zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Jedna ważna rzecz...


Kuliklot
20-09-2005, 09:16
Chciałbym Was ostrzec ze ten anti-luring system czasami zawodzi, np. wczoraj poszłem w swoje ulubione miejsce expa w ghostland :D na poziom ze zwykłymi szkieletami (akurat pare minut wcześniej nabiłem 26lvl B) )i sobie schodze na dól i widze napis: "You are dead."i oczywiście 8 Demon Skeletonów było zlurowanych, dziwne bo tam DSy chodzą na -3? poziomie a po upadate przez ten ant-luring potwór miał znikać jeżeli się go wyropuje 2 poziomy do góry X( i jak zawsze cos cennego musialo wypaść :( wtpadło mi akurat Crusader Helmet i bp hmm troche lotu i z 5 uh (wiem ze to nie tak duzo ale...).


P.S. Widzieliście takie coś że ktoś dednoł i nie pisze o tym na tibia.com??? Mi właśnie tak się stało dziwne ;(

PharadoX
20-09-2005, 09:48
Ale mamy pecha bo niema tematu w którym tacy jak ty mogliby się żalić.
Potwory można ropać 2 poziomy wyżej. Jak się ropnie 3 poziom wtedy >poof<
Kapujesz? - fajnie.

@edit

Coś mi się przypomniało , niezawodny sposób na luring :
Włanczasz torch'a , zaznaczasz line , schodzisz do dziury na jedna sekundę i się rozglądasz. Po wspomnianej sekundzie ropasz się na góre. Wnioski :
- nic niema? - schodzisz.
- coś zaówarzyłeś ? ( DS , GS etc. ) - idziesz gdzieś indziej.

Knight Simon Dark lord
20-09-2005, 11:30
up@
zawsze jak się roni taką metodą i jest się na siłach można ropać po jednym i zabijać ale tak jak kolega wyżej napisał 2 poziomy do góry czyli np:
guardy w kopalni są na -5 ( to tylko przykład) czyli możesz je ropnąć do -3 ale dopiero jak ropniesz na -2 wtedy znikną

bossek1990
20-09-2005, 11:37
wszystko jest dobrze , Antyluring działa .... ;)
0
-1 Tu był zlurowany ( +2 poziomy wyżej )
-2
-3 Demon Skeleton

bossek1990
20-09-2005, 11:38
............

Cragmorton
20-09-2005, 14:47
Wcale, że nie zawsze:) Bo mni raz do red'a zjechał DS na Fibuli kolo schodów-.- Musiałbyć jakiś błąd:)

Palladynek
20-09-2005, 16:44
Anty-luring to nie znaczy że potwór znika jeśli odejdzie od miejsca swojego respawnu 20 kratek..... To musi być znaczna odległość , a z tego co ja wiem to potwór znika licząc "3 ekrany od miejsca spawnu" ... PzDr

Xan Arcanist
20-09-2005, 20:25
@Up: Nie 20 tylko 50 :)

Andrew
20-09-2005, 23:22
rozne steory maja rozny zasieg!!!!, niektore znikaja wczesciej a niektore pozniej GSa na POHu mozna wyciagnak o wiele dalej ni DS na fibuli

Malmash
22-09-2005, 16:46
Ja Mialem Przypadek Ze Wild Warrior za mno doszedl az do miasta w Thais


Jakies dziwne :confused:


Todaco Morit-Xantera bez szczegulow

PharadoX
22-09-2005, 16:55
@Up

Summony nie znikają po 50 kratkach :]

Green Ninja
22-09-2005, 17:29
Summon znika w zaleznosci od miejsca spawnu :) sam wiem gs na pohu da się raz zlurować tylko 4 dlugosci ekranu a czasami nawet pod pustynie. Jaki z tego wniosek anti-luring nie zawsze działa ale i tak dobrze ze wogole jest ;)

Oskar111
22-09-2005, 18:04
zupełnie jakbym juz to gdzieś widział :
potwór znika po ~200 kratkach (moze mniej ale wiecej nigdy) i ponad 2 piętra


Summon znika w zaleznosci od miejsca spawnu

btw. summon raczej nie znika jak sie z nim odejdzie od miejsca jego przyzwania a jak sie odejdzie na xxx odleglosc od summona

edit:temat do zamknięcia