Pokaż pełną wersje : Siła magii
PharadoX
25-03-2006, 13:30
Otóż mam takie pytanie , czy coś sie po update zmieniło jeśli chodzi o siłe czarów? Mianowicie że jak mamy 10 lvl i mlvl to mamy 100% , a jak 15 lvl i 15 mlvl to też 100% i dopiero jak mamy więcej niż 100% ( np 20 lvl , 22 mlvl - 106% ) to zwiekszają się obrażenia. Czy to nadal obowiązuje? Gdyż ja zadaje z exori vis obrażenia : 15~ ( mam 15 lvl i 7 mlvl ) , a na filmie koleś robił : 20~ ( w ludzi i na dodatek miał 20 lvl i 22 mlvl ).
Rabanbar
25-03-2006, 20:29
Mów po polsku i jasniej... ale mimo ze nie zrozumialem uzasadnienia pytania moge cie zapewnic ze sila czarów dalej obowiazuje.
PharadoX
25-03-2006, 20:38
Chodzi oto że :
Ja mam 100% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 15 obrażeń ( średnio )
Inny koleś ma 106% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 20 obrażeń ( średnio i na dodatek w ludzi , czyli normalnie 40 )
I czemu jest taka duża różnica obrażeń skoro różnica to zaledwie 6%?
A może promocja ma coś do tego?
Marczyk19
25-03-2006, 20:41
Powiedzmy krótko: im większy magic level i level tym większe damage B)
PharadoX
25-03-2006, 21:18
No , powoli to widze , tera z exori vis jade po 22~ :D
Jaki z tego wniosek? Kalkulator na tibia.pl idzie do śmiecia :D
Arathorn
25-03-2006, 22:37
Siła czarów jeżeli jest poniżej 100% jest dalej zaokrąglana do 100, ale z moich obserwacji (zarówno przed jak i po updacie) wynika że dzieje się tak nie dla wszystkich czarów. Exori vis,flam,mort i sdki przy sile czarów poniżej 100% mają odpowiednio mniejszy dmg ale już np hmm albo gfb niezależnie czy używamy ich na lvl 10 z 4mlvlem czy 20 z 20mlvlem zadają takie same obrażenia. Dla osób które po raz pierwszy mają styk z określaniem siły czarów w % wyjaśniam iż liczy się ją w następujący sposób 2*lvl+3*mlvl jeżeli wynik jest mnijeszy od 100 jest zaokrąglenie do 100 jeżeli wyższy to po prostu jest wyższy =)
Venderer
26-03-2006, 22:01
ale już np hmm albo gfb niezależnie czy używamy ich na lvl 10 z 4mlvlem czy 20 z 20mlvlem zadają takie same obrażenia.
No i nie mam pojęcia dlaczego Cie to tak dziwi skoro siła magii obojgu tych ludzi wynosi 100%...?
Dla jasności: 20*2 + 20*3 = 100....-.-
nightkin
27-03-2006, 13:52
Sile magii mozna policzyc w prosty sposob dodajac level x2 i magic level x3.
Dla przykladu:
Sorcerer 55 lvl 50 mlvl = 55x2+50x3 = 260
Paladin 100 lvl 20 mlvl = 100x2+20x3 = 260
A wiec obie postaci beda mialy taka sama sile magii ;)
Sile magii mozna policzyc w prosty sposob dodajac level x2 i magic level x3.
Dla przykladu:
Sorcerer 55 lvl 50 mlvl = 55x2+50x3 = 260
Paladin 100 lvl 20 mlvl = 100x2+20x3 = 260
A wiec obie postaci beda mialy taka sama sile magii ;)
Gratz.
Autorowi tematu chodzilo o to, że prezd upd było tak
10lvl/15mlvl = 55%; 55% jest mniej niż 100% więc podnosimy do 100%.
20lvl/25mlvl = 115%; 115% jest więcej niż 100% więc zostaje 115%.
A odpowiedź do głównego pytania:
Po upd jest dokładnie tak samo.
Arathorn
28-03-2006, 10:13
No i nie mam pojęcia dlaczego Cie to tak dziwi skoro siła magii obojgu tych ludzi wynosi 100%...?
Dla jasności: 20*2 + 20*3 = 100....-.-
przeczytaj całego posta a nie jedno zdanie wyrwane z kontekstu to zrozumiesz o co chodzi...
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.