Pokaż pełną wersje : nowy na main
witam. jestem nowy w Tibii :baby:, gram w sumie od niedawna, ale juz udalo mi sie nabic 8lvl i mam zamiar przejsc na main, tylko ze z tego co tu wyczytalem to "az strach sie bac" 8o. kolega przeszedl na main to od razu go zabili (powiedzial po tym "nie badz glupi, siedz na rooku"), ale mnie tak tam ciagnie :tongue:. chce przejsc ale nie chce zeby mnie od razu zatlukli wiec pomyslalem ze moze ktos z was moglby mi troche pomoc :] troche ponianczyc :baby:, oprowadzic, doradzic co kupic na poczatku ;) z gory dziekuje :)
nick: Darefly (8lvl)
serwer: Inferna
Vanhelsen
14-08-2004, 15:53
Popierwsze, niezostawaj na rooku, poprostu se zje***sz postac.
Po drugie: Najlepiej wyjdz na main w carlin i odrazu zapi******j do Ab, tam wedlug mnie najbezpieczniej (niezapomnij sie zameldowac w ab)
Po trzecie na poczontek scale arm (potem p-set bo tanio) brass legsy, dwarven shield, soldier helmet (nawet za free dostaniesz) scimritar (albo inna bron).
to moze powoli... 8o co to jest Ab i w ktora strone mam leciec zeby do tego dobiec? po czym "to" poznam? :o
o co chodzi z tym zarejestrowaniem sie? znowu pytanie.. jak?
i gdzie moge kupic ten sprzet (pomijajac graczy)? :baby:
sory ze tyle pytam ale chcialbym wiedziec zanim porwe sie na main :p
i jeszcze jedno. jaka profesje najlepiej wybrac na pierwszy raz? ktora sie w miare latwo gra? :confused: z tego co wyczytalem na tym forum to w sumie kazdy chwali ta ktora wybral :p
Vanhelsen
14-08-2004, 16:37
Ab to jest skrut od Ab'Dendriel, czyli miasta elfów. Znajduje się ono na wschud od Carlin i poznasz po ładnej bramie i potym, że budynki są z drzew.
By się zarejestrować (zostać obywatelem Ab) musisz mieć machete (od plasyera lub u kowala/kolesia z eq za 38gp) i dostac sie do srodka labiryntu (poa zachodniej stronie Ab) i wejsc w teleport.
W ab na -1 poziomie jest kuznia, tam morzesz kupic eq ale ten sprzent na starszych serverach dostaniesz nawet za free