali z jakiejs trucizny. Odpowiedni loot : skull staff. Moze jakas peleryna ciekawa? Black robe? Wand of Death magic? Cos klimatycznego? Niee? E...To moze zwiekszys sile i regeneracje, zeby na czlowieka, ktory dysponuje bardzo poteznymi mocami w swiatach rpg, nie mogl polowac byle mag?
Bonebeast - mogliby zwiekszyc szybkosc.
Lich - tu juz ewidentnie spartolono sprawe. Istota, ktora praktycznie osiagnela niesmiertelnosc, dysponujaca potezna magia smierci, ma sile rowna polbogom, wyglada jak kulapeta, wali ze smiesznych, "magicznych" gwiazdek, przywoluje potezne...bonebeasty....i...demon....skeletooony.. .To powinien byc jeden z pretendentow do wyzej wymienonych "prawie-niezniszczalnych"....
W RPG raczej smok jest silniejszy od diabla...
WHAT?! Skąd takie zdanie? 0_o
tak jasne, i odrazu po wprowadzeniu takowego stworka posypaly by sie bluzgi, "bleee co to ma byc" " cip soft sux itd"
tibia to z zalozenia gra dla dzieci bo niemal wszystkie gry sa dla dzieci (oprocz ruskich rozbieranych karcianek) a gra dla dziecka ma dawac mu jak najwiecej zadowolenia, a co to za frajda spotkac potwora zginac i nawet nie miec zadnej szansy na ucieczke.
Ci, któzi by tak pisali, dawali by tylko dowód, że szukają jakieś hack'n'slash, a takim mówimy "Won!". Diabeł to diabeł, i skoro są już demony to diabeł staje się obowiązkiem. A, że diabeł to pan piekieł to nie może być jakimś tam cieciem. Low-lvl by padały, i wiedziedzieliby, że tam się nie chodzi, a dodałoby to trochę klimatu rpg i tajemnicy; a lepiej mieć porządne pełne sekretów rpg z elitą graczy niż hack'n'slash z idiotami, którzy by narzekali " Padłem!!111 Trzeba zbluzgać CipSoft -.-".
@Troll
Troll niekoniecznie musi być wielki i wspaniały, to zależy, bo w mitologi skandynawskiej to był karzeł :).
a czy orshabal jest slaby? i czy tylko nubki beda na nim padaly? nie sadze -.-
pozatym element zaskoczenia to jeden z najwiekszych atutow orshabala, jezeli wszyscy by wiedzieli gdzie on sie znajduje to zabili by go 2 dni po update bo na antice wpadlby wurzel z uhajacymi go drutami a kilku wysokolevelowych sorcow by poprostu sdkowalo orshabala
kurde przez te lagi napisalem 2 razy tego samego posta, do kasacji plx ;/
tak jasne, i odrazu po wprowadzeniu takowego stworka posypaly by sie bluzgi, "bleee co to ma byc" " cip soft sux itd"
tibia to z zalozenia gra dla dzieci bo niemal wszystkie gry sa dla dzieci (oprocz ruskich rozbieranych karcianek) a gra dla dziecka ma dawac mu jak najwiecej zadowolenia, a co to za frajda spotkac potwora zginac i nawet nie miec zadnej szansy na ucieczke.
To po kiego złazi do najnizszych podziemi?
Mogliby wpakowac tam coś w rodzaju questa jaki (rzekomo) był na rooku na spike. Mianowicie, nie chodzilo o to zeby zabic minomaga, tylko zeby uciec przed nim jak najszybciej i dorwac sie do teleportu. Tu byłoby podobnie, niech mają szansę UCIEC, ale nie ZABIC.
z jednej strony niby dobre, ale jest jedno ALE
na rooku osob ktore zdolaly by przejsc kolo mino maga
bylo dosc malo, a tu wpadlo by kilku 100 leveli na stracenie i pozniej wpadala by cala gromada hightleveli
nie ma bata przeszlo by duzo osob,
i nagle pojawilo by sie na ervie np 10 great shieldow ( zaleznie od nagrody)
hightlevele na stracenie brali by kase za questa tak jak teraz sorce biora kase za pomoc w demon helmet quescie
jak dla mnie bez sensu
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.